INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Data publikacji: 2020-01-16
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie na budowach realizowanych przez Gminę Miasto Płock. Praca wykonywana na różnych poziomach: w wykopach, na poziomie terenu, na wysokościach.Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.Bezpieczne warunki pracy na stanowisku w budynku Urzędu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2020
Data zakończenia pracy: 27.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie inżynierii środowiska;6. staż pracy minimum 3 lata, w tym 2 lata na stanowisku kierownika robót;7. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania budowy i robót w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz cieplnych i wentylacji;8. prawo jazdy kat. B;9. znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowaniai nadzorowania budowy i robót w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz cieplnych i wentylacji; poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 27 stycznia 2020 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 17.01.2020
Oferta pracy ważna do: 27.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bbb642bc2e6b9873bfba5a8ebf1df114
Podobne oferty pracy
budowa sieci średniego i niskiego napięcia, budowa linii kablowych i stacji transformatorowych. Praca na terenie Małopolski, pracodawca zapewnia dowóz i zakwaterowanie.
Firma Elektryczna HEBDA - 2016-06-16 - Przyszowa (małopolskie)
obsługa produkcji
Bomet Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-05-02 - Węgrów (mazowieckie)
jw
PARTNER HOLDING MANAGEMENT SP. Z O.O. - 2017-05-25 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie porządku na terenie obiektu
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Policach - 2019-06-03 - Police (zachodniopomorskie)
wdrożenie i monitorowanie ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. J. K. ŁUKOWICZA W CHOJNICACH - 2019-01-18 - Chojnice (pomorskie)
Zakres podstawowych zadań:1) współudział w procesie wychowywania z rodziną oraz szkołą,2) pomoc w nauce,3) organizacja czasu wolnego przez prowadzenie zajęć sportowo rekreacyjnych,4) działania mające na celu rozwój zainteresowań podopiecznych,5) realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,6) przygotowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału dla potrzeb Burmistrza,7) prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby wydziału,8) pomoc w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwał i zarządzeń. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca poza siedzibą Urzędu Miasta Ustka, z dziećmi i młodzieżą szkolną, przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6%. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2810 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-11-27 - Ustka (pomorskie)
praca w godzinach od 06:30 do 17:00; opieka nad dziećmi
Sobolewska Karolina ELEMELEK Żłobek i Przedszkole Niepubliczne - 2017-07-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
Przygotowanie zleceń do kompletacji dla magazynierów, Przygotowanie zleceń całopaletowych, Bieżące monitorowanie kolejności kompletacji na poszczególnych podmagazynach, Przygotowywanie bieżących raportów dla przełożonego, Kontrolowanie poprawności raportu - kompleks, Monitorowanie pracy kompletacji w systemie SAP, Kontrola umniejszeń, Kontrola monitora fal pobrań (poprawność przetwarzania dostaw), Potwierdzanie paletówek, Tworzenie specyfikacji przesunięcia, Zarządzanie/nadzorowanie zespołem pracowników z Ukrainy.
Jeronimo Martins Polska S.A. - 2019-08-16 - Modlnica (małopolskie)
Diagnozowanie i wykonywanie zabiegów podologicznych, utrymanie bezpieczeństwa i standardów higieny pracy w gabinecie, praca z klientam,
Studio ISABEL Centrum Zdrowych Stóp Izabela Kwella - 2017-09-21 - Rumia (pomorskie)
prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretaritu Komendy Powiatowej oraz spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej, realizowanie zadań związanych z archiwacją dokumentów, realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego,organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego, udział w organizowaniu i koordynowaniu kontroli wewnętrznych komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej i inne prace zlecone według załącznika
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OBORNIKACH - 2016-03-24 - Oborniki (wielkopolskie)
Spawanie
PROREM Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprzątanie apartamentów, prowadzenie ewidencji i zakupu środków czystości, komunikacja z gośćmi apartamentów
BLUE BUDDY APARTMENTS ALICJA WANAT - 2019-02-08 - Gdynia (pomorskie)
Nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej w klasach 0-8. Praca na 14/18 etatu.
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sucharskiego w Woli Przemykowskiej - 2018-12-06 - Wola Przemykowska (małopolskie)
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem oraz przepisami, bieżący nadzór nad jakością, terminowością oraz zgodnością z dokumentacją wykonywanych robót, przygotowywanie, prowadzenie i udział w odbiorach robót, stosowanie procedur jakościowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Białystok (podlaskie)
Montaż kanałów wentylacyjnych, montaż instalacji sanitarnych takich jak CO, wod-kan, CT, WL
Inter-Optima Sp. z o.o. - 2019-06-27 - Luboń (wielkopolskie)
Kierowanie zespołem pracowników w szwalni.
