INSPEKTOR W REFERACIE ARCHIWUM W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy URZĄD MIASTA KATOWICE


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE ARCHIWUM W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE

Wynagrodzenie: od 2 900 PLN

Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1818&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/13/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Archiwum w Urzędzie Stanu Cywilnego.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła obsługę klienta zewnętrznego w zakresie przyjmowania wniosków o odpisy akt stanu cywilnego oraz zaświadczeń o stanie cywilnym,- przeprowadzała migrację akt stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych ŹRÓDŁO,- drukowała i wydawała odpisy,- kontrolowała opłaty skarbowe,- udzielała wyjaśnień oraz informacji dotyczących uprawnień do otrzymywania żądanych dokumentów.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, Plac Wolności 12A /budynek nie jest wyposażony w windę/,- praca przy komputerze, pod presją czasu, z klientem zewnętrznym, wymagająca umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.

Data publikacji: 2020-02-07

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: URZĄD MIASTA KATOWICE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl. Wolności 12A, 40-078 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1818&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/13/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Archiwum w Urzędzie Stanu Cywilnego.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła obsługę klienta zewnętrznego w zakresie przyjmowania wniosków o odpisy akt stanu cywilnego oraz zaświadczeń o stanie cywilnym,- przeprowadzała migrację akt stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych ŹRÓDŁO,- drukowała i wydawała odpisy,- kontrolowała opłaty skarbowe,- udzielała wyjaśnień oraz informacji dotyczących uprawnień do otrzymywania żądanych dokumentów.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, Plac Wolności 12A /budynek nie jest wyposażony w windę/,- praca przy komputerze, pod presją czasu, z klientem zewnętrznym, wymagająca umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - do ustalenia z pracodawcą.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE ARCHIWUM W URZĘDZIE STANU CYWILNEGO W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe,- udokumentowany minimum 3-letni staż pracy,- udokumentowane minimum 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,- dobra znajomość przepisów: ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,- podstawowa znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,- umiejętność obsługi programów biurowych pakietu Open Office.Wymagania dodatkowe:- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność pracy w zespole,- samodzielność,- komunikatywność.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA KATOWICE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:- wypełniony i podpisany formularz aplikacyjny (dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urzędzie Miasta Katowice), - list motywacyjny - odręcznie podpisany,- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego 3-letniego stażu pracy /zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy/,- kserokopie dokumentów potwierdzających okres minimum 6-miesięcznego doświadczenia zawodowegow administracji publicznej /przez doświadczenie zawodowe rozumie się zatrudnienie w ramach stosunku pracy, realizowanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie działalności gospodarczej albo praktyki i staże/,- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Oferty wraz z dokumentami należy składać:w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór Nr OZ/13/2020 na stanowisko urzędnicze - inspektor - w Urzędzie Stanu Cywilnego w sekretariacie Wydziału Organizacji i Zarządzania pokój 302 ul. Młyńska 4 od poniedziałku do środyw godzinach od 7.30 do 15.30, w czwartek w godzinach od 7.30 do 17.00, w piątek w godzinach od 7.30 do 14.00 lub drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17 lutego 2020 r.Aplikacje które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Katowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790Wskaźnik zatrudnienia:W styczniu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać w terminie do dnia 17 lutego 2020 r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.um.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Młyńska

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.02.2020

Data dodania oferty pracy: 07.02.2020

Oferta pracy ważna do: 17.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?975ec993468c9e725f83b98e8a7c7b0c

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. DOŚWIADCZEŃ - od 3 500 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie doświadczeń od zasiewów do zbiorów wraz z pełną dokumentacją dotyczącą wykonywania doświadczeń zgodnie z wymogami COBORU oraz firm zlecających doświadczenia, udział w doświadczeniach, wiedzy o odmianach; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe rolnicze, kierunek: ogólny rolniczy lub inny związany z uprawą roślin; umiejętność pracy w zespole oraz organizacji pracy własnej, dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, prawo jazdy kat.B, znajomość oprogramowania komputerowego WORD, EXCEL,POWER PAINT; znajomość języka angielskiego lub niemieckiego komunikatywna
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Słupia Wielka - 2017-08-17 - Kochcice (śląskie)

