INSPEKTOR DS. KSIĘGOWO-FINANSOWYCH Katowice oferta pracy ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWO-FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych. Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów. Dekretowanie oraz ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym. Bieżąca analiza kont księgowych oraz uzgadnianie kont sald księgowych. Wsparcie procesów sprawozdawczych. - Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:45-15:45. Wymagane wykształcenie min. średnie o profilu ekonomicznym lub wykształcenie wyższe. W przypadku wykształcenia wyższego wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności rachunkowość. Wymagane doświadczenie w dziale finansowo-księgowym. Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz o podatku vat.
Data publikacji: 2016-09-16
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie i weryfikacja dokumentów księgowych. Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów. Dekretowanie oraz ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo-księgowym. Bieżąca analiza kont księgowych oraz uzgadnianie kont sald księgowych. Wsparcie procesów sprawozdawczych. - Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:45-15:45. Wymagane wykształcenie min. średnie o profilu ekonomicznym lub wykształcenie wyższe. W przypadku wykształcenia wyższego wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności rachunkowość. Wymagane doświadczenie w dziale finansowo-księgowym. Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz o podatku vat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWO-FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie o profilu ekonomicznym lub wykształcenie wyższe. W przypadku wykształcenia wyższego wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności rachunkowość. Wymagane doświadczenie w dziale finansowo-księgowym. Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz o podatku vat.
Nazwa pracodawcy:
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Wymagane dokumenty w kopercie z DOPISKIEM KONKURS NA STANOWISKO W PIONIE FINANSOWO-KSIĘGOWYM: list motywacyjny, cv, kopie dokumentów potwirdzających wyksztalcenie i kwalifikacje zawodowe, kopie śwadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu, kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarznie danych osobowych, zaświadczenie o niekaralności, oświadczenie kandydata do posiadania pełnej czynności prawnej i korzystania z pełni praw publicznych należy przesłać na adres: Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach ul. Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice lub dostarczyć osobiście do siedziby Śląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Katowicach (ul. Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice ---
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin dostarczania dokumentów do: 30.09.2016r, Godziny : 7:45-15:45
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.slaska.ohp.pl
Ulica pracodawcy: Plac Grunwaldzki
Numer budynku pracodawcy: 8-10
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.09.2016
Data dodania oferty pracy: 16.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
administrowanie systemami informatycznymi firmy; kontrola wykonania archiwizacji danych; konfiguracja stacji roboczych oraz oprogramowania; nadzór i kontrola nad telewizją przemysłową i konfiguracja central telefonicznych; opracowywanie rocznych planów wydatków w zakresie pionu informatycznego; konserwacja sprzętu komputerowego; prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne w ramach pełnionych obowiązków; rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników sieci; szkolenie personelu. Pracodawca oferuje: ciekawą, dającą możliwość rozwoju pracę, stabilne warunki zatrudnienia (etat), pakiet socjalny w tym abonament medyczny.
Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
- prace biurowe
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa o/ Lębork - 2018-04-03 - Lębork (pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno - prawnych, ZFŚS. Sporządzanie PIT-11,40,4R, sporządzanie deklaracji ZUS, sprawozdnań do GUS, ZVS MOPS
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
Oferta dla osób powyżej 50 roku życia. Prace porządkowe, nadzór nad parkingiem, proste prace naprawcze.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
krajowy i zagraniczny transport płynnych art. spoż. w zamkniętej cysternie, prowadzenie dokumentacji przewozowej, kontrola certyfikatów mycia cysterny, drobne naprawy pojazdu.
Firma Transportowo-Przewozowa ''TRANS-BIESZCZADY'' J. Stanisz, K. Szepiczak, J. Chrunik Spółka Jawna - 2017-04-20 - Cergowa (podkarpackie)
- Spawanie metodą MIG, MAG, TIG- aluminium, stal nierdzewna, stal czarna. - Kontrola wykonanych elementów zgodnie ze zleceniem i dokumentacją techniczną. - Prace montażowe. - Odpowiedzialność za terminowe wykonywanie przydzielonych zadań.