STUDIO KAMELEON IWONA JĘDRUCHÓW - 2017-04-25 - Jarosław (podkarpackie)
Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych OsobowychProwadzenie procesu dostosowania i wdrożenia przepisów w zakresie RODO.Wdrażanie dokumentacji oraz rozwiązań organizacyjnych i technicznych niezbędnych do zapewnienia pełnej zgodności w obszarze ochrony danych osobowychZarządzanie bezpieczeństwem danych osobowychProwadzenie rejestrów i dokumentacji z zakresu bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowychPrzegląd architektury IT służącej do przetwarzania danych osobowych oraz implementacja rozwiązań zapewniających zgodność z wymogami RODOPrzygotowywanie raportów i analiz dotyczących ryzyka przetwarzania danych osobowychPrzygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony danych osobowychPrzeprowadzanie audytów ochrony danych osobowych, współpraca z audytorami
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BITNET S.C. - 2018-05-14 - Ożarów (świętokrzyskie)
Pakowanie produktówPomoc przy produkcji
Przedsiębiorstwo Przetwórstwa Mięsnego "KBS" Sp. z o.o. - 2017-02-23 - Potoczyzna (podlaskie)
prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy dla pracowników i uczniów szkoły
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPORTOWYCH - 2015-11-30 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Lubin (dolnośląskie)
- ewidencjonowanie oraz rozliczanie w systemie informatycznym należności i wierzytelności Agencji, dokonywanie czynności mających na celu wszczęcie procesu dochodzenia tych należności.- ewidencja należności, dla których odstąpiono od ustalenia kwot nienależnie lub nadmiernie pobranych płatności.- przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej i merytorycznej zgłoszeń należności oraz innych dokumentów wpływających z jednostek i komórek organizacyjnych Agencji.- obsługa wpłat dokonanych na rachunki bankowe Agencji dotyczące kwot odzyskanych i zwróconych.- prowadzenie procesu odzyskiwania należności i wierzytelności Agencji w zakresie zadań przewidzianych dla oddziałów regionalnych, a w szczególności: przygotowanie i monitoring upomnień oraz tytułów wykonawczych.- prowadzenie procesu dochodzenia, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów spłaty należności oraz wykonywanie wszelkich czynności wierzyciela w toku postępowania egzekucyjnego, upadłościowego, naprawczego i likwidacyjnego.- przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa Oddziału Regionalnego Agencji niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.- prowadzenie sprawozdawczości oraz zestawień na potrzeby Centrali Agencji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-09-20 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie firmy, telefoniczny kontakt z klientami, wypisywanie faktur, kompleksowa obsługa biura.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: rekrutacja.plonsk (at) onet.pl
P.H.U. PARTNER BEATA JASIÓWKA - 2018-07-10 - Siedlin (mazowieckie)
Szkolenie pracowników ( wstępne i okresowe bhp).Szkolenie pracowników ( p.poż)Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Kosowie Lackim - 2017-02-03 - Kosów Lacki (mazowieckie)
Przygotowanie i aplikacja farb przemysłowych przy zachowaniu odpowiedniej grubości warstw, czyszczenie i konserwowanie obsługiwanych urządzeń i przyrządów pomiarowych.
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "TAR-STAL" J. I J. KAWA SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-06 - Sieradza (małopolskie)
Wykonywanie badań nieniszczący w metodach VT,MT,PT,RT,UT.
LABO-NDT - 2019-07-17 - Wólka Podleśna (podkarpackie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe lub średnie techniczne; przynależność do izby zawodowej budow.; doświadczenie na w/w stanowisku; uprawnienia budowlane, wykonawcze, w zakresie robót instalacyjnych; umiejetność kosztorysowania; zakres obowiązków: nadzór nad bieżącymi robotami remontowymi, budowlanymi, instacji sanitarnej w budynkach wielorodzinnych, rozliczanie kosztów robót, sporzadzenie kosztorysów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŚRÓDMIEŚCIE" - 2015-12-11 - Gliwice (śląskie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-06-25 - Wejherowo (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego oraz prawo budowlane, zdolność analitycznego myśleniakomunikatywność, odpowiedzialność, terminowość i odporność na stres. Termin składania dokumentów 24.09.2018 r. Wynagrodzenie do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowe informacje pod linkiem: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/starszy-specjalista,33517
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-09-07 - Rybnik (śląskie)
Ocena wniosków z zgodnie obowiązującymi procedurami, dokonywanie oceny formalnej, administracyjnej, informowanie przełożonego o przebiegu realizacji zadań oraz o występujących problemach, informowanie odbiorców pomocy w zakresie rozpatrywania wniosków, przygotowywwanie umów z wnioskodawcami oraz dokumentacji do wydawania decyzji administracyjnych, przygotowywanie aneksów do zawartych umów oraz uczestnictwo w czynnościach odwoławczych dot. oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi procedurami
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-03-24 - Gdynia (pomorskie)