INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.

Data publikacji: 2020-09-30

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie na budowach realizowanych przez Gminę Miasto Płock. Praca wykonywana na różnych poziomach: w wykopach, na poziomie terenu, na wysokościach.Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.Bezpieczne warunki pracy na stanowisku w budynku Urzędu.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie inżynierii środowiska;6. staż pracy minimum 3 lata;7. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;8. prawo jazdy kat. B;9. znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

danePracodawcy_nip: 7741004905

danePracodawcy_regon: 000592868

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 12 października 2020 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m. Płock

danePracodawcy_kodPowiatu: 1462

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Płock

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 30.09.2020

Oferta pracy ważna do: 12.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 30.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b97efe8c8f2530f8a42bbb5f8f347bdc

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - (ART.150F OSOBA DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 1 850 PLN

prowadzenie dokumentacji związanej z transportem drogowym
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Drezdenko (lubuskie)

SPAWACZ - od 2 800 PLN

Praca na produkcji - przygotowanie produktów. Praca I zmianowa w godz. 6:30-14:30
Hesmo Henryk Smolicz - 2016-11-03 - Otyń (lubuskie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

Nadzorowanie pracy krupierów zgodnie z regulaminem gry i procedurami, przestrzeganie przepisów ustawy o grach hazardowych. Praca w Bielsku-Białej, w równoważnym systemie czasu pracy w godz. od 9.30 do ok. 5.00 (wg grafiku).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z O. O. - 2017-02-21 - Bielsko-Biała (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 100 PLN

Pakowanie, składanie na palety, oklejanie etykiet i inne prace związane z produkcją bakalii.
Haky Trade Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Brochów (mazowieckie)

STAŻ - POMOCNIK MAGAZYNIERA - 997,4 PLN

pon- pt 10-18
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Opole (opolskie)

MENEDŻER ZESPOŁU SPRZEDAŻY - od 4 000 PLN

-rekrutacja i wdrażanie,- odpowiedzialność za realizację pakietu sprzedaży,- profesjonalne doradztwo w zakresie produktowym.Praca w godz. 8-16. Konieczne jest założenie własnej działalności gospodarczej.
AVIVA Sp. z o.o. (Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie) - 2016-02-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 000 PLN

wykonywanie napraw pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Ochotnica Górna (małopolskie)

OPIEKUN MEDYCZNY - od 1 900 PLN

Opieka nad przewlekle chorymi w zakładzie opiekuńczo - leczniczym. Praca w godzinach 7:00-19:00 i 19:00-7:00
Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej - 2016-09-12 - Niemodlin (opolskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY(NR 1641) - od 2 264 PLN

przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP, informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy, udział w opracowywaniu zakładowych regulaminów instrukcji dotyczących BHPzatrudnienie dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 1190
DOWÓDZTWO 1 BRYGADY LOGISTYCZNEJ - 2017-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR OCHRONY ZABYTKÓW DS. OCHRONY ZABYTKÓW NIERUCHOMYCH R55/1119-321/17 - od 2 000 PLN

- Przeprowadzanie w terenie systematycznych inspekcji i lustracji obiektów zabytkowych architektury, budownictwa, urbanistyki i techniki w celu rozpoznania i stwierdzenia ich stanu zachowania, sposobu użytkowania i aktualnych potrzeb właściwego utrzymania;- Przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących prac remontowych, konserwatorskich i budowlanych przy zabytkach nieruchomych i na terenie zabytkowych założeń urbanistycznych;- Opracowywanie wytycznych konserwatorskich do projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;- Przygotowywanie materiałów merytorycznych do postępowań administracyjnych mających na celu dokonanie wpisu obiektu lub obszaru do rejestru zabytków lub skreślenia go z rejestru zabytków;- Współuczestniczenie w kontrolach zabytków nieruchomych w celu oceny aktualnego stanu ich zachowania i użytkowania obiektu lub obszaru zabytkowego i prawidłowości prowadzonych prac remontowo-konserwatorskich lub budowlanych z wydanymi pozwoleniami;
WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW W TORUNIU - 2017-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. PRAWNYCH (3/5 ETATU) - od 2 057 PLN

- Polski Związek Działkowców Okręg Śląski poszukuje osoby na stanowisko: Inspektor ds. prawnych- Firma oferuje: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Rozpatrywanie spraw dotyczących wypowiadania umów dzierżawy działkowej. Rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania Rodzinnych Ogrodów Działkowych (ROD). Prowadzenie szkoleń dla nowych działkowców w zakresie ustawy o ROD, Statutu PZD oraz Regulaminu ROD. Obsługa walnych zebrań w ROD i badanie dokumentacji. Udział w procesie kontroli ROD i sporządzanie zaleceń pokontrolnych. Kontakt z Zarządami ROD z terenu Miasta Katowice, Mysłowice i Siemianowice Śląskie.- Wynagrodzenie: 2057 zł brutto (1500 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (60%).- Praca na 3/5 etatu w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy:- wykształcenia wyższego (prawo lub administracja publiczna)- gotowości do świadczenia pracy na 3/5 etatu- perfekcyjnej organizacji pracy, znajomości ustawy o ROD z 13.12.2013r., Statutu PZD.- dyskrecji , umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, - dyspozycyjności,- odporności na stres, umiejętności pracy pod presją czasu,- obsługi komputera, w tym pakietu Office.Dodatkowy atutem będzie: doświadczenie na podobnym stanowisku.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2019-06-19 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR - 3 500 - 5 000 PLN

