INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ Piekary Śląskie oferta pracy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
Wynagrodzenie: 2 600 - 5 160 PLN
Zakres obowiązków: Sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Data publikacji: 2020-10-15
Lokalizacja: Piekary Śląskie (śląskie)
Pracodawca: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 5 160 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy, inne premie, dodatki przewidziane w regulaminie wynagradzania
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piekary Śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2471
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piekary Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 5 160 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub mile widziane wyższe w zakresie budownictwa, umiejętność obsługi komputera, kosztorysowania, uprawnienia budowlane w przedmiotowym zakresie, wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata w przypadku wykszt. wyższego a 6 lat w przypadku wykszt. średniego, znajomość programu NORMA PRO, przynależność do ŚlOIIB
Nazwa pracodawcy: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
danePracodawcy_nip: 6530004150
danePracodawcy_regon: 271049051
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Adres pracodawcy:
Gen. Jerzego Ziętka 60, 41-940 Piekary Śląskie, powiat: m. Piekary Śląskie, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt telefoniczny bądź mailowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Piekary Śląskie
danePracodawcy_kodPowiatu: 2471
Gmina pracodawcy: Piekary Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piekary Śląskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942104
Adres strony pracodawcy: www.zgm.piekary.bip.net.pl
Ulica pracodawcy: Gen. Jerzego Ziętka
Numer budynku pracodawcy: 60
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?29726975085b0541780d67b157a6be03
Podobne oferty pracy
Praktyczna nauka jazdy samochodem osobowym oraz ciągnikiem rolniczym
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO NR 1 W ZAMOŚCIU - 2020-03-05 - Zamość (lubelskie)
- prowadzenie dokumentacji przychodowo-rozchodowejmagazynu szpitalnego,- sporzadzanie zamówień,- sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu na umowę o pracę. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu na umowę o pracę. Dokumenty należy składać w godz. 7-15 w wydziale zamówień publicznych pok. 11.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2016-07-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sprzedaż asortymentu sklepu, nadzorowanie zamówień i odstaw towarów, organizacja stanowiska pracy, zdobywanie i aktualizowanie informacji o ofercie firmy, produktach, technikach prezentacji, analiza potrzeb klientów, prezentacja asortymentu sklepu języku polskim i ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2020-04-24 - Radzymin (mazowieckie)
przygotowywanie dań w restauracji
WIKTOR KAJETANOWICZ - 2018-01-31 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA-ŻOLIBORZ - 2018-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i terminowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wykonywanie operacji lakierniczych (elementy stalowe),wykonywanie przydzielonych obowiązków
ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY BISKUPIEC Sp. z o. o. - 2018-03-08 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
obsługa magazynu; obsługa narzędziowni; obsługa dokumentacji zewnętrznej i wewnętrznej; wycena materiałów i urządzeń; zbieranie i analiza ofert zewnętrznych; zakupy materiałów, usług i narzędzi; bezpośredni kontakt z kontrahentami; umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
ENGIE EC serwis Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Słupsk (pomorskie)
Sporządzanie i przygotowywanie dań i napojów, naleśnikików, tostów, gofrów, deserów, sheaków, kawy, lemoniady, soków. Przechowywanie produktów w odpowiednich warunkach, utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2020-11-04 - Mysłowice (śląskie)
-prowadzenie spraw związanych z ewidencją zasobu lokali mieszkalnych;-prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi, garażami i innymi nieruchomościami o przeznaczeniu użytkowym;-prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem obiektów w administrację;-przygotowanie dokumentacji związanej z przekształceniami praw mieszkaniowych w odrębną własność;-przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia przetargów na zbycie lokali mieszkalnych; -użytkowych i garaży i przeprowadzanie procedury przetargowej;-przygotowywanie umów na najem lokali;-wystawianie zaświadczeń dla mieszkańców dotyczących spraw mieszkaniowych;-załatwianie spraw związanych ze sprzedażą i nabywaniem lokali mieszkalnych z wolnego rynku;-odpowiadanie na pisma dotyczące spraw mieszkaniowych;-przygotowanie materiałów dla Zarządu i Rady Nadzorczej dotyczących przyjmowania członków do Spółdzielni i wszelkich spraw mieszkaniowych;-prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości dotyczących członków oczekujących i zamieszkałych;-współpraca z Radcą Prawnym, Komornikiem, Urzędem Miasta;-prowadzenie korespondencji w zakresie wkładów mieszkaniowych, budowlanych i udziałów,-bieżące analizowanie regulaminów obowiązujących w spółdzielni pod kątem zgodności z aktualnie obowiązującym prawodawstwem;-opracowanie niezbędnych regulaminów dotyczących funkcjonowania spółdzielni zgodnie z obowiązującym prawodawstwem;-opracowywanie informacji i sprawozdań dotyczących stanowiska pracy dla potrzeb Zarządu, Rady Nadzorczej i GUS;-wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd Spółdzielni oraz organy nadzorujące.Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie internetowej: https://smmarcel.pl/komunikaty-i-ogloszenia/oferty-pracy/kandydat-na-stanowisko-inspektora-w-dziale-czlonkowskim/
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Marcel" - 2020-09-15 - Radlin (śląskie)
- Transport elementów betonowych, stali i innych materiałów budowlanych. Praca na terenie południowej Polski.- Wynagrodzenie: 2700 do 4000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Godziny pracy zgodnie z czasem pracy kierowców. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku jako kierowca C+E. Wymagana KONIECZNIE aktualne prawo jazdy. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 692-785-908) w godzinach: 6:00-18:00.
