INSPEKTOR POWIATOWY Bolesławiec oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Stanowisko: INSPEKTOR POWIATOWY

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Realizacja obowiązków służby BHP, prowadzenie dokumentacji kadrowej.Ustalanie uprawnień pracowniczych i przygotowywanie dokumentów rozliczeniowo-płacowych, obsługa systemu Płatnik.Przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań i rozliczeń wynikających z przepisów (m.in. ZUS, GUS).Miejsce wykonywania pracy Powiatowy Urzęd Pracy w Bolesławcu .Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny wymiar czasu pracy.Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.Szkodliwe warunki pracy - nie występują.II. ZADANIA SZCZEGÓŁOWEWnioskowanie i dokonywanie zamówień dostaw i usług zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. Przygotowywanie projektów umów związanych z zamówieniami publicznymi realizowanymi w dziale.Prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe, środki techniczne, środki czystości, sprzęt biurowy oraz paliwo.Prowadzenie rejestru zamówień o wartości do 30 000 euro. Nadzór nad utrzymaniem pomieszczeń i sprzętu we właściwym stanie technicznym.Wnioskowanie i zlecanie odpowiednim jednostkom przeprowadzanie konserwacji sprzętu biurowego, maszyn i urządzeń.Nadzór nad terminowym dokonywaniem opłat związanych z funkcjonowaniem urzędu.Prowadzenie działań związanych z oszczędnym gospodarowaniem środkami budżetowymi urzędu.Prowadzenie analizy wydatków rozmów telefonicznych i zużycia energii.Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.Odbieranie, opisywanie i podpisywanie dokumentów finansowych (faktur, rachunków).Wystawianie not księgowych.Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dla działu finansowego.Zamawianie druków i formularzy na podstawie wniosków z pozostałych działów.Zamawianie pieczęci, wizytówek, oraz prowadzenie ewidencji wydanych pieczęci.Koordynowanie oznaczeń poszczególnych pomieszczeń urzędu oraz prawidłowości danych zamieszczanych na tablicach informacyjnych.Przetwarzanie danych osobowych w zbiorach Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu.Przygotowywanie projektów zakładowych regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.Przygotowywanie projektów szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Opracowywanie i wdrażanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. Monitorowanie obiektu pod względem ochrony przeciwpożarowej. Kontrolowanie wyposażenia apteczek na terenie urzędu. Przydzielanie pracownikom środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego. Monitorowanie terminowości obowiązkowych szkoleń bhp oraz badań lekarskich pracowników i stażystów. Współpraca z innymi komórkami w urzędzie. Prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu. Kompletowanie dokumentów osobowych, wydawanie skierowań na badania lekarskie, na przeszkolenie BHP, kierowanie do centralnego rejestru skazanych zapytania o karalność. Prowadzenie korespondencji w sprawach ze stosunku pracy. Kompletowanie dokumentów i kierowanie do ZUS wniosków emerytalno-rentowych.Przekazywanie do ZUS wymaganych informacji i dokumentów ubezpieczeniowych. Prowadzenie ewidencji kar. Zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników. Gromadzenie i modyfikowanie aktualnych składników płacy pracowników. Ustalanie uprawnień do wypłaty nagrody tzw. trzynastki". Ustalenie uprawnień pracowniczych do wysługi lat i nagród jubileuszowych. Ewidencjonowanie wniosków o nagrody, dodatki specjalne, dodatki z FP, odprawy emerytalne itp. Sporządzanie wykazów osób objętych przeszeregowaniem i awansem wraz z rozliczeniem skutków finansowych. Przekazywanie dokumentacji do działu finansowego celem dokonywania naliczeń płac i innych świadczeń pracowniczych. Kontrola dyscypliny pracy. Sporządzanie list obecności. Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i delegacji służbowych. Prowadzenie kart czasu pracy.Opracowywanie projektów planów urlopowych oraz nadzór nad jego realizacją.Prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami okresowymi pracowników. Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań. Organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów oraz staży. Organizowanie szkoleń grupowych pracowników oraz kierowanie na szkolenia indywidualne. Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Zaznajomienie się z sprawami prowadzonymi przez sekretariat i zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z art. 23711 § 1 kodeksu pracy, w tym między innymi: wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.),przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,organizowanie przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom zdrowia lub życia pracowników poprzez poprawę warunków BHP,opracowanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy (instrukcji, procedur, sprawozdań, rejestrów),organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP,prowadzenie postępowania po wypadkach i zdarzeniach wypadkowych oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, aktualizowanie i przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego,monitorowanie i interpretowanie przepisów dotyczących BHP,współpraca z PIP, SANEPID, Państwową Strażą Pożarną, lekarzem medycyny pracy sprawującym opiekę nad pracownikami PUP.

