INSPEKTOR W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Płock oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych Starostwa Powiatowego w Płocku i jednostek organizacyjnych Powiatu, realizowanych w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim, w szczególności:1. przygotowywanie projektów Uchwał Zarządu Powiatu w Płocku niezbędnych do zrealizowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wszelkich ogłoszeń przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania,3. zamieszczanie wszelkich niezbędnych ogłoszeń na stronie internetowej Zamawiającego, tablicy ogłoszeń oraz przesyłanie ich do Urzędu Zamówień Publicznych, celem ich publikacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych,4. zamieszczanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz innych dokumentów przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych na stronie internetowej Zamawiającego,5. prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,6. wykonywanie innych czynności z zakresu przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zleconych przez bezpośredniego przełożonego,7. przygotowywanie planów postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim,8. przygotowywanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim.

Data publikacji: 2019-10-09

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych Starostwa Powiatowego w Płocku i jednostek organizacyjnych Powiatu, realizowanych w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim, w szczególności:1. przygotowywanie projektów Uchwał Zarządu Powiatu w Płocku niezbędnych do zrealizowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wszelkich ogłoszeń przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania,3. zamieszczanie wszelkich niezbędnych ogłoszeń na stronie internetowej Zamawiającego, tablicy ogłoszeń oraz przesyłanie ich do Urzędu Zamówień Publicznych, celem ich publikacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych,4. zamieszczanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz innych dokumentów przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych na stronie internetowej Zamawiającego,5. prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,6. wykonywanie innych czynności z zakresu przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zleconych przez bezpośredniego przełożonego,7. przygotowywanie planów postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim,8. przygotowywanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Pedagogiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1. posiadanie obywatelstwa polskiego,2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. posiadanie nieposzlakowanej opinii,Wymagania dodatkowe:1. preferowane kierunki lub specjalności studiów: zamówienia publiczne i administracja,2. znajomość ustaw: o zamówieniach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,3. szkolenia lub kursy w zakresie zamówień publicznych podwyższające posiadane kwalifikacje dotyczące zamówień realizowanych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,4. szkolenia lub kursy w zakresie zamówień publicznych podwyższające posiadane kwalifikacje dotyczące zamówień współfinansowanych ze środków unijnych,7. co najmniej 1 rok stażu pracy w zamówieniach publicznych,5. obsługa pakietu komputerowego MS Office,6. umiejętność analitycznego myślenia,7. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,8. odporność na stres.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. list motywacyjny oraz informacje, o których mowa wart. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, -własnoręcznie podpisany,2. własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,3. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne - własnoręcznie podpisane,4. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii - własnoręcznie podpisane,5. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,6. kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia oraz zaświadczenie dokumentujące bieżące zatrudnienie,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach -jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, a przepis prawa nie wymaga.8. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Sposób składania dokumentów:1. Dokumenty z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko - inspektor w Dziale Zamówień Publicznych" w zamkniętej kopercie należy składać w pok. 518 lub przesłaćpocztą na adres :Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiegoul. Bielska 5909-400 Płock2. Termin składania ofert: 21 października 2019 r., w przypadku wysyłania pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku osobistego dostarczenia dokumentówdecyduje data wpływu do Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego.Ważne informacje:1. List motywacyjny, CV oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem,2. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.3. Oferty, które wpłyną do Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.4. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane.5. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom na ich wniosek, nie później niż w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników naboru.6. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.7. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej Starostwa.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : 7.30-15.30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Bielska

Numer budynku pracodawcy: 59

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 09.10.2019

Oferta pracy ważna do: 21.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2b2eff7e5040029e132f92db92aee1ce

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPOD.KOMUNALNEJ, RESTRUKTURYZACJI I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 250 PLN

Konkurs: szczegółowe informacje: www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2018-11-29 - Knurów (śląskie)

RATOWNIK WODNY - od 2 100 PLN

nadzór ratowniczy
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

POMOCNIK MECHANIKA - 18 - 21 PLN

Prace pomocnicze w grupie mechaników. Praca na statkach w budowie i remontach oraz praca na warsztacie.
EUROMOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-17 - Gdynia (pomorskie)

OPERATOR MASZYN WŁÓKIENNICZYCH ( 3 STANOWISKA DLA PANÓW, 1 STANOWISKO DLA SZWACZKI) - 2 000 - 2 100 PLN

praca przy maszynach włókienniczych, pomoc w szyciu wykładzin
KAJA INVESTMENT Spółka z o.o. - 2017-11-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ - 3 000 - 3 500 PLN