OMEGA - KRZYSZTOF JAŃCZAK - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
Do zadań wykonywanych na stanowisku pracy należeć będzie:a) organizowanie, kierowanie i bezpośrednie wykonywanie zadań o charakterze obronnym i obrony cywilnej w Sądzie Okręgowym w Płocku oraz nadzorowanie i koordynowanie realizacji zadań obronnych w jednostkach podległych i nadzorowanych,b) wykonywanie zadań w ramach przygotowań obronnych, w szczególności:- opracowywanie wytycznych w sprawie realizacji przygotowań obronnych oraz określanie zasad i trybu ich wykonania w podległych i nadzorowanych jednostkach organizacyjnych,- opracowywanie rocznego planu zamierzeń obronnych i obrony cywilnej,- przygotowywanie analiz i informacji oraz składanie jednostkom nadrzędnym sprawozdań z realizacji zadań obronnych i obrony cywilnej,- opracowywanie rocznych planów szkolenia obronnego w okręgu,- uzgadnianie planów szkolenia oraz planów zamierzeń,- realizowanie przedsięwzięć związanych z reklamowaniem pracowników z obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej,- składanie Prezesowi Sądu Okręgowego w Płocku informacji o stanie realizacji zadań obronnych,c) realizacja niektórych zadań zarządzania kryzysowego.
Sąd Okręgowy w Płocku - 2020-11-30 - Płock (mazowieckie)
Zapoznanie się z Procedurą obiegu dokumentacji w GUNB oraz Instrukcją kancelaryjną, pomoc w rejestracji korespondencji przychodzącej w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, segregowanie i rejestrowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru przesyłek wychodzących, wykonywanie innych zadań związanych z obsługą kancelaryjną Urzędu.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2019-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie pomiarów, rozgraniczeń, wydawanie decyzji administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Kłoczew (lubelskie)
sprawowanie opieki nad wychowankami
Publiczna Placówka Opiekuńczo-Wychowawacza "Dom Dziecka Catharina" w Nowym Siodle - 2018-02-14 - Nowe Siodło (dolnośląskie)
- przestrzeganie uregulowań prawnych w zakresie organizacji i realizacji kształcenia, szkolenia i przygotowania zawodowego oraz wychowania i opieki uczestników,- organizowanie i realizowanie różnych form pracy wychowawczej (programów wychowawczych, grup wsparcia, zajęć zespołowych i indywidualnych) oraz aktywnych form spędzania czasu wolnego (imprez, zajęć klubowych i warsztatów, kół zainteresowań).
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W ŁODZI - 2016-05-05 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
ekspozycja towaru, prace przy sprzedaży detalicznej odzieży
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Gorlice (małopolskie)
min. średnie ( mile widziane wyższe kierunek :resocjalizacja),niekaralność (poświadczona dokumentem KRK), prawo jazdy B, pełna dyspozycyjność w trakcie wykonywania obowiązków służbowych,zaangażowanie w powierzone obowiązki, odporność na stres, odpowiedzialność,terminowość, punktualność, spostrzegawczość;Stały monitoring urządzeń i pojawiających się zadań związanych z Systemem Dozoru Elektronicznego, wykonywanie zadań na podległym terenie: planowanych( kontrola) i nieplanowanych ( interwencje) związanych z aktualnymi zgłoszeniami; praca zgodnie z grafikiem i pod nadzorem Kierownika Zespołu; punktualne przekazywanie sprzętu i samochodu następnemu patrolowi, bezwzględne stosowanie się do przepisów prawa, w tym do przepisów drogowych i ustawy o Systemie Dozoru Elektronicznego,monitorowanie sprawności urządzeń i informowanie przełożonych o ewentualnych uszkodzeniach i awariach sprzętu, ewidencjonowanie przejechanych tras ( rozliczanie kilometrów).
