INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWYM Bolesławiec oferta pracy Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWYM
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń, rejestracja zdarzeń gospodarczych w zakresie dochodów i wydatków budżetowych, naliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych i z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne, dokonywanie kontroli wstępnej dokumentów księgowych, sporządzanie przelewów środków pieniężnych (w systemie bankowym jednostki) w zakresie dochodów i wydatków PUP. Sporządzanie sprawozdań i deklaracji wynikających z przepisów (m.in. US, ZUS, GUS), archiwizowanie dokumentów księgowych.Pierwsz umowa na czas określony - 6 miesięcy.
Data publikacji: 2020-06-01
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń, rejestracja zdarzeń gospodarczych w zakresie dochodów i wydatków budżetowych, naliczanie i rozliczanie zobowiązań podatkowych i z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne, dokonywanie kontroli wstępnej dokumentów księgowych, sporządzanie przelewów środków pieniężnych (w systemie bankowym jednostki) w zakresie dochodów i wydatków PUP. Sporządzanie sprawozdań i deklaracji wynikających z przepisów (m.in. US, ZUS, GUS), archiwizowanie dokumentów księgowych.Pierwsz umowa na czas określony - 6 miesięcy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0201
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania: Wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku rachunkowość, minimalny staż pracy 1 rok, biegła obsługa komputera w zakresie systemu Płatnik, pakietu Office w szczególności MS Excel, znajomość przepisów: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o wynagradzaniu pracowników samorządowych; ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, kodeksu pracy, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej; ustawy o samorządzie powiatowym. Niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.2. Dodatkowe wymagania: Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych w szczególności w księgowości, mile widziana znajomość systemu Syriusz STD,komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, obowiązkowość. Gotowość do stałego samodoskonalenia się, bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
danePracodawcy_nip: 6121088103
danePracodawcy_regon: 230881962
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Obrońców Helu 10, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.2. Życiorys (CV).3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, ukończenie kursów, szkoleń.4. Kserokopie posiadanych świadectw pracy. 5. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających staż pracy.6. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.7. Oświadczenie kandydata:a. o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,b. że nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bolesławcu zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.9. Podpisaną klauzulę informacyjną stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia.VI. Termin i miejsce złożenia dokumentów:Dokumenty należy dostarczyć/przesłać do Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu ul. Obrońców Helu 10, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Inspektora w Dziale Finansowym w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 czerwca 2020 r. do godz. 9.00 (liczy się data wpływu do Urzędu).VII. Informacje dodatkowe:Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Po upływie terminu do składania dokumentów aplikacyjnych kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o dalszych etapach rekrutacji. Nieprzybycie w wyznaczonym terminie i miejscu oznacza rezygnację z dalszego udziału w naborze. Nabór może zostać odwołany w każdym czasie bez podania przyczyn. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej (http://pup.boleslawiec.ibip.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu, ul. Obrońców Helu 10.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0201
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935989
Ulica pracodawcy: Obrońców Helu
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|263102
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.06.2020
Oferta pracy ważna do: 09.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5a5e68ce09f7c67106016e5c8611da58
Podobne oferty pracy
Obsługa inwestycji budowlanych
KOMTECH Piotr Martuszewski - 2020-05-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa zamówień (przyjmowanie zamówień, obróbka zamówień, organizacja i logistyka wysyłek, rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami),- redagowanie opisów produktów,- przygotowywanie oraz obróbka zdjęć produktów,- zarządzanie stanami magzynowymi.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Łódź (łódzkie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zgierz (łódzkie)
Technik elektronik
Serwis Sprzętu AUDIO-VIDEO Wiesław Słyś - 2018-06-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Współpraca z przydzielonymi Organami Technicznymi w zakresie działań normalizacyjnych: - obsługa organizacyjna działalności Organów Technicznych;- nadzór nad przestrzeganiem zasad normalizacji dobrowolnej w Organach Technicznych;- organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi;- udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu Organów Technicznych;- praca w systemie informatycznym Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2020-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa gości w restauracji.
