INSPEKTOR PIĘTER Mrągowo oferta pracy HOTEL MRĄGOWO INC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR PIĘTER
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Kierowanie i koordynowanie pracy pokojowych, zapewnienie dyspozycji pokoi hotelowych do sprzedaży oraz wydajnej jakości pracy.
Data publikacji: 2020-01-09
Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: HOTEL MRĄGOWO INC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Giżycka 6, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kierowanie i koordynowanie pracy pokojowych, zapewnienie dyspozycji pokoi hotelowych do sprzedaży oraz wydajnej jakości pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR PIĘTER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor hotelowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
HOTEL MRĄGOWO INC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Giżycka 6, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: mrągowski
Gmina pracodawcy: Mrągowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mrągowo
Ulica pracodawcy: Giżycka
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor hotelowy
Data dodania oferty pracy: 09.01.2020
Oferta pracy ważna do: 07.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?23ef9018aabfac8fcf133b8825cc5757
Podobne oferty pracy
transport paczek na zlecenie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Zgierz (łódzkie)
Prace tynkarskie, tynkowanie met. maszynową. Praca Kalisz i okolice.
ANDRZEJ KOSIOR ZAKŁAD BUDOWLANY BUD.MIESZKAN.I INFRASTRUKTURY TOWARZYSZĄCEJ - 2017-01-04 - Kalisz (wielkopolskie)
odbieranie połączeń z zapytaniem o ofertę, fakturę, problemy techniczne- informacje sieci komórkowych
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i rzdział towaru, przygotowywanie przesyłek kurierskich
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Twardogóra (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną PSSE w Łęczycy, 2. Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawnymi dot. żywności, żywienia i przedmiotów użytku, 3. Zapoznanie się z instrukcjami i procedurami, z systemem jakości funkcjonującym w Sekcji, 4. Obsługa komputera - wprowadzanie danych i wpisywanie przygotowanych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Łęczyca (łódzkie)
wykonywanie prac porządkowych oraz prac naprawczych
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika - 2017-01-23 - Radziszów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków 1/2 etatu w Dziale Administracyjno-Gospodarczym na stanowisku Inspektor ds. Administracyjnych: - prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-gospodarczej komórek organizacyjnych Spółki, - zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów z uwzględnieniem przestrzegania w szczególności przyjętej w Spółce instrukcji obejmującej obieg korespondencji oraz innych instrukcji, procedur i zasad w tym zakresie, - kompleksowe administrowanie zasobami materiałowymi sprzętowymi Spółki, - kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu obsługi kancelaryjnej Spółki, w szczególności rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przyporządkowanie korespondencji do odpowiedniej merytorycznie komórki organizacyjnej lub komórek organizacyjnych, - obsługa kancelaryjna Zarządu Budynków Komunalnych w Płocku, w szczególności rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej i przekazywanie jej do ZBK celem rozdysponowania i nadania dekretacji, - kompleksowa obsługa wszystkich komórek organizacyjnych, jednostek zewnętrznych, urzędów współpracujących ze Spółką w zakresie dystrybucji korespondencji przychodzącej i wychodzącej pomiędzy Spółką i podmiotami zewnętrznymi oraz w relacjach wewnętrznych pomiędzy komórkami organizacyjnymi Spółki zarówno zlokalizowanymi w siedzibie Spółki, jak i poza Siedzibą, Ogólny zakres obowiązków 1/2 etatu na stanowisku Inspektora Danych Osobowych: - zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez: 1) sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych; 2) nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpieczenie danych przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem (polityki bezpieczeństwa i instrukcja zarządzania systemem informatycznym); 3) przestrzeganie zasad określonych w dokumentacji, o której mowa w ppkt. 2 4) zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych; - prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych, zawierającego nazwę zbioru oraz inne informacje wymagane ustawą o ochronie danych osobowych do zawarcia w rejestrze zbioru danych osobowych; - kontrola stanu wydanych upoważnień oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych; - udzielanie odpowiedzi związanych z kontrolami GIODO i innych organów; - prowadzenie wewnętrznych szkoleń wstępnych oraz okresowych dla poszczególnych komórek organizacyjnych; - nadzorowanie udostępniania danych osobowych odbiorcom danych i innym podmiotom; - sprawowanie nadzoru nad wdrożeniem stosownych środków w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych; - sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu zabezpieczeń wdrożonym w celu ochrony danych osobowych; - kontrola dostępu osób niepowołanych do systemu, w którym przetwarzane są dane osobowe; - nadzorowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku wykrycia naruszeń w systemie zabezpieczeń lub podejrzenia naruszenia; - monitorowanie dostępu użytkowników do systemów przetwarzających dane osobowe;
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. - 2019-06-14 - Płock (mazowieckie)
bezpieczeństwo osób i mienia w ramach systemów i procedur ochronyobiektu oraz ich sprawne funkcjonowanie; - planowanie i koordynacjędziałań związanych z bezpieczeństwem mienia, m.in.: towarów, informacji,dokumentacji, środków pieniężnych; - przygotowywanie i prowadzenieszkoleń dla ekipy sklepu na temat bezpieczeństwa osób i mienia. Praca w godz. 8-12
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Opole (opolskie)
Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych.
