INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.

Data publikacji: 2020-10-23

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie na budowach realizowanych przez Gminę Miasto Płock. Praca wykonywana na różnych poziomach: w wykopach, na poziomie terenu, na wysokościach. Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.Bezpieczne warunki pracy na stanowisku w budynku Urzędu.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa;6. staż pracy minimum 3 lata;7. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub drogowej;8. prawo jazdy kat. B;9. znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

danePracodawcy_nip: 7741004905

danePracodawcy_regon: 000592868

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub drogowej poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 02 listopada 2020 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m. Płock

danePracodawcy_kodPowiatu: 1462

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Płock

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 23.10.2020

Oferta pracy ważna do: 02.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 23.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7393efbe03a201395e04ffee213359e3

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR TERENOWY - od 1 850 PLN

Dozór elektroniczny. Praca z osobami skazanymi. Proponowane wynagrodzenie to 1850 zł brutto + dodatki + nadgodziny. Zmiany 12-godzinne.
Impel Security Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 600 PLN

a)obliczanie wynagrodzeń pracowników szkoły oraz sporządzanie list płac,b)prowadzenie kasy oraz właściwe przechowywanie wartości pieniężnych wraz ze sporządzeniem całokształtu dokumentacji kasowej,c)prowadzenie ewidencji środków trwałych,d)prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi pracowników,e)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków pracowników szkoły,f)obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych,g)sporządzanie zeznań podatkowych,h)sporządzenie przelewów,i)prowadzenie obsługi księgowej ZFŚS,j)sporządzanie sprawozdań do GUS,k)sporządzanie sprawozdań do SIO w zakresie płac,l)prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie dokumentów płacowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Leszka Kołakowskiego w Kożuchowie - 2017-12-20 - Kożuchów (lubuskie)

TYNKARZ - od 2 600 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS.KADROWO-PŁACOWYCH - od 2 400 PLN

Sporządzanie list płac,rozliczanie składek ZUS(obsługa płatnika) i podatku dochodowego od osób fizycznych,prowadzenie dokumentacji kadrowej,prowadzenie akt personalnych,sporządzanie umów,wystawianie świadectw pracy,rozliczanie PFRON
SZPITAL MRĄGOWSKI IM. MICHAŁA KAJKI Spółka z o.o. - 2016-03-24 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK ROZBIORU MIĘSA - od 1 900 PLN

praca przy rozbiorze mięsa
PPHU "MASARNIA KACPERSCY" H. T. M. KACPERSCY - 2016-07-04 - Doły Brzeskie (łódzkie)

INSPEKTOR TECHNICZNY WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - od 3 000 PLN

codzienne obchody budynków,rejestrowanie usterek i awarii,przygotowywanie zleceń naprawy,kontrola wykonania zleceń, umowa o prace na okres próbny na 3 miesiące,praca na jedna zmiane w godzinach od 8 do 16,miejsce wykonywania pracy Wrocław,wysokość wynagrodzenia brutto 3000 zł miesiąc, kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 362 17 88, bądź email: beata.festynska (at) wp.pl , oferta pracy dostepna w sali D,B,F
ADMIROM-5 Sp. z.o.o - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW SANITARNYCH - od 5 000 PLN

nadzór i kontrola prac instalatorskich (sanitarnych,wentylacyjnych i wodno-kanalizacyjnych), planowanie,kierowanie,odpowiedzialnośc za jakość,terminowość realizacji.
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - 2 200 - 2 500 PLN

Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

MONTER-ELEKTRONIK(NR 5280) - od 2 000 PLN

montowanie podzespołów i zespołów elektronicznych zgodnie z dokumentacją techniczną, wykonywanie pomiarów parametrów, testowanie i uruchamianie podzespołów i zespołów elektronicznych po montażu, dokumentowanie wykonanego montażu podzespołów i zespołów elektronicznych, dokumentowanie wykonanych pomiarów, testowania i uruchamiania podzespołów i zespołów elektronicznych.
WORK 365 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)

