INSPEKTOR DS. KOSZTÓW Słupsk oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KOSZTÓW
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo - księgowym. Okres zatrudnienia do 31.10.2019. Godz. pracy 7-15.
Data publikacji: 2019-03-19
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Braci Gierymskich 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretowanie i księgowanie dokumentów w programie finansowo - księgowym. Okres zatrudnienia do 31.10.2019. Godz. pracy 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KOSZTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: arkusz kalkulacyjny Excel dla zaawansowanych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Braci Gierymskich 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Braci Gierymskich
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.03.2019
Data dodania oferty pracy: 19.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Właściwe przygotowywanie posiłków i ich sprawne wydawanie wg przygotowanego jadłospisu, dochowanie wymogów receptury, kaloryczności przygotowywanych posiłków.
Dom Seniora DWOREK Spółka z o.o. - 2018-06-14 - Dąbie (pomorskie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Trzebicz (lubuskie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-06-09 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
praca w sklepie samoobsługowym
"HOSSA" R.ANDREJCZUK, M.E.WIŚNIEWSKI, M.WIŚNIEWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-08 - Białystok (podlaskie)
pracownik odpowiedzialny będzie m.in za pomoc w obsłudze finansowej projektu, sprawozdawczość oraz koordynację innych działań podejmowanych w jednostce w zakresie realizacji projektu
Zakład Karny w Krzywańcu - 2015-12-10 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
prowadzenie grupy przedszkolnej
Niepubliczne Przedszkole ,,Mini-Mini'' Marek Zaborowski w Hajnówce - 2016-09-01 - Hajnówka (podlaskie)
1. Prowadzenie spraw w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w tym szkoleń wstępnych z zakresu bhp dla nowo zatrudnianych pracowników. 2. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Sporządzanie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy.4. Prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową m.in. zaznajamianie pracowników z instrukcjami i regulaminami z zakresu ochrony przeciwpożarowej, organizowanie szkolenia przeciwpożarowego oraz wykonywanie działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników.5. Utrzymanie we właściwej liczbie i stanie technicznym sprzętu przeciwpożarowego i urządzeń pożarniczych oraz zapewnienie swobodnego dostępu do nich.6. Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy oraz informowanie pracowników o istniejącym ryzyku zawodowym, a także jej aktualizacja w miarę potrzeb.7. Sporządzanie dokumentacji związanej z naliczeniem i wypłatą ekwiwalentu za używanie odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej oraz za pranie.8. Współpraca ze służbą pracowniczą oraz innymi komórkami wewnętrznymi Ośrodka w sprawach bhp i ppoż., a także lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, PIP, PSP oraz PSSE.9. Współudział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp.10. Zaznajamianie pracowników z instrukcjami i regulaminami z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz organizowanie szkoleń w tym zakresie. 11. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej obrony cywilnej oraz prowadzenie ewidencjii sprawozdawczości z zakresu oc.12. Gospodarowanie środkami ochrony osobistej i odzieżą roboczą.13. Przyjmowanie i rozliczanie dostawy wody.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - 2019-01-11 - Chełm (lubelskie)
KONKURS; ścieżka dostępu: http://bip.pyskowice.pl/bipkod/047/002Wykształcenie: wyższe (prawo, administracja, budownictwo, drogownictwo, transport, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiskowa); min. 3 lata stażu pracy; pożądane uprawnienia budowlane oraz prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i eksploatacją komunalnych obiektów mostowych oraz bieżąca kontrola ich stanu technicznego, prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg i chodników, sporządzanie w programie ZUZIA kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów, nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją rowów komunalnych i kanalizacji deszczowej (bieżące utrzymanie, remonty, modernizacje), prowadzenie spraw z zakresu odpowiedzialności gminy za wypadki i szkody na drogach i chodnikach gminnych; jedna zmiana; miejsce pracy: siedziba urzędu miejskiego w Pyskowicach
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-11-17 - Pyskowice (śląskie)
Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, murowanie, szalunki, zbrojenia, praca w godz. 07:00 - 15:00
Usługi Remontowo-Budowlane CIESIELSTWO Wojciech Woźny - 2016-04-19 - Kotórz Wielki (opolskie)
Udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów, udział w tworzeniu ofert dla klientów, rozmowy handlowqe z klientami, obsług aposprzedażowa, udział w działaniach promocyjnych, udzielani epodstaowych informacji o produkcie, podstaowa obsługa sprzedawanych produktów, prace biurowe związane z obsługa dokumentów, wykonywanie zadań realizowanych w ramach projektów przez firmę
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Gdynia (pomorskie)
przygotowanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Pszczyna (śląskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej). Wersja rozszerzona oferty: http://17tol.wp.mil.pl/plik/file/Ofertypracy/OFERTA_PRACY_insp_nadz_18_07_2018.pdf
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
prace budowlane
PPHU WŁODZIMIERZ BÄCKER - 2019-03-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-08 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: bpajak (at) stoart.org.plMiejsce pracy teren woj. dolnosląskiego i treny ościenne
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2018-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Jazda ciągnikiem, wykonywanie prac zleconych przez pracodawcę
GRABO Zakład Irzyk Waldemar Niebocko - 2017-04-07 - Niebocko (podkarpackie)
spawanie elementów stalowych min. ram, łączenie części i elemantów wykonanych ze stali, stali nierdzewnej i aluminum
Tensa Automotive Sp. z o. o. - 2017-06-27 - Stąporków (świętokrzyskie)
kontrola jakości części samochodowych zgodnie z instrukcją, raportowanie do przełożonego, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
Formel D Polska Spółka z o.o. - 2019-02-11 - Kutno (łódzkie)
montaż instalacji klimatyzacyjnych Split, Multisplit
EZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Pomoc nauczycielowi w pracy z dziećmi, 2. Sprzątanie wyznaczonych pomoeszczeń, 3. Inne prace zlecone przez Dyrektora.
Przedszkole Niepubliczne Zgomadzenia Sióstr Urszulanek SJK - 2018-11-07 - Łęczyca (łódzkie)
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)
w/g potrzeb
Wiśniewscy S.C - 2016-09-09 - Kielce (świętokrzyskie)
tworzenie ofert sprzedażowych, koordynowanie procesu sprzedaży, realizacja planów sprzedaży, negocjowanie umów i warunków handlowych, działania marketingowe zwiększające sprzedaż produktu lub usługi
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Zduńska Wola (łódzkie)
załadunek i rozładunek samochodówprace magazynowesegregacja opakowań
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Częstochowa (śląskie)
Zgodne ze stanowiskiem; godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-21
OŚRODEK REHABILITACYJNO-WCZASOWY "SŁOWINIEC" - 2016-06-10 - Poddąbie (pomorskie)
montaż i utrzymanie nowoczesnych sieci światłowodowych, mile widziane zdolności ogólnotechniczne, obsługa elektronarzędzi
"SDB AGRO-EKO" Sp. z o.o. Karpicko - 2018-10-01 - Karpicko (wielkopolskie)
przełądunek towaru, składowanie i przygotowanie do transportu
ERONTRANS Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
pomoc przy pacjencie w szpitalu, sprzątanie oddziałów szpitalnych
SOTERA SP. Z O.O. - 2015-12-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)