INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DO SPRAW ODSZKODOWAŃ ZA NIERUCHOMOŚCI W ODDZIALE ODSZKODOWAŃ ZA NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU NIERUCHOMOŚCI I SKARBU PAŃSTWA Gdańsk oferta pracy Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DO SPRAW ODSZKODOWAŃ ZA NIERUCHOMOŚCI W ODDZIALE ODSZKODOWAŃ ZA NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU NIERUCHOMOŚCI I SKARBU PAŃSTWA
Wynagrodzenie: do 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie postępowań odszkodowawczych i wydawanie decyzji (postanowień) ustalających wysokość odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod realizację inwestycji celu publicznego lub na których został ustanowiony ograniczony sposób korzystania;Prowadzenie postępowań w sprawach potwierdzenia nabycia przez Skarb Państwa własności nieruchomości stanowiących własność jednostek samorządu terytorialnego oraz wywłaszczenia i ustalenia odszkodowania za nieruchomości stanowiące własność innych podmiotów niż jednostki samorządu terytorialnego i Skarb Państwa, przeznaczonych na pasy rogowe dróg krajowych, objętych decyzją o ustaleniu lokalizacji drogi krajowej; Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji i postanowień w trybach nadzwyczajnych (uchylenia, zmiany decyzji i wznowienia postępowania), w szczególności w sprawach z zakresu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod realizację inwestycji celu publicznego; Wyszukiwanie i analizowanie dokumentów archiwalnych z zakresu wywłaszczeń i odszkodowań za nieruchomości;Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie odpowiedzi na interwencje i zapytania parlamentarzystów;
Data publikacji: 2017-07-15
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie postępowań odszkodowawczych i wydawanie decyzji (postanowień) ustalających wysokość odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod realizację inwestycji celu publicznego lub na których został ustanowiony ograniczony sposób korzystania;Prowadzenie postępowań w sprawach potwierdzenia nabycia przez Skarb Państwa własności nieruchomości stanowiących własność jednostek samorządu terytorialnego oraz wywłaszczenia i ustalenia odszkodowania za nieruchomości stanowiące własność innych podmiotów niż jednostki samorządu terytorialnego i Skarb Państwa, przeznaczonych na pasy rogowe dróg krajowych, objętych decyzją o ustaleniu lokalizacji drogi krajowej; Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji i postanowień w trybach nadzwyczajnych (uchylenia, zmiany decyzji i wznowienia postępowania), w szczególności w sprawach z zakresu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod realizację inwestycji celu publicznego; Wyszukiwanie i analizowanie dokumentów archiwalnych z zakresu wywłaszczeń i odszkodowań za nieruchomości;Rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie odpowiedzi na interwencje i zapytania parlamentarzystów;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DO SPRAW ODSZKODOWAŃ ZA NIERUCHOMOŚCI W ODDZIALE ODSZKODOWAŃ ZA NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU NIERUCHOMOŚCI I SKARBU PAŃSTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: wyższe; znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o gospodarce nieruchomościami, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenia Rady Ministrów ws. wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego. Wymagania dodatkowe: wykształcenie profilowe: prawo lub administracja. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt: Dokumenty należy złożyć do dnia: 19 lipca 2017 r. (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Miejsce składania dokumentów: Pomorski Urząd Wojewódzki w GdańskuPunkt przyjęć korespondencji w holu budynku Urzędu przy wejściu B ul. Okopowa 21/2780-810 Gdańsk. Na kopercie i liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: 71/17
Nazwa pracodawcy: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys i list motywacyjny,kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Okopowa
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.07.2017
Data dodania oferty pracy: 12.07.2017
Oferta pracy ważna do: 19.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Do ogólnych obowiązków osoby ubiegajacej się o stanowisko tapicer meblowy nalezec będzie: wykonywanie zadań zleconych związanych z obróbką, wykończenim tapicerskim oraz finalnym montażem poszczógólnych już otapicerowanych elementów foteli, sof oraz narożników
AVANTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Przetwaranie rejestracji i zarządzanie danymi osobowymi. Wsparcie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie i udział w konstruowaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych.2. Zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowanych lub modernizowanych i remontowanych obiektów budowlanych.3. Opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, projektów umów, szacowanie wartości zamówienia oraz innych niezbędnych dokumentów dotyczących przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień.4. Załatwianie spraw technicznych i formalnych inwestycji i remontów w fazie przygotowania oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektów.5. Nadzór nad realizowanymi zadaniami w nowo budowanych, modernizowanych lub remontowanych obiektach budowlanych, ich zgodności rzeczowej, finansowej i terminowej z planami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną.6. Udział w organizacji i odbiorach oraz przekazywaniu do użytku obiektów.7. Merytoryczna i formalna kontrola faktur, rozliczanie budowy i kompletowanie dokumentów odbiorowych.8. Udział w okresowych kontrolach stanu technicznego obiektów.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Kraków (małopolskie)
kierowca kat. B i ciągnika rolniczego+szczotka
FIRMA Transportowo-Usługowa "PALA" Pala Jerzy - 2017-11-07 - Gdów (małopolskie)
praca biurowa oraz w terenie osiedla, związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, głównie gospodarka remontowa, kontrole techniczne zasobów, przeglądypraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami wietnamskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-05-19 - Gdynia (pomorskie)
wyksz. wyższe- kierunkowe,uprawnienie branżowe oraz aktualne zaświadczenie izby Inżynierów Budownictwa,wynagrodzenie do uzgodnienia: minimum 300 zł za jeden pobyt na budowie,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
I.B.R. Sp.zo.o. - 2017-10-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-11-16 - Rybnik (śląskie)
Min. prowadzenie spraw z zakresu umorzeń, przesunięć terminów płatności i rozkładania na raty: łącznego zobowiązania pieniężnego, podatku od nieruchomości i podatku od środków transportowych od osób fizycznych oraz podatku leśnego, podatku od nieruchomości i podatku od środków transportowych od osób prawnych. Szczegółowy opis obowiązków jest dostępny na stronie: www.bip.polanow.pl
Urząd Miejski w Polanowie - 2018-01-03 - Polanów (zachodniopomorskie)
Mile widziane doświadczenie w branży.
