INSPEKTOR NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH Wrocław oferta pracy TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH
Wynagrodzenie: do 7 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonychdo stosowania w budownictwie;3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;4. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Miejsce pracy: siedziba pracodawcy i miejsca zarządzania nieruchomościami na terenie Gminy Wrocław. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością zawarcia dalszej umowy na czas określony lub nieokreślony. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 325 24 65 lub e-mail: abartosz (at) tbs-wroclaw.com.pl
Data publikacji: 2019-11-22
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przybyszewskiego 102/104, 51-148 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonychdo stosowania w budownictwie;3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;4. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Miejsce pracy: siedziba pracodawcy i miejsca zarządzania nieruchomościami na terenie Gminy Wrocław. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością zawarcia dalszej umowy na czas określony lub nieokreślony. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 325 24 65 lub e-mail: abartosz (at) tbs-wroclaw.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 7 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 7 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier elektroenergetyk (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe inżynieryjne, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ogarniczeń, staż pracy: min. 2 lata pracy w zawodzie na stanowisku inspektora nadzoru w ostatnich 3 latachbardzo dobra znajomość prawa budowlanego, rozporządzeń wykonawczych, znajomość programu kosztorysowego NORMA-PRO, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Przybyszewskiego 102/104, 51-148 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Przybyszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 102/104
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 03.12.2019
Oferta pracy ważna do: 22.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7a231949afc6af548e798fee49ebbe4c
Podobne oferty pracy
obsługa pojazdu komunikacji miejskiej
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Kraków (małopolskie)
całokształt prac zwiazanych z obsługą hurtowni na wyznaczony terenie, wizyty w sklepach sieciowych, aktywna współpraca z przedstawicielami handlowymi ds. detalu
KATOWICKIE ZAKŁADY CHEMII GOSPODARCZEJ "POLLENA-SAVONA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Montaż i demontaż rusztowań, prace pomocnicze przy montażu rusztowań - praca w delegacji
BERBUD Artur Berłowski - 2016-04-12 - Bełchatów (łódzkie)
Sprzedaż kosmetyków kolorowych (akcesoria do paznokci oraz lakiery hybrydowe)Praca w systemie równoważnym 09.00 - 21.00 ELASTYCZNY CZAS PRACYPrac w CH Ogrody - lokal NEONAIL
Przedsiębiorstwo Handlowe " Yes" Janusz Kurowski - 2019-01-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Rozliczenia członków wspólnot mieszkaniowych. Zatrudnienie od 1.06.2016
Zarząd Nieruchomości ELZAM-DOM Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1. Otwieranie instrumentów finansowych na zlecenie klientów oraz aktualizowanie istniejącej bazy danych; 2. Sporządzanie raportów kontrolingowych dotyczących poprawności danych instrumentów finansowych; 3. Regularny kontakt ze stakeholderami oraz powiązanymi zespołami; 4. Udział w różnorodnych inicjatywach i projektach; 5. Odpowiadanie na zapytania klientów.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Ogólna charakterystyka - Do zadań na ww. stanowisku należało będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego w terminie do dnia 21 stycznia 2016 r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzedu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-15 - Słupsk (pomorskie)
prace techniczne związane z administrowaniem nieruchomościami,konserwacja budowlana,sanitarna,elektryczna,itp.remonty,rozliczanie prac konserwacyjnych,nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem czystości w budynkach i terenie administrowanym
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
robotnik budowlany
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH "DOM BUD" R.BIESIADA WAŁCZ - 2017-03-30 - Wałcz (zachodniopomorskie)
jw
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2018-12-10 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie autobusempraca na umowę na czas określony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca na trzy zmiany według grafiku - dyspozycyjność całą dobęoferta dostępna w sali D
POLBUS-PKS Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca przy obróbce drewna.
STOLARSTWO OGÓLNE Józefa Stramek - 2019-04-16 - Sidzina (małopolskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo - księgowym. Okres zatrudnienia do 31.10.2019. Godz. pracy 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-03-19 - Słupsk (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie protokołów pokontrolnych, ocena zagrożeń, przegląd stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, ocena ryzyka zawodowego, współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, uczestniczenie w konsultacjach w pracach komisji bezpieczeństwa, które zajmują się zapobieganiem choroba zawodowym i wypadkom w pracy.
