INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO-EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Stanowisko: INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO-EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych oraz sporządzaniei księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie, księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodniez klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewów do programu FORTECH, klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg. pozycji budżetowych, comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawienie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawiania faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych .Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.

Data publikacji: 2019-02-01

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych oraz sporządzaniei księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie, księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodniez klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewów do programu FORTECH, klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg. pozycji budżetowych, comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawienie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawiania faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych .Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ ZESPOŁU ROZLICZENIOWO-EWIDENCYJNEGO SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość obsługi komputera oraz pakietów biurowych i księgowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność interpretacji przepisów prawnych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość ustawy o rachunkowości

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG z dnia 31.10.2014r. w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej (Dz. Urz. KGSG z 2014r. poz. 120 z poźn. zm.) tylko w zakresie Działu I i II

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Znajomość zagadnień z zakresu gospodarki materiałowej

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie średnie.1 rok doświadczenia zawodowego w księgowości.Znajomość ustawy o rachunkowości.Znajomość przepisów Zarządzenia nr 95 Komendanta Głównego SG z dnia 31.10.2014r. w sprawie określenia zasad gospodarowania mieniem będącym w zarządzie Straży Granicznej (Dz. Urz. KGSG z 2014r. poz. 120 z poźn. zm.) tylko w zakresie Działu I i IIUmiejętność interpretacji przepisów prawnych.Znajomość obsługi komputera oraz pakietów biurowych i księgowych.Posiadanie obywatelstwa polskiego.Korzystanie z pełni praw publicznych.Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie wyższe ekonomiczneZnajomość zagadnień z zakresu gospodarki materiałowej. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECV i list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (świadectwo szkoły).Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe we wskazanym obszarze(np. świadectwa pracy, zakres obowiązków, zaświadczenie o zatrudnieniu itd).Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego ekonomicznego. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 07.02.2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Nadbużański Oddział Straży Granicznejul. Trubakowska 222-100 ChełmKlauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowychkandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą:22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb (at) strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w NOSG. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2250,- zł. Planowana data zatrudnienia: 15.03.2019 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń dostępny jest pod adresem http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca-

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:CV i list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (świadectwo szkoły).Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe we wskazanym obszarze(np. świadectwa pracy, zakres obowiązków, zaświadczenie o zatrudnieniu itd).Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/ kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego ekonomicznego.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Trubakowska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 01.02.2019

Oferta pracy ważna do: 07.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MURARZ - od 550 PLN

-wykonywanie z kamienia, cegły, bloczków, pustaków itp. materiałów konstrukcyjne i nie konstrukcyjne elementy budynków-prowadzenie w swoim zakresie prac remontowych i konserwatorskich przy wykorzystaniu podstawowych narzędzi murarskich i maszyn budowlanych-transport materiałów budowlanych-przygotowywanie zapraw murarskich przy użyciu mieszarki i betoniarki-analizowanie rysunków budowlanych-tyczenie fundamentów, ścian nośnych i działowych, łęków i sklepień-ocenianie przydatności materiałów do wykonania robót murarskich-obsługa maszyn budowlanych stosowanych w robotach murarskich-montowanie i demontowanie rusztowań do robót murarskich -wykonywanie posadzek z różnych materiałów-umiejętność pracy w zespole-odporność na stresWYMAGANIA:-doświadczenie min. 5 lat-murowanie-mile widziane prawo jazdy kat. B-znajomość zapraw murarskich tj. B5, B15, B20 itp.-mile widziana znajomość składania i rozkładania rusztowań budowlanych-mile widziana znajomość obsługi betoniarki-mile widziana znajomość przygotowania zbrojeń-brak przeciwwskazań lekarskich przy pracy na wysokości-pracowitość i dokładność przy wykonywaniu prac.WCZEŚNIEJ UMAWIAĆ SIĘ Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNIE
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR - od 1 850 PLN

bieżące prowadzenie ewidencji finansowej SekcjiTechnicznej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia, prowadzenie bieżącej analizy wydatkowania środkówfinansowych zgodnie z limitami określonymi w planiezamówień publicznych, prowadzenie książki kontowejoraz uzgodnienie jej raz w miesiącu z ewidencją PionuGłównego Księgowego, sporządzanie faktur za odpłatnewykorzystanie sprzętu będącego w zakresie właściwościSekcji Technicznej oraz sprawdzanie ich pod względemformalno-merytorycznym , wykonywanie wszelkichsprawozdań i zestawień finansowych obowiązujących wsekcji, naliczanie odsetek ustawowych od powstałychzaległości w zakresie właściwości Sekcji Technicznej iprzekazywanie polecenia księgowania do komórki PionuGłównego Księgowego celem zaksięgowania należnościna koncie dłużnika.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. MARKETINGU - od 2 300 PLN

