Praca INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 13 ofert pracy INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH.
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-11-10 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-11-10 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-10-23 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-10-23 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-09-30 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-09-30 - P艂ock (mazowieckie)
1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-03-12 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-02-28 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-02-05 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-02-05 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2020-01-16 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2019-12-20 - P艂ock (mazowieckie)
Do wykonywanych zada艅 b臋dzie nale偶a艂o w szczeg贸lno艣ci:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru rob贸t sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokument贸w niezb臋dnych do wszcz臋cia post臋powania przetargowego w zakresie wynikaj膮cym z zakresu dzia艂ania Wydzia艂u w odniesieniu do realizowanych przez zesp贸艂 projekt贸w i udzia艂 w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie bud贸w celem sprawdzenia realizacji i zgodno艣ci wykonawstwa z projektem, sztuk膮 budowlan膮, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppo偶;4) dokonywanie odbior贸w rob贸t zanikowych i dokonywanie wpis贸w do Dziennika Budowy;5) przyj臋cie i zapoznanie si臋 z dokumentacj膮 na podstawie kt贸rej b臋dzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod wzgl臋dem kosztorysowym oraz kompletno艣ci i zakresu opracowania, a tak偶e egzekwowanie usuni臋cia stwierdzonych b艂臋d贸w;6) kontrolowanie zgodno艣ci przebiegu rob贸t z obowi膮zuj膮cym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozda艅;7) kontrolowanie prawid艂owo艣ci rozlicze艅 finansowych poszczeg贸lnych etap贸w realizacji wraz z rozliczeniem ko艅cowym inwestycji s艂u偶膮cym do sporz膮dzenia dokument贸w OT i PT;8) sporz膮dzanie: dowod贸w OT (ujawnienie 艣rodka trwa艂ego na maj膮tku Gminy), projekt贸w zarz膮dze艅 Prezydenta w sprawie rozdysponowania 艣rodk贸w trwa艂ych oraz dowod贸w PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwi膮zywanie kolizji wynik艂ych podczas realizacji rob贸t budowlanych wsp贸lnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia rob贸t dodatkowych sporz膮dzanie niezb臋dnych dokument贸w tj. sprawdzanie obmiar贸w kosztorys贸w, ustale艅, sporz膮dzenie protoko艂u konieczno艣ci wykonania rob贸t oraz wnioskowanie do Wydzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych o udzielenie zam贸wienia na wykonanie rob贸t;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do u偶ytkowania;13) wsp贸艂uczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy rob贸t oraz zapoznanie si臋 z wszelkimi dokumentami niezb臋dnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawc膮, Biurem Projektowym, u偶ytkownikami sieci, Stra偶膮 Po偶arn膮, Sanepidem (PSSE), Inspekcj膮 Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikuj膮ca zadania inwestycyjne do odbioru ko艅cowego: przegl膮d inwestorski sprawdzaj膮cy jako艣膰 i prawid艂owo艣膰 wykonanych rob贸t; sporz膮dzanie i ocena dokument贸w odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze s艂u偶bami zewn臋trznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie r臋kojmi i gwarancji przegl膮d贸w gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usuni臋cia ewentualnych usterek.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2019-12-20 - P艂ock (mazowieckie)