INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Sokoły oferta pracy Urząd Gminy Sokoły
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - praca w dziale księgowości w Urzędzie Gminy
Data publikacji: 2017-01-03
Lokalizacja: Sokoły (podlaskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Sokoły
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek Mickiewicza 10, 18-218 Sokoły, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: - praca w dziale księgowości w Urzędzie Gminy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokoły
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wysokomazowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sokoły
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe rachunkowość, prawo lub ekonomia
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Sokoły
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Adres pracodawcy:
Rynek Mickiewicza 10, 18-218 Sokoły, powiat: wysokomazowiecki, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty lub telefoniczny tel. 86 476 30 14 wew. 316
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: wysokomazowiecki
Gmina pracodawcy: Sokoły
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sokoły
Ulica pracodawcy: Rynek Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wysokiem Mazowieckiem
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 03.01.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ciast, przyrządzanie kwasów chlebowych, obsługa pieców i maszyn
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
kontrola wyrobów gotowych części samochodowych, znajomość angielskiego w celu kontaktu z klientami firmy, wypełnianie dokumentów oraz reklamacji w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kobierzyce (dolnośląskie)
- Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej raz w miesiącu, kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno-budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników RON w zakresie ochrony przeciwpożarowej; udzielanie instruktażu dowódcom pododdziałów do szkolenia przeciwpożarowego podległego stanu osobowego; uczestniczenie w okresowych przeglądach budynków, urządzeń, instalacji itp.; opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpożarowej; opracowywanie analiz stanu ochrony przeciwpożarowej w jednostce wojskowej; sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym prac niebezpiecznych pod względem pożarowym, zgodnie z przyjętymi procedurami i wydanymi dokumentami. W zakresie bhp: prowadzenie szkoleń wstępnych, współuczestniczenie w wydawaniu skierowań na badania lekarskie.- Wynagrodzenie: 2530 zł brutto +10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca od poniedziałku do czwartku od godz. 7:00 do godz. 15:30, w piątki od godz. 7:00 do godz. 13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim minimum 3 lata, przy wykształceniu wyższem min. 1 rok. Wymagane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej. Wymagana biegła obsługa komputera i programów z pakietu Office, Windows. Mile widziane wykształcenie z zakresu BHP, w tym: zawód technika bhp lub zawód technika bhp oraz co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp. Kontakt wyłącznie e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
- obsługa w zakresie technicznego utrzymania zasobów Spółdzielni i nieruchomości Wspólnot Mieszkaniowych;- przygotowywanie projektów planów gospodarczych w zakresie remontów i konserwacji;- sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów;- przygotowywanie dokumentów wg przyjętych procedur przetargowych na roboty budowlane i usługi;- monitorowanie prowadzonych prac konserwacyjnych i remontowych;- prowadzenie książek obiektów budowlanych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "METALURG" - 2017-06-30 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Produkcja opakowań miękkich -obsługa maszyn zgrzewających, kontrola jakościowa produktu. Pracodawca zapewnia szkolenie stanowiskowe. Praca w systemie 12 godzinnym- pierwsza umowa na okres próbny.
Amerplast Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Borki-Wyrki (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Białogard (zachodniopomorskie)
Wykładanie towaru, przyjmowanie towaru, sprzedaż na kasie, obsługa stanowiska wędliniarskiego.Doświadczenie zawodowe 1 rok mile widziane.
DELIKATESY Piotrowska Monika - 2015-12-03 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Kontrola i nadzór nad przestrzeganiem i stosowaniem przepisów prawa budowlanego, prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu PB, kontrola budów i obiektów budowlanych w terenie
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-07-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prace pomocnicze w dziale produkcji, klejenie, transport półproduktów do maszyny, ustawianie wyrobu gotowego na palecie, prace porządkowe. Praca na cały etat, od poniedziałku do piątku w godinach 6-14, 14-22 i 22-6.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Pruszków (mazowieckie)
Wykonywanie zadań z ustaw i przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, związane z procesem zatrudniania i zwalnianiapracowników DPS, realizowanie polityki kadrowej i płacowej, prowadzenie akt osobowych, zawieranie i przedłużanie umów o pracę, opracowywanie procedur dla zakresu zadań, prowadzenie spraw emerytalno-rentowych.
5 DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-07-26 - Łódź (łódzkie)
obsługa wagi towarowej, kontrolowanie owoców dostarczanych do ważenia; ważenie owoców, prowadzenie bieżącej obsługi technicznej wagi
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Dąbrówka Stara (mazowieckie)
Obróbka mechaniczna i ręczna drewna.Doświadczenie zawodowe mile widziane.
DECOPLAST HUBERT PIĘTKA - 2017-02-13 - Wola Rafałowska (mazowieckie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Montaż maszyn i urządzeń wraz z ich dostarczeniem do Klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Krosno (podkarpackie)
Prowadzenie księgi obiektu budowlanego.Opiniowanie dokumentacji prac remontowych. Dbanie o stan techniczny obiektu. Kontrola prac remontowo- budowlanych. Opracowywanie harmonogramu remontów. Nadzór nad gospodarką i ekspoloatacją służbowych pojazdów samochodowych. praca od 8.oo do 15.30 lub do uzgodnienia.
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Oleśnica (dolnośląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Kraków (małopolskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1. Przyjmowanie i rejestracja wniosków od inwestorów i projektantów zawierających propozycje usytuowania projektowanych sieci,2. analiza map i dokumentacji projektowej,3. wystawianie i doręczanie dokumentu obliczenia opłaty,4. wyznaczanie sposobu, terminu i miejsca narad koordynacyjnych oraz zawiadamianie o tym wnioskodawców i innych zainteresowanych podmiotów,5. sprawowanie funkcji przewodniczącego narad koordynacyjnych,6. opracowywanie wyników narady koordynacyjnej,7. wprowadzanie uzgodnionych projektów na mapę numeryczną,8. archiwizacja dokumentacji z narad koordynacyjnychPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Strumień (śląskie)
praca na magazynie; przyjmowanie towaru; wydawanie towaru; obsługa kasy fiskalnej; wykładanie towaru; wprowadzanie towarów do systemu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Tenczynek (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 1 miesiąc z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 5.50- 14.10. Kontakt osobisty z pracodawcą w środy w godz. 10- 14
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Słupsk (pomorskie)
Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. instalacji i sieci sanitarnych.Wynagrodzenie: 2500 zł brutto - na okresie próbnym, 3500 zł brutto po okresie próbnym.Kontakt z pracodawcą: Alicja Walniczek tel. 71-361-97-13, biuro (at) hjw.plInformacja o ofercie w sali D
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW SP.Z O.O. - 2016-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace budowlane, montażowe
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Napiwoda (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie materiałów do produkcji - składanie elementów - montażpodzespołów - układanie i pakowanie - prace porządkowe - obsługaprostych maszyn - wykonywanie poprawek (to nie jest oferta pracytymczasowej) Praca będzie wykonywana w kilku miejscach w zależności odaktualnych potrzeb klientów Wyrażamy zgodę na kierowanie kandydatówdo firmy, praca w godz. 6-14/ 14-22/22-6. Miejsce pracy: Złotniki, ul.Strzelecka 17, Opole, ul.Wschodnia 24, Gosławicka 3, Boguszyce, Prószków, ul.Partyzancka.
APN Service sp. z o.o. - 2018-07-18 - Boguszyce (opolskie)
Tworzenie dokumentacji niezbędnej do pozyskiwania środków z funduszy krajowych i zagranicznych na zadania inwestycyjne realizowane przez UG. Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i realizacja projektów ze środków funduszykrajowych i zagranicznych. Udział w prowadzeniu inwestycji i prac remontowych realizowanych przez UG.Przekazywanie zrealizowanych inwestycji użytkownikom. Współpraca ze stanowiskiem ds. planowania przestrzennego.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2017-06-14 - Malanów (wielkopolskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2017-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
udział w kontroli przedsiębiorców w celu ochrony interesów i praw konsumentów oraz interesówgospodarczych państwa;zapoznanie się z przepisami, normami, wytycznymi oraz innymi materiałami dotyczącymi przedmiotukontroli;współudział w opracowywaniu materiałów pokontrolnych;udział w wykonywaniu wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem kontrolnym ipokontrolnym;sporządzanie informacji i sprawozdań okresowych.;WARUNKI PRACYStanowisko pracy zlokalizowane jest 2 piętrze w kamienicy - bez windy. Występuje utrudniony lub ograniczonydostęp do budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach orazsamochód wykorzystywane do pracy w terenie nie jest dostosowany do prowadzenia przez osobyniepełnosprawne. Praca w terenie. Podstawowe wyposażenie stanowiska w zestaw komputerowy zoprogramowaniem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy - 2017-01-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)