Branża chemiczna/ Dział Marketingu-rozwój sprzedaży na powierzonym terenie-budowanie pozytywnego wizerunku firmy-analiza rynku i konkurencji-budowanie i utrzymywanie długotrwałych i pozytywnych relacji z klientami-realizacja działań marketingowych-przygotowywanie materiałów reklamowychMiejsce pracy: Łódź+teren kraju - delegacje.
POLIFARB-ŁÓDŹ SP. Z O.O. - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR ZESPOŁU DO SPRAW OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH - do 1 873,84 PLN

przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnychprowadzenie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnychzapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii, gromadzenie, udostępnianie i wydawanie niejawnych aktów prawnychprowadzenie okresowej kontroli stanu dokumentów niejawnych, zaewidencjonowanych w kancelariirealizacja czynności związanych z obowiązkiem rozliczania się policjantów/pracowników Policji z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii tajnejprzygotowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii w celu przekazania do archiwum lub składnicy akt Policji oraz przygotowanie protokołów brakowania dokumentacji niejawnej kategorii BC
Komenda Miejska Policji w Chełmie - 2016-12-16 - Chełm (lubelskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - 2 000 - 3 500 PLN

zgodnie z zawodem
Mostostal Puławy S. A. - 2017-02-07 - Puławy (lubelskie)

SPAWACZ - od 17,95 PLN

Prace przygotowawcze do spawania,spawanie powierzonych elementów.
SMART WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Kłodzko (dolnośląskie)

MŁODSZY MONTER - od 2 776 PLN

Branża telekomunikacyjna- montaż drobnych elementów- proste prace produkcyjne- składanie zestawówStaż nie jest wymagany
CORNING OPTICAL COMMUNICATIONS POLSKA SP.ZOO - 2016-06-30 - Smolice (łódzkie)

FAKTURZYSTKA - 2 500 - 2 700 PLN

Przyjmowanie zamówień i wystawianie faktur, wystawianie dokumentów sprzedażowych.
KO-RA Sp.z.o.o - 2016-10-05 - Chorzów (śląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 017,4 PLN

Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 3 000 PLN

-Kontrola i raportowanie procesu produkcyjnego -Analiza defektów iustalanie przyczyn ich występowania -Analiza reklamacji od klienta orazprzygotowywanie raportu 8d -Realizacja działań korygujących izapobiegawczych związanych z wyeliminowaniem defektówpojawiających się w procesie produkcji -Nadzór, analiza orazprzygotowywanie raportu walidacji komponentów związanych zprocedurą FSA. Umiejętności i uprawnienia: -Wykształcenie techniczne -Doświadczenie zawodowe na stanowisku kontrolera ds. jakościprocesu produkcyjnego -Umiejetności analityczne Kreatywność -Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego, Umiejętność pracy w zespoleWymagane doświadczenie: 3 lataJęzyki obce: angielski(słaby)
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Kłodzko (dolnośląskie)

GRABARZ - od 2 100 PLN

Bierze udział w przygotowaniu ceremonii pogrzebowej, wykopuje i zakopuje grób, wykonuje prace porządkowe związane z przygotowaniem grobu, przestawieniem płyty nagrobnej oraz usypaniem nagrobka.
Zakład Pogrzebowy CONCORDIA s.c. - 2017-12-07 - Kłodzko (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTROWANIA SIECIA KOMPUTEROWĄ I TECHNICZNYCH W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W KNUROWIE - od 525 PLN

Szczegóły naboru na stronie http://www.knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=720&r=oWykształcenie wyższe techniczne lub średnie kierunek informatyczny, telekomunikacja, elektryczny; staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - 1 rok pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym, w przypadku wykształcenia średniego - 3 lata pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym; konieczna znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawy o dostępie do informacji publicznej; biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności systemów operacyjnych Windows 7/8/10 serwer 2008, 2012, oprogramowania biurowego Microsoft Office; znajomość sprzętu sieciowego i komputerowego, znajomość zagadnień baz i administrowania bazami danych SQL i Firebird, znajomość i umiejętność konfiguracji systemów serwerowych; miejsce pracy: Knurów; 1/4 etatu
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-12-28 - Knurów (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (STAŻ) - 1 017,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Zabrze (śląskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - do 1 850 PLN

pakowanie wyrobu do pudełek zgodnie z instrukcją oraz utrzymaniu porządku na miejsc.oferta pracy przez agencję zatrudnienia na umowę tymczasową, nr wpisu 364
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-10-18 - Mielec (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. TERENOWO- PRAWNYCH - od 2 500 PLN

