INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (NR 1301) Inowrocław oferta pracy SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety

Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (NR 1301)

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: zarzadzanie bezpieczeństwem danych osobowych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, weryfikacja zgodności dokumentacji np. przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa unijnego i krajowego, normami i wytycznymi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Data publikacji: 2019-04-10

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zarzadzanie bezpieczeństwem danych osobowych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, weryfikacja zgodności dokumentacji np. przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa unijnego i krajowego, normami i wytycznymi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (NR 1301)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor ochrony danych osobowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.04.2019

Data zakończenia pracy: 28.04.2020

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja,wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku,

Nazwa pracodawcy:
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail kancelaria (at) szpitalino.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Inowrocław

Ulica pracodawcy: Poznańska

Numer budynku pracodawcy: 97

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.04.2019

Data dodania oferty pracy: 10.04.2019

Oferta pracy ważna do: 22.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE KADROWO-ORGANIZACYJNYM(NR 0335) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- organizowanie wydarzeń okolicznościowych - opracowywanie projektów zarządzeń Wojewody Kujawsko-Pomorskiego i Dyrektora Generalnego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy oraz innych regulacji wewnętrznych- przeprowadzanie analiz z zakresu bieżącego funkcjonowania Urzędu, ocena ich skuteczności i efektywności- nadzorowanie merytoryczne, redagowanie oraz zamieszczanie informacji w wewnętrznym systemie informacji - IntranetWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POKOJOWA - od 2 100 PLN

Sprzątanie pokojów
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Rzezawa (małopolskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM - do 2 100 PLN

Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

INSPEKTOR - od 2 500 PLN

- wykonywanie kontroli urzędowych w zakładach produkujących środki spożywcze pochodzenia zwierzęcegopobieranie prób do badań monitoringowych na pozostałości chemiczne, biologiczne oraz stopień skażeniaradiologicznego-wykonywanie kontroli przestrzegania warunków weterynaryjnych przy uboju zwierząt, rozbiorze iprzetwarzaniu mięsa, przetwórstwie mleka-wykonywanie kontroli środków transportu żywności pochodzenia zwierzęcego-wykonywanie kontroli procesów technologicznych w produkcji żywności pochodzenia zwierzęcego- prowadzenie postępowania administracyjnego, sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresiedziałań zespołu ds. bezpieczeństwa żywności- kontrolowanie prawidłowości wykonywania czynności wyznaczonych lekarzy weterynarii
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poddębicach - 2019-01-11 - Poddębice (łódzkie)

NAUCZYCIEL CHEMII K/M - od 2 611 PLN

nauczanie chemii
LXXII LO im. gen. Jakuba Jasińskiego - 2019-02-19 - Warszawa (mazowieckie)

SZWACZKA RĘCZNA - od 2 250 PLN

Wykonywanie pokrowców na prototypy mebli tapicerowanych na podstawie rysunku otrzymanego wykroju oraz opracowanie planu szycia nowych pokrowców w celu wprowadzenia ich do produkcji seryjnej
SPOKO Sp. z o.o. - 2019-03-12 - Werblinia (pomorskie)

TECHNIK FARMACJI - od 2 000 PLN

odpowiednio do stanowiska
SANITAS Mariola Bąkowska - 2016-10-25 - Huta (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 2 100 PLN

Nauczanie języka angielskiego w klasa 0-4 i klasie 7.
Szkoła Podstawowa im Jana Kochanowskiego w Szówsku - 2018-09-19 - Szówsko (podkarpackie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 3 000 PLN

pracę związane z dociepleniem budynków
PPHU JATAN Jacek Targosz - 2017-04-19 - Cieszyn (śląskie)

KOREPETYTOR MATEMATYKI - od 2 500 PLN

Udzielanie korepetycji z matematyki w zakresie szkoły podstawowej, średniej i gimnazjum. Przygotowanie do matury podstawowej i rozszerzonej.
ENJOY Korepetycje Anita Płowiec - 2017-12-14 - Zawiercie (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - OFPR/17/1614 - od 3 000 PLN

wykonywanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie specyfikacji technicznych, udział w odbiorze robót budowlanych i przeglądów pogwarancyjnych, udział w przeglądach technicznych budynków i budowli, prowadzenie teczek obiektów budowlanych, rozliczanie pracy konserwatorów, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-10-03 - Jastrzębie (opolskie)

LAKIERNIK PRZEMYSŁOWY - METODĄ NATRYSKOWĄ TRADYCYJNĄ - od 13,5 PLN

Przygotowywanie powierzchni do lakierowania, szpachlowanie, lakierowanie - metodą natryskową tradycyjną.
Zakład Aparatury Elektrycznej WOLTAN Sp. zo.o. - 2016-10-10 - Łódź (łódzkie)