- produkcja wyrobów i półproduktów zgodnie z realizowanym planem produkcji, - dozowanie surowców płynnych, zasyp surowców sypkich do dyspergatorów i mieszalników, - kontrola międzyoperacyjna prowadzonych procesów, - techniczna obsługa urządzeń i aparatury kontrolno-pomiarowej,- prowadzenie obowiązującej dokumentacji produkcyjnej;
kontakt przez OHP - 2017-12-01 - Cieszyn (śląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

ogólne prace remontowo-budowlane, pracodawca wymaga doświadczenia zawodwego, praca na jedną zmianę
GRAND-TOURS HANDEL TURYSTYKA Zbigniew Gray - 2017-07-19 - Karpicko (wielkopolskie)

OPERATOR MASZYN CNC - od 2 800 PLN

obsługa urządzeń CNC, odczytywanie i wykonywanie części zleconych na podstawie rysunku technicznego, kontrola, jakości produkowanych detali.
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-19 - Klaudyn Pierwszy (mazowieckie)

OPIEKUN - od 2 310 PLN

1.Dbałość o zachowanie warunków higienicznych w pomieszczeniach oraz w zakresie używanego sprzętu i materiałów zgodnie ze standardami pracy2. Dbałość o higienę osobistą mieszkańców, a w szczególności pomoc przy myciu i kąpieli, pomoc przy ubieraniu się3. Pomoc pielęgniarkom względnie samodzielne przeprowadzanie podstawowych zabiegów pielęgnacyjnych przy mieszkańcach obłożnie chorych, wykonywanie zaleceń lekarskich w zakresie pomocy przy przyjmowaniu leków.4.Opieka na d mieszkańcami z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb5. Dokonywanie zmian pościeli, ręczników, odzieży i bielizny osobistej zgodnie z potrzebami.6. Roznoszenie posiłków mieszkańcom Domu oraz karmienie mieszkańców nie radzących sobie z samodzielnym spożywanie posiłków.7. Dbanie o estetykę podawanych posiłków8. Właściwy i pełen życzliwości stosunek do mieszkańców9. Podejmowanie działań związanych z profilaktyką zdrowotną, rehabilitacją ruchową10. Zachowanie w ścisłej tajemnicy wszystkich wiadomości i informacji powziętych o mieszkańcach11. Czynne włączanie się i uczestniczenie w imprezach organizowanych na terenie Domu12. Stały kontakt z personelem wykonującym inne funkcje13. Udział w naradach personelu14. Realizowanie zadań wynikających z założeń organizacyjnych Domu15. Asystowanie i pomoc przy czynnościach wykonywanych przez Pielęgniarkę16.Prowadzenie i realizacja indywidualnych planów pracy z mieszkańcem.17. Współpraca z poszczególnymi grupami personelu i rodziną mieszkańca.18. Udział w spotkaniach poświęconych ocenie stanu mieszkańców i w układaniu planu dalszej opieki.19. Współpraca z pracownikami domu (Zespół Terapeutyczny)20.Poradnictwo mieszkańca, poprawne rzetelne przekazywanie stosownych informacji i zaleceń21. Pomoc mieszkańcom w praktykach religijnych22. Towarzyszenie mieszkańcom w wjazdach.II zmiany godz 07:00-19:00, 19:00-07:00Wynagrodzenie 2310 zł brutto + 10% godz. nocne + 20% godz. popołudnioweDomu Pomocy Społecznej w Tolkmicku
Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku - 2019-09-09 - Tolkmicko (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 7888) - od 1 850 PLN

Główne obowiązki:- wykonywanie zadań organu administracji architektoniczno-budowlanej wyższego stopnia w stosunku do starostów, w tym rozpatrywanie odwołań od decyzji organu administracji architektoniczno-budowlanej i odpowiadanie na skargi na decyzje własne- rozpatrywanie wniosków o stwierdzenie nieważności decyzji organów administracji architektoniczno-budowlanej- rozpatrywanie wniosków o wznowienie postępowania zakończonego ostateczną decyzją wydaną przez organ administracji architektoniczno-budowlanejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W PRZEMYŚLE PRZETWÓRCZYM - od 2 000 PLN

przenoszenie, przewożenie surowców na miejsce prowadzenia prac, wysypywanie surowca na taśmę sortowniczą, ręczne sortowanie owoców i warzyw, czynności porządkowe, wykonywanie innych poleceń wydawanych przez przełożonego
"SVZ" Tomaszów sp.z o.o - 2017-05-24 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

INSPEKTOR (OFERTA KONKURSOWA) - od 3 500 PLN

zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2016-03-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)

NAUCZYCIEL INFORMATYKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ (7/18 ETATU) - od 2 100 PLN