- Udział w koordynacji dokumentacji projektowych. Prowadzenie spraw w zakresie uzgodnień terenowo - prawnych zgód oraz decyzji dla prowadzonych zadań. Weryfikacja i koordynacja spraw własnościowych dla prowadzonych zadań. - Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - marzec-kwiecień 2018 r. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Wymagana znajomość ustawy Prawo Budowlane, znajomość procesów inwestycyjnyc, zadań wykonawczych oraz projektowych, znajomość przepisów z zakresu KPiA. Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR ORGANIZACYJNO-PRAWNY - do 2 500 PLN

Obsługa organizacyjno-prawna organów PZD: Okręgowego Zarządu PZD w Legnicy i Okręgowej Komisji Rewizyjnej w Legnicy
Polski Związek Działkowców, Okręgowy Zarząd w Legnicy - 2016-02-03 - Legnica (dolnośląskie)

AGENT UBEZPIECZENIOWY - PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

praca biurowa, przygotowywanie ofert, obsługa klientów, pozyskiwanie klientów
Biuro Usługowe "EWA" Ewa Orzechowska - 2017-04-04 - Węgrów (mazowieckie)

INSPEKTOR W PUNKCIE OBSŁUGI KLIENTA W KOMÓRCE ORGANIZACYJNEJ DS. POLITYKI RYNKOWEJ I SZKOLENIA(NR 0505) - 2 400 - 2 450 PLN

ZAKRES ZADAŃPrzyjmowanie i rejestracja wniosków o wykonanie czynności metrologicznych.Fakturowanie i sporządzanie sprawozdań.Prowadzenie telefonicznej i e-mailowej obsługi klientów (m.in.zapytania ofertowe).Obsługa firm spedycyjnych (przyjmowanie i przygotowywanie do wysyłki paczek z przyrządami pomiarowymi).
Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

rozkładanie towarów na magazynie
FROG MS DELKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 1422) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 200 PLN

Prowadzenie kontroli warunków praccy raz przestrzegania przepisó i zasad BHP
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Barcząca (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI POCZTYW REFERACIE ZABEZPIECZENIA URZĘDU WYDZIAŁU ORGANIZACJI URZĘDU - od 2 600 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko ds. obsługi poczty i Kancelarii Urzędu Miejskiego.Ważniejsze zadania: odbieranie korespondencji i przesyłek kierowanych do Urzędu Miejskiego; dzielenie korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu Miejskiego zgodnie z instrukcją kancelaryjną; prowadzenie ewidencji wszystkich przesyłek przychodzących w tym specjalnych i wartościowych; wysyłanie korespondencji otrzymanej z wydziału Urzędu Miejskiego; kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w kancelarii oraz w komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Słupsku.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)

DORADCA KLIENTA NA DZIAŁ NARZĘDZIOWY I BUDOWLANY - do 2 300 PLN

Doradztwo w zakresie zakupu asortymentu z dzialu narzędziowego i budowlanego.
JULA POLAND SP Z O. O. - 2016-03-01 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK MYJNI SAMOCHODOWEJ - od 1 850 PLN

Obsługa myjni mechanicznej, mycie ręczne samochodów, sprzątanie samochodów wewnątrz, pranie tapicerek.
FIRMA "EMAR-BIS" S.C - 2016-06-03 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 100 PLN

Zakres obowiązków:- naprawa pojazdów, silników;- diagnostyka.
AUTO SERWIS KAROL - Karol Skipirzepa - 2018-11-30 - Babice (śląskie)

SPAWACZ - 1315 - od 2 000 PLN

spawanie elementów konstrukcji metalowej
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "Warex" Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Świdnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW KADR - od 2 200 PLN

Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowiskuco najmniej 2- letni staż pracy,biegła znajomość poniżej wymienionych przepisów prawa: ustawy Kodeks Pracyustawy z o pracownikach samorządowychustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwaustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnychustawy o ochronie danych osobowychrozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowychRozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ,znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem spraw kadrowych, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office ( Word, Exel)
Dom Pomocy Społecznej w Wysocku - 2016-03-31 - Wysocko (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż w sklepie sieci ALTA (przyjmowanie i wykładanie towaru, udzielanie informacji o towarach, obsługa kasy fiskalnej, pakowanie towaru, pomoc klientom)
kontakt przez PUP - 2015-01-19 - Brzozów (podkarpackie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 100 PLN

pracownik ogólnobudowlany
ROOF Sp. z o.o. - 2018-11-06 - Katowice (śląskie)