Zamówienia publiczne, współpraca z Sanepid, PIP oraz Instytucjami Administracji Państwowej
"MEDISON" Sp z o.o. - 2017-08-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIURA MAGAZYNU - od 1 850 PLN

wprowadzania do komputera i rozliczanie dokumentów magazynowch - pracodawca zapewnia bezpłatny dowóz pracowników do i z pracy od strony Słupska oraz Główczyc (praca dwuzmianowa, w godzinach: 6-14, 14-22)
Wosana S.A. - 2016-04-11 - Damnica (pomorskie)

ŚLUSARZ-SPAWACZ - od 1 850 PLN

budowa konstrukcji maszyn, uprawnienia spawalnicze-spawanie elektryczne, praca w soboty
PPHU ELKON Grzegorz Matonis - 2016-03-08 - Zgierz (łódzkie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ I KOSZTORYSOWANIA (STAŻ) - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji działu, przygotowywanie i dystrybucja materiałów reklamowych,archiwizacja dokumentów, wykonywanie projektów uruchomienia zleceń, tworzenie i składanie zamówień, sporządzanie wyceny zadań,przygotowywanie dokumentacji przetargowej, analiza wyników
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Lubin (dolnośląskie)

SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH. - od 13 PLN

- Sprzątanie pomieszczeń biurowych. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na okres 1 miesiąca, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie do wykonania od poniedziałku do piątku: 8:00-10:00. Wykształcenie zasadnicze zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku sprzątaczki biurowej. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 573-012-772) w godzinach 15:00-19:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "SKRZAT" RENATA ZAJĄC - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)

BRUKARZ - od 1 050 PLN

prace ogólnobudowlane/brukarstwo
PROBRUK Wiktoria Bryła - 2018-07-04 - Pszczyna (śląskie)

INSPEKTOR DS KADR - od 2 530 PLN

- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej- rozliczenia z zusem- fakturowanie-sprawozdawczość GUS-prowadzenie rejestrów kontrahentów -umowy-rozliczenie podatku pit-inne
Gminna Energetyka Cieplna Spółka z o.o. - 2019-06-10 - Skarszewy (pomorskie)

INSPEKTOR POIN(NR 8880) - od 2 200 PLN

Podstawowe obowiązki:1) zapewnienie bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, poprzez sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zasad i procedur z zakresu ochrony informacji niejawnych;2) prowadzenie ewidencji eksploatowanych: a) systemów teleinformatycznych, b) środków ochrony elektromagnetycznej;3) zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych;4) podejmowanie wskazanych przez Pełnomocnika Ochrony działań zmierzających do wyjaśnienia okoliczności naruszania przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych;5) zapewnienie bieżących kontroli zgodności funkcjonowania systemu teleinformatycznego z dokumentacją bezpieczeństwa i reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości;6) nadzorowanie prac administratorów systemów teleinformatycznych w zakresie bezpieczeństwa tych systemów;7) prowadzenie szkoleń dla żołnierzy i pracowników wojska z zakresu przepisów o ochronie informacji niejawnych ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa teleinformatycznego;8) przestrzeganie zasad dyscypliny wykonawczej i kultury sztabowej przy opracowywaniu materiałów i dokumentów;9) podnoszenie i doskonalenie kwalifikacji zawodowych na zajmowanym stanowisku.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR MASZYN DO PRODUKCJI WORKÓW - od 2 350 PLN

pełna obsługa urządzeń zgrzewających, odbieranie i pakowanie worków foliowych, prace pomocnicze w trakcie procesu produkcji folii
"FOLPAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Rudna Mała (podkarpackie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 1 850 PLN

Prowadzenie działalności inspektoryjnej z zakresu nadzoru budolwanegododatkowe informacje na stronie http://www.pinbkolobrzeg.finn.pl. Praca na okres próbny w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Dokumenty należy złożyć w biurze podawczym Inspektoriatu lub za pośrednictwem poczty.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kołobrzegu - 2016-12-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

obsługa klientów, proponowanie produktów bankowych, wykonywanie kontaktów telefonicznych
Bank Polska Kasa Opieki S.A. Lubuskie Centrum Korporacyjne - 2017-10-09 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (NR REF. 80/TP/20) K/M - od 6 000 PLN

- wykonywanie ocen technicznych i typowania robót, opracowywanie przedmiarów robót, opracowywanie kosztorysów inwestorskich, nadzór nad terminowością zatwierdzania remontów, archiwizacja materiałów poszczególnych zadań, przygotowywanie dokumentów do kontroli, weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów;- prowadzenie spraw dotyczących przebudów lokali w tym przygotowywanie porozumień remontowych z najemcami i instytucjami;- uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej;- ocena przydatności wykonanej dokumentacji projektowo- kosztorysowej;- uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych;- rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie robót budowlanych;- wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego;- współdziałanie z DOM - ami i innymi komórkami ZGN Mokotów;- załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami;- analizowanie przeglądów technicznych budynków;- współudział w typowaniu i ustalaniu założeń projektowych;- przygotowywanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży budowlanej;- opiniowanie w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji na przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacje;- bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z procedurą zlecania robót przez ZGN;- archiwizacja dokumentacji w prowadzonej tematyce;- rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw budowlanych;- uczestnictwo w komisjach przetargowych.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-09-10 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. GÓRNICTWA ODKRYWKOWEGO - nieodpłatny

udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu odkrywkowych zakładów górniczych, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO-EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 250 PLN

Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych oraz sporządzaniei księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie, księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodniez klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewów do programu FORTECH, klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg. pozycji budżetowych, comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawienie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawiania faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych .Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-02-01 - Chełm (lubelskie)


Wybierz powiat