INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY Kamień Pomorski oferta pracy BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Zgodny ze stanowiskiem

Data publikacji: 2019-03-08

Lokalizacja: Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)

Pracodawca: BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Gryfitów 2a, 72-400 Kamień Pomorski, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Zgodny ze stanowiskiem

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamień Pomorski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamieński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kamień Pomorski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Znajomość i umiejętnośc stosowania technik sprzedaży

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Znajomość rozpoznawania znaków pieniężnych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w aktywnej sprzedaży bezpośredniej.

Nazwa pracodawcy: BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim

Adres pracodawcy:
Gryfitów 2a, 72-400 Kamień Pomorski, powiat: kamieński, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kamieński

Gmina pracodawcy: Kamień Pomorski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kamień Pomorski

Ulica pracodawcy: Gryfitów

Numer budynku pracodawcy: 2a

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamieniu Pomorskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 08.03.2019

Oferta pracy ważna do: 07.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POZOSTALI SPRZEDAWCY SKLEPOWI (EKSPEDIENCI) - 1 914 - 2 500 PLN

Obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Gdów (małopolskie)

PRACOWNIK DO WYKŁADANIA TOWARU - do 8 PLN

Wykładanie towaru na poszczególnych działach
Nimes Sp. Z.O.O. - 2016-07-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR MASZYN - od 1 850 PLN

Obsługa i nadzór prasy zagniatającej końcówki kablowe na przewodach, wymiana zużytych lub uszkodzonych elementów w prasie pneumatycznej, konserwacja i przegląd prasy do zagniatania końcówek kablowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Kraków (małopolskie)

KONSERWATOR - od 2 000 PLN

Bieżąca naprawa sprzętu i urządzeń szkolnych. Naprawy i remonty stolarki okiennej i drzwiowej. Dbanie o należyty stan i sprawność łazienek. Systematyczne lokalizowanie usterek występujących w obiektach poprzez częste dokonywanie przeglądów pomieszczeń dydaktycznych oraz socjalnych. Dbanie i czuwanie nad zachowaniem sprawności urządzeńelektrycznych, wodnych i centralnego ogrzewania, a w przypadku awarii informowanie o dostrzeżonych usterkach, bądź wezwanie odpowiednich służb. Współpraca z firmą sprzątającą w zakresie utrzymania porządku na danym obiekcie. Wykonywanie doraźnych remontów tj., likwidacji przecieków z dachu, wymiany uszkodzonych fragmentów płytek i wykładzin, naprawy tynków, roboty malarskie itp. Wykonywanie wszelkich prac zgodnie z wymogami i zasadami BHP. Szczegółowy zakres obowiązków i wymagane dokumenty na stronie internetowej www.pwszplock.pl w zakładce -inne -oferty pracy
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-06-07 - Płock (mazowieckie)

MASAŻYSTA - od 2 000 PLN

Masaż technikami nepalskimi (masaż dźwiękiem)
Top Invest Sp. z o.o. Sp. komandytowa / Best Western Airport Modlin - 2016-10-17 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

SEKRETARKA - od 2 600 PLN

- sprawy administracyjne- korespondencja służbowa- organizowanie spotkań - przygotowywanie dokumentacji przetargowej
WARS S.A - 2018-07-04 - Gdynia (pomorskie)

FRYZJER MĘSKI/DAMSKI - od 2 000 PLN

fryzjer męski/damski
Salon Fryzjersko-Kosmetyczny SIMON LIDIA BERAŚ - 2016-12-19 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - do 2 200 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2016-11-03 - Gdańsk (pomorskie)

OBUWNIK MONTAŻYSTA - PASTOWANIE DO PRZYUCZENIA - od 2 300 PLN

Praca polega na pastowanie i wykończeniu obuwia gotowego. Po 3 miesięcznym okresie próbnym - umowa na czas nieokreślony. Godziny pracy: 7.00- 15.00
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-08-23 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 11 PLN

Obsługa firm, prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP, sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Nowosielski Adam F.P.H.U. "NOWEX" - 2016-07-04 - Skrzyszów (śląskie)

MONTER/MONTERKA - od 2 682 PLN

praca na produkcji . montowanie elementów, produkcja sterowników do sprzętów AGD
kontakt przez OHP - 2019-02-01 - Namysłów (opolskie)

CZYNNOŚCI REKRUTACJI - od 14,7 PLN

charakter pracy dodatkowej, tworzenie ofert pracy, poszukiwanie pracowników z państw wschodnich, prowadzenie statystyk i raportówZnajomość zasad rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Dobra (łódzkie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 1 200 PLN

Prowadzenie kontroli warunków praccy raz przestrzegania przepisó i zasad BHP
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Barcząca (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 16 PLN

praca na linii produkcyjnej
kontakt przez OHP - 2018-06-01 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

