INSPEKTOR DS. PRACOWNICZYCH Poznań oferta pracy WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o.

Stanowisko: INSPEKTOR DS. PRACOWNICZYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: praca w dziale kadr
Data publikacji: 2017-11-22
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UNII LUBELSKIEJ 3, 61-249 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w dziale kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PRACOWNICZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu "Płatnik"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 2 lata
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: dokładność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: skrupulatność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_2: zaangażowanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, obsługa programów kadrowych, umiejętność współpracy oraz rozwiązywania problemów
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
UNII LUBELSKIEJ 3, 61-249 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: zgłoszenia osobiste, telefoniczne, e-mail, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: UNII LUBELSKIEJ
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Wytwórnia Sprzętu Komuniakcyjnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 22.11.2017
Oferta pracy ważna do: 04.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w Spółce zajmującej się obsługą współnot mieszkaniowych; Inspektor nadzoru inwestorskiego, uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Miejsce pracy: Wrocław ul. HalleraKontakt kandydatów z pracodawcą:walniczek (at) atena-hjw.plOferta w sali: D
ATENA & HJW Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Diagnostyka sterowników, programowanie, kodowanie, dopisywanie numeru WIN w system. Umiejętność obsługi maszyny DELPHI lub CDIF.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Łódź (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - serwisowanie (naprawa i konserwacja) urządzeń zasilania bezprzerwowego zgodnie z wymogami technicznymi i przepisami eksploatacyjnymi celem jego prawidłowej i bezawaryjnej pracy,- dokonywanie klasyfikacji sprzętu łączności i informatyki w zakresie przydatności co do dalszej eksploatacji,- opracowywanie ekspertyz technicznych oraz kierowanie sprzętu będącego na gwarancji lub nie podlegającego naprawie w sekcji serwisu, do naprawy w autoryzowanym serwisie, a następnie przyjmowanie go z naprawy,- dokonywanie konserwacji i przeglądów sprzętu teleinformatycznego celem zapobiegania uszkodzeniom i zapewnieniu długiej bezawaryjnej pracy urządzeń,- utrzymywanie kontaktów telefonicznych z dostawcami części zamiennych niezbędnych do dokonania naprawy oraz wyceny kosztów naprawy,- fizyczne rozbudowywanie i modernizowanie sieci zasilania gwarantowanego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo Budowlane z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego jako organu I instancji. Szczegółowy zakres obowiązków dostępny w ogłoszeniu o naborze na stronie www.pinb.pila.pl
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2016-04-14 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa maszyn do formowania obrazów.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Wiechlice (lubuskie)
Praca na kuchni
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzenia CNC, prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ciechocin (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie czystości w pensjonacie, bieżące sprzątanie pokoi z łazienkami
Fortuno spółka cywolna - 2017-01-05 - Sopot (pomorskie)
Zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: bpajak (at) stoart.org.plMiejsce pracy teren woj. dolnosląskiego i treny ościenne
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2018-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi;prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3411 - 2018-02-15 - Grójec (mazowieckie)
- przebijanie otworów- prostowanie konstrukcji stalowych- cięcie stali profilowej według żądanych krzywizn z uwzględnieniem naddatków na obróbkę- cechowanie gotowych wyrobów- czyszczenie i konserwowanie maszyn- konserwowanie narzędzi- produkcja elemnetów obudowy górniczej np. stopa podporowa, rozpórka górniczaCiężka praca fizyczna.
SUBOPOL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-04 - Łaziska Górne (śląskie)
Brak danych
ADS SP. Z O.O. SP. K. - 2016-12-07 - Radomsko (łódzkie)
Prowadzenie ksiąg kontowych, w tym ewidencjonowanie wydatków z podziałem na poszczególne grupy i pozycje budżetowe oraz monitorowanie zgodności wydatków z planem finansowym.Opisywanie faktur i rachunków, sprawdzanie ich zgodności z zawartymi umowami, wprowadzanie poleceń przelewu do systemu informatycznego.Opracowywanie projektu planu finansowego w zakresie rozliczanych pozycji budżetowych, sporządzanie kwartalnych analiz z realizacji planu, uczestniczenie przy opracowywaniu planu zamówień publicznych.Uzgadnianie z Pionem Głównego Księgowego kont analitycznych i syntetycznych wydatków i wpływów.Prowadzenie rejestru faktur otrzymanych od kontrahentów, rejestru szkód w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.Prowadzenie postepowań szkodowych w mieniu Sekcji Gospodarki Mieszkaniowej i Kwaterunkowej.Ewidencjonowanie środków trwałych, dokonywanie wyceny i rozliczenia inwentaryzacji.Sporządzanie wyliczeń kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-08-16 - Chełm (lubelskie)
pilnowanie obiektu, wykonywanie obchodów zgodnie z regulaminem pracy, kontrola osób przebywających nielegalnie na terenie obiektu
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kamień (wielkopolskie)
praca w pomieszczeniu i na otwartej przestrzeni, nadzorowanie i kierowanie pracami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
Wojskowa Komenda Uzupełnień/12 wojskowy oddział gospodarczy - 2016-10-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Diagnozowanie i naprawa awarii, konserwacja układów zainstalowanych w pojazdach
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Somonino (pomorskie)
okuwanie dzwi ,futryny
Stolarstwo Budowlane Krupińska Magdalena - 2016-05-09 - Wieruszów (łódzkie)
Zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Tczew (pomorskie)
Obsługa gości restauracji, przyjmowanie zamówień, podawanie posiłków i napojów.
Park Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Sitaniec (lubelskie)
wg stanowiska. Praca na terenie Małopolski, codzienny zjazd z pracy do domu, pracodawca gwarantuje dojazd do miejsca wykonywania inwestycji.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Młynne (małopolskie)
praca w "Restauracji Pod Orłem"
Restauracja POD ORŁEM s.c. Krzysztof i Maciej Rosinek - 2016-04-28 - Tczew (pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrola przyznawania i wypłacania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych oraz postępowań wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych- kontrola realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - kontrola pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniemWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie zawodowe wymagane; prawo jazdy kat. B; lakierowanie samochodów; umowa na okres próbny; miejsce pracy Świbie;
P.W. Automet Mateusz Pallach - 2015-12-21 - Świbie (śląskie)
Projektowanie oraz konsultowanie elektronicznego sprzętu medycznego.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej - 2018-01-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Doręczanie i odbiór przesyłek kurierskich.
Firma Handlowo-Usługowa Jarosław Kosakowski - 2017-01-04 - Legnica (dolnośląskie)
Ochrona danych osobowych urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy Skrwilno, audyty systemów i zbiorów danych zgodnie z wymogami Rozporządzenia PE i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
URZĄD GMINY - 2018-05-11 - Skrwilno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa komputera, korzystanie z przeglądarki internetowej i serwisu Google, obsługa kserokopiarki, skanera, laminatora, porządkowanie dokumentów firmy, obsługa korespondencji mailowej i tradycyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Czeladź (śląskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny; Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-05-24 - Bytom (śląskie)