INSPEKTOR JAKOŚCI Kutno oferta pracy Formel D Polska Spółka z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: kontrola jakości części samochodowych zgodnie z instrukcją, raportowanie do przełożonego, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
Data publikacji: 2019-02-11
Lokalizacja: Kutno (łódzkie)
Pracodawca: Formel D Polska Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 99-300 Kutno, powiat: kutnowski, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontrola jakości części samochodowych zgodnie z instrukcją, raportowanie do przełożonego, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kutno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kutnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kutno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: dobry wzrok, spostrzegawczość
Nazwa pracodawcy: Formel D Polska Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Adres pracodawcy:
Toszecka 101, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv należy przesłać na adres email
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Toszecka
Numer budynku pracodawcy: 101
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 11.02.2019
Oferta pracy ważna do: 11.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad przebiegiem prac realizowanych przez wykonawców zewnętrznych. Kontrola stanu techniczbego nieruchomości obsługiwanych przez pracodawcę. Wykonywanie inwentaryzacji obiektów i sporządzanie kosztorysów. Organizacja i nadzór nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego nieruchomości. Przygotowanie materiałów przetargowych na realizację remontów. Prowadzenie dokumentacji technicznej dla nieruchomości.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O., Ul. 17 stycznia 48 02-146 W-wa, Oddział Giżycko - 2017-09-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie szkoleń RODO, opracowywanie dokumentacji RODO, wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczenstwa informacji, audyty, pisanie procedur, kontakt z klientem
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2018-04-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Sprzątanie i przygotowywanie apartamentów przed, po i w trakcie pobytu gości, dyspozycyjność do pracy pod presją czasu, niekaralność. Odferta w sali: B
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Wrocław (dolnośląskie)
ustalenie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie i nadzorowanie ich wykonanie w obiektach, budynkach ilokalach stanowiących własność m.st. Warszawy, m.in. w zakresie: robót ogólnobudowlanych, robót drogowych, robót dekarskich, robót malarskich i posadzkarskich, robót stolarsko-ślusarskich, przeglądów i robót kominiarskich. Dokonywanie bieżących oględzin budynków jak w pkt. 1, dot. stanu w zakresie branży budowlanej, podejmuje działania w ślad za dokonanymi ustaleniami i potrzebami.Sporządzanie planów remontów, typowanie robót w zakresie konserwacji. Przygotowywanie planów inwestycji na terenie DOM.Uczestniczenie w komisjach dot. stanu technicznego obiektów i lokali, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali.Typowanie, sporządzanie niezbędnych protokołów oceny i typowania robót, przygotowywanie wyceny i zlecanie wykonanie remontów obiektów lub lokali. Wprowadzanie wykonawcy na obiekt, nadzorowanie realizację robót budowlanych w zakresie prawidłowości ich wykonania, jakości, terminów, ilości zużytych materiałów, ocenienie prawidłowości wykonanej dokumentacji powykonawczej.Weryfikowanie kosztorysów i sporządzanie protokołów odbioru robót po ich komisyjnym odbiorze. Zgłaszanie planowanych robót do Delegatury Wydziału Architektury m.st. Warszawy, przygotowywanie wniosków do Stołecznego Konserwatora Zabytków o wydaniedecyzji/zleceń. Zlecanie wykonanie robót zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, Ustawy o własności lokali, Ustawy o ochroniepraw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego oraz Zarządzaniami Dyrektora ZGN Mokotów.Przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów do konkursów ofert i przetargów, uczestniczenie w komisjikonkursowej/przetargowej. Nadzorowanie pod względem technicznym przebudowy lub adaptacje lokali mieszkalnych i użytkowych oraz opiniowanie wniosków do adaptacji. Sporządzanie opinii technicznych dot. remontów wykonanych przez Wspólnoty Mieszkaniowe na podstawie dokumentów przekazanych przez pełnomocników m.st. Warszawy. Dokonywanie bieżących przeglądówschronów i budowli ochronnych. Odpowiadanie za stan techniczny obiektów- zlecanie prac do wykonania. Przygotowywanie harmonogramów przeglądów rocznych i 5- letnich budynków branży budowlanej, nadzorowanie konserwatora budowlanego w zakresie wykonywania przeglądów rocznych i wykonawców przeglądów kominiarskich i 5- letnich w zakresie terminów i prawidłowości wykonania przeglądów, dokonuje rozliczeń finansowych za wykonane przeglądy. Dokonywanie wpisów do książek obiektów budowlanych i kompletowanie dokumentów z wykonanych przeglądów budynków. Odpowiadanie za prawidłową realizację umowykonserwatorskiej oraz umów na roboty remontowe i projektowe zawartych przez ZGN Mokotów. Wykonywanie decyzji wydanych Nadzór Budowlany, Stołecznego/Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Straż pożarna, Stację Sanitarno- Epidemiologiczną,Inspekcje Pracy i inne organy uprawnione do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statusowymi ZGN Mokotów.Nadzorowanie wykonanie robót. Przygotowywanie umów/porozumień na roboty remontowe. Wspólnie z inspektorami ds. sanitarnych i elektrycznych dokonywanie przeglądów budynków i obiektów nowo przyjętych, sporządzanie opinii technicznych. Przygotowywaniedokumentacji do korekty udziałów miasta w budynkach wspólnot mieszkaniowych, wykonywanie szkiców i pomiarów kontrolnych powierzchni lokali miasta w zakresie niezbędnym do zdobycia lokalu lub nieruchomości. Obsługiwanie programu komputerowegoSZTON w zakresie realizowanych napraw, remontów i przeglądów. Udzielanie terminowo odpowiedzi na pisma, skargi i wnioski wpływające do ZGN Mokotów, zgodnie z dekretacją Kierownika DOM. Wykonywanie zadań wynikających z wewnętrznych regulacji izarządzeń.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
