INSPEKTOR DS TECHNICZNYCH (NR 0004) Inowrocław oferta pracy PGKiM Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS TECHNICZNYCH (NR 0004)
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji technicznej budynków; koordynowanie i nadzór nad naprawami bieżącymi usterek i remontami w zarządzanych nieruchomościach; bieżące kontrole stanu technicznego budynków; szacowanie kosztów remontów i napraw oraz ocena kosztorysów; bieżąca obsługa najemców w zakresie zgłaszanych usterek i awarii; nadzorowanie procesu (w nieruchomościach objętych gwarancją lub rękojmią) procesu usuwania zgłaszanych usterek; koordynowanie harmonogramu przeprowadzania okresowych przeglądów budynków; uczestniczenie w przeglądach oraz nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych
Data publikacji: 2017-01-02
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PGKiM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jaśkowskiego 11, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji technicznej budynków; koordynowanie i nadzór nad naprawami bieżącymi usterek i remontami w zarządzanych nieruchomościach; bieżące kontrole stanu technicznego budynków; szacowanie kosztów remontów i napraw oraz ocena kosztorysów; bieżąca obsługa najemców w zakresie zgłaszanych usterek i awarii; nadzorowanie procesu (w nieruchomościach objętych gwarancją lub rękojmią) procesu usuwania zgłaszanych usterek; koordynowanie harmonogramu przeprowadzania okresowych przeglądów budynków; uczestniczenie w przeglądach oraz nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS TECHNICZNYCH (NR 0004)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: uprawnienia budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
praktyczna wiedza o obowiązujących przepisach z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, p.poż. etc.; znajomość kosztorysowania; biegła obsługa komputera; doskonała organizacja pracy; wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy: PGKiM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Ks.Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt w sprawie oferty pracy w siedzibie PGKiM w Inowrocławiu przy ul. Wawrzyniaka 33 w Inowrocławiu w pokoju nr 11 (kadry) w godzinach 7:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Ks.Wawrzyniaka
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 02.01.2017
Oferta pracy ważna do: 15.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad pracami eksploatacyjnymi, remontowymi i inwestycjami z zakresu gospodarki energetycznej
PIOTRKOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIOTRKOWIE TRYB. - 2016-02-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, praca w sferze budżetowej; zakres obowiązków: obliczanie wynagrodzeń i ich rozliczanie, 3/4 etatu; umowa na zastępstwo; miejsce pracy: Pyskowice;
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2016-02-02 - Pyskowice (śląskie)
j.w.
Areszt Śledczy w Warszawie - Białołęce - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie samochodu
Ciężarowy Transport Usługowy Józef Wróblewski - 2017-09-11 - Sztabin (podlaskie)
Praca na magazynie, pakowanie, przyjmowanie i wydawanie towaru. Praca: I zmiana 08:00-16:00 II zmiana 11:00-19:00
MARS-TDLM Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-06-14 - Wojnarowa (małopolskie)
Opieka nad dziećmi w sali zabaw, organizacja zabaw dla dzieci, organizowanie przyjęć okolicznościowych. Godziny pracy ustalane według grafiku - 40 godzin tygodniowo.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE " HOP-SIUP" WIOLETA NOWARA-KOCIĘDA - 2017-08-21 - Zabrze (śląskie)
j.w.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do odbycia stażu, przekazywanie faktury do Działu Finansowo Księgowego (wprowadzenie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ),- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)
przewóz towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Modliszewice (świętokrzyskie)
Wykonywanie prac polowych w gospodarstwo sadowniczym, cięcie sadu, zbiór i sortowanie owoców, prace porządkowe, sadzenie drzewek, znajoimość języka ukraińskiego i rosyjskiego, znajomość zagadnień ogrodniczych, prawo jazdy kat. B i T.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Skarbkowa (łódzkie)
dokonywanie oceny jakości produktów, dostarczanie danych do bieżących analiz i identyfikowanie problemów dotyczących wyrobu/procesu; kontrola materiałów / wyrobów przychodzących i wychodzących, informowanie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych nieprawidłowościach dotyczących jakości wytwarzanych produktów, współpraca z organem BHP podczas szkoleń - tłumaczenie na język ukraiński informacji przekazywanych podczas szkolenia, tłumaczenie szkoleń stanowiskowych na język ukraiński, tłumaczenie na język ukraińskich, itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Sporządzanie wniosków, pism, operatów z zakresu ochrony środowiska w oparciu o aktualne przepisy.
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i nadawanie samochodów ciężarowych z kontenerami (ocena stanu technicznego kontenerów morskich), obsługa dokumentacyjna.
PCC INTERMODAL S.A. - 2018-02-22 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych. Umowa o pracę na czas określony 01.02.2016r. 31.07.2016r., docelowo na czas nieokreślony. Szczegóły naboru dostępne są na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "Nabór".
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2016-01-12 - Jaraczewo (wielkopolskie)
1. Obsługa transakcyjno - kasowa.2. Realizowanie zadań sprzedażowych.3. Doardztwo w zakresie produktów Banku.4. Bieżaca obsługa klientów w Banku.5. Sprzedaż produktów bankowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Piątek (łódzkie)
Pakowanie gotowych wyrobów. Kontrola jakości. Praca w systemie zmianowym, pod presją czasu. Praca w zespole.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
Wypiek ciast
PRACOWNIA CUKIERNICZA KARINA HANDZIK - 2017-09-01 - Olbrachcice (opolskie)
Główne obowiązki:- kontrola jakości działania ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie, zasadności przyznania świadczeń klientom pomocy społecznej w ramach zadań własnych i zleconych, jakości usług i form przyznawanej pomocy a także kwalifikacji kadr oraz wykorzystania przyznanych dotacji na realizację zadań zleconych, - rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności, - ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ BEZ OGRANICZEŃ, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, PRZEPISÓW PRAWO BUDOWLANE, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-07-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac na budowach
GROUP GARDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasowa, sprzedaż produktów bankowych, obsługa desponencka
Bank Pekao S.A. - 2017-09-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Współpraca przy przygotowywaniu założeń techniczno – ekonomicznych dla planowanych zadań remontowych i konserwacyjnych;Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację remontów i konserwacji w zakresie branży sanitarnej, uczestnictwo w procedurze wyboru wykonawców;Opracowywanie projektów umów zawieranych z wykonawcami zamówienia;Sprawdzanie projektów i nadzór inwestorski w branży sanitarnej realizowanych zadań remontowych i konserwacyjnych;Współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych oraz wydatków budżetowych w zakresie robót sanitarnych;
42.BAZA LOTNICTWA SZKOLNEGO - 2018-03-02 - Radom (mazowieckie)
Analiza wstępnych bądź istniejących ocen ryzyka,Zapewnienie właściwej kontroli due diligence,Przegląd baz danych, Weryfikacja i analiza dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Kraków (małopolskie)
obsługa gospodarki magazynowej, przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu
MM LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
wykonywanie wiązań murarskich, murowanie szachtów, pomocnicze roboty tynkarskie
COMPLEX-BUD STANISŁAW KASPROWICZ - 2018-03-20 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
wyrób kantówek okiennych i drzwiowych
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Poraj (śląskie)
prace brukarskie
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ŁUKASZ KAMIŃSKI - 2016-04-05 - Prabuty (pomorskie)
Szycie i składanie cholewek
Pracownia Cholewek Tomasz Mońka - 2016-05-27 - Iwanowice Duże (śląskie)
Kierowca busa, praca przy wycince drzew.
ECOLAND2000 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
układanie kostki brukowej i drenażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Chocianowice (opolskie)