- Prowadzenie zajęć informatyki w szkole podstawowej w wymiarze 7/18- Wynagrodzenie wg Karty nauczyciela- Miekjsce pracy: Lisewo MalborskieKontakt: telefon: 55 271-21-26; e-mail: zslm (at) wp.pl
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BOHATERÓW WRZEŚNIA 1939 ROKU W LISEWIE MALBORSKIM - 2018-07-05 - Lisewo Malborskie (pomorskie)

INSPEKTOR BUDOWLANY - 997,4 PLN

-przygotowanie pism, postanowień i decyzji,-udział w kontrolach budów i oględzinach,-obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wieliczka (małopolskie)

BRUKARZ - 4 000 - 4 500 PLN

Układanie kostki brukowej. Praca na terenie Nowego Korczyna i powiatu buskiego.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Piotr Walasek - 2019-04-24 - Nowy Korczyn (świętokrzyskie)

INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PLANOWANIA STRATEGICZNEGO I POZYSKIWANIA FUNDUSZY ZEW - od 2 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Przemyślu w BIP: www.bip.przemysl.pl
Urząd Miejski w Przemyślu - 2017-02-14 - Przemyśl (podkarpackie)

DZIENNIKARZ - od 2 060 PLN

Wyszukiwanie informacji do gazety. Pisanie i redagowanie tekstów i artykułów prasowych. Przygotowywanie fotoreportaży.
EFEKT STUDIO Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

Mechanik samochodowy
kontakt przez OHP - 2016-02-02 - Przasnysz (mazowieckie)

INSPEKTOR BHP - od 1 800 PLN

Prowadzenie kontroli warunków pracy i służby. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Sporządzanie okresowych analiz stanu BHP za podległą jednostkę. Informowanie o twierdzonych zagrożeniach. Wnioski dot. wymagań BHP oraz wprowadzanie nowych procesów. Przedstawianie wniosków starszemu inspektorowi BHP dot. zachowania wymagań ergonomii. Uczestniczenie w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
Regionalne Centrum Informatyki Kraków [8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH] - 2018-01-15 - Lublin (lubelskie)

ELEKTROMONTER ROZDZIELNI I PODSTACJI TRAKCYJNYCH - od 3 358 PLN

Prace elektryczne na obiekcie, układanie tras instalacji rozdzielnic elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - do 3 000 PLN

Wizytacje stacji paliw i terminali paliw-szkolenia pracowników ww obiektów ( wsttępne i okresowe dla wszystkich grup pracowniczych)- tworzenie dokumentacji ( instrukcje, oceny ryzyka zawodowego, instrukcje bezpieczenego wykonania robót, plany BIOL, itp)-nadzory BHP podczas realizacji prac inwestycyjnych, remontowych, modernizacyjnych na terenie stacji i terminali paliw.Miejsce pracy: Wrocław ul. Kołłątaja Kontakt kandydatów z pracodawcą:krzysztof.organek (at) orlen.plOferta w sali: D
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 100 PLN

prowadzenie systemu gospodarownia odpadami komunalnymi na terenie miasta Ustroń
Urząd Miasta Ustroń - 2018-01-26 - Ustroń (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - od 2 700 PLN

Przygotowywanie uchwał, realizowanie planów gospodarczych, podległych ws pólnot, prowadzenie zebrań ze wspólnotą, kontrola nad jakościa świadczonych usług, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań, praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2018-04-13 - Opole (opolskie)

ANIMATOR URZĄDZEŃ REKREACYJNYCH - od 200 PLN

1.Organizowanie gier, zabaw i konkursów dla dzieci,2.Kontakt z najmłodszymi gośćmi imprezy,3. Obsługa eventu od strony technicznej,
kontakt przez OHP - 2019-06-10 - Tychy (śląskie)

INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 000 PLN

Przeprowadzanie kontroli warunków pracy.Sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.Opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
kontakt przez OHP - 2017-03-17 - Białystok (podlaskie)

KOORDYNATOR DS. DOSTAW I WYSYŁEK - od 3 450 PLN

prawidłowy rozładunek aut zgodnie z awizacją importową , kompletacja wysyłki do Klienta zgodnie z diagonalem,praca na obszarze magazynu zgodnie z instrukcjami pracy w języku ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Gniewomierz (dolnośląskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 500 PLN

prowadzenie dokumentacji bhp (oceny ryzyka zawodowego, dokumentacja powypadkowa, analizy), przeprowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych bhp, kontrola stanowisk pracy, sporządzanie instrukcji bhp
TOP SERWIS Piotr Cisakowski - 2017-07-21 - Nowa Sól (lubuskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 880 PLN

praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-05-16 - Poznań (wielkopolskie)


Wybierz powiat