INSPEKTOR TECHNICZNY Świdnik oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNY
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne mieszkań, udział w przetargach, kosztorysowanie
Data publikacji: 2020-06-17
Lokalizacja: Świdnik (lubelskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Armii Krajowej 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzorowanie prac remontowych, przeglądy techniczne mieszkań, udział w przetargach, kosztorysowanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0617
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu Norma i Ms Excel, mile widziane uprawnienia budowlane
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŚWIDNIKU
danePracodawcy_nip: 7130005169
danePracodawcy_regon: 00048670600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Adres pracodawcy:
Aleja Armii Krajowej 1, 21-040 Świdnik, powiat: świdnicki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: świdnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0617
Gmina pracodawcy: Świdnik
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świdnik
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957146
Adres strony pracodawcy: http://www.smswidnik.pl/
Ulica pracodawcy: Aleja Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f949f7754b8077d206a4ef5e7520f89
Podobne oferty pracy
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (2 pełne etaty). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych. Reprezen-towanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projek-tem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegają-cych zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiarów ro-bót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powyko-nawczych. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania. Koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po reali-zacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwe-storskich, specyfikacji technicznych. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę do-kumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwe-storskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie programów funkcjonalno- użytko-wych dla planowanych inwestycji. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wyko-nania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie pro-cesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumenta-cji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfika-cji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i ko-respondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W kwietniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.-Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 09.06.2017).- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe techniczne,- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,- co najmniej 4 letni staż pracy,- bardzo dobra znajomość procesu przygotowania inwestycji do realizacji,- biegłość w sporządzaniu przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,- bardzo dobra znajomość Prawa Budowlanego wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,-orientacja w przepisach Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008r. z późniejszymi zmianami,- obywatelstwo polskie, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- samodzielność i umiejętność postępowania w kontaktach ze stronami,- umiejętność redagowania pism,- komunikatywność, rzetelność, sumienność,- dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy w zespole
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)
Szlifowanie i polerowanie elementów instrumentów muzycznych.
SAP RENOVATION PRO Sp. z o.o. - 2017-10-09 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa firm, prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP, sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Nowosielski Adam F.P.H.U. "NOWEX" - 2016-07-04 - Skrzyszów (śląskie)
praca w magazynie nabiałowym
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
ZAKRES ZADAŃ: prowadzenie kontroli z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt; prowadzenie kontroli z zakresu wymogów wzajemnej zgodności; prowadzenie kontroli z zakresu minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola przestrzegania przepisów z zakresu ochrony zwierząt; prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt, wymogów wzajemnej zgodności oraz minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola bezpieczeństwa i przestrzegania wymogów weterynaryjnych przy produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego miejsca pozyskiwania mleka, które jest wprowadzane do obrotu; współpraca z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz z instytucjami i organizacjami krajowymi na rzecz ochrony zwierząt; prowadzenie postępowania mandatowego, administracyjnego wynikającego z Kodeksu postępowania administracyjnego oraz egzekucyjnego wynikającego z ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2019-08-07 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
- realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych, związanych z utrzymaniem obiektów, wykonywanie i opiniowanie projektów- realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie formalnego przygotowania oraz zakończenia, rozliczenia (fakturowanie), w zakresie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji oraz przekazywania do użytkowania- nadzór nad realizacją zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa- realizacja zadań w zakresie przygotowywania założeń rzeczowo-finansowych i planów inwestycyjnych w zakresie utrzymania, remontów obiektów, w tym pozyskiwanie wykonawców robót i usług w trybie ustawy Prawo Zamówień Publicznych- współpraca z komórkami organizacyjnymi Zarządu, m.st. Warszawy oraz innymi podmiotami i organami w zakresie prowadzonych spraw.
Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie - 2019-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA NA 1 ZMIANĘ, W PORZE NOCNEJ- 8 GODZIN.
PIEKARNIA STASZOWSCY SPÓŁKA CYWILNA ZYGMUNT I IRENA STASZOWSCY - 2019-04-11 - Żywocice (opolskie)
Nadzór nad pracą zespołu do 25 osób, obsługa platformy do zbioru warzyw, dbałość o jakość, wydajność i bezpieczeństwo pracy.Praca wykonywana na terenie gmin: Naruszewo, Dzierzążnia, Załuski, Zakroczym.Wysokość wynagrodzenia 3000 zł/brutto + premia wydajnościowa.
Grupa Producentów Warzyw Primavega Sp. z o.o. - 2019-05-22 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
Naprawa samochodów osobowych. Wymagania: wykształcenie zawodowe - średnie (mechanik), doświadczenie min. 3 lata, prawo jazdy kat. B. Pracodawca deklaruje nawiązanie stałej współpracy.
