INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW OCHRONY ZWIERZĄT W ZESPOLE DO SPRAW ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT Nowy Dwór Gdański oferta pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Stanowisko: INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW OCHRONY ZWIERZĄT W ZESPOLE DO SPRAW ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES ZADAŃ: prowadzenie kontroli z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt; prowadzenie kontroli z zakresu wymogów wzajemnej zgodności; prowadzenie kontroli z zakresu minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola przestrzegania przepisów z zakresu ochrony zwierząt; prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt, wymogów wzajemnej zgodności oraz minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola bezpieczeństwa i przestrzegania wymogów weterynaryjnych przy produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego miejsca pozyskiwania mleka, które jest wprowadzane do obrotu; współpraca z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz z instytucjami i organizacjami krajowymi na rzecz ochrony zwierząt; prowadzenie postępowania mandatowego, administracyjnego wynikającego z Kodeksu postępowania administracyjnego oraz egzekucyjnego wynikającego z ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
Data publikacji: 2019-08-07
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES ZADAŃ: prowadzenie kontroli z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt; prowadzenie kontroli z zakresu wymogów wzajemnej zgodności; prowadzenie kontroli z zakresu minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola przestrzegania przepisów z zakresu ochrony zwierząt; prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości z zakresu identyfikacji i rejestracji zwierząt, wymogów wzajemnej zgodności oraz minimalnych warunków utrzymywania poszczególnych gatunków zwierząt gospodarskich; kontrola bezpieczeństwa i przestrzegania wymogów weterynaryjnych przy produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego miejsca pozyskiwania mleka, które jest wprowadzane do obrotu; współpraca z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz z instytucjami i organizacjami krajowymi na rzecz ochrony zwierząt; prowadzenie postępowania mandatowego, administracyjnego wynikającego z Kodeksu postępowania administracyjnego oraz egzekucyjnego wynikającego z ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto+ do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW OCHRONY ZWIERZĄT W ZESPOLE DO SPRAW ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowodworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Dwór Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali lekarze weterynarii specjaliści
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Wykształcenie: wyższe weterynaryjne, Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP, Prawo jazdy kat. B, Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), Rzetelność , samodzielność, umiejętność pracy w zespole, Uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn), Posiadanie obywatelstwa polskiego, Korzystanie z pełni praw publicznych, Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa weterynaryjnego krajowego i Unii Europejskiej, Znajomość przepisów prawa administracyjnego i mandatowego.INNE:WARUNKI PRACYPraca w siedzibie Inspektoratu, praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego, wyjazdy służbowe, udział w szkoleniach, jazda samochodem do celów służbowych, praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych, kontakt ze zwierzętami - narażenie na czynniki zoonotyczne.Miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na parterze budynku. Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu. Brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych. DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Dworze Gdańskim jest Powiatowy Lekarz Weterynarii, ul. Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański Kontakt do inspektora ochrony danych: W sprawach, związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych : - przez email: iod (at) gdansk.wiw.gov.pl , - telefonicznie (58) 300-39-61, - listownie na adres: Na Stoku 50, 80-958 Gdańsk Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe mogą być przekazywane: Podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa Podmiotom współpracującym z PIW Nowy Dwór Gdański w zakresie realizacji niezbędnych zadań w ramach przedmiotowego procesu oraz zachowania ciągłości działania administracji publicznej, w tym zwłaszcza podmiotom dostarczającym rozwiązania techniczne i organizacyjne. W szczególności usługi: -teleinformatyczne -prawne, doradcze oraz wspierające PIW w dochodzeniu roszczeń w przypadku ich wystąpienia -kurierskie, pocztowe -związane z utylizacją dokumentacji oraz innych nośników zawierających dane osoboweZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO CELÓW REKRUTACJI 1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych Powiatowego Lekarza Weterynarii z siedzibą w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Tczewska 28, w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na stanowisko ...........................................................................................................................................2. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą. 3. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy wsłużbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), anastępnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji Uprawnienia: 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4. prawo do usunięcia danych osobowych;- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul.Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy wsłużbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieniu telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Adres pracodawcy:
Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopia zaświadczenia Izby Lekarsko-weterynaryjnej potwierdzajace prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii na terytorium RP Kopia prawa jazdy Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 30.08.2019 do godz. 15:00 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat Weterynarii Tczewska 28 82-100 Nowy Dwór Gdańskim z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 30.08.2019r., Godziny : do 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: nowodworski
Gmina pracodawcy: Nowy Dwór Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Dwór Gdański
Ulica pracodawcy: Tczewska
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali lekarze weterynarii specjaliści
Data dodania oferty pracy: 07.08.2019
Oferta pracy ważna do: 30.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bd91d8ee7aeaab9d352766e8ee4f6d66
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie i sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2017-06-27 - Gdynia (pomorskie)
praca na terenie inwestycji; okres zatrudnienia 12 m-cy; godz. pracy do uzgodnienia
Development Design Sp. z o.o. - 2019-01-30 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa sprzętu kontrolno-pomiarowego, realizacja planu próbkowania w toku produkcji
AGNIESZKA WILIJEWICZ "W.T.S. WORK TEMP SERVICE" - 2017-06-07 - Stary Gostków (łódzkie)
Odbieranie, zamawianie towaru, pilnowanie stanów magazynowych w magazynie i sklepie.
P.P.H.U. "PRO-ONE" Piotr Krztoń Trzebownisko - 2016-09-06 - Zarzecze (podkarpackie)
sprzątanie pokoi i pomieszczeń OW Bałtyk- Stegna
LEADER Sp. zo.o. - 2018-06-05 - Stegna (pomorskie)
Kontrola detali, selekcja i naprawa komponemtów oraz wyrobów gotowych wg instrukcji/specyfikacji dostarczanej przez koordynatora
EXACT SYSTEMS S.A. - 2017-06-22 - Żary (lubuskie)
Rozwożenie towaru
FAWIKOM Honorata Weber - 2018-06-14 - Rososzyca (wielkopolskie)
prowadzenie zajęć z algoterapii, rozwijanie zainteresowań osób o różnym stopniu niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Wronki (warmińsko-mazurskie)
- dbanie o spójność identyfikacji wizualnej firmy, - obsługa i aktualizowanie stron www. - tworzenie drukowanych materiałów reklamowych, - opracowanie materiałów graficznych dla nowych kolekcji, - współpraca z agencjami wydawniczymi i poligraficznymi, - przygotowywanie plików graficznych na potrzeby reklamowe, - aranżowanie wizualizacji wnętrz, - kreowanie szaty graficznej ekspozycji, - negocjowanie warunków współpracy z wykonawcami, - analiza trendów we wzornictwie i grafice
Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o. - 2019-06-26 - Końskie (świętokrzyskie)
Przygotowanie posiłków dla klientów indywidualnych i grup zorganizowanych. Praca: CENTRUM BROWAR Strzelce Op.
IGA IRENEUSZ GOLISZEWSKI - 2017-08-11 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Prowadzenie spraw remontów w branży sanitarnej w tym:- wykonywanie ocen technicznych i typowania robót- opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich- archiwizacja materiałów poszczególnych zadań- przygotowywanie dokumentów do kontroli- weryfikacja ocen, typowania robót, przedmiarów i kosztorysów2. Uczestnictwo w ocenie wykonanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej3. Sprawdzanie i opiniowanie założeń dot. zlecania dokumentacji technicznej, specyfikacji i dokumentów przetargowych dot. branży sanitarnej4. Uczestnictwo w czynnościach udzielania zamówień publicznych5. Rozpatrywanie interwencyjnych spraw technicznych w zakresie branży sanitarnej6. Wykonywanie funkcji nadzoru inwestorskiego7. Współdziałanie z DOM-ami i innymi komórkami ZGN Mokotów8. Załatwianie korespondencji z Urzędem Dzielnicy Mokotów i innymi instytucjami9. Uczestnictwo w seminariach i szkoleniach10. Analizowanie przeglądów technicznych budynków11. Współudział w typowaniu robót i ustalaniu założeń projektowych12. Przygotowanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych na opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót w branży sanitarnej13. Opiniowanie, w ramach obowiązujących uprawnień, wniosków i dokumentacji dot. przebudowy, nadbudowy, rozbudowy i adaptacji14. Współpraca w zakresie przygotowania i prowadzenia sprawozdawczości dot. branży sanitarnej15. Bieżące śledzenie i wprowadzenie do stosowania przepisów i zarządzeń związanych z utrzymaniem obiektów, lokali, sieci i instalacji zarządzanych przez ZGN Mokotów16. Przygotowywanie porozumień cywilno-prawnych z najemcami dot. branży sanitarnej17. Przygotowywanie aneksów do umów konserwacyjnych18. Przygotowywanie wniosków na Zarząd Dzielnicy Mokotów z polecenia Dyrektora i jego zastępcy19. Rozpatrywanie i udzielanie odpowiedzi na korespondencję w zakresie spraw sanitarnych20. Rzeczowe i terminowe wykonywanie zadań
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-07-11 - Białystok (podlaskie)
- Przygotowanie materiału szwalniczego,- zszywanie wykrojów z materiałów, skór, tworzyw skóropodobnych, filcu, tekstyliów.
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
zasyp surowca, naważanie produktów mrożonych, sortowanie surowca, kontrola jakości
RANDSTAD POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Siemiatycze (podlaskie)
Praca na stanowisku nauczyciela matematyki
POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 w TRZEBNICY - 2018-08-07 - Trzebnica (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji gruntów i budynków w systemie teleinformatycznym, utrzymywanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności, przeprowadzanie postępowań administracyjnych w sprawie aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków, ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów dotyczących aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków, tworzenie, prowadzenie i udostepnianie bazy danych rejestru cen i wartości nieruchomości
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2019-04-15 - Cieszyn (śląskie)
Obsługa ładowarek jednonaczyniowych
"WIGRY-PROJEKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Knapy (podkarpackie)
proste prace produkcyjne pomocnicze, sortowanie, pakowanie, foliowanie, spinanie palet, nakładanie półproduktu na podajniki maszyn
kontakt przez OHP - 2016-10-20 - Kraków (małopolskie)
Monitorowanie jakości produktów, badanie próbek, prowadzenie dokumentacji technicznej, ofertowanie
Przedsiębiorstwo Produkcji Betonów "PUBR" Spółka z o.o. - 2016-08-25 - Międzyrzecz (lubuskie)
- WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI CELNEJ-KONTAKT Z KLIENTAMI BIZNESOWYMI-PROWADZENIE ROZLICZEŃ
F.U KROTON MAŁGORZATA DĄBROWSKA - 2017-02-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Czynności związane z ochroną danych osobowych zgodnie z rozprządzeniem i wymogami prawnymi, zabezpieczenie informatyczne. Praca na 1/8 etatu
Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-08-02 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie prac administracyjno - biurowych
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2019-06-03 - Bojadła (lubuskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem,• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: info (at) bio4u.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.bio4u.pl
Bio4U Sp.z.o.o - 2016-06-09 - Gdynia (pomorskie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątacz posesji
Białostocka Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-07-18 - Białystok (podlaskie)
- pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych,- przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,- aktywna sprzedaż produktów finansowych,- udział w akcjach marketingowych,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Regionalna Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa im. Św. Brata Alberta - 2016-08-19 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem obiektu w należytym stanie technicznym, zapewnienie sprawnego działania wszystkich urządzeń , instalacji i systemów
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W LISÓWKACH - 2018-10-08 - Lisówki (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, praca 2 godziny dziennie w dowolnych godzinach dnia.Sala B
RYNEK-ADMI Sp. z o.o. - 2018-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola jakości części do produkcji samochodów zgodnie ze standardami firmy,selekcja części na pełnowartościowe i wadliwe, tworzenie raportów z wykonanej pracy, utrzymanie porządku i czystości na swoim stanowisku
kontakt przez OHP - 2018-09-28 - Cieszyn (śląskie)
prace budowlane przy budowie parkingów, przygotowanie terenów pod budowę, prace kanalizacyjne i odwodnienia.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Radziechowy (śląskie)