MONTER - od 2 000 PLN

Analizowanie rysunków roboczych i ustalanie na ich podstawie zakresu i rodzaju robót monterskich, potrzebnych materiałów, narzędzi, sprzętu pomocniczego i maszyn. Montowanie rurociągów olejowych. Konserwacja i remonty instalacji, urządzeń i sieci przemysłowych; demontowanie rurociągów i urządzeń przemysłowych.
OPUS - Piotr Bożyczko - 2017-09-25 - Chwaszczyno (pomorskie)

INŻYNIER JAKOŚCI - od 3 500 PLN

Stała współpraca z klienten (identyfikacja wymagań, obsługa reklamacji) przygotowanie dokumentacji jakościowej, przeprowadzanie kontroli wymiarowej i badania funkcjonalności wyrob. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
KOLEKTOR WELTECH SP. z o.o. - 2020-07-22 - Mysłowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)

MALARZ SZPACHLARZ - od 3 000 PLN

Wykonywanie prac budowlanych
LUXCOM MATEUSZ RUCZYŃSKI - 2018-03-22 - Kuligi (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY BUDOWLANEJ(NR 0729) - od 6 000 PLN

- wysokość wynagrodzenia uzależniona od stażu pracy i poziomu wykształcenia- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-02-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA-CD - od 2 600 PLN

Sprzedaż towarów, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.Praca w Czechowicach-Dziedzicach od poniedziałku do piątku w systemie dwuzmianowym, w godz. 06.00-20:00 od poniedziałku do soboty. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślony.
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2020-03-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

KSIĘGOWY - 2 500 - 3 500 PLN

Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, przygotowanie dokumentów do biura.
Adriatica Mateusz Krupa - 2017-12-11 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 000 PLN

opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym
Niepubliczne Przedszkole i Żłobek U Karolci - 2016-12-29 - Skoczów (śląskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Samodzielne przygotowywanie posiłków
Ośrodek Rehabilitacyjno - Leczniczy "Sosnowa Aleja" Sp. z o.o - 2017-12-01 - Wardzyn (łódzkie)

KONSERWATOR - 997,4 PLN

wewnętrzna konserwacja budynku szkolnego
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTÓW TECHNIKA, MUZYKA I PLASTYKA - od 2 294 PLN

Prowadzenie zajęć edukacyjnych zgodnie z zakresem obowiązków.
Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Księżnej Aleksandry Ogińskiej w Siedlcach - 2018-11-30 - Siedlce (mazowieckie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 3 000 PLN

Nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi systemem zleconym, wykonywanie, sprawdzanie kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych na roboty budowlane, wykonywanie przeglądów.Uprawnienia budowlane, obsługa programu NORMA i znajomość prawa budowlanego.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-09-11 - Kłodzko (dolnośląskie)

MURARZ - od 2 880 PLN

Murarz
KPB Budownictwo Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Lesko (podkarpackie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (NR 1301) - od 2 800 PLN

zarzadzanie bezpieczeństwem danych osobowych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, weryfikacja zgodności dokumentacji np. przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa unijnego i krajowego, normami i wytycznymi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2019-04-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - do 2 100 PLN

przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Sandomierz (świętokrzyskie)