SAAB-RUMIA Zbigniew Boćkowski - 2016-05-04 - Rumia (pomorskie)
-obsługa połączeń telefonicznych-sprzedaż regałów magazynowych -dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy-nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów -obsługa gości i klientów firmy-zarządzanie dostawami, przygotowanie zamówień, -kontakty z dostawcami usług-raportowanie z zamówień-Cv na adres: praca (at) mag-complex.pl
RADOSŁAW JACHIMOWSKI MAG-COMPLEX - 2015-12-09 - Pelplin (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie podstawowe/zawodowe; mile widziana znajomość kuchni azjatyckiej; mile widziane doświadczenie na kuchni; komunikatywna zanjomośc j. angielskiego. Obowiązki: przygotowywanie półproduktów do produkcji dań ciepłych i zimnych kuchni azjatyckiej, zgodnie z opracowanymi recepturami w tym obróbka wstępna warzyw, owoców, mięs i inyych surowców do produkcji dań (mycie, obieranie, czyszczenie, rozdrabnianie), przygotowywanie farszów, sosów; utrzymywanie porządku w magazynach spożywczych, chłodni i warzywniaku i dbanie o rotacje towarów; zarządzanie gospodarką magazynową; przyjmowanie i kontrola dostaw celem zapewnienia zgodności jakościowej i ilościowej ze specyfikacją w zamówieniu; utrzymywanie porządku na stanowisku pracy, czystość w kuchni i pomieszczeniach przyległych, sprzętów i naczyń oraz odzieży ochronnej; zapewnienie ciągle wysokich standardów higieny i bezpieczeństwa we wszystkich obszarach funkcjonowania kuchni jak również zapewnienie że wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy pozostają spełnione.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, utrzymywanie w czystości WC.
"RADMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Wydawanie upoważnień oraz zaświadczeń do prowadzenia pojazdów służbowych i środków MPiS z magazynu; opracowywanie faktur za paliwa, przeglądy, holowanie i parkowanie pojazdów do celów procesowych
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W ZGIERZU - 2018-09-28 - Zgierz (łódzkie)
Ochrona obiektu
Firma Ochrony, Szkolenia, Asekuracji FOSA Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wszelkie informacje dotyczące procedury naboru znajdują sie na stronie internetowej http://bip.kolno-gmina.pl/ w zakładce konkursy i nabory na stanowiska.
Urząd Gminy Kolno - 2020-06-23 - Kolno (warmińsko-mazurskie)
obsługa podstawowych narzedzi do naprawy samochodów oraz obróbki metali
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Zgierz (łódzkie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców. Dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót. Dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów. Przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3500 do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec sierpnia 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności- konstrukcyjno- budowlanej. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Wymagana umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-07-21 - Katowice (śląskie)
.
Przedsiębiorstwo Usługowe mgr Mariola Chuda - 2017-02-10 - Krobia (wielkopolskie)
SPRZEDAŻ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
DAWIEL SP. Z O.O. SP.KOM. - 2019-04-25 - Otwock (mazowieckie)
Montaż instalacji fotowoltaicznych i prace monterskie na wysokościPraca wykonywana na terenie zachodniej i środkowej Polski
FHU Berpol Aleksandra Berezowska - 2020-02-21 - Barnówko (zachodniopomorskie)
Zgodnie z rozporządzeniem RM z dnia 02.08.1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
WOJEWÓDZKI SZPITAL OBSERWACYJNO-ZAKAŹNY IM. TADEUSZA BROWICZA - 2019-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad czystością w pokojach, sprzątnie w określonym czasie pokoi oraz powierzchni wspólnych, zarządzanie bielizna hotelową i kontakt z pralnią, zamawianie chemii gospodarczej, pomoc przy przygotowywaniu i wydawaniu śniadań, dbanie o wysoki poziom czystości na terenie całego obiektu.
Royal Business Corp. Robert Ruszewski - 2020-08-18 - Łeba (pomorskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pojazdu; załadowywanie i rozładowywanie oraz nadzór nad załadunkiem i wyładunkiem; obsługa codzienna pojazdów. Praca w transporcie międzynarodowym (Europa Zachodnia) w systemie 3 tyg/1 tydzień.
PRADO Beata Szostek-Szymańska - 2017-12-01 - Broszków (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
1. Nadzór i rozliczanie robót budowlanych realizowanych systemem zleconym; 2.Sprawdzanie koszotorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicvznych na roboty budowlane 3. Wykonywanie przeglądów obeiktów zgodniev z art 62 Prawa Budowlanego.Miejsce pracy: Wrocław ul. Obornicka 100-102Kontakt z pracodawcą: osoby zain teresowane moga przesyłać aplikacje na adres: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy : 50-984 Wrocław ul Obornicka 100-102. Praca w godz 7-15 Oferta w sali: D
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-07-22 - Wrocław (dolnośląskie)
zrywka drewna
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Łysonie (warmińsko-mazurskie)
Organizowanie czasu wolnego dla gości hotelowych. Wymyślanie, organizowanie i prowadzenie zajęć dla dzieci i dorosłych, wspomaganie działu rekreacji (np. recepcja rekreacji itp.)Wynagrodzenie brutto 13 zł/godz.
DEPORIUM INC Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Końskie (świętokrzyskie)
- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: prowadzenie inwestycji w Rodzinnych Ogrodach Działkowych w tym również odtworzenia Rodzinnych Ogrodów Działkowych, prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem dotacji/refundacji dla ROD w sprawach inwestycyjnych, rozliczanie udzielonych dotacji/refundacji, sporządzanie kosztorysów inwestorskich oraz weryfikację kosztorysów ofertowych.- Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4210,19 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia budowlanego (mile widziane wyższe), gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, umiejętności obsługi komputera (przede wszystkim programów WORD, EXCEL), dyspozycyjności, odporności na stres,. Dodatkowym atutem będzie: doświadczenie na podobnym stanowisku, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2018-05-02 - Katowice (śląskie)