Komenda Miejska Policji w Świnoujściu - 2017-11-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
-nadzorowanie robót budowlanych,-sprawdzanie jakości wykonywanych robót,-dokonywanie odbiorów robót,-wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-02-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków. Utrzymanie czystości w kuchni. Obsługa urządzeń kuchennych.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Stronie Śląskie (dolnośląskie)
zbieranie niewykorzystanych i uszkodzonych elementów z linii produkcyjnych i dalszy ich transport w przeznaczone do tego miejsce
LG ELECTRONICS MŁAWA SP. Z O.O. - 2019-11-19 - Mława (mazowieckie)
- praca w dziale księgowości w Urzędzie Gminy
Urząd Gminy Sokoły - 2017-01-03 - Sokoły (podlaskie)
wykonywanie usług opiekuńczych w zakresie-zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych, opieki higienicznej i pielęgnacyjnej, zapewnienia kontaktów z oteczeniem
POLSKI CZERWONY KRZYŻ - Wielkopolski Oddział Okręgowy - 2016-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
Opieka nad dziećmi
INVEST EKO ROMUALD KRZESIŃSKI - 2016-07-01 - Poniatowice (dolnośląskie)
Poszukiwana osoba do zespołu w Wydziale: Wydział Promocji Przedsiębiorczości, w Departamencie: Departament Promocji, który zajmuje się wdrażaniem instrumentów promocji gospodarki i przedsiębiorczości regionu łódzkiego. Zadania: kontakty bezpośrednie z przedsiębiorcami, przebiegające według określonej procedury postępowania; organizacja spotkań grupowych animujących współpracę, tj. m.in. spotkania networkingowe, szkolenia, konferencje; nawiązywanie relacji pomiędzy przedsiębiorstwami na rynkach lokalnych oraz za granicą; nawiązywanie współpracy między przedsiębiorstwami a ośrodkami naukowymi zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym w obszarze specjalizacji (w tym m.in. w: poszukiwaniu potencjalnych partnerów biznesowych z zagranicy dla firm działających w obszarach specjalizacji); przekazywanie wiedzy o zagranicznych rynkach; promocja lokalnego potencjału gospodarczego; określanie potrzeb przedsiębiorców w zakresie współpracy w obszarze innowacji i internacjonalizacji; obsługa i bieżące śledzenie informacji na portalach internetowych dotyczących innowacji, dofinansowania, internacjonalizacji; tworzenie baz danych przedsiębiorców zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych; archiwizacja dokumentów powstających w Wydziale.Pracodawca ze swojej strony gwarantuje: stabilność zatrudnienia - pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy - okres próbny; praca w młodym zespole; łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych; możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych; możliwość udziału w różnych projektach, akcjach dobroczynnych; respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny; pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach; rozsądne godziny pracy - wolne weekendy; dogodna lokalizacja - centrum miasta.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI - 2019-03-14 - Bełchatów (łódzkie)
• kompletowanie oraz kontrola detali;• weryfikacja i oddzielenie detali wadliwych od detali właściwych;• pakowanie odpowiedniej ilości detali i kontrolowanie ich ilości zgodnie ze zleceniem produkcyjnym; • prawidłowe gospodarowanie materiałami z tworzywa sztucznego używanymi w procesie produkcyjnym w tym minimalizacja odpadów z tworzyw sztucznych oraz mielenie pozostałości poprodukcyjnych;
TMR Plastics Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem o naborze na stronie http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-12-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Udział w działalności inspekcyjno kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych i pism z zakresu właściwości PINB, opracowywanie projektów wniosków i zaleceń pokontrolnych, gromadzenie i prowadzenie akt administracyjnych, obsługa kancelaryjno-biurowa i organizacja pracy sekretariatu, przyjmowanie interesantów i udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Słupsk (pomorskie)
Pakowanie pieczywa i ciast; nadziewanie, lukrowanie pączków. Wymagana aktualna książeczka sanepidu. Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia. System pracy 4 brygadowy.Wymagana aktualna książeczka sanepidu oraz minimum 3 miesiące doświadczenia w pracach na produkcji. Kontakt telefoniczny, osobisty lub e-mail. Miejsce wykonywania pracy Łódź, ul. Tymienieckiego 22/24.
SILESIA JOB CENTER SP. Z O.O. - 2016-03-30 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie bieżacych kontaktów - branża opakowań z tektury. Praca na terenie woj. lubuskiego.
IBM-PACK Ireneusz Mazur - 2016-09-21 - Nowa Sól (lubuskie)
Murarz
Budowlana Firma K.M.K. Włodek Krzysztof - 2017-08-14 - Radlna (małopolskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-10-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
a) sporządzanie dokumentów i pism na potrzeby Działu Inwestycji, b) opracowywanie analiz, meludnków i zestawień,c) prowadzenie teczek zadaniowych. Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV): kadry (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)