ITM POLAND Sp. z o.o. - 2015-11-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie spraw zwiazanych ze spełnieniem wymagań weterynmaryjnych,kontrolowanie nadzorowanych podmiotów oraz prowadzenie sprawozdawczości okresowej, przygotowanie decyzji administracyjnych, prowadzenie obowiązujacej dokumentacji
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-09-12 - Złotoryja (dolnośląskie)
PROGRAM-ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA.Przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, projektowanie kampani sprzedazowych, budowanie bazy klientów.
FHU BEKA MARCIN TOPOLSKI - 2016-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
Spawanie elementów stalowych.
GLG Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Rumia (pomorskie)
Obsługa inwestycji budowlanych
KOMTECH Piotr Martuszewski - 2020-05-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Nadzorowanie i koordynacja prowadzonych remontów oświetlenia drogowego ulic i parków, nadzorowanie remontów inwestycji i urządzeń elektrycznych w obiektach komunalnych, przygotowanie i opiniowanie umów o przyłączenie, przygotowanie i organizwanie przetargów na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej, bieżące monitorowanie zużycia energii elektrycznej dla poszczególnych obiektów, nadzorowanie obiektów komunalnych w zakresie elektrycznym, opiniowanie dokumentacji technicznej dla zadań remontowaych w zakresie elektrycznym i elektroenergetycznym, przygotowanie zleceń na naprawę i remont instalacji i urządzeń elektrycznych. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 786 09 01.
Urząd Miejski w Siechnicach - 2018-04-05 - Siechnice (dolnośląskie)
nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne mieszkań, udział w przetargach, kosztorysowanie
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU - 2020-06-17 - Świdnik (lubelskie)
rozwożenie palet
Pro-Logistics Sławomir Piestrak - 2017-06-16 - Kańczuga (podkarpackie)
sortowanie surowców wtórnych - folia, makulatura, tworzywa.Miejsce wykonywania pracy: Wschowa.Praca w systemie zmianowym - 2 zmiany (06:00-14:00; 14:00-22:00)
KOWALSKI GROUP SP. Z O. O. - 2016-01-20 - Wschowa (lubuskie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1822&menu=729Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- programowała i opracowywała projekty na rzecz miasta Katowice, wynikające m.in.: ze Strategii Miasta Katowice,- weryfikowała analizy finansowe i ekonomiczne dla projektów inwestycyjnych, realizowanych przez miasto Katowice,- sporządzała wytyczne dla opracowywania Studiów Wykonalności dla projektów inwestycyjnych, realizowanych przez miasto Katowice na podstawie wymogów właściwych dla danego programu operacyjnego,- weryfikowała Studia Wykonalności opracowywane dla projektów inwestycyjnych, realizowanych przez miasto Katowice,- przeprowadzała analizy możliwości pozyskiwania środków europejskich dla miasta Katowice z zakresu działań inwestycyjnych,- przygotowywała dokumentację aplikacyjną projektów planowanych do dofinansowania z funduszy europejskich ze środków EFRR - sporządzała wnioski o dofinansowanie, kompletowała i sporządzała załączniki,- przygotowywała i kompletowała dokumenty niezbędne do podpisywania umów o dofinansowanie projektów,- prowadziła rozliczenia finansowe oraz kontrolowała budżety projektów,- monitorowała przebieg wdrażania projektów, zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie i osiągniętymi wskaźnikami produktu i rezultatu,- monitorowała trwałość projektów zrealizowanych przez miasto Katowice,- realizowała obowiązki związane z promocją projektów w zakresie określonym we wniosku o dofinansowanie,- współpracowała z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowe z funduszy europejskich,- współpracowała z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Katowice, miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz partnerami realizującymi projekty finansowane z funduszy europejskich,-przygotowywała i składała sprawozdania oraz wnioski o płatność,- archiwizowała dokumenty dotyczące projektów współfinansowanych ze środków europejskich przez okres oraz w sposób zgodny z zasadami i wytycznymi Unii Europejskiej,-uczestniczyła w kontrolach prowadzonych projektów.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Rynek 13 /budynek wyposażony w windę/,- praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz kontaktów telefonicznych i bezpośrednich, w szczególności z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Katowice, przedstawicielami IZ PO, innymi jednostkami samorządu terytorialnego itp.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-02-14 - Katowice (śląskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; nieposzlakowana opinia; niekaralność; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-01-27 - Knurów (śląskie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-07-07 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2) Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4) Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5) Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6) Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11) Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-19 - Płock (mazowieckie)