- udzielenie informacji w sprawach ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników,- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego rolników,- prowadzenie ewidencji płatników składek i ich rozliczeń okresów podlegania ubezpieczeniu- opracowanie wniosków o ulgę lub umorzenie nalezności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- dochodzenie nalezności z tytułu składek oraz zwrot nadpłat na ubezpieczenie spolłeczne rolników,-analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek.- przeprowadzenie wizytacji gospodarstw dłuzników,- wydawanie zaświadczeń na żądanie osób ubezpieczonych lub instytucji, - uzgadnianie miesięcznych wpływów należności z tytułu składek z wydziałem finansowo - księgowym,- sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu - 2017-12-14 - Kościan (wielkopolskie)

BRUKARZ - od 3 000 PLN

wtkonywanie zleconych robót brukarskich i drogowych
MAX OIL Spółka Wielobranżowa Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI - od 3 900 PLN

Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; opracowywanie wniosków; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; realizacja zadań; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie planów inwestycji; sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji i remontów w rodzinnych ogrodach działkowych; prowadzenie dokumentacji, sprawozdań z dzialalności inwestycyjnej; skladanie okresowych sprawozdań i wnioskówGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW - OKRĘG WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE - 2018-09-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - od 2 550 PLN

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńpłacowych. Obsługa płacowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS. Administrowanie sprawami szkoleniowymi szpiltala. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. SPOŁECZNEJ STRAŻY RYBACKIEJ - od 3 000 PLN

Realizowanie zadań w zakresie ochrony wód
OKRĘG POLSKIEGO ZWIĄZKU WĘDKARSKIEGO W KOSZALINIE - 2016-06-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)

RPO SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

(dla osób powyżej 30rż) obsługa klientów, sprzedaż odzieży
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

BARMAN - od 2 250 PLN

Barman
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - OFERTA KONKURSOWA - od 4 500 PLN

określony w ogłoszeniu o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2018-06-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty z pracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminów wykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnychprzy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń istatystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkamiadministracji państwowej. 14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 15. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 16. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeń technicznych. 17. Sprawdzanie zgodności wykonywanychprac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 18. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 19.Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 20. Sporządzanie projektów, schematów do dokumentacji. 21. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 22. Sprawdzenie poprawności wykonania protokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarów elektrycznych w budynkach szpitala. 23. Uczestniczenie w odbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 24.Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 25. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 26. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 27. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzeniatechniczne i wyposażenie. 28. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 29. Aktualizacja zamówionych przez szpital publikacji (Bezpieczny budynek, Przegląd i kontrola budynku, Standardy techniczne i sanitarno-higieniczne w zakładach opieki zdrowotnej). 30. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 31. Aktualizacja wskaźników ośrodków kosztów działalności podstawowej. 32. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 33. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 34. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 35. Wpisywanie odpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeńitp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 36. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów i przekazywanie ich do Działu Ekonomiczno-Księgowego.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-09-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KIEROWCA KAT. B ( BUS) - od 3 000 PLN

prawo jazdy kat. B, doświadczenie na ww stanowisku,trasy międzynarodowe
ARTCOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-11 - Ociąż (wielkopolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW: ADMINISTROWANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMIW ZESPOLE WSPOMAGAJĄCYM - od 2 573 PLN

Ośmiogodzinny system pracy. Ponad połowa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu. Wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ - Obsługa programowa i sprzętowa lokalnego systemu informatycznego - Obsługa lokalnej sieci informatycznej - Wdrażanie i uruchamianie nowych wersji systemów i aplikacji informatycznych - Bieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń peryferyjnychWYMAGANIA NIEZBĘDNE Wykształcenie: średnie informatyczne doświadczenie zawodowe : 1 rok i 6 miesięcy w obszarze związanym ze znajomością budowy i obsługi urządzeń komputerowych, podstawy administracji systemami operacyjnymi Prawo jazdy kat. B Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykształcenie: wyższe informatyczne specjalistyczne przeszkolenie dla administratorów teleinformatycznych samodzielność, dyspozycyjność, komunikatywnośćDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE Życiorys/CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnienia - potwierdzające długość i rodzaj doświadczenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia Kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe przeszkolenia Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2018 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzibą przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, które nie są wymagane przepisami prawa, proszę o wyraźne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdyż brak takiej zgody będzie skutkować odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia. List motywacyjny, oświadczenia należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem. Każde oświadczenie powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Oferty niekompletne, które nie zawierają wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Kandydatki/kandydaci będą informowani telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego.Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby niepełnosprawne.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. https://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,37677
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2018-11-15 - Sanok (podkarpackie)

OPERATOR MASZYN DO OBRÓBKI SKRAWANIEM - 997,4 PLN

ustawianie i obsługa pojedyńczych i zlozonych obrabiarek oraz maszyn znajdujących się na produkcji
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

ASYSTENTKA BIURA - 997,4 PLN

pisanie tekstów na komputerzepomoc w nadzorowanu nad logistyką zamówień i zleceńStaż odbywać się będzie: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KOORDYNATOR DZIAŁAŃ TURYSTYCZNYCH I KULTURALNYCH - 997,4 PLN

Wg programu stażuRPO
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Gościm (lubuskie)

INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym (obsługa kasowa). Bieżąca obsługa Klientów w zakresie bezgotówkowym (czynności dysponenckie). Promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów Banku.
Bank Pekao S.A. - 2018-03-09 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR BRANŻY DROGOWEJ(NR 4262) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat