INSPEKTOR Radlin oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Marcel"
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie spraw związanych z ewidencją zasobu lokali mieszkalnych;-prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi, garażami i innymi nieruchomościami o przeznaczeniu użytkowym;-prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem obiektów w administrację;-przygotowanie dokumentacji związanej z przekształceniami praw mieszkaniowych w odrębną własność;-przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia przetargów na zbycie lokali mieszkalnych; -użytkowych i garaży i przeprowadzanie procedury przetargowej;-przygotowywanie umów na najem lokali;-wystawianie zaświadczeń dla mieszkańców dotyczących spraw mieszkaniowych;-załatwianie spraw związanych ze sprzedażą i nabywaniem lokali mieszkalnych z wolnego rynku;-odpowiadanie na pisma dotyczące spraw mieszkaniowych;-przygotowanie materiałów dla Zarządu i Rady Nadzorczej dotyczących przyjmowania członków do Spółdzielni i wszelkich spraw mieszkaniowych;-prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości dotyczących członków oczekujących i zamieszkałych;-współpraca z Radcą Prawnym, Komornikiem, Urzędem Miasta;-prowadzenie korespondencji w zakresie wkładów mieszkaniowych, budowlanych i udziałów,-bieżące analizowanie regulaminów obowiązujących w spółdzielni pod kątem zgodności z aktualnie obowiązującym prawodawstwem;-opracowanie niezbędnych regulaminów dotyczących funkcjonowania spółdzielni zgodnie z obowiązującym prawodawstwem;-opracowywanie informacji i sprawozdań dotyczących stanowiska pracy dla potrzeb Zarządu, Rady Nadzorczej i GUS;-wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd Spółdzielni oraz organy nadzorujące.Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie internetowej: https://smmarcel.pl/komunikaty-i-ogloszenia/oferty-pracy/kandydat-na-stanowisko-inspektora-w-dziale-czlonkowskim/
Data publikacji: 2020-09-15
Lokalizacja: Radlin (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Marcel"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mariacka 30, 44-310 Radlin, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie spraw związanych z ewidencją zasobu lokali mieszkalnych;-prowadzenie spraw związanych z lokalami użytkowymi, garażami i innymi nieruchomościami o przeznaczeniu użytkowym;-prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem obiektów w administrację;-przygotowanie dokumentacji związanej z przekształceniami praw mieszkaniowych w odrębną własność;-przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia przetargów na zbycie lokali mieszkalnych; -użytkowych i garaży i przeprowadzanie procedury przetargowej;-przygotowywanie umów na najem lokali;-wystawianie zaświadczeń dla mieszkańców dotyczących spraw mieszkaniowych;-załatwianie spraw związanych ze sprzedażą i nabywaniem lokali mieszkalnych z wolnego rynku;-odpowiadanie na pisma dotyczące spraw mieszkaniowych;-przygotowanie materiałów dla Zarządu i Rady Nadzorczej dotyczących przyjmowania członków do Spółdzielni i wszelkich spraw mieszkaniowych;-prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości dotyczących członków oczekujących i zamieszkałych;-współpraca z Radcą Prawnym, Komornikiem, Urzędem Miasta;-prowadzenie korespondencji w zakresie wkładów mieszkaniowych, budowlanych i udziałów,-bieżące analizowanie regulaminów obowiązujących w spółdzielni pod kątem zgodności z aktualnie obowiązującym prawodawstwem;-opracowanie niezbędnych regulaminów dotyczących funkcjonowania spółdzielni zgodnie z obowiązującym prawodawstwem;-opracowywanie informacji i sprawozdań dotyczących stanowiska pracy dla potrzeb Zarządu, Rady Nadzorczej i GUS;-wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd Spółdzielni oraz organy nadzorujące.Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie internetowej: https://smmarcel.pl/komunikaty-i-ogloszenia/oferty-pracy/kandydat-na-stanowisko-inspektora-w-dziale-czlonkowskim/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radlin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2415
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radlin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera - umiejętność obsługi programów MsOffice
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy związanej z obrotem lub zarządzaniem nieruchomościami; bardzo dobra znajomość prawa spółdzielczego;szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie internetowej: https://smmarcel.pl/komunikaty-i-ogloszenia/oferty-pracy/kandydat-na-stanowisko-inspektora-w-dziale-czlonkowskim/
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Marcel"
danePracodawcy_nip: 6471008122
danePracodawcy_regon: 272595962
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Mariacka 30, 44-310 Radlin, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: wodzisławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2415
Gmina pracodawcy: Radlin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Radlin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0945108
Adres strony pracodawcy: https://smmarcel.pl/
Ulica pracodawcy: Mariacka
Numer budynku pracodawcy: 30
Profil działalności pracodawcy: Spółdzielnia mieszkaniowawww.smmarcel.pl
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.09.2020
Data dodania oferty pracy: 15.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?752603a5645af8519e5bf23c342c9d10
Podobne oferty pracy
praca na terenie województwa kujawsko- pomorskiego ( codzienne zjazdy do bazy)
PROFILOWANIE MODERNIZACJA DRÓG ROBOTY ZIEMNE "DROZACH"s.c..Zacharewicz Kazimierz, Zacharewicz Janina - 2016-03-21 - Mała Nieszawka (kujawsko-pomorskie)
- nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w Spółdzielni,- potwierdzanie wykonania robót oraz weryfikacja ich kosztów wykonania (kosztorysów),- udział w przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni, ocena stanu technicznego budynków, lokali i obiektów,- opiniowanie wniosków lokatorów i użytkowników lokali w sprawie technicznych możliwości przebudowy, adaptacji lub modernizacji lokali lub budynków,- przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni w zakresie robót budowlanych;godz. pracy: pon. 8-16, wt. -pt. 7-15; okres zatrudnienia 1 rok
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czyn” - 2019-02-11 - Słupsk (pomorskie)
Praca w charakterze grafika komputerowego.
Burek Ireneusz 1.SOFT-IB, 2.Raciborskie Media, 3.Raciborski Portal Internetowy - 2018-07-10 - Racibórz (śląskie)
Prace pomocnicze w kuchni
Wypoczynek i Rekreacja "Jeziorna Osada" Gnojewo nad Jeziorem Spółka Cywilna - 2017-11-07 - Gnojewo (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Puławy (lubelskie)
Pracownik biurowy- oferta stażu realizowana ze środków Algorytm. Wymagania: wykształcenie wyższe, obsługa komputera, komunikatywnosć
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
1)opracowywanie wniosków związanych z rozwojem społeczno - gospodarczym Gminy w celu skutecznego pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz z innych źródeł;2)współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy oraz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie właściwego wykorzystania i rozliczenia otrzymanych dofinansowań dotyczących wspólnie realizowanych zadań;3)współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy w zakresie monitoringu i aktualizacji Strategii Rozwoju Gminy Kobylnica i realizacji zapisów Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami;4)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami, w tym nadzór nad właściwym przygotowaniem wniosku o udzielnie dotacji na prace konserwatorskie, oraz jego właściwym rozliczeniem; godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Kobylnica - 2019-02-11 - Kobylnica (pomorskie)
odnowa techniczna w zarządzanych i administrowanych nieruchomościach
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Poznań (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego - wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych Oddziału, obsługa poczty elektronicznej Oddziału, prowadzenie ewidencji i kontroli środków trwałych i przedmiotów nietrwałych- udzielanie klientom informacji w zakresie spraw paszportowych- aktualizacja zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń i uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-P UW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obowiązki wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby BHP
Akademickie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej - 2016-07-21 - Bytom (śląskie)
Prace elektryczne przy instalacjach elektrycznych.
LC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2020-01-22 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bhp
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2015-12-07 - Czerwieńsk (lubuskie)
doręczanie przesyłe powierzonych na wezwania telefoniczne
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie stanowiska pracy i sprzętu do terapii, udział w zespole terapeutycznym, opracowywanie indywidualnych programów edukacyjno-rewalidacyjno-terapeutycznych, prowadzenie terapii indywidualnej i grupowej różnymi metodami zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami. Wydawanie informacji, opinii, zaświadczeń, współpraca z rodzicami (warsztaty, instruktaże, udzielanie porad). Dokumentowanie pracy bieżącej w tym również opracowywanie specjalistycznej diagnozy. Dokumentowanie pracy zgodnie z wymogami.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W JAROSŁAWIU - 2019-06-24 - Oleszyce (podkarpackie)
Wykonywanie zadań zespołu do bezpieczeństwa żywności.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ożarowie Mazowieckim - 2018-01-15 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, obsługa programu Płatnik, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie zestawień i raportów oraz sprawozdań kadrowo-płacowych.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2018-12-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wdrażanie procedur, instrukcji z zakresu BHP i PPOŻ, szkolenie wstępne i okresowe pracowniów, prowadzenie rejestrów. Praca na 1/4 etatu od poniedziałku do piątku, między 7:45 a 14:45. Wynagrodzenie od 900 zł brutto.
MAŁOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOT.HUFCÓW PRACY Z SIEDZIBĄ W KRAKOWIE - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
NADZÓR NAD PRACAMI BUDOWLANYMI PRZY PREFABRYKACJI ELEMENTÓW MOSTOWYCH POD KĄTEM JAKOŚCIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE, DOŚWIADCZENIE W NADZORZE JAKOŚCI WYKONYWANIA PREFABRYKATÓW MOSTOWYCH , BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nadzór nad procesem techologicznym
Stolmett Przedsiębiorstwo-Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Zdzisław Pasternak - 2017-07-18 - Będzin (śląskie)
Wykonywanie prac na stanowisku introligatora.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Wola Aleksandra (mazowieckie)
nadzur nad realizacją szczepień ochronnych, dystrybucja preparatów szczepionkowych, kontrola sanitarna obiektów zgodnie z planem, przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych chorób zakaźnych
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Zakopane (małopolskie)
Wykonywanie czynności związanych z eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości Spółdzielni, opracowywanie planów remontowych nieruchomości, przygotowywanie procedur przetargów na roboty budowlane i usługi z zakresu utrzymania nieruchomości , monitorowanie prowadzonych prac konserwacyjnych i remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa ROW - 2017-02-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
1) Prowadzenie postępowań administracyjnych w celu wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,2) Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji o środowisku i jego ochronie,3) Prowadzenie spraw dotyczących zmiany stanu wody na gruncie,4) Prowadzenie spraw z zakresu zwykłego korzystania ze środowiska, należących do Burmistrza jako organu ochrony środowiska,5) Sporządzanie opinii i uzgodnień w sprawach dotyczących poszukiwania lub rozpoznawania złóż kopalin oraz udzielania koncesji na wydobycie złóż i kopalin,6) Prowadzenie postępowań w zakresie oceny oddziaływania na środowisko inwestycji,7) Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych oraz udostępnianie informacji,8) Prowadzenie ewidencji gminnych w zakresie przydomowych oczyszczalni ścieków,zbiorników bezodpływowych oraz ewidencji palenisk.9) Przygotowanie materiałów do opracowania planów ochrony środowiska oraz prowadzenia,procedury administracyjnej w tym zakresie,10) Prowadzenie spraw związanych z wyliczeniem opłat za zmniejszenie naturalnej retencji.terenowej.11) Współpraca w zakresie gospodarki leśnej i rolnej.12) Obsługa interesantów w formie ustnej i pisemnej.13) Sporządzanie zestawień i sprawozdań.14) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń.
Urząd Miejski w Halinowie - 2020-09-07 - Halinów (mazowieckie)
przygotowanie elementów zbrojeniowych pod fundamenty oraz inne prace związane ze zbrojeniem
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa wagi samochodowej
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Korzeniów (lubelskie)
Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjnej i spraw organizacyjnych ośrodka, prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych, wydatków strukturalnych, faktur, podróży służbowych, opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych dyrektora i prowadzenie rejestru, obsługa urządzeń biurowych oraz zabezpieczenie napraw, przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń
POMORSKI OŚRODEK ADOPCYJNY W GDAŃSKU - 2016-06-17 - Gdańsk (pomorskie)
Ogłoszenie (bliższe szczegóły) o naborze znajduje sie na stronie BIP Straży Miejskiej w Legnicy. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku inspektora ds. kadr i szkolenia: kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych ,kontrolnych oraz badań psychologicznych, nadzór nad przeprowadzeniem terminowych szkoleń bhp i p.poż., terminowe realizowanie zgłoszeń do ZUS i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników i ich rodzin, współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego, prowadzenie ewidencji legitymacji i upoważnień służbowych dla pracowników, sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego w zakresie spraw zatrudnienia, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, sporządzanie zaświadczeń dla pracowników czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwianiem korespondencji, w zastępstwie - obsługa kasy zgodnie z instrukcją kasową wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych.
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2018-12-06 - Legnica (dolnośląskie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KONSUMENTA W LOKALU GASTRONOMICZNYM
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Zapewnienie ciągłości ochorny mienia klientów w okresach wynikających z umów na usługi ochrony, kontrola realizacji ochrony obiektów, zatwierdzanie czasu pracy do naliczeń wynagrodzeń. Zadaniowy system czasu pracy. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - CV na adres e-mail: oferty (at) zeco.pl
ZECO SYSTEMY OCHRONY MIENIA Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
BANASZEK Sp. z o.o - 2017-01-03 - Warszawa (mazowieckie)