INSPEKTOR REALIZUJĄCY FUNKCJE PUBLICZNOPRAWNE - od 3 118,07 PLN

Jakościowe i ilościowe sprawdzanie prac prowadzonej gospodarki wydmowo - leśnej i magazynowej. Kontrola nienaruszalności terenów i granic pasa technicznego. Udział w pracach rozgraniczających. Kontrola stanu zabezpieczenia oraz właściwego użytkowania terenu pasa technicznego oraz pasa ochronnego w użytkowaniu Urzędu Morskiego. Prowadzenie stałych obserwacji zjawisk zachodzących na linii brzegowej, zachowania się oraz rozwoju skupisk i siedlisk roślinnych, powstawania i kształtowania się wydm oraz znaczenia skutków oddziaływania ludzkiego na występujące procesy. Wykonywanie dokumentacji fotograficznej pozyskiwanej w trakcie pełnienia obowiązków służbowych z zakresu: monitoringu brzegów morskich, stanu obiektów hydrotechnicznych.
Urząd Morski w Słupsku - 2018-11-05 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR NADZORU W ZESPOLE TOROWO-SIECIOWYM(NR 2385) - od 3 750 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje miedzy innymi:Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z Prawem budowlanym oraz Prawem zamówień publicznych, w tym w szczególności:1. W zakresie realizacji umów w ramach bieżącego utrzymania infrastruktury tramwajowej:- kontrola realizacji i jakości wykonania prac obmiarowych i utrzymaniowych związanychz infrastrukturą tramwajową i podstacjami zasilającymi trakcję tramwajową,- przeprowadzanie przeglądów bieżących, rocznych i 5-letnich stanu sprawności technicznejelementów sieci trakcyjnej, napędów i sterowania zwrotnic, sygnalizacji świetlnej mijankowej, oświetlenia przystanków, rozjazdów i innych urządzeń elektroenergetycznych oraz stanu sprawności technicznej podstacji trakcyjnych,- przeprowadzanie oględzin podstacji trakcyjnych, kabli trakcyjnych oraz ocenianie stanu technicznego sieci trakcyjnej i infrastruktury towarzyszącej w celu określenia ich stanu technicznego i zakresu planowanych robót remontowych.2. W zakresie realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych prowadzonych przez ZDMiKP:- przygotowywanie kompletnych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadań inwestycyjnych (w tym opis przedmiotu zamówienia) oraz uczestnictwo w procesie zamówień publicznych,- uczestnictwo w pracach zespołu oceny dokumentacji projektowej i jej odbioru,- protokolarne przekazanie wykonawcy w imieniu Inwestora placu budowy,- kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, wymaganiami SST, normami i zasadami bezpieczeństwa,- kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową, harmonogramem oraz terminowością wykonania,- sprawdzanie kompletności dokumentów przedstawianych przez wykonawcę na każdym etapie realizacji zadań,- kontrola ilości i wartości wykonywanych robót w trakcie realizowanej inwestycji oraz rozliczanie końcowe budowy,- wydawanie poleceń w trakcie robót w formie ustnej i pisemnej (wpis do dziennika budowy),- udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,- rozliczanie budowy fakturami częściowymi oraz fakturą końcową wraz ze sporządzeniem dokumentów przekazania środka trwałego,- uczestnictwo w czynnościach odbiorowych wraz z przekazaniem obiektu do użytkowania,3. W zakresie pozostałych zadań:- szacowanie kosztów zadań inwestycyjnych i remontowych oraz formułowanie założeń technicznych na potrzeby zlecanej dokumentacji technicznej,- przygotowywanie materiałów technicznych i rzeczowych niezbędnych dla przeprowadzenia procedur przetargowych na roboty utrzymaniowe i remontowe podstacji trakcyjnych, sieci trakcyjnej i kabli trakcyjnych,- uzgadnianie wszelkich wyłączeń tymczasowych, okresowych i stałych z ruchu tramwajowego,- kontrolowanie terminów zakończenia gwarancji na zadaniach oraz udział w odbiorach pogwarancyjnych,- prowadzenie ewidencji środków trwałych,- udział w pracach zespołu ds. zabezpieczenia energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowaniakomunikacji tramwajowej i nadzór nad prawidłową gospodarką energetyczną,- dokonywanie niezbędnych uzgodnień z gestorami sieci, urządzeń i instalacji oraz Wydziałamiwłasnej jednostki na potrzeby realizacji zadań związanych z utrzymaniem podstacji trakcyjnych i sieci trakcyjnych,- sporządzanie sprawozdań, analiz, notatek i informacji dotyczących realizowanych zadań.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Toruńskiej 174a, budynek wielopiętrowy, schody i winda, bezpośredni kontakt z osobami z zewnątrz,- wyjazdy służbowe w teren, - praca wymagająca dłuższego stania i chodzenia,- sytuacje stresowe,- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2020 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2020-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 500 PLN

Pracodawca poszukuje pracowników produkcyjnych do pracy na stanowiskach stolarzy, pomocników stolarzy, operatorów maszyn, mechaników i osoby do przyuczenia. Oferuje stałe zatrudnienie z atrakcyjnym systemem płacowym i premiowym.
ABATEC SP. Z O.O. - 2016-10-04 - Damnica (pomorskie)

INSPEKTOR DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ - od 2 400 PLN

Praca w powiatowym urzędzie pracyw Dziale Ewidencji i Świadczeń. Informacje dot. wolnego miejsca pracvy umieszczone są na stronie pupkolobrzeg.finn.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2018-09-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat