INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR DS. REALIZACJI PROJEKTU Koszalin oferta pracy Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
Stanowisko: INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR DS. REALIZACJI PROJEKTU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i prowadzenie działań podejmowanychprzez jednostki podległe Okręgowemu InspektoratowiSłużby Więziennej w Koszalinie w związku z realizacją projektu systemowego w ramach Działania 2.7 POWER, wszczególności: - realizacja bieżących zadań związanych zplanistyką, analityką oraz sprawozdawczością finansową imerytoryczną z zakresu POWER w zakresie właściwymdla OISW w Koszalinie , - opracowywanie raportów isprawozdań okresowych na potrzeby instytucji nadrzędnych, - opracowywanie propozycji prognoz płatniczych oraz harmonogramów wydatków w ramach Projektu, -współpraca z innymi pracownikami przy opracowywaniu planów i dokonywaniu korekt finansowych w ramach Projektu, - współuczestniczenie w aktualizacjizałożeń Projektu, - realizacja czynności kontrolnych wjednostkach podległych OISW w Koszalinie w obszarze objętym zakresem czynności, -bieżące monitorowanieprzepisów i regulacji w obszarze objętym zakresem czynności, udział w dedykowanych szkoleniach; -współpraca z właściwymi instytucjami w obszarze objętymzakresem czynności
Data publikacji: 2016-06-21
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młyńska 69, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i prowadzenie działań podejmowanychprzez jednostki podległe Okręgowemu InspektoratowiSłużby Więziennej w Koszalinie w związku z realizacją projektu systemowego w ramach Działania 2.7 POWER, wszczególności: - realizacja bieżących zadań związanych zplanistyką, analityką oraz sprawozdawczością finansową imerytoryczną z zakresu POWER w zakresie właściwymdla OISW w Koszalinie , - opracowywanie raportów isprawozdań okresowych na potrzeby instytucji nadrzędnych, - opracowywanie propozycji prognoz płatniczych oraz harmonogramów wydatków w ramach Projektu, -współpraca z innymi pracownikami przy opracowywaniu planów i dokonywaniu korekt finansowych w ramach Projektu, - współuczestniczenie w aktualizacjizałożeń Projektu, - realizacja czynności kontrolnych wjednostkach podległych OISW w Koszalinie w obszarze objętym zakresem czynności, -bieżące monitorowanieprzepisów i regulacji w obszarze objętym zakresem czynności, udział w dedykowanych szkoleniach; -współpraca z właściwymi instytucjami w obszarze objętymzakresem czynności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR/STARSZY INSPEKTOR DS. REALIZACJI PROJEKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.07.2016
Data zakończenia pracy: 01.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zgodnie z art. 29 ustawy o Służbie Więziennej z dnia 9 kwietnia 2010 roku pracę w Służbie Więziennej może podjąć osoba, która: -ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - daje rękojmię prawidłowego wykonywania powierzonych zadań, -nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe albo wobec której nie został wydany prawomocny wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, -dająca rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych, -posiadająca zdolność fizyczną i psychiczną pozwalającą na zatrudnienie na określonym stanowisku, którą ustala służba medycyny pracy Dodatkowe wymagania: minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych, w szczególności p rzedsięwzięć finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, - co najmniej 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych w strukturach instytucji budżetowych sfery finansów publicznych, - znajomość zagadnień związanych z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych; - znajomość uregulowań prawnych i wytycznych z zakresuPOWER, - bardzo dobrejobsługi komputera w zakresie aplikacji Microsoft Office: Excel, Word i Power Point, - umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, samodzielność
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Młyńska 69, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- podanie (list motywacyjny + CV) o przyjęcie do pracy w Służbie Więziennej, - wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1), - kserokopie świadectw pracy lub służby kserokopiedokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe ispecjalistyczne, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.Dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą do dnia 24 czerwca 2016 roku, na adres: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej ul. Młyńska 69, 75-950Koszalin W formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem - Oferta pracy.Rozpatrywane będą tylko kompletne zgłoszenia złożone w formie papierowej.Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (liczysię data wpływu dokumentów). Oferty niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane. Oferty odrzuconezostaną komisyjniezniszczone. Niezwracamyzłożonychdokumentów. Oterminie rozmowykwalifikacyjnejwybrani kandydacizostanąpoinformowanitelefonicznie.Dodatkoweinformacje możnauzyskać podnumerem : 094 318 23 61
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 69
Profil działalności pracodawcy: służba więzienna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.06.2016
Data dodania oferty pracy: 20.06.2016
Oferta pracy ważna do: 24.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie posiłków obiadowych - konieczna samodzielność
AGMAR Agnieszka Wojna - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
Obsługa i monitoring kamerą inspekcyjną sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, nadzór nad zespołem eksploatacyjnym sieci kanalizacyjnej.
