INSPEKTOR DS OCHRONY Opole oferta pracy "LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS OCHRONY
Wynagrodzenie: od 1 700 PLN
Zakres obowiązków: bezpieczeństwo osób i mienia w ramach systemów i procedur ochronyobiektu oraz ich sprawne funkcjonowanie; - planowanie i koordynacjędziałań związanych z bezpieczeństwem mienia, m.in.: towarów, informacji,dokumentacji, środków pieniężnych; - przygotowywanie i prowadzenieszkoleń dla ekipy sklepu na temat bezpieczeństwa osób i mienia. Praca w godz. 8-12
Data publikacji: 2018-02-21
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: "LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 152, 45-431 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bezpieczeństwo osób i mienia w ramach systemów i procedur ochronyobiektu oraz ich sprawne funkcjonowanie; - planowanie i koordynacjędziałań związanych z bezpieczeństwem mienia, m.in.: towarów, informacji,dokumentacji, środków pieniężnych; - przygotowywanie i prowadzenieszkoleń dla ekipy sklepu na temat bezpieczeństwa osób i mienia. Praca w godz. 8-12
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS OCHRONY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista monitoringu systemów zabezpieczeń technicznych osób i mienia
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU.
Nazwa pracodawcy:
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wrocławska 152, 45-431 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godzinach: 08:00-16:00, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 152
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista monitoringu systemów zabezpieczeń technicznych osób i mienia
Data dodania oferty pracy: 21.02.2018
Oferta pracy ważna do: 09.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace fizyczne, przygotowanie podłoża, podbudowa, prace porządkowe, itp.
"DROGBUD" PUPH SOBANIAK KAZIMIERZ - 2017-04-07 - Zawoja (małopolskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych,Współpraca z działem technologicznym,Nadzór nad wyrobem niezgodnym,Znajomość wymogów jakościowych klientów,Prowadzenie rzetelnej dokumentacji.Praca w godz.od 06.00-14.00 i od 14.00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)
prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy JW Nr 4217 - 2018-02-13 - Bytom (śląskie)
zapoznanie się z organizacja prac biura i regulaminem pracy, z dokumentami i przepisami
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wieruszów (łódzkie)
- pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami,- obsługa klienta detalicznego,- obsługa kasy
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Błonie (mazowieckie)
nadzór nad pracami budowlanymi prowadzonymi na terenie zasobów spółdzielni, prace biurowe, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Mława (mazowieckie)
Prowadzenie gospodarki finansowej, planowanie i rozliczanie środków budżetowych zgodnie z planem finansowym, sporządzanie sprawozdań i meldunków finansowych, wykonywanie planów i wniosków finansowych, prowadzenie rejestrów zakupów, dostaw i usług, analiza zagrożeń i ocena realizowanych wydatków budżetowych
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprawowanie kontroli technicznej nad obiektami budowlanymi, planowanie i wyliczanie kosztów prac remontowych, nadzorowanie prac remontowych, wykonywanie zadań w zakresie zamówień publicznych.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Legnicy - 2016-10-13 - Legnica (dolnośląskie)
w/g stanowiska
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY - DREWSTYL - 2016-08-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Pracownik fizyczny
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Sulęcinek (wielkopolskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-04-04 - Leszno (wielkopolskie)
prowadzenie geodezyjnych baz danych oraz spraw związanych z aktualizacją treści mapy zasadniczej, zgodnie z ogłoszeniem na: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-01-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wg stanowiska
NAMYSŁOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-10-17 - Namysłów (opolskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci i instalacji telekomunikacyjnych, systemów alarmowych, systemów kontroli dostępu, telewizji przemysłowej, systemów sygnalizacji pożaru, automatyki obiektowej oraz sieci komputerowej, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej).Wersja rozszerzona oferty dostępna pod adresem: http://17tol.wp.mil.pl/plik/file/Ofertypracy/OFERTA_PRACY_insp_nadz_ttech_18_07_2018.pdf
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
Mile widziane osoby w zawodzie ślusarz, płytkarz, osoby z doświadczeniem w budowlance, osoby chętne do pracy w nowym zawodzie. Wymagana umiejętność pracy w zespole, zdolności manualne, samodzielność, dokładność, zaangażowanie, chęci do pracy. Praca polega na montowaniu okien, drzwi, rolet. Dla osób z okolicznych powiatów, którzy nie posiadają własnego środka transportu firma oferuje przejazd firmowym autobusem (w przypadku grupy pracowników min. 25 osób).
kontakt przez OHP - 2017-10-11 - Kornice (śląskie)
cieśla
Usługi Ogólnobudowlane Arkadiusz Jamrus - 2016-10-10 - Sławoszyno (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wołów (dolnośląskie)
do uzgodnienia.
KOFMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-27 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
Warmax s.c., Anna Krech, Andrzej Krech - 2016-09-06 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
sortowanie odzieży używanej
STARTEX PPHU Grażyna Wróblewska - 2016-08-03 - Starachowice (świętokrzyskie)
•Realizacja zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,•Pomoc w ciągłym nadzorze nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w firmie oraz dążenie do poprawy bezpieczeństwa,•Inicjowanie działań kształtujących prawidłowe zachowania z zakresie BHP,•Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie analiz,•Bieżące informowanie o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,•Proponowanie działań zapobiegawczych, zmniejszających ryzyko wystąpienia zdarzeń niebezpiecznych,•Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,•Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, organizacji i metod pracy na stanowiskach, na któ
P. U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Legnica (dolnośląskie)
kontakt z klientami firmy, obsługa klienta w firmie a także na terenie budowy, dostarczenie materiałów do klienta , reklamacje
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Nysa (opolskie)
Usługi kosmetyczne.
Dorota Jacyniak Biuro Podróży "GOOD LUCK!" NZOZ Centrum Stomatologiczne "CERAMIX" Centrum Kosmetyczne "LIMONKA" - 2017-11-03 - Tychy (śląskie)
Zakres zadań, w szczególności:1) Przygotowywanie, kompletowanie, sprawdzanie pod względem rachunkowym i przedkładanie do zatwierdzenia dokumentów finansowych.2) Kontrola pod względem formalno-rachunkowym, klasyfikowanie i dekretowanie dowodów finansowych oraz księgowanie wydatków jednostki i wniosków o zaangażowanie wydatków.3) Kontrola wstępna i bieżąca dokumentów kasowych.4) Klasyfikowanie środków trwałych.5) Prowadzenie ewidencji stanu majątkowego jednostki.6) Amortyzowanie środków trwałych.7) Prowadzenie analityki środków trwałych i syntetyki wyposażenia.8) Bieżące sprawozdanie zgodności wyciągów bankowych z ewidencją syntetyczną.9) Uzgadnianie syntetyki z analityką.10) Bieżąca analiza kont rozrachunkowych, zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie Skarbnikowi.11) Rozliczanie osób za powierzone mienie (paliwo, materiały).12) Sporządzanie dziennika obrotów oraz zestawienia obrotów i sald miesięcznie.13) Prowadzenie analityki do konta 300 Materiały oraz rozliczanie osób odpowiedzialnych.14) Ewidencja i sprawozdawczość z zakresu środków pozyskanych, w tym unijnych.15) Rozliczanie inwentaryzacji.16) Prowadzenie rejestru wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacja budżetową.17) Prowadzenie ewidencji dochodów budżetu państwa w zakresie danych osobowych przygotowywanie przelewów tych opłat.18) Prowadzenie księgowości syntetycznej inwestycji.19) Prowadzenie kartotek finansowych dla każdej inwestycji konto 080 oraz księgowanie powstałych z tego tytułu środków trwałych OT.20) Sporządzanie informacji, deklaracji i sprawozdań z zakresu wykonywanych czynności21) Sporządzanie sprawozdań środków trwałych SG-01 do Urzędu Statystycznego.22) Sporządzanie bilansu Urzędu Rachunku Zysków i Strat, Zmian Funduszu Jednostki oraz zbiorczych bilansów jednostek i zakładów budżetowych, rachunków zysków i strat, zmian funduszu jednostki oraz bilansu skonsolidowanego.23) Przygotowywanie przelewów środków finansowych.24) Kompletowanie, bieżące rejestrowanie i przekazywanie do archiwum akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną.25) Sprawowanie zastępstwa w czasie nieobecności inspektora ds. płac w zakresie posiadanej wiedzy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta Ustka, budynek biurowy bez windy, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale od 3000 zł do 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-01-12 - Ustka (pomorskie)
Przygotowywanie posiłków śniadaniowych i obiadowych, wydawanie posiłków kelnerom, utrzymywanie czystości w miejscu pracy. Praca jednozmianowa w godzinach od 12:00 do 20:00.
Zajazd Elite Restauracja La Bell - 2018-03-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
szycie obuwia i cholewek
PPH VAN-DAM WALDEMAR GIZA - 2018-06-22 - Puławy (lubelskie)
księgowanie i obsługiwanie firm
AARna Deepak Soni - 2016-04-01 - Rzgów (łódzkie)
-opieka i pomoc dzieciom przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu szkolnego w drodze do szkoły i powrocie ze szkoły
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Miłoszyce (dolnośląskie)
- Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu POWER. Bieżąca obsługa administracyjna projektu pod względem przepływu dokumentów. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń. Realizacja działań informacyjnych i promocyjnych. Przygotowywanie i prowadzenie postępowania ofertowego. Nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych OISW w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2500 do 4500 zł/brutto - w zależności od kwalifikacji. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.07.2016 do czerwiec 2020 r. na czas realizacji projektu POWER finansowanego ze środków unijnych. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Mile widziane doświadczenie w zakresie funduszy unijnych oraz prawa zamówień publicznych. Wymagana umiejętność obsługi pakietu Office.
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W KATOWICACH - 2016-06-07 - Katowice (śląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-09-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)