INSPEKTOR W SEKCJI SERWISU WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI Kętrzyn oferta pracy Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Stanowisko: INSPEKTOR W SEKCJI SERWISU WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - serwisowanie (naprawa i konserwacja) urządzeń zasilania bezprzerwowego zgodnie z wymogami technicznymi i przepisami eksploatacyjnymi celem jego prawidłowej i bezawaryjnej pracy,- dokonywanie klasyfikacji sprzętu łączności i informatyki w zakresie przydatności co do dalszej eksploatacji,- opracowywanie ekspertyz technicznych oraz kierowanie sprzętu będącego na gwarancji lub nie podlegającego naprawie w sekcji serwisu, do naprawy w autoryzowanym serwisie, a następnie przyjmowanie go z naprawy,- dokonywanie konserwacji i przeglądów sprzętu teleinformatycznego celem zapobiegania uszkodzeniom i zapewnieniu długiej bezawaryjnej pracy urządzeń,- utrzymywanie kontaktów telefonicznych z dostawcami części zamiennych niezbędnych do dokonania naprawy oraz wyceny kosztów naprawy,- fizyczne rozbudowywanie i modernizowanie sieci zasilania gwarantowanego.
Data publikacji: 2016-08-19
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - serwisowanie (naprawa i konserwacja) urządzeń zasilania bezprzerwowego zgodnie z wymogami technicznymi i przepisami eksploatacyjnymi celem jego prawidłowej i bezawaryjnej pracy,- dokonywanie klasyfikacji sprzętu łączności i informatyki w zakresie przydatności co do dalszej eksploatacji,- opracowywanie ekspertyz technicznych oraz kierowanie sprzętu będącego na gwarancji lub nie podlegającego naprawie w sekcji serwisu, do naprawy w autoryzowanym serwisie, a następnie przyjmowanie go z naprawy,- dokonywanie konserwacji i przeglądów sprzętu teleinformatycznego celem zapobiegania uszkodzeniom i zapewnieniu długiej bezawaryjnej pracy urządzeń,- utrzymywanie kontaktów telefonicznych z dostawcami części zamiennych niezbędnych do dokonania naprawy oraz wyceny kosztów naprawy,- fizyczne rozbudowywanie i modernizowanie sieci zasilania gwarantowanego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W SEKCJI SERWISU WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- wykształcenie średnie o profilu elektrycznym lub elektronicznym lub telekomunikacyjnym lub informatycznym lub mechanicznym,- doświadczenie zawodowe: 1 rok udokumentowanego doświadczenia związanego z naprawami lub serwisowaniem sprzętu zasilania bezprzerwowego,- uprawnienia elektroenergetyczne eksploatacyjne G1 do 1 kV - eksploatacja,- znajomość obsługi i budowy urządzeń zasilających,- komunikatywność,- umiejętność pracy w zespole,- sumienność,- terminowość,- dyspozycyjność,- posiadanie obywatelstwa polskiego,- korzystanie z pełni praw publicznych,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:- uprawnienia energetycznego G1 do 1 kV pomiary energetyczne.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynieim.gen.bryg. Stefana Pasławskiegoul. Gen. Władysława Sikorskiego 7811-400 KętrzynKANCELARIA JAWNADOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:Życiorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiegoobywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- w przypadku posiadania - kopia uprawnienia energetycznego G1 do 1 kV pomiary energetyczne.Dokumenty należy składać od dn. 22 sierpnia 2016r. do dn. 06 września 2016 r.Dokumenty można składać osobiście w Kancelarii Jawnej lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG.Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 06.09.2016, Godziny : 7.30 do 15.30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Kętrzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn
Adres strony pracodawcy: www.wm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 78
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 19.08.2016
Oferta pracy ważna do: 06.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów z zakresu branży motoryzacyjnej, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami biznesowymi, administrowanie obiegu dokumentów, wsparcie działów firmy w jego codziennych zadaniach.