Przedsiębiorstwo Portowe "SIEĆ" Sp. z o.o. - 2016-11-17 - Gdynia (pomorskie)
Prace porząsdkowe, sprzątanie biur
IMEX TOP 32 SP. Z O.O. - 2017-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przeprowadzała kontrolę warunków pracy, informowała pracodawcę o zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, dokonywała oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą przez pracowników w zakładzie pracy, współpracowała z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp, sporządzała dla pracodawcy okresowe analizy stanu bhp, udział w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy/ z pracy, prowadziła szkolenia wstępne, ogólny instruktaż w zakresie bhp.- Wynagrodzenie: 1800-2160 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie- średnie technik bhp lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp. Wymagane doświadczenie zawodowe w służbach bhp. Wymagana znajomość kodeksu pracy, przepisów wykonawczych do kodeksu pracy w zakresie bhp, ustawy o pracownikach samorządowych , ustawy o systemie oświaty, znajomość obsługi komputera MS Word i Excel, znajomość topografii miasta Katowice.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-02 - Katowice (śląskie)
zamiatanie, grabienie, koszenie, odsnieżanie.Miejsce pracy: JW Łask - Lotnisko.
PW CERBER - 2016-12-07 - Łask (łódzkie)
realizacja wysyłek oraz odbiorów samochodowych, biezące działania w zakresie logistyki i sprzedaży kruszyw, sporządzanie raportów i zestawień sprzedażowych, bieżąca obsługa w zakresie administracji działu handlowego, czyli przyjmowanie i wykonywanie telefonów, faksów, poczty elektronicznej
COLAS KRUSZYWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Złotoryja (dolnośląskie)
strzyżenie damskie i męskie przy pomocy różnego rodzaju nożyczek, modelowanie, farbowanie lub rozjaśnianie włosów, upięcia, loki, koki, wczesywanie do fryzur tresek, wykonywanie trwałej ondulacji różnymi technikami, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy w zakładzie, przestrzeganie zasad bhp i przepisów sanitarnych.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Tuliszków (wielkopolskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Samodzielny Publiczny Zaklad Lecznictwa Otwartego Żoliborz - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
dojenie krów, pojenie cielaków
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Izdebki (wielkopolskie)
Czynnośći administracyjne; odbieranie telefonów; pisanie pism; wysyłanie korespondencji; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-15
Development Design Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Słupsk (pomorskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: przeprowadzała kontrolę warunków pracy; informowała pracodawcę o zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń; dokonywała oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą przez pracowników w zakładzie pracy; współpracowała z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp; sporządzała dla pracodawcy okresowe analizy stanu bhp; udział w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy/z pracy; prowadziła szkolenia wstępne, ogólny instruktaż w zakresie bhp. Miejsce wykonywania pracy: ul. Mariacka 23, Katowice; ul. Starowiejska 18, Katowice - obsługiwane jednostki oświatowe. - Od 01.01.2017r. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych będzie występował pod nazwą: Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.- Od. 01.04.2017r. miejsce pracy: ul. Wita Stwosza 7, Katowice.- Wynagrodzenie: 1800 do 2100 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-13:30. Poziom wykształcenia i staż pracy dla stanowiska: 1) Inspektor ds. bhp - średnie technik bhp 2) Starszy inspektor ds. bhp - technik bhp i co najmniej 3 letni staż pracy w służbach bhp lub wyższe o kierunku bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp. Umiejętności: znajomość kodeksu pracy, przepisów wykonawczych do kodeksu pracy w zakresie bhp, ustawy o pracownikach samorządowych , ustawy o systemie oświaty, znajomość obsługi komputera MS Word i Excel, znajomość topografii miasta Katowice.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-12-13 - Katowice (śląskie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań: - Prowadzenie kontroli planowych i doraźnych wyrobów budowlanych, wprowadzonych do obrotu oraz sporządzanie protokołów kontroli i innych przewidzianych przepisami prawa dokumentów; - wykonywanie czynności związanych z pobieraniem próbek wyrobów budowlanych, zlecaniem badań tych próbek oraz analizą sprawozdań z przeprowadzonych badań;- prowadzenie wynikających z ustaleń i czynności podejmowanych w toku tych kontroli lub związanych z dokonanymi badaniami próbek wyrobów budowlanych postępowań administracyjnych zmierzających do wydania decyzji, oraz postanowień przewidzianych przepisami ustawy o wyrobach budowlanych;- dokonywanie analiz i ocen wpływających do Inspektoratu informacji o nieprawidłowościach dotyczących wyrobów budowlanych oraz sporządzanie projektów pism dotyczących sposobu wykorzystania w/w informacji;- wprowadzanie, wynikających z działania urzędu, danych do systemów informatycznych takich jak SNRWB lub innych, co do których obowiązek wprowadzania danych zostanie nałożony na tutejszy organ;- sporządzanie rocznych sprawozdań z kontroli przeprowadzonych przez wydział oraz sporządzanie zestawień i analiz dotyczących wyników przeprowadzanych kontroli przekazywanych do GUNB;- występowanie do punktów kontaktowych ds. wyrobów budowlanych w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej lub w państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym w Turcji, celem uzyskania informacji na temat wyrobów budowlanych, o których mowa w art. 5 ust. 3 ustawy o wyrobach budowlanych.- Praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w siedzibie Inspektoratu (na VIII piętrze) oraz wykonywanie czynności kontrolnych na terenie woj. śląskiego (konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B. w tym samochodu dostawczego o ładowności do 3,5 t i długości 5,4 m), budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie piętro.- Wynagrodzenie: od 2764,00 do 3378,00 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30.Wymagania niezbędne: wykształcenie: średnie: budownictwo, inżynieria materiałowa, inżynieria produkcji, inżynieria procesowa, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska. Znajomość przepisów: - Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2016.1570 j.t.), wraz z aktami wykonawczymi;- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5), wraz ze związanymi z tym rozporządzeniem aktami delegowanymi;- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.2017.1257 j.t.). Prawo jazdy kategorii B, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentów normalizacyjnych, umiejętność obsługi komputera.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe: budownictwo, inżynieria materiałowa, inżynieria produkcji, inżynieria procesowa, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska. 1 rok doświadczenia w pracy w organach nadzoru budowlanego lub w administracji architektoniczno-budowlanej.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Radom (mazowieckie)
obsługa techniczna w zarządzanych i administarowanych nieruchomościach
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Poznań (wielkopolskie)
Rozwiązywanie technicznych problemówzgłaszanych przez operatorów maszyn. Ustawianie maszyn, nadzór nad zachowaniem wprowadzanych parametrów, procesów i produkcji.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Sieradz (łódzkie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-07-04 - Żary (lubuskie)
Sprzedaż pokryć podłogowych, doradztwo klientowi i obsługa kasy
Sklepy KOMFORT S.A. - 2016-05-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
Moto Kowalczyk Mechanika Pojazdowa Lipówki - 2017-03-13 - Lipówki (mazowieckie)
Wewnętrzne instalacje elektryczne (domki jednorodzinne)
Usługowy Zakład Instalacyjno-Budowlany ELEKTROFUR - 2016-02-26 - Garbów (lubelskie)
1. Przyjmowanie powiadomień o planowanych i nagłych transportach sanitarnych.2.Przyjmowanie powiadomień o transportach krwi.3.Przyjmowanie powiadomień o konieczności transportu personelu medycznego do pacjenta w ramach świadczeń Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej.4.Przyjmowanie powiadomień o transporcie dokumentów medycznych (konsultacje), dokumentów administracyjnych.5.Planowanie wyjazdów transportowych.6.Kontakt z firmą zewnętrzną wykonującą medyczne transporty sanitarne.7.Zlecanie wyjazdów kierowcom transportu wewnętrznego oraz firmie zewnętrznej.8.Prowadzenie dokumentacji wyjazdów.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-12-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru inwestorskiego w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniew próbach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania. Koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W maju 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 11.08.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
USŁUGI FRYZJERSKIE DAMSKO-MĘSKI.PRACA WT-PT W GODZ.9-17, SOBOTY 8-13.PONIEDZIAŁEK NIECZYNNE.
ZAKŁAD FRYZJERSKI IWONA BYCZKOWSKA - 2016-01-18 - Bierawa (opolskie)
znajomość ustaw: ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy- Kodeks postępowania administracyjnego, obsługa progamu 500+
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Suszu - 2016-07-12 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ciągnika siodłowego na trasach międzynarodowych w szczególności na terenie kraji UE, planowanie optymalnej trasy przejazdu, nadzorowanie załadunku oraz rozładunku towaru.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Siedlisko (lubuskie)
Gromadzenie i kontrola dokumentów w biurze budowy
PG BUDOWA S.C. - 2017-11-03 - Rogowiec (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagane uprawnienia do prowadzenia integracji sensorycznej.Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie zajęć z terapii sensorycznej z osobami upośledzonymi.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W LUBLINIE - 2016-03-10 - Lublin (lubelskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarow z magazynu, pomoc przy rozładowywaniu dostaw mebli. Montaż mebli na ekspozycje w salonie.
Meble Black Red White sp. z o.o. - 2017-03-16 - Zamość (lubelskie)