DEKARSTWO Waldemar Łyczko - 2017-03-31 - Krzyżanowice (śląskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, instalacja systemów alarmowych
POLAND-WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- bieżąca obsługa przeprowadzanych pogrzebów
Firma Pogrzebowa Adam i Paweł Krupa s.c. - 2017-01-11 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
- obsługa w zakresie technicznego utrzymania zasobów Spółdzielni i nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych;- przygotowywanie projektów planów gospodarczych w zakresie remontów i konserwacji;- sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów;- przygotowywanie dokumentów wg przyjętych procedur przetargowych na roboty budowlane i usługi;- nadzór nad prowadzonymi pracami konserwacyjnymi i remontowymi;- prowadzenie książek obiektów budowlanych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "METALURG" - 2018-01-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z gosp. samochodową, dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów , prowadzenie samochodu, wykonywanie bieżących napraw , zgłaszanie i odbiór sprzętu do naprawy , przyjmowanie, kompletowanie i rozliczanie korespondencji , segregowanie , rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom , załadunek i rozładunek materiałów biurowych i eksploatacyjnych oraz mebli, wykonywanie prac związanych z cięcem przekazów emerytalno-rentowych, praca w systemach informatycznych KRUS
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż prasy, art. szkolnych, zabawek papierosów tytoniu, doładowania telefoniczne, sprzedaż loterii i losów za pomocą lottomatu, przyjmowanie zapłaty za rachunki, obsługa terminali i drukarki fiskalnej prze komputer
PIOTR BIELA - 2017-08-22 - Żory (śląskie)
technik analityki medycznej
Centrum Diagnostyki Mikrobiologicznej i Analitycznej "BAKTOLAB" Sp. z o.o. - 2018-07-31 - Poznań (wielkopolskie)
dowóz pracowników, sprzętu, towaru na budowę oraz praca jako monter instalacji wod - kan, gaz
WATERGAZ Zakład Instalacji Przemysł. i Konstrukcji Metalowych M.Górnikiewicz - 2018-01-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie i nadzorowanie całokształtu spraw w zakresie nadzoru budowlanego, a w szczególności nadzorowanie eksploatacji i remontów prowadzonych w budynkach Spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE - 2017-10-12 - Kraków (małopolskie)
Obsługa przepływu dokumentów, ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej, zamawianie materiałów biurowych, obsługa recepcji
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Pińczów (świętokrzyskie)
utrzymanie prawidłowego stanu technicznego maszyn i urządzeń produkcyjnych, naprawa oraz usuwanie usterek i awarii na maszynie, regulacje, wykonywanie zaplanowanych konserwacji i przeglądów maszyn
IMPERIAL TOBACCO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-01 - Jankowice (wielkopolskie)
Kompleksowe mycie i pielęgnacja ekskluzywnych samochodów na zewnątrz i wewnątrz. Rodzaj umowy do uzgodnienia (umowa zlecenie lub umowa o dzieło). Na początek nie ma możliwości zatrudnienia na umowę o pracę. Praca w godzinach: 6-16, 8-18, 10-20. Miejsce pracy - Wrocław, Krzyki. Oferta dostępna w sali B, F. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) carsan.pl
KRZYSZTOF BIAŁOUSZ CARSAN - 2016-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Anielin (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresówpodlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,wystawianie zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłaconych składek,opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń społecznych, ewidencjonowanie składek,rozliczenia z płatnikami składek.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Nieznanowice (małopolskie)
DO UZGODNIENIA
MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca przy produkcji palet drewnianych.
PPHU "Kospal" Aneta Borsukowicz - 2016-04-29 - Sobowidz (pomorskie)
Umiejętności:1. Ogólna znajomość zasad księgowości i podatków;2. Obsługa komputera, dobra znajomość programu MSOffice.3.Umiejętność organizacji pracy.4. Zaangażowanie(odpowiedzialność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązków).5. Umiejętność pracy w zespole i utrzymywanie dobrych relacji ze współpracownikami.6. Chęć rozwoju zawodowego w dziedzinie księgowości.Ogólny zakres obowiązków:1. Wystawianie faktur VAT.2. Prowadzenie rejestru sprzedaży VAT i zakupów, sporzadzanie deklaracji VAT.3.Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych.4.Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych.5.Sporządzanie rozliczeń faktur zakupu oraz sprzawdzanie poprawności rozliczeń już istniejących sporządzanych przez inne osoby.6. Rozrachunki z kontrahentami.7. Wykonywanie prac zleconych w ramach funkcjonowania działu księgowości.
Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy PZOZ w Węgorzewie - 2016-09-27 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)