INNTEC Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-10-12 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
Obsługa pacjentów i wykonywanie badań laboratoryjnych.
Medyczne Laboratorium Diagnostyczne LAB 110 Robert Gogol - 2018-08-16 - Białystok (podlaskie)
obsługa automatu spawalniczego
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Głubczyce (opolskie)
- OSOBY APLIKUJĄCE NA POWYŻSZE STANOWISKO PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZNENIA NA STRONIE: http://bonifratrzy.pl/szpital-katowice/karierapraca/- Realizacja całokształtu zadań z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (80%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (zgodnie z § 4 rozp. RM z dn. 02.09.1997r. w spr. służby bezpieczeństwa i higieny pracy). Mile widziane doświadczenie w szpitalu na stanowisku do spraw BHP. Mile widziana znajomość normy ISO 18001:2004.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Katowice (śląskie)
praca w sklepie spożywczym
SEKWIM BIS P.H.U. WALDEMAR SEKUŁA - 2017-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc kuchenna
GRABOWSKI Piotr Grabowski - 2018-03-13 - Stężnica (podkarpackie)
jw.
WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Ciechanów (mazowieckie)
Do zadań inspektora należą m.in. (art. 39 RODO)- wiedza fachowa1) informowanie administratora oraz pracowników o obowiązkach związanych z ochroną danych osobowych, doradzanie im w tej sprawie2) monitorowanie procesów przetwarzania danych osobowych zachodzących w szkole3) przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych4) przeprowadzenie audytów5) ciągłe monitorowanie operacji przetwarzania danych osobowychw systemie informatycznym6) dokonywanie oceny skutków (analiza ryzyka) na planowe operacje związanychz przetwarzaniem danych osobowych7) pełnienie funkci punktu kontaktowego- przetwarzanie-ochrona danych osobowych
Szkoła Podstawowa nr 46 - 2018-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
Dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów finansowo księgowych, przygotowywanie przelewów bankowych, prowadzenie rejestru zakupu, sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji VAT, inwentaryzacja kont księgowych na koniec roku obrotowego, przygotowanie danych do sprawozdań finansowych, bilansu, rachunków zysków i strat.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2018-08-16 - Zamość (lubelskie)
dbanie o ochronę mienia
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Produkcja linek samochodowych - proste prace produkcyjne
"LINMOT" Spółka Cywilna - 2016-06-23 - Częstochowa (śląskie)
kosmetyczka
Galeria Piękna Gabinet Kosmetologii Profesjonalnej - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
•nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót, •przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo-przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m.in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym,•uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych,•cd na bip.slowinskipn.pl; przewidywany okres zatrudnienia 5 miesięcy
Słowiński Park Narodowy - 2018-06-11 - Smołdzino (pomorskie)
Prowadzenie akt pracowniczych; przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem, ewidencja czasu pracy i urlopów oraz badaniami okresowymi i L-4; naliczanie i sporządzanie list płac; obsługa programu kadrowo-płacowego; współpraca z urzędami (U.S., ZUS); ewidencja zobowiązań finansowych; dokonywanie rozliczeń finansowych; prowadzenie ewidencji księgowej komputerowo; analiza wydatków i monitorowanie realizacji planów finansowych; rozliczanie kart drogowych z użytkowania samochodu służbowego; sporządzanie i przekazywanie przelewów bankowych; przygotowywanie miesięcznych informacji dot. wynagrodzeń dla zawodowych rodzin zastępczych w celu ustalenia odpłatności przez gminy
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE SZAMOTUŁY - 2017-04-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
nadzór nad pracami konserwacyjno - budowlanymi;opracowanie planów remontów okresowych i nadzór nad ich realizacją;nadzór nad funkcjonowaniem floty przedsiębiorstwa.
PPHU AEK ANDRZEJ KUBZDYL - 2017-08-07 - Wawrów (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodne ze stanowiskiem; jedna zmiana; praca od zaraz; kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA JAKUB PISKUŁA - 2016-03-07 - Strzyżyno (pomorskie)
Obróbka artykułów spożywczych, przygotowywanie potraw i deserów, wydawanie potraw, przyjmowanie dostaw towaru, sprawdzanie przydatności towarów, dbanie o stanowisko pracy, dbanie o czystość i porządek. Wymagania: wykształcenie zawodowe lub średnie, znajomość branży gastronomicznej, umiejętność przygotowywania potraw i deserów.
Apetyt Przemysław Kuśmirek - 2017-03-28 - Rumia (pomorskie)
Ustalanie zakresu potrzeb remontowych, zlecenie prac remontowych, udział w zebraniu wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu remontów, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań. Praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Opole (opolskie)
Znajomość przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu
Miejska Energetyka Cieplna w Kołobrzegu Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykonywanie testów funkcjonalnych produktów elektronicznych.Oferujemy:-ciekawą i pełną wyzwań pracę w doświadczonym i zgranym zespole-pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie produkcyjnej-możliwość udziału w interesujących projektach o zasięgu międzynarodowym-liczne szkolenia zapewniające rozwój zawodowy-zdobywanie doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów w branży-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio przez klienta-stałe wynagrodzenie oraz dwie premie i dodatki frekwencyjna oraz premia kwartalna uzależniona od wyniku finansowego firmy, dodatek za pracę w nocy, dodatek 20% za pracę w systemie 4-brygadowym (dwa ostatnie w zależności od obszaru i stanowiska)-dofinansowanie do karty sportowo - rekreacyjnej-gabinet medyczny na terenie zakładu - zyskujesz darmowy i łatwy dostęp do dodatkowych badań oraz specjalistówZainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl z dopiskiem numeru referencyjnego TTProsimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych: "Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-04-12 - Tczew (pomorskie)
1. Prowadzenie rekrutacji uczestników do projektu (we współpracy z pracownikiem socjalnym MOPS).2. Opracowanie Indywidualnych Programów Zatrudnienia Socjalnego dla uczestników projektu.3. Nadzór nad realizacją postanowień zawartych w Indywidualnych Programach Zatrudnienie Socjalnego. 4. Przygotowanie i prowadzenie warsztatów grupowych oraz konsultacji indywidualnych w ramach reintegracji społecznej.5. Kontakt z jednostkami wspomagającymi proces reintegracji społeczno-zawodowej uczestników, np. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu, ośrodki terapii uzależnień, schroniska dla bezdomnych.6. Współorganizacja (z uczestnikami projektu) grup samopomocowych.7. Odpowiedzialność za utrzymanie trwałości pobytu uczestnika w projekcie.8. Prowadzenie dokumentacji związanej z warsztatami oraz konsultacjami.9. Organizacja i współprowadzenie dodatkowych form wsparcia przewidzianych w projekcie.10. Organizacja i nadzór na działaniami integracyjnymi dla uczestników projektu i ich rodzin.11. Wypracowanie rezultatów projektu w zakresie rezultatów reintegracji społecznej.12. Ścisła współpraca z kadrą projektu w zakresie aktywizacji społeczno-zawodowej oraz poprawy sytuacji życiowej uczestników.FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: pracownik socjalny w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 24 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Okładanie ścian pionowych i podłóg płytkami glazurowymi (płytkami ceramicznymi pokrytymi szkliwem zabezpieczającym przed przenikaniem wody o dużej trwałości) a także innymi materiałami budowlanymi tj. płytki klinikierowe, terakota, lastriko, płytki szkalne, skałodrzewne, klepki i płyty drewniane, płytki z tworzyw sztucznych.
MAKBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-10 - Gdynia (pomorskie)