INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ Swarzędz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: wg programu stażu
Data publikacji: 2018-07-13
Lokalizacja: Swarzędz (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Swarzędz, powiat: poznański, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Swarzędz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 7
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2018
Data zakończenia pracy: 15.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: otwartość na kontakt z klientem
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 13.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
zszywanie pojedyńczych elementów odzieży
PPHU ANNA TUREK - 2017-08-08 - Trzemeszno (wielkopolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Zakopane (małopolskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, umiejętność budowania relacji z innymi, komunikatywność, znajomość worda i excela, współpraca z innymi działami firmy. Aplikacje przesyłać e-mailem: edyta_kolakowska (at) aboutyou.pl.
ABOUT YOU.PL SP. Z O.O - 2017-06-09 - Rybnik (śląskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do odbycia stażu, przekazywanie faktury do Działu Finansowo Księgowego (wprowadzenie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ),- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)
-Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów -Obsługa maszyny CMM-Pomiary manualne detali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych-Raportowanie braków w systemie -Odbiór jakościowy bieżącej produkcji-Nadzór nad wyposażeniem kontrolno- pomiarowym -Współpraca zdziałem produkcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów -Nadzór naddokumentacją jakościową -Praca w systemie zmianowym (6-14, 14-22)
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
kontrola jakości i analiza pierza i puchu. Praca w Zakładzie Produkcyjnym w Dobczycach.
ANIMEX FOODS Sp. z o.o. S.K.A. - 2018-03-23 - Dobczyce (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Świdnica (dolnośląskie)
spawanie metodą TIG - wykonywanie zleconych prac produkcyjnych.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Połaniec (świętokrzyskie)
utrzymanie czystości w sklepie,wymiar czasu pracy 12 godzin tygodniowo,godz. pracy 7.00-9.00,miejsce pracy EPMIK w CH OGRODYpraca w wolne dni
ALESSANDRA Grzegorz Gościniak - 2015-12-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH, POZYSKIWANIE KLIENTÓW I NEGOCJACJE WARUNKÓW TRANSAKCJIZNAJOMOŚĆ BRANŻY SILNIKOWEJ.
TOREX A. I R. KŁAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-02 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń w internacie i szkole.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIESŁYSZĄCEJ I SŁABO SŁYSZĄCEJ IM. JANA PAWŁA II W LUBLINI - 2016-05-27 - Lublin (lubelskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, książeczka sanepid
DHAKA FOOD SERVICE MD. RUBEL HOSSAIN - 2017-03-31 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Olszewo-Borki (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Uczestniczenie w przeglądach użytkowanych obiektówWypisywanie zapotrzebowań na materiały w celu wystawienia dowodów przychodowo-rozchodowychKontrolowanie prawidłowego wykorzystania materiałówWykonywanie rozliczeń prac remontowychRejestrowanie wydatków poniesionych na konserwację obiektówNadzór nad prawidłowym prowadzeniem książek pracy konserwatoraProwadzenie rejestru zgłoszonych usterekProwadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy pracowników zespołu.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-04 - Chełm (lubelskie)
Przeprowadzanie szkoleń pracowników firmy z zakresu BHP. Kontrola BHP w zakładzie pracy. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Przeprowadzanie okresowych analiz. Obsługa BHP wypadków przy pracy.
B.S. Spółka z o.o. - 2016-01-05 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
obsługa towaru
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Suwałki (podlaskie)
REJESTROWANIE PACJENTÓW, DOZÓR DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ, DEZYNFEKCJA I STERYLIZACJA NARZĘDZI, OBSŁUGA PROGRAMU KOMPUTEROWEGO
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-05-04 - Gdańsk (pomorskie)
Raportowanie wyników urzędowych kontroli pasz, sporządzanie i aktualizacja rejestru zakładów oraz podmiotów objętych nadzorem w zakresie pasz.
INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2017-05-22 - Koło (wielkopolskie)
bieżące wsparcie użytkowników,realizacja polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego i ochrony danych osobowych
Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim - 2016-05-17 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
Pełnienie nadzoru nad robotami prowadzonymi na drogach miejskich, bieżace kontrolowanie stanu nawierzchni dróg i obiektów inżynierskich oraz sporządzanie protokołówz przeprowadzonych przeglądów, opracowywanie przedmiotów inwestorskich.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2017-05-17 - Kalisz (wielkopolskie)
1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty z pracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminów wykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnychprzy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń istatystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkamiadministracji państwowej. 14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 15. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 16. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeń technicznych. 17. Sprawdzanie zgodności wykonywanychprac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 18. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 19.Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 20. Sporządzanie projektów, schematów do dokumentacji. 21. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 22. Sprawdzenie poprawności wykonania protokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarów elektrycznych w budynkach szpitala. 23. Uczestniczenie w odbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 24.Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 25. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 26. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 27. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzeniatechniczne i wyposażenie. 28. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 29. Aktualizacja zamówionych przez szpital publikacji (Bezpieczny budynek, Przegląd i kontrola budynku, Standardy techniczne i sanitarno-higieniczne w zakładach opieki zdrowotnej). 30. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 31. Aktualizacja wskaźników ośrodków kosztów działalności podstawowej. 32. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 33. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 34. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 35. Wpisywanie odpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeńitp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 36. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów i przekazywanie ich do Działu Ekonomiczno-Księgowego.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-09-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wsparcie telefoniczne międzynarodowych klientów w języku angielskim, pomoc w rozwiązywaniu problemów drogą mailową, ponoszenie odpowiedzialności za satysfakcję klientów, obsługa klientów na najwyższym poziomie, nastawienie na potrzeby klienta, samodzielne rozwiązywanie problemów oraz współpraca z innymi pracownikami
TRUSTWAVE POLAND Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn do obróbki skrawaniem, produkcja seryjna i jednostkowa.
Obramet Sławomir Płuciennik - 2017-06-27 - Józefów (mazowieckie)
weryfikacja dokumentów pod względem formalno- rachunkowym, procesowanie i księgowanie dokumentów; przygotowywanie płatności; rozliczanie kont księgowych- umowa o pracę tymczasową; mile widziana znajomość programu SAP
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości podzespołów samochodowych.
EXACT SYSTEMS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-27 - Błonie (mazowieckie)
Załadunek, rozładunek materiałów sypkich. Miejsce wykonywania pracy: Polska-Niemcy.
Sklep Spożywczo- Przemysłowy Iwona Ługowska - 2018-02-21 - Grabina (mazowieckie)
jw.
Szkoła Wyższa im. Bogdana Jańskiego - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu POWER. Bieżąca obsługa administracyjna projektu pod względem przepływu dokumentów. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń. Realizacja działań informacyjnych i promocyjnych. Przygotowywanie i prowadzenie postępowania ofertowego. Nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych OISW w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2500 do 4500 zł/brutto - w zależności od kwalifikacji. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.07.2016 do czerwiec 2020 r. na czas realizacji projektu POWER finansowanego ze środków unijnych. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Mile widziane doświadczenie w zakresie funduszy unijnych oraz prawa zamówień publicznych. Wymagana umiejętność obsługi pakietu Office.
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W KATOWICACH - 2016-06-07 - Katowice (śląskie)