LAKIERNIK WYROBÓW METALOWYCH - od 3 200 PLN

Lakierowanie wyrobów metalowych tj. maszyn dla rolnictwa.
URSUS S.A. Oddział Opalenica - 2017-01-09 - Opalenica (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - 2 100 - 3 200 PLN

kontrola realizowanych prac
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej - 2018-03-07 - Mysłowice (śląskie)

OPERATOR PODNOŚNIKA KOSZOWEGO - od 2 100 PLN

Operator podnośnika koszowego
Piechel Piotr Zakład Elektroinstalacyjny - 2018-03-28 - Krzywiń (wielkopolskie)

MŁODSZY SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI DANYCH - od 2 920 PLN

- Osoba ta będzie odpowiedzialna za weryfikacje danych osób ubiegających się o prace w firmie Naszych klientów. Praca na oferowanym przez nas stanowisku polega na kontakcie telefonicznym i mailowym z instytucjami oraz firmami na całym świecie w języku angielskim i weryfikowaniu informacji dotyczących osób aplikujących o prace w firmach Naszych klientów. Tworzenie raportów na podstawie zebranych informacji. - Wynagrodzenie: 2920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy: Trzy tygodnie: 9:00-17:00, Jeden tydzień: 10.00-18.00. Praca również w Święta (Soboty, niedziele są dniami wolnymi od pracy). Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia przeszkolenie. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: knyga (at) hireright.com
HIRERIGHT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR-KONSULTANT/SPECJALISTA KONSULTANT - 3 400 - 3 500 PLN

Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania dokumentów normalizacyjnych, prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej; czuwanie nad aktualnością postanowień i dokumentów
Polski Komitet Normalizacji , Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR (S) - 997,4 PLN

wykonywanie czynności administracyjno-finansowych m.in.: doręczanie dowodów wpłat i wypłat do sekretariatów, dekretacja poleceń wypłat dla biegłych sądowych, ławników, kuratorów sądowych,; zapoznanie się z obsługą systemu SAP, wystawianie poleceń wyjazdów służbowych, obsługa Sekretariatu (przyjmowanie, wysyłanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax, skaner); wykonywanie czynności zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Tarnów (małopolskie)

KONFEKCJONER - od 14,7 PLN

Prace polegające na pakowaniu, konfekcjonowanie paczek, sortowanie zawartości paczek, etykietowanie oraz inne prace wynikające ze zlecenia klienta.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Czosnów (mazowieckie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - 3 000 - 3 700 PLN

szkolenia pracowników, sporządzanie dokumentacji i protokoły powypadkowe, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2020-01-13 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 150 PLN

OBSŁUGA KLIENTA NA SALI SPRZEDAŻY ORAZ W KASIE, ROZLICZANIE POWIERZONEJ GOTÓWKI, WYKŁADANIE TOWARU, UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI NA SALI SPRZEDAŻY ORAZ ZAPLECZU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH,MIEJSCE PRACY:UL FIRLIKA 17
NETTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

POMOCNIK CHŁODNI - od 2 030 PLN

umiejętne i sprawne transportowanie lodów, przygotowanie produktów do transportu i załadunku, układanie palet
kontakt przez OHP - 2017-01-04 - Namysłów (opolskie)

MAGAZYNIER - 1 033,7 PLN

-
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Gościejewo (wielkopolskie)

PSYCHOLOG - 2 000 - 3 149 PLN

praca z dziećmi w klasach
Szkoła Podstawowa w Rychlikach - 2017-11-29 - Rychliki (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 51,02 PLN

kontrola i nadzór stosowania BHP w miejscu pracy
HR POWER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-27 - Police (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 2 800 PLN