Data publikacji: 2020-07-07

Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Realizacja obowiązków służby BHP, prowadzenie dokumentacji kadrowej.Ustalanie uprawnień pracowniczych i przygotowywanie dokumentów rozliczeniowo-płacowych, obsługa systemu Płatnik.Przeprowadzanie postępowań w zakresie zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań i rozliczeń wynikających z przepisów (m.in. ZUS, GUS).Miejsce wykonywania pracy Powiatowy Urzęd Pracy w Bolesławcu .Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny wymiar czasu pracy.Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.Szkodliwe warunki pracy - nie występują.II. ZADANIA SZCZEGÓŁOWEWnioskowanie i dokonywanie zamówień dostaw i usług zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych. Przygotowywanie projektów umów związanych z zamówieniami publicznymi realizowanymi w dziale.Prowadzenie zaopatrzenia w materiały biurowe, środki techniczne, środki czystości, sprzęt biurowy oraz paliwo.Prowadzenie rejestru zamówień o wartości do 30 000 euro. Nadzór nad utrzymaniem pomieszczeń i sprzętu we właściwym stanie technicznym.Wnioskowanie i zlecanie odpowiednim jednostkom przeprowadzanie konserwacji sprzętu biurowego, maszyn i urządzeń.Nadzór nad terminowym dokonywaniem opłat związanych z funkcjonowaniem urzędu.Prowadzenie działań związanych z oszczędnym gospodarowaniem środkami budżetowymi urzędu.Prowadzenie analizy wydatków rozmów telefonicznych i zużycia energii.Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.Odbieranie, opisywanie i podpisywanie dokumentów finansowych (faktur, rachunków).Wystawianie not księgowych.Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dla działu finansowego.Zamawianie druków i formularzy na podstawie wniosków z pozostałych działów.Zamawianie pieczęci, wizytówek, oraz prowadzenie ewidencji wydanych pieczęci.Koordynowanie oznaczeń poszczególnych pomieszczeń urzędu oraz prawidłowości danych zamieszczanych na tablicach informacyjnych.Przetwarzanie danych osobowych w zbiorach Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu.Przygotowywanie projektów zakładowych regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.Przygotowywanie projektów szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. Opracowywanie i wdrażanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. Monitorowanie obiektu pod względem ochrony przeciwpożarowej. Kontrolowanie wyposażenia apteczek na terenie urzędu. Przydzielanie pracownikom środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego. Monitorowanie terminowości obowiązkowych szkoleń bhp oraz badań lekarskich pracowników i stażystów. Współpraca z innymi komórkami w urzędzie. Prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu. Kompletowanie dokumentów osobowych, wydawanie skierowań na badania lekarskie, na przeszkolenie BHP, kierowanie do centralnego rejestru skazanych zapytania o karalność. Prowadzenie korespondencji w sprawach ze stosunku pracy. Kompletowanie dokumentów i kierowanie do ZUS wniosków emerytalno-rentowych.Przekazywanie do ZUS wymaganych informacji i dokumentów ubezpieczeniowych. Prowadzenie ewidencji kar. Zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników. Gromadzenie i modyfikowanie aktualnych składników płacy pracowników. Ustalanie uprawnień do wypłaty nagrody tzw. trzynastki". Ustalenie uprawnień pracowniczych do wysługi lat i nagród jubileuszowych. Ewidencjonowanie wniosków o nagrody, dodatki specjalne, dodatki z FP, odprawy emerytalne itp. Sporządzanie wykazów osób objętych przeszeregowaniem i awansem wraz z rozliczeniem skutków finansowych. Przekazywanie dokumentacji do działu finansowego celem dokonywania naliczeń płac i innych świadczeń pracowniczych. Kontrola dyscypliny pracy. Sporządzanie list obecności. Prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych. Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i delegacji służbowych. Prowadzenie kart czasu pracy.Opracowywanie projektów planów urlopowych oraz nadzór nad jego realizacją.Prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami okresowymi pracowników. Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań. Organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów oraz staży. Organizowanie szkoleń grupowych pracowników oraz kierowanie na szkolenia indywidualne. Prowadzenie dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Zaznajomienie się z sprawami prowadzonymi przez sekretariat i zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. Wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z art. 23711 § 1 kodeksu pracy, w tym między innymi: wykonywanie zadań służby BHP zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z późn. zm.),przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy,organizowanie przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom zdrowia lub życia pracowników poprzez poprawę warunków BHP,opracowanie dokumentacji związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy (instrukcji, procedur, sprawozdań, rejestrów),organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP,prowadzenie postępowania po wypadkach i zdarzeniach wypadkowych oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, aktualizowanie i przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego,monitorowanie i interpretowanie przepisów dotyczących BHP,współpraca z PIP, SANEPID, Państwową Strażą Pożarną, lekarzem medycyny pracy sprawującym opiekę nad pracownikami PUP.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR POWIATOWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0201

