INSPEKTOR RAMPOWY Toruń oferta pracy SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR RAMPOWY
Wynagrodzenie: od 14 PLN
Zakres obowiązków: kontrola towarowa, nadzór nad prawidłowością dokumentów
Data publikacji: 2017-12-19
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola towarowa, nadzór nad prawidłowością dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawka godzinowa
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR RAMPOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy ochrony osób i mienia
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2017
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: dyspozycyjność, sumienność, punktualność
Nazwa pracodawcy: SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Ślężna 118, 53-111 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Ślężna
Numer budynku pracodawcy: 118
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy ochrony osób i mienia
Data dodania oferty pracy: 19.12.2017
Oferta pracy ważna do: 19.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dystrybucja artykułów spożywczo-przemysłowych na terenie województwa lubuskiego
Przedsiębiorstwo Usługowe Marciniak Rafał - 2015-12-01 - Zielona Góra (lubuskie)
spawanie elementów metalowych.
P.P.H.U. STALMET Wieczorek Mariusz - 2018-07-10 - Bystrzyca Górna (dolnośląskie)
praca
PHU ROJAX - 2016-10-18 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Zapoznanie się z aktami prawnymi regulującymi postępowanie w spr. orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, obsługa interesanta, przyjmowanie, rejestrowanie wpływającej korespondencji do WZON.2. Wstępna analiza formalna odwołań od orzeczeń powiatowych zespołów ds. orzekania o niepełnosp. w woj. podlaskim.3. Prowadzenie rejestrów odwołań od orzeczeń o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności wydanych przez pzon w woj. podlaskim.4. Archwizacja dokumentacji WZON.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2016-04-26 - Białystok (podlaskie)
załadunek samochodu dostawczegowniesienie sprzętu do klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa programu- System Informacji Oświatowej, opiniowanie organizacji roku szkolnego, aneksów do organizacji roku szkolnego w zakresie zgodności z wytycznymi do organizacji na dany rok oraz w zakresie zgodności z aktami prawnymi w ramach kampetencji organu prowadzącego placówki oświatowe: prowadzenie spraw i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podejmowania decyzji, zarządzeń i uchwał.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-11-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
montaż instalacji wodno kanalizacyjnych
''IL -Mar'' Marcn Bartczak - 2018-02-05 - Osięciny (kujawsko-pomorskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Obliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń, zgłaszanie do ubezpieczeń, obliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;gromadzenie i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę obliczania wynagrodzeń; sporządzanie i dekadowych i miesięcznych zestawień obrotów placówek detalicznych, prowadzenie samodzielne spraw w powierzonym zakresie,zgodnie z obowiazującymi przepisami
"SPOŁEM"Powszechna Spółdzielnia Spozywców - 2018-04-13 - Trzebnica (dolnośląskie)
bezpośrednia obsługa kloienta, obsługa kredytów
Powiatowy Bank Spółdzielczy w Złotoryi - 2017-05-22 - Świerzawa (dolnośląskie)
prace związane z doczyszczaniem elementów, naklejanie rozkładów jazdy, piaskowanie i czyszczenie suchym lodem
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa techniczno- organizacyjna grup szkoleniowych. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Koordynacja i nadzór nad pracą recepcjonistów i pokojowych. Koordynacja zagadnień organizacyjnych, kadrowych i marketingowych. Prowadzenie zagadnień związanych z tematyką zamówień publicznych.
Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury Ośrodek Szkoleniowy - 2017-10-18 - Dębe (mazowieckie)
Sprzedaż gotowych wyrobów kulinarnych pakowanych próżniowo , składanie zamówień na wyroby do firmy , wystawianie faktur i paragonów ,rozliczanie utargów .
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Produkcji Usług i Handlu "Inter Solar" Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Łódź (łódzkie)
kasjer-sprzedawca Rokietnica
Dino Polska S.A. - 2018-08-17 - Rokietnica (wielkopolskie)
Brak danych
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Kościerzyna (pomorskie)
montaż instalacji elektrycznych
Elektro-Net Sławomir Kropiwnicki - 2018-02-07 - Oława (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1. Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;2. Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;3. Zapoznanie się z dokumentacją techniczną, na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach; 4. Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;5. Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;6. Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;7. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;8. Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;9. W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;10. Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;11. Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;12. Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;13. Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;14. Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;15. Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-11-13 - Płock (mazowieckie)
Praca w charakterze blacharza - dekarza.
Miejski Zakład Budynków Sp. z o.o. w St.Woli - 2016-06-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
znajomość ustaw: ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy- Kodeks postępowania administracyjnego, obsługa progamu 500+
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suszu - 2016-07-12 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie pokoi hotelowych
KADEX - DARIUSZ DOMBROWSKI - 2017-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzatanie gabinetów w przychodni
Helios Centrum Rehab. i Medycyny Fizyk. s.c. - 2016-08-25 - Strzegom (dolnośląskie)
Przygotowywanie oraz dokonywanie wypłat wynagrodzeń dla jednostek obsługiwanych przez CUWPP, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników obsługiwanych przez CUWPP jednostek, rozliczanie funduszu świadczeń socjalnych w obsługiwanych przez CUWPP jednostkach, kompletowanie dokumentacji dot. naliczania zasiłków.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-06-02 - Płock (mazowieckie)
kosztorysowanie, sprawozadnie i odbiór techniczny robót, kontrola zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją,
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykonywanie kontroli nieruchomości, nadzór nad remontami, wykonywanie kosztorysów w programie Norma Pro, wykonywanie inwentaryzacji budynków
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Dęblin (lubelskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowychrealizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej(dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-01-20 - Gdańsk (pomorskie)
• Wykonywanie zadań określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 1997 r. nr 109, poz. 704) z późniejszymi zmianami• Stały nadzór nad warunkami pracy oraz kontrola przestrzegania przepisów i zasad BHP i p.poż.• Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z kierowaniem wniosków zmierzających do usuwania tych zagrożeń• Prowadzenie postępowania powypadkowego, raportowanie zdarzeń potencjalnie wypadkowych• Opracowywanie i wdrażanie procedur i instrukcji BHP oraz doradztwo w tym zakresie• Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP • Opracowywanie ryzyka zawodowego
Probet sp. z o.o. - 2016-10-14 - Tczew (pomorskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-04-04 - Leszno (wielkopolskie)
prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie dokumentacji kadrowej w tym akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie danych do programu kadrowego InfoMedica. Praca od godziny 7
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2017-11-30 - Opole (opolskie)