INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (NR 1301) Inowrocław oferta pracy SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (NR 1301)
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: zarzadzanie bezpieczeństwem danych osobowych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, weryfikacja zgodności dokumentacji np. przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa unijnego i krajowego, normami i wytycznymi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Data publikacji: 2019-04-10
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarzadzanie bezpieczeństwem danych osobowych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, weryfikacja zgodności dokumentacji np. przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa unijnego i krajowego, normami i wytycznymi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (NR 1301)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony danych osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.04.2019
Data zakończenia pracy: 28.04.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja,wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku,
Nazwa pracodawcy:
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail kancelaria (at) szpitalino.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 97
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.04.2019
Data dodania oferty pracy: 10.04.2019
Oferta pracy ważna do: 22.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- organizowanie wydarzeń okolicznościowych - opracowywanie projektów zarządzeń Wojewody Kujawsko-Pomorskiego i Dyrektora Generalnego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy oraz innych regulacji wewnętrznych- przeprowadzanie analiz z zakresu bieżącego funkcjonowania Urzędu, ocena ich skuteczności i efektywności- nadzorowanie merytoryczne, redagowanie oraz zamieszczanie informacji w wewnętrznym systemie informacji - IntranetWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pokojów
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Rzezawa (małopolskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- wykonywanie kontroli urzędowych w zakładach produkujących środki spożywcze pochodzenia zwierzęcegopobieranie prób do badań monitoringowych na pozostałości chemiczne, biologiczne oraz stopień skażeniaradiologicznego-wykonywanie kontroli przestrzegania warunków weterynaryjnych przy uboju zwierząt, rozbiorze iprzetwarzaniu mięsa, przetwórstwie mleka-wykonywanie kontroli środków transportu żywności pochodzenia zwierzęcego-wykonywanie kontroli procesów technologicznych w produkcji żywności pochodzenia zwierzęcego- prowadzenie postępowania administracyjnego, sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresiedziałań zespołu ds. bezpieczeństwa żywności- kontrolowanie prawidłowości wykonywania czynności wyznaczonych lekarzy weterynarii
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poddębicach - 2019-01-11 - Poddębice (łódzkie)
obsługa magazynu
Favet Sp. z o.o. Kruszewnia - 2016-02-24 - Kruszewnia (warmińsko-mazurskie)
nauczanie chemii
LXXII LO im. gen. Jakuba Jasińskiego - 2019-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie pokrowców na prototypy mebli tapicerowanych na podstawie rysunku otrzymanego wykroju oraz opracowanie planu szycia nowych pokrowców w celu wprowadzenia ich do produkcji seryjnej
SPOKO Sp. z o.o. - 2019-03-12 - Werblinia (pomorskie)
odpowiednio do stanowiska
SANITAS Mariola Bąkowska - 2016-10-25 - Huta (wielkopolskie)
Nauczanie języka angielskiego w klasa 0-4 i klasie 7.
Szkoła Podstawowa im Jana Kochanowskiego w Szówsku - 2018-09-19 - Szówsko (podkarpackie)
pracę związane z dociepleniem budynków
PPHU JATAN Jacek Targosz - 2017-04-19 - Cieszyn (śląskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Udzielanie korepetycji z matematyki w zakresie szkoły podstawowej, średniej i gimnazjum. Przygotowanie do matury podstawowej i rozszerzonej.
ENJOY Korepetycje Anita Płowiec - 2017-12-14 - Zawiercie (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
wykonywanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie specyfikacji technicznych, udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnych, udział w przeglądach technicznych budynków i budowli, prowadzenie teczek obiektów budowlanych, rozliczanie pracy konserwatorów, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-10-03 - Jastrzębie (opolskie)
Przygotowywanie powierzchni do lakierowania, szpachlowanie, lakierowanie - metodą natryskową tradycyjną.
Zakład Aparatury Elektrycznej WOLTAN Sp. zo.o. - 2016-10-10 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie i zdobienie tortów wg receptur ukraińskich
Cukiernia ,,PYCHOTKA" K&M Jaworscy s.c.Katarzyna Jaworska,Michał Jaworski - 2018-03-01 - Małopole (mazowieckie)
weryfikacja zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawapotwierdzanie przyjęcia zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2017-12-12 - Cieszyn (śląskie)
Montaż i demontaż rusztowańbudowlanych, praca w delegacjach
RUSZTOWANIA BUDOWLANE BOGDAN DUBIEC - 2019-03-06 - Skwierzyna (lubuskie)
Prace magazynowe, transport ręczny szyb
NORDGLASS Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Wykonywanie instalacji wod.-kan. na tworzywach i metalu, instalacje C.O. oraz kotłowni gazowych, olejowych i węglowych. - Praca na terenie woj. śląskiego. Pracodawca zapewnia dowóz z siedziby firmy do miejsca wykonywania pracy.- Wynagrodzenie: 3493,21 - 4210,19 zł brutto (2500-3000 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagane wykształcenie bez znaczenia. Mile widziane osoby bez nałogów. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE Wstępnie telefoniczny w godz.: 08:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
ZAKŁAD BUDOWLANO - INSTALACYJNY I ELEKTROMECHANIKI STEFAN CICHOŃ - 2018-10-22 - Katowice (śląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kruszyn Krajeński (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie kosztorysów, zlecanie prac konserwatorskich
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
praca biurowa na stanowisku eweidencji ludności i działalności gospodarczej
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Bielany-Żyłaki (mazowieckie)
wydawanie i przyjmowanie wniosków, udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Witnica (lubuskie)
praca administracyjno-biurowamożliwość wyjazdów słuzbowych, w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp.prowadzenie pojazdów służbowych, wyjazdy zwiazane z realizacja zakupówkontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendyadministrowanie budynkiem komendyprowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków i pracowników cywilnych komendy
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SZCZYTNIE - 2018-09-12 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
kelner
Hotel Polski Sp. z o.o. Mielec - 2017-03-02 - Mielec (podkarpackie)
- Nauczanie uczniów matematyki.- Wynagrodzenie: od 1550,11 do 2418,11 zł/brutto - do uzgodnienia w zależności od stopnia awansu zawodowego. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (około 77,78%).- Praca po 8 godzin tygodniowo w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Matematyka. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (8:00-15:00) (ul. ks. bpa Herberta Bednorza 15, 40-384 Katowice) lub e-mail: zsps (at) alpha.pl
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO IM. JÓZEFA RYMERA I WOJEWODY ŚLĄSKIEGO - 2016-06-07 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie odwołań od decyzji organów administracji architektoniczno-budowlanej pierwszej instancji- analiza akt sprawy w celu oceny zasadności wniosku o stwierdzenie nieważności decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i konieczności wszczęcia postępowania nadzwyczajnego- analiza akt sprawy w celu oceny zasadności wniosku o wznowienie postępowania zakończonego ostateczną decyzją wydaną przez organ administracji architektoniczno-budowlanej i konieczności wszczęcia postępowania nadzwyczajnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 10 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. Konarskiego 1, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek posiada windę, toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pobór prób węgla i koksu w porcie, przygotowanie próbek laboratoryjnych, wykonywanie badań próbek zgodnie z procedurą, prowadzenie dokumentacji wykonywanych badań zgodnie z procedurami, nadzór nad sprawnością urządzeń, ścisła współpraca z pozostałymi oddziałami firmy, wyjazdy służbowe - krajowe i zagraniczne
Incolab Services Polska Sp. z o.o. - 2018-11-19 - Gdynia (pomorskie)
Sprawdzanie dokumentacji budowlanej
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kielce (świętokrzyskie)