INSPEKTOR/ STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI Gdynia oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Stanowisko: INSPEKTOR/ STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - ewidencjonowanie oraz rozliczanie w systemie informatycznym należności i wierzytelności Agencji, dokonywanie czynności mających na celu wszczęcie procesu dochodzenia tych należności.- ewidencja należności, dla których odstąpiono od ustalenia kwot nienależnie lub nadmiernie pobranych płatności.- przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej i merytorycznej zgłoszeń należności oraz innych dokumentów wpływających z jednostek i komórek organizacyjnych Agencji.- obsługa wpłat dokonanych na rachunki bankowe Agencji dotyczące kwot odzyskanych i zwróconych.- prowadzenie procesu odzyskiwania należności i wierzytelności Agencji w zakresie zadań przewidzianych dla oddziałów regionalnych, a w szczególności: przygotowanie i monitoring upomnień oraz tytułów wykonawczych.- prowadzenie procesu dochodzenia, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów spłaty należności oraz wykonywanie wszelkich czynności wierzyciela w toku postępowania egzekucyjnego, upadłościowego, naprawczego i likwidacyjnego.- przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa Oddziału Regionalnego Agencji niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.- prowadzenie sprawozdawczości oraz zestawień na potrzeby Centrali Agencji
Data publikacji: 2019-09-20
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- ewidencjonowanie oraz rozliczanie w systemie informatycznym należności i wierzytelności Agencji, dokonywanie czynności mających na celu wszczęcie procesu dochodzenia tych należności.- ewidencja należności, dla których odstąpiono od ustalenia kwot nienależnie lub nadmiernie pobranych płatności.- przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej i merytorycznej zgłoszeń należności oraz innych dokumentów wpływających z jednostek i komórek organizacyjnych Agencji.- obsługa wpłat dokonanych na rachunki bankowe Agencji dotyczące kwot odzyskanych i zwróconych.- prowadzenie procesu odzyskiwania należności i wierzytelności Agencji w zakresie zadań przewidzianych dla oddziałów regionalnych, a w szczególności: przygotowanie i monitoring upomnień oraz tytułów wykonawczych.- prowadzenie procesu dochodzenia, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów spłaty należności oraz wykonywanie wszelkich czynności wierzyciela w toku postępowania egzekucyjnego, upadłościowego, naprawczego i likwidacyjnego.- przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa Oddziału Regionalnego Agencji niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.- prowadzenie sprawozdawczości oraz zestawień na potrzeby Centrali Agencji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR/ STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praca na terenie Gdyni w godzinach 07:30-15:30.Dokumenty należy składać w terminie do: 2 października 2019 r. (liczy się data wpływu do ARiMR) Listownie na adres:Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji RolnictwaPomorski Oddział Regionalnyul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdyniaz dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr OR11/BDSPB/26/19Osobiście:Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorskiego Oddziału Regionalnegoul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, wejście bramą od ul. Wolności(kancelaria czynna w godzinach 7:30-15:30)Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru OR11/BDSPB/26/19lubw wersji elektronicznej na adres: rekrutacjaor11 (at) arimr.gov.pl z dopiskiem: OR11/BDSPB/26/19
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.Załączony do ogłoszenia kwestionariusz osobowy. (kwestionariusz osobowy do pobrania na dole ogłoszenia)2.List motywacyjny.3.Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. (treść ogłoszenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)4.Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.Dokumenty należy składać w terminie do: 2 października 2019 r. (liczy się data wpływu do ARiMR)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Listownie na adres:Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji RolnictwaPomorski Oddział Regionalnyul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdyniaz dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru nr OR11/BDSPB/26/19Osobiście:Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorskiego Oddziału Regionalnegoul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, wejście bramą od ul. Wolności(kancelaria czynna w godzinach 7:30-15:30)Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dokumenty dotyczące naboru OR11/BDSPB/26/19lubw wersji elektronicznej na adres: rekrutacjaor11 (at) arimr.gov.pl z dopiskiem: OR11/BDSPB/26/19
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.09.2019
Data dodania oferty pracy: 20.09.2019
Oferta pracy ważna do: 02.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b5f2468ece1d2bd72868a63df0c3b47f
Podobne oferty pracy
Monitoring sytuacji kredytowej klientów i zarządzanie portfelem klientów
Bank Spółdzielczy w Santoku - 2019-02-05 - Santok (lubuskie)
Obsługa kadrowa i płacowa pracowników jednostki organizacyjnej samorządu terytorialnego.Praca w oparciu o umowę na czas nieokreślony.Praca w godzinach 7.45-15.45.Sala E
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy.Sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
kontakt przez OHP - 2017-03-17 - Białystok (podlaskie)
szycie odziezy roboczej
Gratex Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Koło (wielkopolskie)
Obsługa ładowarki/ obsługa wózka widłowego
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marek Mackiewicz - 2017-05-05 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa klienta, sprzedaż art. spożywczo- przemysłowych, paliw
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Rzezawa (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta poprzez sprzedaż oferowanych towarów i fachowe doradztwo. (Praca w systemie dwuzmianowym 8 - 16, 16 - 20)
KAPIRI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
sprzedaż artykułów optycznych, sprzedaż artykułów foftogarficznych, dobór opraw korekcyjnych, bsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie czynności wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r.(obowiązki inwestora, inspektora nadzoru inwestorskiego),Sprawowanie bieżącej kontroli nad stanem dróg (wraz z infrastrukturą towarzysząca) będących w utrzymaniu ZDP. Organizowanie i podział pracy pomiędzy podległych pracowników drogowych Obwodu Drogowego Trzebnica, wraz z rozliczaniem tej pracy.Szczegółowe dane o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Trzebnicy (http://bip.powiat.trzebnica.pl), stronie internetowej ZDP (www.drogi.trzebnica.pl)
Zarząd Dróg Powiatowych - 2017-10-09 - Trzebnica (dolnośląskie)
sporządzanie potraw
PHU Małgorzata Osuchowska - 2019-01-08 - Malbork (pomorskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2015-11-12 - Czerwieńsk (lubuskie)
Opieka medyczna, pielęgnacja osób starszych (kobiet) w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym (możliwość podjęcia umowy o pracę)
ZGROMADZENIE SIÓSTR ŚW.FELIKSA Z KANTALICJO, PROWINCJA KRAKOWSKA - 2019-03-26 - Kraków (małopolskie)
pomoc krojczego, przygotowywanie szablonów do wykroju, wykrawanie, znakowanie elementów, pakowanie, przyuczenie do zawodu.
LUGANO - 2017-03-27 - Gałków Mały (łódzkie)
Przygotowywanie analiz, opracowań i ekspertyz. Opracowywanie planu kosztów działalności w ujęciu syntetycznym i analitycznym.Doswiadczenie zawodowe mile widziane.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- Przygotowanie dań zgodnie z standardami - racjonalne gospodarowanie towarem, minimalizacja strat - dopilnowanieprzestrzegania przepisów BHP w kuchni - utrzymywanie porządku i higieny w miejscu pracy - dbanie o odpowiednią estetykepotraw - dbanie o właściwy stan techniczny urządzeń kuchennychWymagania: wykształcenie podstawowe, komunikatywność, pracowitość, elastyczność, sumienność, staranność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, umiejętność tworzenia własnych przepisów, umiejętność przygotowywania dania zgodnie z obowiązującymi standardami.
Inzoy Sp.z o.o. - 2019-09-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
LIBERTY POLAND S.A. - 2016-11-25 - Witnica (lubuskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakt z kontrahentami, sprzedaż i zaopatrzenie towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji prac technicznych/ budowlanych z projektem,- realizowanie planów remontów podległych nieruchomości,- usuwanie awarii i zagrożeń,- zapewnianie sprawnego działania istniejących urządzeń technicznych nieruchomości,- kontrola nad jakością wykonywanych robót,- zatwierdzanie faktur wykonawcy do realizacji,- dokonywanie rozliczeń z budowy,- prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań
ENTER sp. z o.o. - 2019-05-09 - Opole (opolskie)
Nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, udział w komisjach przetargowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2019-02-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Praca na wysokości powyżej 3 metrów, podstawowe prace na budowie, przenoszenie pustaków, kostki brukowej
PPUH "SAREL" Ryszard Sabik - 2018-03-26 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
doświadczenie mile widziane lub do przyuczenia
ZEKO P.P.H.U - ZENON PIOTROWSKI - 2016-04-15 - Kliniska Wielkie (zachodniopomorskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznej, położenie okablowania, upięcie okablowania na istniejących torach kablowych. Montaż i podłączenie osprzętu elektrycznego.
MARINE SHIP SERVICE Zbigniew Grzybowski - 2018-07-10 - Gdynia (pomorskie)
przygotowanie umów na prace remontowe,uczestnictwo w realizacji prac remontowych,ocena konieczności realizowania robót awaryjnych w budynkach
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Trzebinia (małopolskie)
-pomoc w wydawaniu potraw,-zmywanie naczyń;okres wykonywania umowy do 30.09.2019
BISTRO KORAL ANNA BAJ - 2019-06-04 - Ustka (pomorskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-13 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie rozpoznań cenowych, organizowanie zakupów zgodnie z potrzebami, przyjmowanie i sprawdzanie faktur pod względem formalnym i merytorycznym.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2019-04-16 - Wadowice (małopolskie)
Telefoniczna obsługa wierzytelności w zakresie: prowadzenia negocjacji z dłużnikami, zawieranie porozumień o spłatę zobowiązań, wyjaśnienie podstaw dochodzenia wierzytelności, aktualizacji danych w systemach informatycznych
"RAPORT" S .A. - 2015-12-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Gliwice (śląskie)
j.w.
QLOC S.A. - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)