STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Data publikacji: 2017-07-04

Lokalizacja: Żary (lubuskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 7:00-15:00.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych. Wymagania dodatkowe: znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office, komunikatywność, rzetelność, umiejętność współpracy z innymi, orientacja na klienta, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na prztwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - złożenie CV i dokumentów aplikacyjnych

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Kupiecka

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: ZUS

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.07.2017

Data dodania oferty pracy: 03.07.2017

Oferta pracy ważna do: 12.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KONSERWATOR TERENÓW ZIELONYCH - od 2 100 PLN

PIELĘGNOWANIE TRAWNIKÓW, SADZENIE I PRZESADZANIE ROSLIN, PRZYCINANIE, NAWOŻENIE ROSLIN, CIĘCIE KRZEWÓW OZDOBNYCH, ZAKŁADANIE I PIELĘGNACJA KWIETNIKÓW
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)

833U - ASYSTENT INSTRUKTORA - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Radom (mazowieckie)

KASJER- SPRZEDAWCA- REFERENT DS. PRASY I LOTTO - 1 017,4 PLN

obsługa kasy i terminalaobsługa lottowypisywanie fakturksięgowanie dokumnetów PZ i WZzwroty prasyprzyjęcia towaruStaż odbywać się będzie w Śródmieściu
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PIEKARZ PIZZY - 15,99 - 18,45 PLN

pieczenie pizzy, wyrabianie ciasta, przygotowywanie ciasta; praca w godzinach (od poniedziałku do czwartku) od 11:00 do 19:00 oraz od 12:00 do 20:00, (piątek, sobota) od 11:00 do 19:00 oraz od 14:00 do 23:00, (niedziela) od 12:00 do 20:00
Soboń Krzysztof Bistro na Talerzu Stargard - 2019-02-28 - Stargard (zachodniopomorskie)

TECHNIK GEODETA - od 2 000 PLN

TECHNIK GEODETA
"GEOMAP" MIECZYSŁAW KAPUSTKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-25 - Dębica (podkarpackie)

MURARZ - od 2 100 PLN

Miejsce wykonywania pracy: teren PolskiZakres obowiązków zgodnie ze stanowiskiem
P.H.U "JAGAR" Janusz Ławrynowicz - 2018-05-04 - Dziwnów (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY CELOWYCH WYDZ. FIN.-KSIĘGOWY + ST FP (M) - 1 017,4 PLN

- Numerowanie i przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,- Przepisywanie zredagowanych pism,- Adresowanie kopert,-Kserowanie dokumentów,- Segregowanie oraz wpinanie w odpowiednie miejsce dokumentów księgowych,- Zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, palnem kont i polityką rachunkowości.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA RODUKCJI - 3 000 - 4 000 PLN

Rozliczanie zleceń produkcyjnych. Mile widziane osoby ze średnim wykształceniem.
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2018-09-28 - Zawadzkie (opolskie)

STANOWISKO DS.OBSŁUGI TOALETY PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

Stanowisko ds.obsługi toalety publicznejOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)

OBSŁUGA SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ - od 3 495 PLN

Obsługa sprzedaży zagranicznej, wystawianie dokumentów WZ, MM, FS, Fkor. Szukamy osoby nie palącej, CV ze zdjęciem proszę wysyłać na maila
"JAN" Katarzyna Bałdyga - 2019-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)

OPERATOR PLOTERA LASEROWEGO - od 2 500 PLN

obsługa lasera
Ewa Spytek PUHW "MEB-LUX" - 2017-01-10 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH WYDZ. ORG. ST (FP)M - 997,4 PLN

pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)

RECEPCJONISTA HOTELOWY - do 860 PLN

obsługa recepcji i gości hotelowych
Prudski Mikołaj "HETMAN" - 2017-02-13 - Koszewko (zachodniopomorskie)

ELEKTRYK - 1 850 - 2 300 PLN

wykonywanie prac instalacyjnych oraz obsługowych, konserwacyjnych w tym porządkowych majacych na celu utrzymanie należytego stanu plac budowy i zaplecz budowy;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-04 - Bogatynia (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, pakowanie, wysyłka towarów, odbieranie telefonów.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

prowadzenie rozmów z klientami, obsługa biura, utrzymanie kontaktu z instytucjami w Niemczech i Austrii
Kancelaria K & W Sp. z o.o. - 2018-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż art. spożywczych, utrzymanie stanowiska pracy w czystości.
SKLEP OGÓLNOSPOŻYWCZY Renata Błaszczyk - 2017-08-29 - Bełchatów (łódzkie)

SORTOWACZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH - 1 017,4 PLN

sortowanie odpadów komunalnych na linii sortowniczej, prace porządkowe na terenie zakładu
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Trzebień (dolnośląskie)

STANOWISKO DO SPRAW ZARZĄDZANIA RUCHEM W WYDZIALE INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ - do 2 000 PLN

1) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu uwzględniającychwnioski wynikające z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu orazwypadków drogowych2) rozpatrywanie projektów organizacji ruchu oraz przedkładanie ich Prezydentowi Miasta dozatwierdzenia,3) rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu,4) przekazywanie zatwierdzonych organizacji ruchu do realizacji,5) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,6) opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,7) dokonywanie kontroli w zakresie prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znakówdrogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ichzgodności z zatwierdzoną organizacją ruchu jako jednego z mechanizmu kontrolizarządczej,8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organamizarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, policji oraz innymi jednostkami,9) prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,10) prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów, prowadzeniem parkingówstrzeżonych dla pojazdów usuniętych oraz przejęciem pojazdów nieodebranych przezwłaścicieli w ustawowym terminie.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Chełm (lubelskie)

PRACOWNIK LOMBARDU - od 2 700 PLN

Wymagamy: biegłej obsługi komputera, znajomości środowiska Windows, programów Office, Exel itp., oraz znajomości portali aukcyjnych i ogłoszeniowych znajomości rynku RTV/AGD w stopniu podstawowym.
FRAXX Paulina Bełziuk Spółka Jawna - 2017-01-09 - Augustów (podlaskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - do 2 200 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2016-11-03 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFORMATYCZNYCH ADMINISTRATOR SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH W REFERACIE INFORMATYCZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - od 3 200 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania merytoryczne polegające na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. pełnienie obowiązków administratora systemów informatycznych; 2. wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk; 3. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu; 4. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku; 5. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku; 6. pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania; 7. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku; 8. nadzorowanie wykonywania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi; 9. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; 10. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku; 11. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 12. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 13. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji; 14. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji; 15. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 3200 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)

MŁODSZY ASYSTENT - od 2 500 PLN

wymagania: wykształcenie wyższe (technologia żywności lub pokrewne), doświadczenie bez znaczeniazakres obowiązków: przeprowadzanie kontroli w obiektach żywnościowych, pobieranie prób żywności, prowadzenie dokumentacji
Powiatowa Stacja Sanitarno Epidemiologiczna Krotoszyn - 2018-08-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 500 PLN

Murowanie, zbrojenie, dekarstwo, ciesielstwo
Jan Fischer JAF-bud - 2017-06-22 - Pobiedna (dolnośląskie)

KONSERWATOR BUDYNKÓW I STANU TECHNICZNEGO POMIESZCZEŃ - od 1 000 PLN

Podstawowa obsługa urządzeń hydraulicznych,elektrycznych, kanalizacyjnychnie wymagających specjalistycznych uprawnień
Szkoła Podstawowa w Radziszewie - 2017-06-14 - Radziszewo (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Lębork (pomorskie)

PRACOWNIK KAWIARNI - 1 033,7 PLN

nauka i pomoc: obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - Piła (wielkopolskie)