Praca INSPEKTOR POWIATOWY - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy INSPEKTOR POWIATOWY, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 2 ofert pracy INSPEKTOR POWIATOWY.

INSPEKTOR POWIATOWY - od 3聽000 PLN

1. Realizacja zam贸wie艅 publicznych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa i wed艂ug przyj臋tych procedur.2. Obs艂uga formalna post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych.3. Wsp贸艂praca i doradztwo przy udzielaniu zam贸wie艅 publicznych udzielanych przez inne kom贸rki organizacyjne Urz臋du.4. Wsp贸艂praca z poszczeg贸lnymi kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du przy wyborze trybu udzielania zam贸wienia.5. Opiniowanie zgodno艣ci z prawem i unormowaniami wewn臋trznymi wybranego trybu zam贸wienia oraz wydatkowania 艣rodk贸w publicznych w ramach realizacji zam贸wie艅 publicznych.6. Opracowywanie projekt贸w regulamin贸w oraz procedur dotycz膮cych zam贸wie艅 publicznych.7. Prowadzenie rejestr贸w z zakresu zam贸wie艅 publicznych.8. Sporz膮dzanie sprawozda艅 z zakresu zam贸wie艅 publicznych.9. Wykonywanie zada艅 dotycz膮cych Okres zatrudnienia:od: 01.01.2021 r. do: 31.12.2021 r. W przypadku os贸b podejmuj膮cych po raz pierwszy prac臋 na stanowisku urz臋dniczym w jednostkach o kt贸rych mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, umowa o prac臋 b臋dzie zawarta na czas okre艣lony nie d艂u偶szy ni偶 6 miesi臋cy. Przez osob臋 podejmuj膮c膮 po raz pierwszy prac臋 rozumie si臋 osob臋, kt贸ra nie by艂a wcze艣niej zatrudniona w jednostkach, o kt贸rych mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, na czas nieokre艣lony albo na czas okre艣lony, d艂u偶szy ni偶 6 miesi臋cy, i nie odby艂a s艂u偶by przygotowawczej zako艅czonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.Praca na 3/4 etatu w godzinach 7:30-13:30
POWIATOWY URZ膭D PRACY W STAROGARDZIE GDA艃SKIM - 2020-12-01 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)