Wykonywanie czynności kontrolnych z zakresu nadzoru nad przestrzeganiem przepisów o ochronie zwierzątKontrola przestrzegania zasad identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz kontrola ich przemieszczaniaKontrola przestrzegania Wymogów Wzajemnej Zgodności (cross-compliance);Przestrzeganie wymagań weterynaryjnych w gospodarstwach utrzymujących zwierzęta gospodarskieWydawanie, na wniosek podmiotu ubiegającego się o pomoc finansową opinii co do zgodności z warunkamiweterynaryjnymi określonymi przepisami Unii Europejskiej przedsięwzięć i zrealizowanych inwestycji, którychrealizacja jest wspomagana przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej;Przygotowywanie analiz, informacji i sprawozdawczości z zakresu wykonywanych zadańPrzygotowywanie materiałów w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego;Opracowywanie planów kontroli okresowych i sprawdzających oraz ich realizacja
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2018-11-05 - Pleszew (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (NR REF. 54/DOM2/19) K/M - od 6 000 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - dokonywanie przeglądów technicznych budynków oraz określanie potrzeb remontowych- uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i koordynacja robót- sporządzanie kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów powykonawczych- przygotowywanie materiałów do przetargów i przydziału środków- sprawdzanie zgodności robót i dokumentów z zawartymi umowami- typowanie robót konserwacyjnych i remontowych w oparciu przeglądy roczne i pięcioletnie- korespondencja tematyczna
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-08-22 - Warszawa (mazowieckie)

ANALITYK DANYCH BIZNESOWYCH - od 2 800 PLN

Analizowanie rachunków klienta hiszpańskojęzycznego, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Łódź (łódzkie)

STARSZA WOŹNA K/M - od 2 600 PLN

- dbanie o porządek na terenie placówki- rozdawanie jedzenia- zmywanie naczyń po posiłkach
PRZEDSZKOLE Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 430 - 2020-03-06 - Warszawa (mazowieckie)

LOGOPEDA - USŁUGI SPECJALISTYCZNE - od 70 PLN

Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzeń funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U z 2018 r. poz. 1510 z późn. zm.), w tym świadczenie usług m in. zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu wspierania psychologicznego- pedagogicznego i edukacyjno- terapeutycznego zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług Specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone będą dla 9-cio miesięcznego dziecka.Miejsce wykonywania pracy: teren gminy Samborzec, miejsce zamieszkania osoby korzystającej z usług opiekuńczych. Usługi mogą być świadczone w dowolnych dniach tygodnia, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach ustalonych wspólnie przez specjalistę i opiekuna prawnego dziecka.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2020-02-12 - Samborzec (świętokrzyskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 145 PLN

PROWADZENIE ANALIZ RYZYKA I OCENY RYZYKA NA STANOWISKACH PRACY, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ POWYPADKOWYCH, KONTROLA STANOWISK PRACY ORAZ ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI BHP, PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU BHP W JEDNOSTCE, CZUWANIE NAD PRZESTRZEGANIEM PRZEPISÓW BHP W JEDNOSTCE, WSPÓŁDZIAŁANIE W ZAKRESIE PROFILAKTYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD PRACOWNIKAMI, PODNOSZENIE POZIOMU BEZPIECZENSTWA PRACY W JEDNOSTCE
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1832 - 2016-07-13 - Rozewie (pomorskie)

