INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH Dęblin oferta pracy Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie kontroli nieruchomości, nadzór nad remontami, wykonywanie kosztorysów w programie Norma Pro, wykonywanie inwentaryzacji budynków
Data publikacji: 2017-09-18
Lokalizacja: Dęblin (lubelskie)
Pracodawca: Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 08-530 Dęblin, powiat: rycki, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie kontroli nieruchomości, nadzór nad remontami, wykonywanie kosztorysów w programie Norma Pro, wykonywanie inwentaryzacji budynków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dęblin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dęblin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2017
Data zakończenia pracy: 17.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Adres pracodawcy:
Łęczyńska 1, 20-309 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Łęczyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rykach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 18.09.2017
Oferta pracy ważna do: 17.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-nauczanie biologii w klasach IV - VIII
STOWARZYSZENIE NA RZECZ EDUKACJI I EKOROZWOJU WSI "NADZIEJA" W NOWEJ WOLI - 2018-08-07 - Nowa Wieś (lubelskie)
organizacja zajęć dla dzieci, animacja, opiekagodz. 9.00-19.00
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsluga linii technologicznej przetwórstwa owoców, obsługa wywrotnicy samochodowej, obsługa taśmy jezdnej, prace konserwacyjno-remontowe, porządkowe
APPOL Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Opole Lubelskie (lubelskie)
zgodny, praca w Świerkocinie
SERWIS MARKO - Marek Bielewski - 2018-01-29 - Świerkocin (kujawsko-pomorskie)
Mechanik samochodów ciężarowych
"J & M TRANS" PPHU Sp.j Jacek Wójciga, Marek Wójciga - 2015-11-24 - Kuków (małopolskie)
Montaż urządzeń chłodniczych z gotowych elementów.
ZC "Frost" Jakub Pietrzak - 2015-11-26 - Kamień Krajeński (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania dokumentów normalizacyjnych, prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej; czuwanie nad aktualnością postanowień i dokumentów
Polski Komitet Normalizacji , Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji urlopów, czasu pracy pracowników, prowadzenie spraw dotyczących kuratora sądowego
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mszczonowie - 2017-03-08 - Mszczonów (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Węgrów (mazowieckie)
spawanie rur ,wykonywanie zgrzewów doczołowych i frezowych
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
prace porządkowe, drobne prace elektryczne, konserwacja urządzen wod.-kan, prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Brzeg (opolskie)
- umiejętne i sprawne transportowanie materiałów-układanie na palety-ręczne układanie towarów-praca w chłodnej temperaturze
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Namysłów (opolskie)
jw.
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2 - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór produkcyjny w zakresie HACCP
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-02-05 - Brusy (pomorskie)
Wkonywanie prac fizycznych przy robotach budowlano-rozbiórkowych
PIOTR-BET&MICH-BUD S.C. - 2016-04-11 - Wiślinka (pomorskie)
prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretaritu Komendy Powiatowej oraz spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej, realizowanie zadań związanych z archiwacją dokumentów, realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego,organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego, udział w organizowaniu i koordynowaniu kontroli wewnętrznych komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej i inne prace zlecone według załącznika
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OBORNIKACH - 2016-03-24 - Oborniki (wielkopolskie)
sprzedaż oraz doradztwo elektronarzędzi
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Węgielsztyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzór inwestorski robót inwestycyjnych; remontowychWystawianie zleceń na remonty w branży elektrycznejSporządzanie kosztorysów inwestorskichNadzór nad zleconą konserwacją i drobnymi robotami remontów
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2017-05-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa interesantów, sporządzanie pism, obsługa programu komputerowego, sporządzanie tabel w programie MS Excel,
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Opole Lubelskie (lubelskie)
nadzór, kontrola rezlizowanych robót budowlanych, wykonywanie przeglądów budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najemcami lokali, ewidencjonowanie i rozliczanie umów z dostawcami uslug i mediów
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2017-09-05 - Choroszcz (podlaskie)
- Przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych. Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów. Dekretowanie oraz ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym. Bieżąca analiza kont księgowych oraz uzgadnianie kont sald księgowych. Wsparcie procesów sprawozdawczych. - Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:45-15:45. Wymagane wykształcenie min. średnie o profilu ekonomicznym lub wykształcenie wyższe. W przypadku wykształcenia wyższego wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności rachunkowość. Wymagane doświadczenie w dziale finansowo-księgowym. Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz o podatku vat.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów w barze, przygotowanie i podawanie napojów i posiłków, sprzątanie lokalu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Głogów (dolnośląskie)
załadunek i rozładunek odpadów
P. U. T. "MAL-EKO" Grzegorz Malinowski - 2016-08-25 - Rogi (podkarpackie)
kontrola: - międzyoperacyjna produkcji w toku - przestrzegania norm jakościowych- stanu sanitarno higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników- jakości dostaw surowca i komponentówMiejsce pracy: Kartoszyno
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-08-29 - Kartoszyno (pomorskie)
Dbanie o rozwój psychofizyczny dzieci, o ich zdrowie i higienę. Opieka nad dziećmi 3,4 letnimi, pomoc przy ubieraniu, jedzeniu oraz przy czynnościach samoobsługowych. Pomoc nauczycielce podczas spaceru, wycieczek, zabaw w ogrodzie przedszkolnym, a także przygotowywaniu pomocy dydaktycznych. Pomoc w utrzymaniu czystości sali, dbałość o wyposażenie przedszkola. Kształtowanie u dzieci podst. umiejętności intelktualnych i praktycznych określonych w minimum programowym. Przestrzeganie przepisów BHP i P. poż.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Ropica Polska (małopolskie)
utrzymywanie bieżących kontaktów zkontrahentami nadzorowanych obiektóworaz stały nadzór nad prawidłową realizacjąusługi -prowadzenie dokumentacji związanejz zarządzaniem obiektami -zarządzaniezespołem pracowników -dbanie o wysokąjakość świadczonych usług -gotowość dopracy w terenie
Amlux Sp. z o.o. - 2017-07-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Naprawa pojazdów samochodowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Zamość (lubelskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy itd. zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704, z 2004 r. Nr 246, poz. 2468)
OPTIMAL SOLUTIONS Sp. z o. o. - 2017-11-29 - Kłobuck (śląskie)