INSPEKTOR POWIATOWY - od 2聽600 PLN

Realizacja obowi膮zk贸w s艂u偶by BHP, prowadzenie dokumentacji kadrowej.Ustalanie uprawnie艅 pracowniczych i przygotowywanie dokument贸w rozliczeniowo-p艂acowych, obs艂uga systemu P艂atnik.Przeprowadzanie post臋powa艅 w zakresie zam贸wie艅 publicznych, sporz膮dzanie sprawozda艅 i rozlicze艅 wynikaj膮cych z przepis贸w (m.in. ZUS, GUS).Miejsce wykonywania pracy Powiatowy Urz臋d Pracy w Boles艂awcu .Forma zatrudnienia: umowa o prac臋, pe艂ny wymiar czasu pracy.Obs艂uga komputera i urz膮dze艅 biurowych powy偶ej 4 godzin dziennie.Szkodliwe warunki pracy - nie wyst臋puj膮.II. ZADANIA SZCZEG脫艁OWEWnioskowanie i dokonywanie zam贸wie艅 dostaw i us艂ug zgodnie z wymogami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych. Przygotowywanie projekt贸w um贸w zwi膮zanych z zam贸wieniami publicznymi realizowanymi w dziale.Prowadzenie zaopatrzenia w materia艂y biurowe, 艣rodki techniczne, 艣rodki czysto艣ci, sprz臋t biurowy oraz paliwo.Prowadzenie rejestru zam贸wie艅 o warto艣ci do 30 000 euro. Nadz贸r nad utrzymaniem pomieszcze艅 i sprz臋tu we w艂a艣ciwym stanie technicznym.Wnioskowanie i zlecanie odpowiednim jednostkom przeprowadzanie konserwacji sprz臋tu biurowego, maszyn i urz膮dze艅.Nadz贸r nad terminowym dokonywaniem op艂at zwi膮zanych z funkcjonowaniem urz臋du.Prowadzenie dzia艂a艅 zwi膮zanych z oszcz臋dnym gospodarowaniem 艣rodkami bud偶etowymi urz臋du.Prowadzenie analizy wydatk贸w rozm贸w telefonicznych i zu偶ycia energii.Prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych i wyposa偶enia.Odbieranie, opisywanie i podpisywanie dokument贸w finansowych (faktur, rachunk贸w).Wystawianie not ksi臋gowych.Przygotowywanie dokument贸w rozliczeniowych dla dzia艂u finansowego.Zamawianie druk贸w i formularzy na podstawie wniosk贸w z pozosta艂ych dzia艂贸w.Zamawianie piecz臋ci, wizyt贸wek, oraz prowadzenie ewidencji wydanych piecz臋ci.Koordynowanie oznacze艅 poszczeg贸lnych pomieszcze艅 urz臋du oraz prawid艂owo艣ci danych zamieszczanych na tablicach informacyjnych.Przetwarzanie danych osobowych w zbiorach Powiatowego Urz臋du Pracy w Boles艂awcu.Przygotowywanie projekt贸w zak艂adowych regulamin贸w i instrukcji dotycz膮cych bezpiecze艅stwa i higieny pracy.Przygotowywanie projekt贸w szczeg贸艂owych instrukcji dotycz膮cych bezpiecze艅stwa i higieny pracy na poszczeg贸lnych stanowiskach pracy. Opracowywanie i wdra偶anie instrukcji bezpiecze艅stwa po偶arowego. Monitorowanie obiektu pod wzgl臋dem ochrony przeciwpo偶arowej. Kontrolowanie wyposa偶enia apteczek na terenie urz臋du. Przydzielanie pracownikom 艣rodk贸w ochrony indywidualnej oraz odzie偶y i obuwia roboczego. Monitorowanie terminowo艣ci obowi膮zkowych szkole艅 bhp oraz bada艅 lekarskich pracownik贸w i sta偶yst贸w. Wsp贸艂praca z innymi kom贸rkami w urz臋dzie. Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w urz臋du. Kompletowanie dokument贸w osobowych, wydawanie skierowa艅 na badania lekarskie, na przeszkolenie BHP, kierowanie do centralnego rejestru skazanych zapytania o karalno艣膰. Prowadzenie korespondencji w sprawach ze stosunku pracy. Kompletowanie dokument贸w i kierowanie do ZUS wniosk贸w emerytalno-rentowych.Przekazywanie do ZUS wymaganych informacji i dokument贸w ubezpieczeniowych. Prowadzenie ewidencji kar. Zarz膮dzanie danymi dotycz膮cymi sk艂adnik贸w p艂acy pracownik贸w. Gromadzenie i modyfikowanie aktualnych sk艂adnik贸w p艂acy pracownik贸w. Ustalanie uprawnie艅 do wyp艂aty nagrody tzw. trzynastki". Ustalenie uprawnie艅 pracowniczych do wys艂ugi lat i nagr贸d jubileuszowych. Ewidencjonowanie wniosk贸w o nagrody, dodatki specjalne, dodatki z FP, odprawy emerytalne itp. Sporz膮dzanie wykaz贸w os贸b obj臋tych przeszeregowaniem i awansem wraz z rozliczeniem skutk贸w finansowych. Przekazywanie dokumentacji do dzia艂u finansowego celem dokonywania nalicze艅 p艂ac i innych 艣wiadcze艅 pracowniczych. Kontrola dyscypliny pracy. Sporz膮dzanie list obecno艣ci. Prowadzenie ewidencji wyj艣膰 s艂u偶bowych i prywatnych. Prowadzenie ewidencji zwolnie艅 lekarskich i delegacji s艂u偶bowych. Prowadzenie kart czasu pracy.Opracowywanie projekt贸w plan贸w urlopowych oraz nadz贸r nad jego realizacj膮.Prowadzenie spraw zwi膮zanych z przegl膮dem kadrowym i ocenami okresowymi pracownik贸w. Sporz膮dzanie obowi膮zkowych sprawozda艅. Organizowanie praktyk zawodowych uczni贸w i student贸w oraz sta偶y. Organizowanie szkole艅 grupowych pracownik贸w oraz kierowanie na szkolenia indywidualne. Prowadzenie dokumentacji Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych. Zaznajomienie si臋 z sprawami prowadzonymi przez sekretariat i zast臋pstwo w czasie nieobecno艣ci pracownika sekretariatu. Wykonywanie zada艅 s艂u偶by BHP zgodnie z art. 23711 搂 1 kodeksu pracy, w tym mi臋dzy innymi: wykonywanie zada艅 s艂u偶by BHP zgodnie z wymogami Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 2 wrze艣nia 1997 r. w sprawie s艂u偶by bezpiecze艅stwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704 z p贸藕n. zm.),przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzegania przepis贸w i zasad BHP, bie偶膮ce informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagro偶eniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzaj膮cymi do usuwania tych zagro偶e艅,przedstawianie pracodawcy wniosk贸w dotycz膮cych zachowania wymaga艅 ergonomii na stanowiskach pracy,organizowanie przedsi臋wzi臋膰 zapobiegaj膮cych zagro偶eniom zdrowia lub 偶ycia pracownik贸w poprzez popraw臋 warunk贸w BHP,opracowanie dokumentacji zwi膮zanej z bezpiecze艅stwem i higien膮 pracy (instrukcji, procedur, sprawozda艅, rejestr贸w),organizowanie i prowadzenie szkole艅 z zakresu BHP,prowadzenie post臋powania po wypadkach i zdarzeniach wypadkowych oraz sporz膮dzanie stosownej dokumentacji, aktualizowanie i przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego,monitorowanie i interpretowanie przepis贸w dotycz膮cych BHP,wsp贸艂praca z PIP, SANEPID, Pa艅stwow膮 Stra偶膮 Po偶arn膮, lekarzem medycyny pracy sprawuj膮cym opiek臋 nad pracownikami PUP.
Powiatowy Urz膮d Pracy w Boles艂awcu - 2020-07-07 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)