INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW SPOŁECZNYCH, OŚWIATY, KULTURY I SPORTU Ustka oferta pracy Urząd Miasta Ustka
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW SPOŁECZNYCH, OŚWIATY, KULTURY I SPORTU
Wynagrodzenie: od 2 810 PLN
Zakres obowiązków: Zakres podstawowych zadań:1) współudział w procesie wychowywania z rodziną oraz szkołą,2) pomoc w nauce,3) organizacja czasu wolnego przez prowadzenie zajęć sportowo rekreacyjnych,4) działania mające na celu rozwój zainteresowań podopiecznych,5) realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,6) przygotowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału dla potrzeb Burmistrza,7) prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby wydziału,8) pomoc w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwał i zarządzeń. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca poza siedzibą Urzędu Miasta Ustka, z dziećmi i młodzieżą szkolną, przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6%. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2810 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za staż pracy.
Data publikacji: 2018-11-27
Lokalizacja: Ustka (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Ustka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres podstawowych zadań:1) współudział w procesie wychowywania z rodziną oraz szkołą,2) pomoc w nauce,3) organizacja czasu wolnego przez prowadzenie zajęć sportowo rekreacyjnych,4) działania mające na celu rozwój zainteresowań podopiecznych,5) realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii,6) przygotowywanie analiz i informacji z zakresu działania wydziału dla potrzeb Burmistrza,7) prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby wydziału,8) pomoc w przygotowywaniu projektu budżetu wydziału oraz projektów uchwał i zarządzeń. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca poza siedzibą Urzędu Miasta Ustka, z dziećmi i młodzieżą szkolną, przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. 5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6%. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2810 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za staż pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 810 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW SPOŁECZNYCH, OŚWIATY, KULTURY I SPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 810 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, co najmniej 3 lata stażu pracy. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy pedagogicznej z dziećmi, młodzieżą szkolną, znajomość zagadnień z zakresu pracy pedagogicznej i resocjalizacji, umiejętność przygotowania projektów pism, scenariuszy imprez, notatek prasowych, analiz pracy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych i programów pakietu Microsoft Office, samodzielność na stanowisku pracy, dokładność, umiejętność pracy w zespole, predyspozycje osobowościowe: wysoki poziom empatii, łatwość nawiązywania kontaktów z dziećmi i młodzieżą szkolną, kreatywność, cierpliwość, uzdolnienia manualne.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Ustka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) list motywacyjny,2) CV z dokładnym opisem pracy zawodowej,3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,4) dokumenty potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, odbyte szkolenia oraz posiadane umiejętności i uprawnienia,6) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie oraz referencje, opinia lub oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.7. Termin i miejsce składania dokumentów: oferty należy składać w kopercie z adnotacją Nabór - inspektor Wydz. SOKS-CPD" w Urzędzie Miasta Ustka Biuro Obsługi Interesantów, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, w terminie do dnia 14 grudnia 2018 r. Dokumenty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ustka. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154370, 59 8154373.8. Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji:Gmina Miasto Ustka z siedzibą - Urząd Miasta Ustka 76-270 Ustka ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3 będąca administratorem danych osobowych informuje, że przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.W każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod (at) um.ustka.pl.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Oznacza to, że Pani/Pana dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.W związku z powyższym: Pani/Pana dane mogą być przekazywane jedynie podmiotom mającym podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz podmiotom przetwarzającym dane na rzecz Administratora w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz określonym w wymogach prawa. Podanie danych w celu rozpatrzenia wniosku rekrutacyjnego jest obowiązkowe i wynika z art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane, a także nie są przekazywane do państw trzecich.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Kard. St. Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 30.11.2018
Oferta pracy ważna do: 14.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wystawianie abonamentów,rozpatrywanie reklamacji,obsługa klienta,realizacja operacji gotówkowych i bezgotówkowych
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z zawodem hydraulika.
MAREK KNOPIK MAREX - 2016-04-11 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prace zbrojarsko- betoniarskie; montaż szalunków PERI;
Kaprin sp. z o.o. - 2017-02-14 - Krzeszowice (małopolskie)
Kontakty z agencjami zatrudnienia w krajach byłego ZSRR, zasiedlanie cudzoziemców do Hotelu, rozwiązywanie problemów związanych z zakwaterowaniem cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Głowno (łódzkie)
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie. Przygotowanie i realizowanie spraw w zakresie ruchu osobowego jak przeniesienia, przeszeregowania oraz wprowadzanie odpowiednich zmian w dokumentacji kadrowej. Realizowanie spraw związanych ze zwolnieniami pracowników oraz przechodzeniem na emerytury lub renty. Prowadzenie kart czasu pracy. Ustalanie uprawnień urlopowych. - Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:45-15:45. Wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy. Wymagane doświadczenie w prowadzeniu spraw osobowych. Znajomość przepisów prawa pracy dot. pracowników młodocianych. Mile widziana znajomość obsługi programów Excel oraz Kadry i Płace QNT.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
Montowanie elementw meblowych, obsługa maszyn produkcyjnych. Występuje dźwiganie powyżej 20 kg. Praca poniedzy 6.oo do 22.oo 160 godzin w miesiącu.