M.K. DACHY - Adrian Koneczny - 2018-11-05 - Nowa Wioska (śląskie)
- wprowadzanie faktur,- przelewy bankowe,- prace kadrowe, - zajmowanie się sprawami organizacyjnymi firmy,- bieżąca obsługa biura oraz prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Tychy (śląskie)
Praca na kasie, praca na sali sprzedaży, na stoisku mięsnym, obsługa klientów
Dino Polska S.A - 2018-07-10 - Świebodzin (lubuskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami bengalskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Bangladeszu, pomoc klientom z Bangladeszu rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Charakterystyka pracy: kandydat będzie odpowiedzialny za inspekcję maszyn budowlanych i pojazdów samochodowych, tworzenie protokołów poinspekcyjnych, tworzenie dokumentacji fotograficznej posiadanego przez firmę sprzętu, nadzór nad wydawaniem sprzętów do klienta i zdawaniem ich przez klienta z powrotem do firmy, prace biurowe związane z pełnioną funkcją. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe - kierunek techniczny - mechanika i budowa maszyn i pojazdów samochodowych, 2 lata doświadczenia, znajomość specyfiki maszyn budowlanych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy a.skiba (at) polcab.com.
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-17 - Rybnik (śląskie)
obsługa korespondencji wychodzącej, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, sporządzanie projektów pism, układanie i kompletowanie akt, sporządanie korespondencji oraz skanów dokumentów, przygotowywanie akt do przekazania do archiwum
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Myszków (śląskie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-10-12 - Gdynia (pomorskie)
Fryzjer
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Wólka Bodzechowska (świętokrzyskie)
pielęgnacja i utrzymanie koni, prace polowe
Gospodarstwo Rolne Stefan i Danuta Szymczyk - 2017-03-28 - Skrzyszów (świętokrzyskie)
Realizacja projektów w zakresie dostosowania KCRiO do wymogów RODO. Praca od poniedziałku do piątku (godziny oraz dni do uzgodnienia). Praca ok. 3-5 godz. dziennie. Praca na al. Modrzewiowej oraz zdalna.
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii - 2018-05-14 - Kraków (małopolskie)
Przyjęcie i obsługa klienta, wykładanie towaru na półki, drukowanie i kontrola etykiet cenowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
-KONTROLA FINALNA CZĘŚCI LOTNICZYCH, ZNAKOWANIE LASEROWE-NADZOROWANIE I WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI TOWARZYSZĄCEJ, PRZEWODNIKA -USTAWIANIE I UZBRAJANIE MASZYN W OPRZYRZĄDOWANIE-NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO MASZYN ORAZ STANU INNYCH ŚRODKÓW TECHNICZNYCH WG ISTNIEJĄCYCH PROCEDUR OBOWIĄZUJĄCYCH W FIRMIE
MTU AERO ENGINES POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-03 - Jasionka (podkarpackie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: TEOFILA FIRLIKA 20GODZ.PR.: 7.30-15.30WYMAGANIA ORGANIZATORA: DOJRZAŁOŚĆ PSYCHICZNA, EMOCJONALNA, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNAI I INTELEKTUALNA
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości w rejonie swojej działalności służbowej w branży budowlanej w oparciu o obowiązujące przepisy w tej dziedzinie,- przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów, budynków, urządzeń,- prowadzenie obowiązującej dokumentacji, ewidencji, sprawozdawczości oraz opracowywanie korespondencji w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2018-09-20 - Osowiec-Twierdza (podlaskie)
Naliczanie wynagrodzeń, rejestracja zdarzeń gospodarczych w zakresie dochodów i wydatków budżetowych, naliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych i z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne, dokonywanie kontroli wstępnej dokumentów księgowych, sporządzanie przelewów środków pieniężnych (w systemie bankowym jednostki) w zakresie dochodów i wydatków PUP. Sporządzanie sprawozdań i deklaracji wynikających z przepisów (m.in. US, ZUS, GUS), archiwizowanie dokumentów księgowych.Pierwsz umowa na czas określony - 6 miesięcy.
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu - 2020-06-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
ochrona danych oosbowych
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Zaręby (mazowieckie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych oraz sporządzaniei księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie, księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodniez klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewów do programu FORTECH, klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg. pozycji budżetowych, comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawienie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawiania faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych .Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-02-01 - Chełm (lubelskie)
Prace gospodarcze na terenie miasta
kontakt przez PUP - 2018-01-27 - Szprotawa (lubuskie)
sprzątanie w szkole
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W ŚWINOUJŚCIU - 2016-08-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa klientów sklepu. prace porządkowe, odbiór towaru, obsługa kasy fiskalnej
FHC-2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-11 - Głogów Małopolski (podkarpackie)