MAZURSKA 6 TADEUSZ TRZASKO - 2018-02-22 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystapień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not ksigowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-06-07 - Płock (mazowieckie)
prace porządkowe, remontowe i konserwacyjne
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie w pracy na produkcji; zdolności manualne; dokładność w wykonywaniu zadań; zakres obowiązków: obsługa linii produkcyjnej oraz jej przygotowanie do rozpoczęcia i zakończenia produkcji; sortowanie i układanie gotowego wyrobu; bieżące śledzenie cyklu produkcyjnego; szybkie wykrywanie wad i nieprawidłowości; umowa zlecenie; miejsce pracy: Polska, wg. zleceń;
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2020-09-17 - Oława (dolnośląskie)
przeróbki krawieckie, szycie odzieży. Wymagane doświadczenie na stanowisku krawcowej. Praca w godz. pon-pt 10:00-18:00; sob 10:00-14:00
SilesiaSHOP MATEUSZ DZIAŁAS - 2016-06-22 - Mysłowice (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Głosków (mazowieckie)
PRACE TERENOWE NA DOŚWIADCZENIACH ŁĄKARSKICH, POMOCNICZE PRACE LABORATORYJNE ORAZ BIUROWE W ZAKŁADZIE UŻYTKÓW ZIELONYCH.DEKLARACJA: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Falenty (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Łambinowice (opolskie)
Sprzątanie pokoi hotelowych. Przez pierwszy miesiąc umowa o dzieło, potem umowa o pracę, praca w godz. 7:00-15:00, wynagrodzenie 1600 zł nrtto (około 2200 zł brutto)Oferta dostępna w sali B, H. Kontakt z pracodawcą: p. Karolina Majer, tel.: 506 167 742.
Wrocławskie Przedsiębiorstwo Usług Hotelarskich Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)
strzyżenie i modelowanie włosów, stylizacja włosów, koloryzacja, bajejaż, przedłużanie i zagęszczanie włosów, przeprowadzanie zabiegów regeneracyjnych, golenie brody
Intensive Group Sp. z o.o. - 2018-06-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Merytoryczny nadzór nad akcjami sortowania, samodzielne wykonywanie IIP/GP12 oraz sortowania, ocena jakości komponentów oraz postępowanie z komponentem
AUTOLIV POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
•mycie sprzętu oraz maszyn,•mycie hal np. zamiatanie posadzki, mycie drzwi, szafek,•mycie ubikacji i łazienek•mycie pojemników oraz dowożenie pojemników pod maszyny pakujące
GILEM Sp. z o.o. - 2018-12-18 - Ruda Śląska (śląskie)
Murowanie kadzi pośrednich, surówkowych, argonowych. Wyburzanie zużytej ceramiki wyżej wymienionych kadzi. Wymiana kamienia muszlowego, strefy żużla, torkretowanie oraz betonowanie dna kadzi pokryw stacjonarnych i przejezdnych, wymiana zużytych posadzek.
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Kraków (małopolskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
Montaż płyt gipsowo kartonowych.
Daniel Suchodoła Firma Remontowo-Budowlana FAZA - 2018-09-28 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie zajęć z hipoterapii z dziećmi niepełnosprawnymi umysłowo i ruchowo
Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym "Złote Serce" - 2018-08-24 - Pińczów (świętokrzyskie)
Obserwacja monitoringu kamer przemysłowych oraz ochrona mienia na terenie obiektu.
LEADER CLEAN Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Gdańsk (pomorskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzeganie przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów w sklepie.
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Ostrołęka (mazowieckie)
- monitorowanie umów kredytowych- monitorowanie sytuacji ekonomiczno-finansowej klientów Banku prowadzacych działalność gospodarczą oraz identyfikacja sygnałów ostrzegawczych i wskazywanie działąń zapobiegawczych- monitorowanie terminowości spłat ekspozycji kredytowych- monitorowanie zabezpieczeń ekspozycji kredytowych- rekomendowanie propozycji klasyfikacji ekspozycji kredytowych oraz monitorowanie terminów stosowania pomniejszeń podstawy tworzenia rezerw celowych
Kaszubski Bank Spóldzielczy - 2019-10-14 - Wejherowo (pomorskie)