SMART WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Twardogóra (dolnośląskie)
praca laboratoryjna
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
•organizowanie, prowadzenie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•przygotowywanie planów w zakresie inwestycji i remontów w ROD,•koordynowanie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•współpraca zarządami ROD i jednostkami samorządu terytorialnego w celu pozyskiwania środków na realizację inwestycji i remontów w ROD,•nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczeniem środków finansowych przekazywanych na inwestycje i remonty w ROD, w tym dotacji zewnętrznych pozyskiwanych na ten cel,•prowadzenie i rozliczanie inwestycji polegających na zakładaniu lub odtwarzaniu ROD przez okręgowe zarządy PZD,•współpraca z inspektorami ds. terenowo-prawnych w zakresie prowadzenia i nadzorowania procesów likwidacji ROD lub czasowego zajęcia terenu.
Polski Związek Działkowców Pomorski Okręg w Gdańsku - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
Poszukiwanie klientów na produkty firmy za zagranicą, prowadzenie marketingu informatycznego, sprzedaż produktów firmy
AMPS sp zo.o. - 2016-07-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Pomoc w przygotowywaniu dań, wstępna obróbka produktów spożywczych, utrzymanie porządku na miejscu pracy.
BAR SMACZEK Maria Konkel - 2016-08-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
kontrola towarowa, nadzór nad prawidłowością dokumentów
SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o.o. - 2017-12-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa minikoparki.
Przedsiębiorstwo Inzynieryjno-Budowlane INREMSp. z o.o. - 2016-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
TYNKOWANIE, MALOWANIE, ZABUDOWY K-G
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Opoczno (łódzkie)
zgodnie z Ogłoszeniem o naborze umieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej; wysokość wynagrodzenia około 3000 zł brutto
Starostwo Powiatowe - 2018-07-26 - Słupsk (pomorskie)
realizacja podstawy programowej, organizacja pracy przedszkola, organizacja zajęć opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych
Szkoła Podstawowa im. Św. Wojciecha Stowarzyszenia Przyjaciół Szkół Katolickich - 2018-08-06 - Mięcierzyn (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zadań z ustaw i przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, związane z procesem zatrudniania i zwalnianiapracowników DPS, realizowanie polityki kadrowej i płacowej, prowadzenie akt osobowych, zawieranie i przedłużanie umów o pracę, opracowywanie procedur dla zakresu zadań, prowadzenie spraw emerytalno-rentowych.
5 DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-07-26 - Łódź (łódzkie)
Nadzór nad terminową realizacją zleceń załadunkowych oraz transportowych, kontrola faktur za usługi transportu drogowego, sporządzanie codziennych raportów przewozowych oraz tworzenie planów na następne dni.
PCC Intermodal S.A. - 2017-01-04 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa klienta, przygotowanie prostych dań obiadowych oraz dbałość o czystość w lokalu
P.H.U. "PO-BUD I" Z. Popowski - 2016-06-01 - Marki (mazowieckie)
Rejestracja pacjentów, zakładanie dokumentacji, udzielanie informacji zgłaszającym się osobom, itp.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Radomsko (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Sporządzanie projektów umów, przedkładanie propozycji w zakresie planowania inwestycji, przygotowywanie zleceń robót budowlano-montażowych, prowadzenie korespondencji dotyczącej inwestycji i remontów, sporządzanie i rozliczanie kart drogowych, przygotowywanie postępowań przetargowych oraz wniosków i kart projektowych dotyczących inwestycji mogących uzyskać dofinansowanie z funduszy europejskich
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
farbowanie,modelowanie,układanie ,strzyżenie
Salon Fryzjerski "Magda" Magdalena Gemska - 2017-09-08 - Rakoniewice (wielkopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Inspektor ds organizacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Śmigiel (wielkopolskie)
Wykształcenie minimum zawodowe, doświadczenie w obsłudze maszyn budowlanych, znajomość zagadnień mechaniki w teorii i praktyce, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, bardzo dobra organizacja pracy wlasnej, komunikatywność i umiejętność języka angielskiego w stopniu dobrym, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, prawo jazdy kat. B, dokładność i sumienność. Inspekcja stanu technicznego zakupionych maszyn i pojazdów, ewidencja wynajętych maszyn i pojazdów, obsługa wewnętrznych programów, wykonywanie pozostałych poleceń przełożonego. Kontakt osobisty z pracodawcą oraz e-mailowy biuro (at) polcab.com
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-14 - Rybnik (śląskie)
Spawanie konstrukcji.Wymagane roczne doświadczenie w zawodzie. Tel.: 508 246 688 Jacek Lech.
LECH JACEK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA JARO - 2017-06-27 - Sulęcin (lubuskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-01-16 - Opatów (świętokrzyskie)
przygotowanie surowców do dań,zakup brakujących towarów
Bar sajgon Barbara Socha-Thai Ba - 2017-03-24 - Sochaczew (mazowieckie)
montaż okien, drzwi, rolet godziny pracy od 8 do 17
PROSTOLARKA Anna Bąk - 2017-01-30 - Sanok (podkarpackie)