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.08.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi

Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: w zakresie zarządzania BHP

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania BHP oraz wyższe o kierunku zarządzania zasobami ludzkimi. Minimalny staż pracy 5 lat pracy, w tym min. 1 rok w zakresie służby BHP. Biegła obsługa komputera w zakresie systemu Płatnik, pakietu Office w szczególności MS Excel.Znajomość przepisów: kodeksu pracy, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; ustawy o pracownikach samorządowych; ustawy o wynagradzaniu pracowników samorządowych; ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych; ustawy o samorządzie powiatowym; ustawy prawo zamówień publicznych. Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.Dodatkowe wymagania: Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych w zakresie kadr.Mile widziana znajomość systemu Syriusz STD. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, obowiązkowość.Gotowość do stałego samodoskonalenia się. Bardzo dobra organizacja czasu pracy.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5

Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

danePracodawcy_nip: 6121088103

danePracodawcy_regon: 230881962

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Adres pracodawcy:
Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.Życiorys (CV).Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończenie kursów, szkoleń.Kserokopie posiadanych świadectw pracy. Dokumenty należy dostarczyć/przesłać do Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu ul. Obrońców Helu 10, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Inspektora powiatowego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 lipca 2020 r. (liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu do składania dokumentów aplikacyjnych kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o dalszych etapach rekrutacji. Nieprzybycie w wyznaczonym terminie i miejscu oznacza rezygnację z dalszego udziału w naborze.Nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania przyczyn.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej (http://pup.boleslawiec.ibip.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu, ul. Obrońców Helu 10.Kserokopie innych dokumentów potwierdzających staż pracy.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.7.Oświadczenie kandydata:a. o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,że nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.8.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bolesławcu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.9.Podpisaną klauzulę informacyjną stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: bolesławiecki

danePracodawcy_kodPowiatu: 0201

Gmina pracodawcy: Bolesławiec

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935989

Ulica pracodawcy: Obrońców Helu

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.07.2020

Data dodania oferty pracy: 07.07.2020

Oferta pracy ważna do: 16.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e9652ad349358b5265ad22d185a074d4

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 2 000 PLN

opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej, dokonywanie analizy stanu ochrony ppoż, prowadzenie szkoleń, nadzór nad zabezpieczeniem ppoż prac niebezpiecznychpraca w godz. 7-15
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2016-11-18 - Nowa Dęba (podkarpackie)

POMOC ŚLUSARZA - od 1 850 PLN

obsługa szlifierki do szlifowania płaszczyzn elementów metalowych, ostrzenie narzędzi, obsługa narzędzia do wyrobu zapinek z blachy-ustawienie na prasie, montaż, demontaż, sprawdzanie jakości produkowanych zapinek
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

INSPEKTOR D/S TECHNICZNYCH - ADMINISTRATOR - od 2 800 PLN

sporzadzanie dokumentacji dot. przeprowadzania remontów, analizowanie dokumentacji technicznej i organizacja robót budowlanych, nadzorowanie pracy podwykonawców, odczytywanie stanów wodomierzy indywidualnych i ich plombowanie, wykonywanie pomiaru gruntów wspólnoty, wizje lokalne w budynkach
"NOWORUDZKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-14 - Nowa Ruda (dolnośląskie)

INSPEKTOR D/S ELEKTRYCZNYCH - od 2 200 PLN

praca administracyjna - nadzór nad robotami elektrycznymi w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14, telefoniczny w godz. 7-15
Spółdzielnia Mieszkaniowa KOLEJARZ - 2016-06-29 - Słupsk (pomorskie)

STAŻ - CUKIERNIK - 997,4 PLN

pon- pt 7-15 lub 10-18
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Komprachcice (opolskie)

ŚLUSARZ - 2 500 - 3 500 PLN

Obróbka metali, montaż, szlifowanie
ETIS PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-05 - Ujrzanów (mazowieckie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 3 500 PLN

Kontrola i nadzór BHP, szkolenia.
EXPRESS BHP Marcin Gradzik - 2017-06-20 - Zabrze (śląskie)

STAŻ/PO WER/ - REFERENT DS ROZLICZEŃ - 997,4 PLN

prowadzenie ewidencji katr drogowych i czasu pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

INSPEKTOR BRANŻY SANITARNEJ(NR 4264) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

RECEPCJONISTA - od 1 850 PLN

Prace recepcjonisty
Ośrodek Szkolenia Morskiego - 2016-04-18 - Jastarnia (pomorskie)

INSPEKTOR- STARSZY SPECJALISTA - 2 800 - 4 640 PLN

Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu POWER, bieżąca obsługa administracyjna projektu pod wzglegem przepływu dokumentów, przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, hormonogramów płatności i rozliczeń, realizacja działań informacyjnych i promocyjnych, przygotowywanie i prowadzenie postepowania ogfertowego, nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych Okregowemu Inspektorowi SW.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Gdańsku - 2016-06-13 - Gdańsk (pomorskie)

MŁODSZY OPERATOR MASZYN - od 14,7 PLN

Pomoc przy wytwarzaniu wyrobów, pakowaniu, przenoszeniu, gotowych elementów, dostarczaniu komponentów, przygotowywaniu surowców i elementów potrzebnych do produkcji. Współpraca z pozostałymi pracownikami z Ukrainy i przełożonym w celu wykonania zlecenia. Praca w firmie działającej całodobowo, w ilości minimum 60 godzin tygodniowo, w ramach umowy - zlecenia, proponowane wynagrodzenie: 14,70 zł brutto/godz.
FOX FITTINGS Sp. z o.o. Sp. k. - 2019-10-30 - Wilamowice (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 000 PLN

Więcej informacji pod adresem: http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/or-w-poznaniu/
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2016-03-03 - Gostyń (wielkopolskie)

INSPEKTOR W REFERACIE ARCHIWUM W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE - od 2 900 PLN

- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1818&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/13/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Archiwum w Urzędzie Stanu Cywilnego.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła obsługę klienta zewnętrznego w zakresie przyjmowania wniosków o odpisy akt stanu cywilnego oraz zaświadczeń o stanie cywilnym,- przeprowadzała migrację akt stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych ŹRÓDŁO,- drukowała i wydawała odpisy,- kontrolowała opłaty skarbowe,- udzielała wyjaśnień oraz informacji dotyczących uprawnień do otrzymywania żądanych dokumentów.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, Plac Wolności 12A /budynek nie jest wyposażony w windę/,- praca przy komputerze, pod presją czasu, z klientem zewnętrznym, wymagająca umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-02-07 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

wyższe - preferowane prawnicze lub administracyjneSzczegółowe informacje dot. wymaganych umiejętności zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-10-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

MONTER SIECI TELETECHNICZNYCH - od 2 250 PLN

budowa i montaż sieci teletechnicznych (kablowych, napowietrznych, rurociągów kablowych, bezprzewodowych); konserwacja i remont istniejących linii teletechnicznych (praca na terenie całego kraju);
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Częstochowa (śląskie)

OPERATOR PIŁY PANELOWEJ - 2 300 - 2 500 PLN

-obsługa piły-kontrola zgodności wytwarzanego produktu z zamówieniem
PAKDREW S.C. CZAJKA JANUSZ CZAJKA ŁUKASZ - 2017-09-25 - Lublin (lubelskie)

MAGAZYNIER - do 2 100 PLN

przyjmowanie, wydawanie towarów, dowóz owoców i warzyw do klienta na terenie powiatu sandomierskiego
Hurt-Detal Handel Obwoźny Beata Gawron - 2018-04-23 - Sandomierz (świętokrzyskie)

BARMAN/BUFETOWY - od 1 050 PLN

przygotowanie bufetu do pracy, sporządzanie i przygotowanie dań, sporządzania napojów
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - 2 600 - 5 160 PLN

Sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2020-10-15 - Piekary Śląskie (śląskie)

LABORANT CHEMICZNY (NR 2119) - od 1 850 PLN

pobieranie prób , przygotowywanie pożywek mikrobiologicznych
BONDUELLE POLSKA SA - 2016-06-01 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 250 PLN

roboty ogólnobudowlane z gipsem, gresem, farbą.Wymagana umiejętność kafelkowania, malowania, montowania płyt karton-gips, szpachlowania. Praca na terenie woj. śląskiego.Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
GENESIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-04 - Rybnik (śląskie)

KONSERWATOR - od 3 000 PLN

prace elektryczne, hydrauliczne, ciepłownicze
GRADOM SPÓŁKA CYWILNA ZBIGNIEW GRAD, DANIEL SZOJDA, WITOLD KUBICA - 2018-07-06 - Tychy (śląskie)

MAGAZYNIER (SŁUŻBA MUNDUROWA) - od 2 400 PLN

prowadzenie dokumentacji magazynowej, a także przyjmowanie i wydawanie zgodnie z zatwierdzonymi dokumentami obrotu materiałowegoGodziny pracy: 7.00-15.30
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2019-01-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR W REFERACIE OBSŁUGI INWESTORÓW W WYDZIALE ROZWOJU MIASTA - 1 850 - 3 500 PLN

Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa UE, 3 lata pracy zawodowej w ramach stosunku pracy, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, osoba , która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe., nieposzlakowana opinia.Szczególy oferty umieszczone sa na stronie: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl w dziale "Oferty pracy - Urząd Miejski" oraz na tablicy informacyjnej znajdującej się w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w PUP pok. 2
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-01-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

PRACOWNIK PUNKTU ŚWIADCZENIA USŁUG - od 1 050 PLN

Sprzerdaż artykułów medycznych za gotówkę i na wnioski z NFZ, obsługa klienta.
POFAM - Poznań Sp. z o. o. - 2016-03-10 - Kielce (świętokrzyskie)

RECEPCJONISTA - od 2 600 PLN

1.Meldowanie gości, przydzielenie pokoi, przyjmowanie rezerwacji.2.Obsługa korespondencji e-mailowej.3.Udzielenie informacji, przyjmowanie reklamacji, prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości.4. Obsługę programu komputerowego- prowadzenie ewidencji wolnych pokoi itp.5. Wsółpraca z kuchnią i innymi działaniami Stowarzyszenia.6. Rozliczanie przyjętych rezerwacji, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego.
Stowarzyszenie Miłośników Pustelni Złotego Lasu w Rytwianach - 2020-02-10 - Rytwiany (świętokrzyskie)


Wybierz powiat