poznanie funkcjonowania Inspektoratu poprzez obserwację oraz czynny udział w realizacji zadań. Zapoznanie się z obowiązującymi procedurami działania, działaniem podsystemów monitorowania ruchu statków i przekazywania informacji. Asystowanie przy procesie zarządzania ruchem statków, komunikacji radiowej, realizacji Instrukcji działania służby kontroli ruchu statków i SSN/NCA.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2018-03-15 - Gdynia (pomorskie)
Obijanie mebli tkaniną. Doświadczenie zawodowe mile widziane.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2016-07-20 - Piaski (wielkopolskie)
1. Prowadzenie archiwum zakładowego, 2. Przygotowywanie projektów Zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, 3. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu, 4. prowadzenie rejestru wyżej wymienionych aktów prawa wewnętrznego, 5. Przygotowywanie porozumień dotyczących współpracy z jednostkami Powiatu Płockiego, 6. Prowadzenie spraw socjalnych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-09-29 - Płock (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniej bielizny
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Transport towarów na trasach międzynarodowych, załadunek, rozładunek.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MAX-TRANS S.C. ZENON ZWARDOŃ, RAFAŁ KLOC - 2015-12-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
samodzielne przygotowywanie posiłków;
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Zambrów (podlaskie)
sprzedaż paliwa, towarów spozywczych, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Dorohucza (lubelskie)
wykształcenie zawodowe, chęć do pracy, mile widziane doświadczenie i prawo jazdy kat. B miejsce pracy: Ostrów Wlkp. i okolice
Damian Jaźwiec Zakład Budowlano Remontowy Domibud - 2016-02-16 - Będzieszyn (wielkopolskie)
obsługa klienta
Firma Handlowo-Usługowa "Do-Dar" Dorota Młynarska - 2016-02-26 - Krynica Morska (pomorskie)
liczenie towaru za pomocą urządzeń skanujących
kontakt przez OHP - 2016-09-20 - Chrzanów (małopolskie)
Transport towaru na terenie Kraju
BAZA TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykonywanie badań diagnostycznych
Marzena Zadura Prywatne Laboratorium Analiz i Usług Medycznych - 2017-01-04 - Puławy (lubelskie)
Obsługa klientów w zakresie świadczonych usług, dokonywanie operacji gotówkowej i bezgotówkowych, udział w akcjach marketingowych
STEFCZYK FINANSE - TZ SKOK Sp. z o.o.S.K.A - 2015-11-19 - Głubczyce (opolskie)
ochrona maszyn i urządzeń
Agencja Ochrony Osób i Mienia JUSTUS Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Suszec (śląskie)
pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych, - przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, - aktywna sprzedaż produktów finansowych, - udział w akcjach marketingowych, - kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
REGIONALNA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA IM. ŚW.BRATA ALBERTA - 2016-11-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa cieżkich urządzeń sprzatających, dobra organizacja pracy własnej, dobre czynności naprawcze
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Łódź (łódzkie)
ewidencja w zakresie przypisu czynszów, kosztów, świadczeń oraz opłat z tytułu zajmowanych lokali we wspólnotach mieszkaniowych i zasobach komunalnych; analiza i zmiany wymiaru przepisów z tytułu zajmowanych lokali na podstawie decyzji wydanych przez dział administracji; przygotowywanie dokumentów księgowych do księgowania; analiza ekonomiczna analitycznych i syntetycznych kont księgowych
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zgierz (łódzkie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-02-06 - Leszno (wielkopolskie)
Dyspozycyjność na planie filmowym serialu Ojciec Mateusz
kontakt przez OHP - 2017-09-26 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Zgodny z programem stażu przedłożonego przez Organizatora tj. Szpital Powiatowy w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 36A. Kontakt: 77 40 70 112
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Obsługa komputera, programów Word i Excel, rozliczanie czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Glinno (wielkopolskie)
Rozliczenia członków wspólnot mieszkaniowych. Zatrudnienie od 1.06.2016
Zarząd Nieruchomości ELZAM-DOM Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 13 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
pomoc w organizowaniu i kierowaniu bieżącym usuwaniem awarii, usterek oraz realizacją pozostałych zadań o charakterze remontowo-konserwacyjnym, planowanie izaopatrzenie Referatu Budownictwa w potrzebne materiały budowlane, sanitarne i elektryczne, przeprowadzanie badań rynku oraz sporządzanie zleceń, planowanie i realizowanie zaopatrzenia na potrzeby Referatu Budownictwa w środkiczystości, materiały biurowe i kwaterunkowe materiały eksploatacyjne, rozliczanie materiałów wykorzystywanych do prac konserwacyjnych, prace o charakterze administracyjno-kadrowym (planowanie urlopów pracownikom Referatu Budownictwa, nadzór nad ewidencją pracy, ewidencjonowanie, wydawanie i rozliczanie Książek pracy konserwatora)
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Staż w Zdzieszowicach
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Zdzieszowice (opolskie)