DEKORATOR WYROBÓW CUKIERNICZYCH - od 1 050 PLN

sporządzanie i zdobienie tortów wg receptur ukraińskich
Cukiernia ,,PYCHOTKA" K&M Jaworscy s.c.Katarzyna Jaworska,Michał Jaworski - 2018-03-01 - Małopole (mazowieckie)

INSPEKTOR REFERATU OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W WYDZIALE GEODEZJI KARTOGRAFII I KATASTRU OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

weryfikacja zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawapotwierdzanie przyjęcia zbiorów danych lub innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2017-12-12 - Cieszyn (śląskie)

MONTAŻYSTA RUSZTOWAŃ BUDOWLANYCH - od 2 250 PLN

Montaż i demontaż rusztowańbudowlanych, praca w delegacjach
RUSZTOWANIA BUDOWLANE BOGDAN DUBIEC - 2019-03-06 - Skwierzyna (lubuskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 500 PLN

Prace magazynowe, transport ręczny szyb
NORDGLASS Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSTALATOR WOD.-KAN., C.O. - 3 493,21 - 4 210,19 PLN

- Wykonywanie instalacji wod.-kan. na tworzywach i metalu, instalacje C.O. oraz kotłowni gazowych, olejowych i węglowych. - Praca na terenie woj. śląskiego. Pracodawca zapewnia dowóz z siedziby firmy do miejsca wykonywania pracy.- Wynagrodzenie: 3493,21 - 4210,19 zł brutto (2500-3000 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagane wykształcenie bez znaczenia. Mile widziane osoby bez nałogów. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE Wstępnie telefoniczny w godz.: 08:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
ZAKŁAD BUDOWLANO - INSTALACYJNY I ELEKTROMECHANIKI STEFAN CICHOŃ - 2018-10-22 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH - od 3 062 PLN

przygotowywanie kosztorysów, zlecanie prac konserwatorskich
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)

MŁODSZY REFERENT - 997,4 PLN

praca biurowa na stanowisku eweidencji ludności i działalności gospodarczej
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Bielany-Żyłaki (mazowieckie)

STAŻ/FP/ - POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

wydawanie i przyjmowanie wniosków, udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Witnica (lubuskie)

INSPEKTOR DS KWATERMISTRZOWSKICH W SEKCJI KWATERMISTRZOWSKO-TECHNICZNEJ - od 2 100 PLN

praca administracyjno-biurowamożliwość wyjazdów słuzbowych, w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp.prowadzenie pojazdów służbowych, wyjazdy zwiazane z realizacja zakupówkontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendyadministrowanie budynkiem komendyprowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków i pracowników cywilnych komendy
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SZCZYTNIE - 2018-09-12 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

KELNER - do 2 000 PLN

kelner
Hotel Polski Sp. z o.o. Mielec - 2017-03-02 - Mielec (podkarpackie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI (14/18 ETATU) - 1 550,11 - 2 418,11 PLN

- Nauczanie uczniów matematyki.- Wynagrodzenie: od 1550,11 do 2418,11 zł/brutto - do uzgodnienia w zależności od stopnia awansu zawodowego. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (około 77,78%).- Praca po 8 godzin tygodniowo w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: Matematyka. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty (8:00-15:00) (ul. ks. bpa Herberta Bednorza 15, 40-384 Katowice) lub e-mail: zsps (at) alpha.pl
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO IM. JÓZEFA RYMERA I WOJEWODY ŚLĄSKIEGO - 2016-06-07 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 7801) - od 2 000 PLN

Główne obowiązki:- rozpatrywanie odwołań od decyzji organów administracji architektoniczno-budowlanej pierwszej instancji- analiza akt sprawy w celu oceny zasadności wniosku o stwierdzenie nieważności decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i konieczności wszczęcia postępowania nadzwyczajnego- analiza akt sprawy w celu oceny zasadności wniosku o wznowienie postępowania zakończonego ostateczną decyzją wydaną przez organ administracji architektoniczno-budowlanej i konieczności wszczęcia postępowania nadzwyczajnego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 10 piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. Konarskiego 1, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek posiada windę, toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 3 000 PLN

pobór prób węgla i koksu w porcie, przygotowanie próbek laboratoryjnych, wykonywanie badań próbek zgodnie z procedurą, prowadzenie dokumentacji wykonywanych badań zgodnie z procedurami, nadzór nad sprawnością urządzeń, ścisła współpraca z pozostałymi oddziałami firmy, wyjazdy służbowe - krajowe i zagraniczne
Incolab Services Polska Sp. z o.o. - 2018-11-19 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI - 1 500 - 1 850 PLN

Sprawdzanie dokumentacji budowlanej
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kielce (świętokrzyskie)


Wybierz powiat