INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Data publikacji: 2019-12-20
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie na budowach realizowanych przez Gminę Miasto Płock. Praca wykonywana na różnych poziomach: w wykopach, na poziomie terenu, na wysokościach.Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.Bezpieczne warunki pracy na stanowisku w budynku Urzędu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa;6. staż pracy minimum 3 lata na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych;7. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania budowy i robót w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz cieplnych i wentylacji;8. prawo jazdy kat. B;9. znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowaniai nadzorowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub drogowej poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 30 grudnia 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 21.12.2019
Oferta pracy ważna do: 30.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?876a089a3216f1eb3c9ddb9345127deb
Podobne oferty pracy
przygotowywanie posiłków, zamawianie produktów
1.Ryszard Balkowski - PPUT Balkar, 2.P.U.T BALTUR s.c. Bonderowicz Andrzej, Balkowski Ryszard - 2016-07-04 - Stary Gierałtów (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie, wyższe, kier. administracja, prawo; staż pracy: wykształcenie średnie -3 lata, wykształcenie wyższe - 1 rok; umiejętność pracy w zespole, niekaralność; zakres obowiązków: obsługa klienta, ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna; umowa nazastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2019-06-27 - Pyskowice (śląskie)
Rozwój sieci agencyjnej banku oraz jej obsługa, realizacja planów sprzedazowych, przeprowadzanie szkoleń produktowych w podległej sieci agencyjnej, dbałośc o dobra jakość dokumentacji kredytowej i jkość portfela kredytowego. Konieczność posiadania własnego samochodu. Oosby komunikatywne, zaangazowane, samodzielne z inicjatywą
PLUS BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-15 - Częstochowa (śląskie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych wynikajacych z prac budowlanych,wykonywanie zadań kontrolno-inspekcyjnych w zakresie prawidłowego przebiegu procesu budowlanego na terenie powiatu, przygotowywanie projektów, decyzji, postanowień i innych pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Udział w procesie diagnostycznym i rehabilitacyjnym osób przebywających na leczeniu, tj.:1.Wykonywanie badań diagnostycznych o kierunku zleconym przez lekarza, przy samodzielnym doborze metod i technik badań psychologicznych. 2.Prowadzenie psychoterapii grupowej oraz posiedzeń społeczności terapeutycznej.3.Prowadzenie indywidualnych rozmów o profilu psychologicznym z pacjentami.
Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim - 2019-11-07 - Stronie Śląskie (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje na stroniehttp://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/1147,Witamy-na-stronie-Biuletynu-Informacji-Publicznej-Kancelarii-Prezesa-Rady-Minist.html
Inspekcja Weterynaryjna - Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kołobrzegu - 2016-04-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
kosmetyk samochodowy
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- Zamawianie towarów, materiałów i usług niezbędnych, analiza rynku i śledzenie nowych trendów, analiza i selekcja ofert od dostawców, negocjowanie cen oraz warunków współpracy z kontrahentami.- Znajomość języka chińskiego jest wymagana do kontaktowania się z kontrahentami z Chin.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Doświadczenie zawodowe: Brak. Wymagana biegła znajomość języka chińskiego.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Katowice (śląskie)
Praca na budowie, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem i cofaniem uprawnień do kierowania pojazdami, prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców oraz ewidencji instruktorów nauki jazdy, nadzór nad szkoleniem kierowców, udzielania informacji upoważnionym organom w zakresie określonym przepisami
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2019-06-11 - Cieszyn (śląskie)
Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych OsobowychProwadzenie procesu dostosowania i wdrożenia przepisów w zakresie RODO.Wdrażanie dokumentacji oraz rozwiązań organizacyjnych i technicznych niezbędnych do zapewnienia pełnej zgodności w obszarze ochrony danych osobowychZarządzanie bezpieczeństwem danych osobowychProwadzenie rejestrów i dokumentacji z zakresu bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowychPrzegląd architektury IT służącej do przetwarzania danych osobowych oraz implementacja rozwiązań zapewniających zgodność z wymogami RODOPrzygotowywanie raportów i analiz dotyczących ryzyka przetwarzania danych osobowychPrzygotowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony danych osobowychPrzeprowadzanie audytów ochrony danych osobowych, współpraca z audytorami
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BITNET S.C. - 2018-05-14 - Ożarów (świętokrzyskie)
Prace ślusarskie na warsztacie przy naprawie wagonów kolejnowych, praca przy czyszczeniu cystern kolejnowych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SZARAFIN" Włodzimierz Szarafin - 2016-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie postępowań restrukturyzacyjnych i windykacyjnych, prowadzenie negocjacji z klientami.