AUTOCONSULT S.A. - 2016-07-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Praca na stanowisku: Inspektora ochrony przeciwpożarowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-03-04 - Balice (małopolskie)
- Obsługa pakietu Microsoft Office- Obsługa Maila- Odczytywnaie projektów graficznych- Korygowanie projektów- Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Leszno (wielkopolskie)
1.Prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji w sprwach dotyczących świadczeń pieniężnych przysługujących osobom opuszczającym piecze zastępczą i w sprawach dotyczących ustalania opłaty za pobyt w pieczy zastępczej;2. Ustalanie powiatu właściwego do ponoszenia wydatków za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, pozyskiwanie niezbędnych dokumentów i prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczących ustalania włąściwości powiatu; 3.przygotowywanie i uzgadnianie treści porozumień w sprawie przyjęcia dziecka,warunków jego pobytu i wysokości wydatków na jego opiekę i wychowanie;4. sporządzanie list i poleceń wypłat z kasy MOPR,list przelewów bankowych i indywidualnych przelewów bankowych, rachunków ww świadczeń;5. wprowadzaniedanych wynikających z dokumentacji osób i rodzin do komputerowej bazy danych. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.Praca od 7;30 - 15;30
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu - 2018-01-22 - Opole (opolskie)
wg stanowiska
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD SUCHORZEWSKI - 2016-07-28 - Smarchowice Śląskie (opolskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility, - Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone, - Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami, - Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego, - Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD, - Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych, - Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów, - Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku, - Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Kraków (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnych, wykładanie towaru. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie w hotelu na koszt pracodawcy.
Kaufland Polska sp. z o.o. Market w Nysie - 2016-08-17 - Namysłów (opolskie)
- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- planowanie i organizacja prac, nadzór nad jakością, zgodnością z dokumentacją projektową oraz odbiór i rozliczenia robót budowlanych,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi – egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- współpraca z Administratorami Nieruchomości i Samorządami Nieruchomości.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Kraków (małopolskie)
Inspektor ds. administracyjnych. Przygotowywanie decyzji administracyjnych w systemie POMOST, wskazywanie braków i potrzeb w systemie POMOST. Umowa na czas zastępstwa.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Elblągu - 2018-01-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kontrola jakości części samochodowych, drobne prace produkcyjne
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Bytom (śląskie)
Telefoniczny kontakt z dłużnikami, monitorowanie płatności oraz negocjowanie warunków spłaty, analiza dokumentów wraz z korespondencją, dbanie o portfel powierzonych spraw. Kontakt z pracodawcą: KRZYSZTOF.SEDACKI (at) HOISTFINANCE.COM lub 728405554.
Hoist Polska sp. z o.o. - 2016-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa sprzedaży internetowej, obsługa zamówień, tworzenie dokumentów, zamówień dostawy, rozpatrywanie reklamacji, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, przeglądanie ofert u konkurencji.
P.P. CENTROMET Mariola Kiepura - 2018-09-28 - Częstochowa (śląskie)
sprzątanie pokoi hotelowych
Hotel "Wodnik" Sp. z o.o. w Łebie - 2016-06-14 - Łeba (pomorskie)
Przygotowywanie półproduktów, produktów lub dań, wydawanie gotowych dań. Praca w godzinach 09.00 - 17.00.
PATIO Małgorzata Kryńska - 2017-01-18 - Siedlce (mazowieckie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-11-16 - Wędrzyn (lubuskie)
Prowadzenie szkoleń oraz doradztwo i nadzór w zakresie przestrzegania przepisów BHP i warunków pracy w jednostce. Praca na 0,25 etatu.
Komenda Powiatowa Policji - 2017-11-29 - Białogard (zachodniopomorskie)
1. Zapoznanie z przepisami BHP i PP.2. Zapoznanie się z wewnętrznymi przepisami i rozporządzeniami dotyczącymi stanowiska.3. Stosowanie się do ustalonego w zakładzie pracy porządku i dyscypliny pracy.4. Przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych.5. Nauka czynności ekspedycyjno-rozdzielczych tj. : sortowanie przesyłej wg. kategorii, dzielenie wg PNA (kodów pocztowych), dzielenie przesyłek na poszczególne rejony doręczeń, datowanie przesyłek.6. Rejestrowanie przesyłek w systemie komputerowym, prowadzenie dokumentacji nadawczo-oddawczej urzędu.7. Sporządzanie zestawień pomocniczych.8. Dbanie o dobre imię i prestiż firmy.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Łęczyca (łódzkie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA PODAWCZEGO.
ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
-czynnosci montażowe elementów kokpitów i konsoli środkowej,obsługa maszyn i urzadzeń niezbędnych w procesie technologicznym(prasy zgrzewarki),wraz z ich przezbrajaniem oraz/szycie maszynowe skórzanych i tekstylnych elementów tapicerki.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Ostrołęka (mazowieckie)
Nabór dotyczy zatrudnienia na stanowisku: inspektor od 01.09.2017 r , w pełnym wymiarze czasu pracy z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umowa na czas próbny / określony.Zakres zadań podstawowych wykonywanych na stanowisku:1. wykonywanie zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z zasadamii trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w Domu Pomocy Społecznej MORS,2. prowadzenie i sporządzanie pełnej dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań przetargowych ( sporządzanie specyfikacji, umów, protokołów ),3. udział w pracach komisji przetargowej,4. udział w opracowywaniu rocznego planu zamówień publicznychprzewidzianych do realizacji przez jednostkę,5. sporządzanie wniosków dotyczących udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 30000 euro organizowanie zakupów, towarów, usług i materiałów zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,6. przygotowywanie zleceń i umów w zakresie bieżących napraw, remontów i konserwacji,7. udział w pracach związanych z przeprowadzeniem kasacji sprzętu będącego na wyposażeniu jednostki,8. udział w pracach komisji do przyjmowania darowizn pieniężnych i niepieniężnych, sporządzanie protokołów,9. wystawianie i prowadzenie ewidencji kart drogowych i rozliczenie zużycia paliwa pojazdów służbowych DPS MORS w Stegnie,10. udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących DPS MORS w Stegnie,11. przygotowanie i umów cywilno-prawnych w zakresie dzierżawy terenów i pomieszczeń Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Wymagania dokumenty:1) kserokopię dowodu osobistego,2) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,3) życiorys (CV ) i list motywacyjny,4) kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,5) kserokopię świadectw pracy,6) oświadczenia własnoręcznie podpisane:a) o stanie zdrowia pozwalającemu na prace na ww. stanowisku b) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,c) oświadczenie o nie poszlakowanej opinii,d) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm. ).Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem : Nabór na wolne stanowisko inspektora w Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie w terminie do dnia 30 .06.2017 r. w kadrach Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie ul. Morska 11, 82-103 Stegna do godz. 14:00.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / www.nowydworgdanski.pl/ oraz na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie.Dokumenty nie wykorzystane w procesie rekrutacji nie będą odsyłane.
Dom Pomocy Społecznej MORS w Stegnie - 2017-06-14 - Stegna (pomorskie)
prowadzenie strony i bloga firmy oraz sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)
GEODETA
GEOMAP MIECZYSŁAW KAPUSTKA I WSPÓLNICY S.C - 2016-02-04 - Dębica (podkarpackie)
- szycie odzieży damskiej
Kowalski Andrzej - P.P.H. "ANKAR" - 2017-07-03 - Koluszki (łódzkie)
Poznanie funkcjonowania Inspektoratu Nadzoru i Monitorowania Bezpieczeństwa Ruchu Morskiego poprzez obserwację oraz czynny udział w realizacji zadań. Zapoznanie się z obowiązującymi procedurami działania, funkcjonowaniem systemów monitorowania ruchu statków i procesem obiegu informacji. Asystowanie podczas zarządzania ruchem statków, komunikacji radiowej oraz realizacji instrukcji działania służby kontroli ruchu statków (VTS) i SSN/NCA.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2018-06-12 - Gdynia (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:prace ogólnobudowlane, malowanie, tynkowanie, docieplanie itp.; WYMAGANIA:wykształcenie zwodowe, z doświadczeniem zawodowym 5 lat
DOMENE Sp. z o. o. - 2018-02-23 - Lubliniec (śląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-11-16 - Rybnik (śląskie)
wykształcenie min. średnie ekonomiczne- rachunkowość,znajomość zagadnień księgowych- księgi rachunkowe, znajomość programu Comarch Optima ,
Kancelaria KNOW HOW sp.zo.o - 2017-04-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)