MONTER DRABIN - OPERATOR MASZYN - od 1 850 PLN

wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Mników (małopolskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA W WYDZIALE KOORDYNACJI INWESTYCJI(NR 2087) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:* Prowadzenie analiz w zakresie potrzeb inwestycyjnych w regionie wodnym.* Sporządzanie wykazów inwestycji wodnych w układzie rocznym i wieloletnim. * Weryfikowanie potrzeb inwestycji wodnych zgłaszanych przez zarządy zlewni.* Prowadzenie i koordynacja zespołów ocen projektów inwestycyjnych.* Koordynacja Jednostek Realizujących Projekt (JRP).* Realizacja inwestycji istotnych dla regionu wodnego, których oddziaływanie obejmuje kilka zlewni.* Koordynacja inwestycji realizowanych przez zarządy zlewni.* Występowanie do jednostki nadrzędnej o zatwierdzenie i finansowanie ze środków budżetowych oraz przy udziale przyznanych funduszy zewnętrznych.* Weryfikacja wniosków o środki finansowe na realizację inwestycji.* Weryfikacja planowanych zadań inwestycyjnych pod kątem zgodności z dokumentami planistycznymi w gospodarowaniu wodami, w szczególności Planami Gospodarowania Wodami (PGW) i Planami Zarządzania Ryzykiem Powodziowym (PZRP) oraz ich aktualizacjami.* Współpraca w przygotowywaniu dokumentów planistycznych zgodnie z właściwością wydziału w zakresie dokumentów planistycznych w gospodarowaniu wodami, w szczególności PGW i PZRP.Miejsce pracy: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy.Oferujemy:* Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.* Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to główny podmiot odpowiedzialny za gospodarkę wodną w Polsce. Tworzy je 330 nadzorów wodnych, 50 zarządów zlewni, 11 regionalnych zarządów gospodarki wodnej oraz Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej.Wody Polskie to jednak przede wszystkim 5 500 ludzi, którzy wykonują pracę z pasją. Jesteśmy nowo powołaną organizacją, w której ze względu na wielkość organizacji i różnorodność zadań, każdy może znaleźć swoje miejsce. Wykonujemy wiele ważnych i potrzebnych zadań, m.in. obsługujemy urządzenia przeciwpowodziowe i regulacyjne, planujemy i nadzorujemy strategiczne inwestycje, prowadzimy postępowania dotyczące zgód wodnoprawnych, opracowujemy strategie i plany. Ciesz się pracą, która ma znaczenie. Dołącz do nas!
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR/PRACOWNIK OCHRONY - od 2 200 PLN

- ochrona obiektów handlowych na terenie Torunia- elastyczny grafik pracy- zapewniamy umundurowanie i szkolenie- możliwość rozwoju w strukturach firmy- stawki: 9,45-11 zł netto/h
Solid Security Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. PRACOWNICZYCH K/M - od 3 400 PLN

- Kompleksowa obsługa kadrowa- Obsługa programu Płatnik
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA-ŻOLIBORZ - 2019-08-16 - Warszawa (mazowieckie)

POMOCNIK OPERATORA MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA. - od 2 000 PLN

Podawanie i odbieranie elementów do obróbki
"JAWOR" s.c. Lucyna i Wojciech Mierzeniewscy - 2017-09-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - OFERTA KONKURSOWA - od 4 500 PLN

określony w ogłoszeniu o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2018-06-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI D/S NADZORU GEODEZYJNEGO I KONTROLI W WYDZIALE GEODEZJI - od 3 500 PLN

Przeprowadzanie kontroli działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, kontroli działalności przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych, prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego ikartograficznego, rozpatrywanie skarg na działanie organów administracji geodezyjnej i kartograficznej, rozpatrywanie interwencji na działanie przedsiębiorców, jednostek organizacyjnych oraz osób legitymujących się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie przestrzegania i stosowania przepisówdotyczących geodezji i kartografii, przygotowywanie dokumentacji do opracowania wniosku do rzecznika dyscyplinarnego o wszczęcie postępowań, wyjaśniających w stosunku do osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografiinaruszających przepisy, opiniowanie projektów modernizacji ewidencji gruntów i budynków przedkładanych przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2018-05-02 - Siedlce (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 600 PLN

Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczeniaZakres obowiązków: prace porządkowo- gospodarcze na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Rozdrażew (wielkopolskie)