GOSPODARCZY BANK SPÓŁDZIELCZY MIĘDZYRZECZ - 2019-09-13 - Międzyrzecz (lubuskie)
Nadzór inwestorski realizowany zgodnie z wymogami prawa budowlanego, kontrola zgodności prac z harmonogramem opiniowanie umów i aneksów do umów. Współpraca z koordynatorem w procesie przygotowania dokumentów do procedur przetargowych oraz w trakcie realizacji projektu inwestorskiego, raportowanie przebiegu prac budowlanych kontrolowanie i zatwierdzanie rozliczeń robót budowlanych potwierdzanie faktycznie wykonanych robót wraz z potwierdzeniem usunięcia wad i usterek .
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2019-03-27 - Gdynia (pomorskie)
montaż stali zbrojeniowej, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Opatów (świętokrzyskie)
Montaż/demontaz szalunków, budowanie drewnianych form dla wylewki betonu, czytanie rysunku techniznego.
"DIMAKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Sopot (pomorskie)
prace pomocnicze
kontakt przez PUP - 2019-05-24 - Bytom (śląskie)
kontrola jakości wykonywanych usług, zarządzenie podległym zespołem pracowników
SPONSOR PLUS Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Bytom (śląskie)
Szczegółowe informacje www.bip.krus.gov.pl zakładka Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-07-20 - Leszno (wielkopolskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-08-01 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; mile widziane doświadczenie zawodowe; zakres obowiązków: nadzorowanie robót górniczych, budowlano-montażowych, inwestycyjnych i remontowych zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami górniczymi; opracowywanie założeń projektowych zakładu górniczego; odbiór i ostateczne rozliczanie robót, przekazywanie obiektów do użytkowania; bieżące kontrolowanie robót i prawidłowość prowadzenie procesów technologicznych; po zakończonym okresie umowy zlecenie możliwość zawarcia umowy o pracę; miejsce pracy: KWK Sośnica
POLSKA GRUPA GÓRNICZA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-09 - Gliwice (śląskie)
obsługa przedsiębiorstw w zakresie BHP, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie szkoleń i kursów BHP, praca w biurze i w terenie Jawora
Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński - 2018-01-31 - Świdnica (dolnośląskie)
j.w
VITERRA CONSTRUCTION S.A. - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Prowadzenie postępowań odszkodowawczych i wydawanie decyzji (postanowień) ustalających wysokość odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod realizację inwestycji celu publicznego lub na których został ustanowiony ograniczony sposób korzystania;Prowadzenie postępowań w sprawach potwierdzenia nabycia przez Skarb Państwa własności nieruchomości stanowiących własność jednostek samorządu terytorialnego oraz wywłaszczenia i ustalenia odszkodowania za nieruchomości stanowiące własność innych podmiotów niż jednostki samorządu terytorialnego i Skarb Państwa, przeznaczonych na pasy rogowe dróg krajowych, objętych decyzją o ustaleniu lokalizacji drogi krajowej; Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji i postanowień w trybach nadzwyczajnych (uchylenia, zmiany decyzji i wznowienia postępowania), w szczególności w sprawach z zakresu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod realizację inwestycji celu publicznego; Wyszukiwanie i analizowanie dokumentów archiwalnych z zakresu wywłaszczeń i odszkodowań za nieruchomości;Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie odpowiedzi na interwencje i zapytania parlamentarzystów;
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku - 2017-07-15 - Gdańsk (pomorskie)
dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych, przygotowywanie dowodów księgowych do zapłaty, wykonywanie innych czynności dot. spraw finansowo-księgowych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chrzanowie - 2019-10-04 - Chrzanów (małopolskie)
Zamówienia publiczne, współpraca z Sanepid, PIP oraz Instytucjami Administracji Państwowej
"MEDISON" Sp z o.o. - 2017-08-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
nauczanie matematyki
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
rozładunek towaru, dbałość o wysoką jakość powierzonego towaru
DHL Supply Chain - 2017-12-06 - Robakowo (wielkopolskie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-11-15 - Warszawa (mazowieckie)