INSPEKTOR DO SPRAW BHP, PPOŻ. I OBRONY CYWILNEJ Chełm oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW BHP, PPOŻ. I OBRONY CYWILNEJ
Wynagrodzenie: od 1 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w tym szkoleń wstępnych z zakresu bhp dla nowo zatrudnianych pracowników. 2. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Sporządzanie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy.4. Prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową m.in. zaznajamianie pracowników z instrukcjami i regulaminami z zakresu ochrony przeciwpożarowej, organizowanie szkolenia przeciwpożarowego oraz wykonywanie działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników.5. Utrzymanie we właściwej liczbie i stanie technicznym sprzętu przeciwpożarowego i urządzeń pożarniczych oraz zapewnienie swobodnego dostępu do nich.6. Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy oraz informowanie pracowników o istniejącym ryzyku zawodowym, a także jej aktualizacja w miarę potrzeb.7. Sporządzanie dokumentacji związanej z naliczeniem i wypłatą ekwiwalentu za używanie odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej oraz za pranie.8. Współpraca ze służbą pracowniczą oraz innymi komórkami wewnętrznymi Ośrodka w sprawach bhp i ppoż., a także lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, PIP, PSP oraz PSSE.9. Współudział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp.10. Zaznajamianie pracowników z instrukcjami i regulaminami z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz organizowanie szkoleń w tym zakresie. 11. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej obrony cywilnej oraz prowadzenie ewidencjii sprawozdawczości z zakresu oc.12. Gospodarowanie środkami ochrony osobistej i odzieżą roboczą.13. Przyjmowanie i rozliczanie dostawy wody.
Data publikacji: 2019-01-11
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w tym szkoleń wstępnych z zakresu bhp dla nowo zatrudnianych pracowników. 2. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie zasad i przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Sporządzanie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy.4. Prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową m.in. zaznajamianie pracowników z instrukcjami i regulaminami z zakresu ochrony przeciwpożarowej, organizowanie szkolenia przeciwpożarowego oraz wykonywanie działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników.5. Utrzymanie we właściwej liczbie i stanie technicznym sprzętu przeciwpożarowego i urządzeń pożarniczych oraz zapewnienie swobodnego dostępu do nich.6. Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy oraz informowanie pracowników o istniejącym ryzyku zawodowym, a także jej aktualizacja w miarę potrzeb.7. Sporządzanie dokumentacji związanej z naliczeniem i wypłatą ekwiwalentu za używanie odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej oraz za pranie.8. Współpraca ze służbą pracowniczą oraz innymi komórkami wewnętrznymi Ośrodka w sprawach bhp i ppoż., a także lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, PIP, PSP oraz PSSE.9. Współudział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp.10. Zaznajamianie pracowników z instrukcjami i regulaminami z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz organizowanie szkoleń w tym zakresie. 11. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej obrony cywilnej oraz prowadzenie ewidencjii sprawozdawczości z zakresu oc.12. Gospodarowanie środkami ochrony osobistej i odzieżą roboczą.13. Przyjmowanie i rozliczanie dostawy wody.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW BHP, PPOŻ. I OBRONY CYWILNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, inne, kierunek: technika bezpieczeństwa i higieny pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość oraz umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów bhp, ppoż. i oc
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: bezpieczeństwo i higieny pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Studia Podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie, zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz udokumentowany łączny co najmniej 3 letni staż pracy w służbie bhp lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,Umiejętności:a) znajomość oraz umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów bhp, ppoż. i oc, b) znajomość obsługi programów komputerowych ( pakiet MS Office )Doświadczenie zawodowe: ukończone szkolenie dla inspektorów ppoż., udokumentowany łączny co najmniej 3 letni staż pracy w służbie bhp. Chełm dnia ...Imię i nazwiskoadres zamieszkaniaPesel ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z PROCESEM REKRUTACJI PRACOWNIKAWyrażam świadomie zgodę zgodnie z Art. 6 oraz Art. 9 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 04.05.2016) na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji i zatrudnienia na stanowisko zgodnie z ofertą ogłoszona w dniu 10 stycznia 2019 rokuprzez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie ul. Kolejowa 8, 22-100 ChełmJednocześnie oświadczam, że zostałam/ em poinformowana/ny o przysługującym mi prawie żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Podanie danych w związku z oferta było świadome i dobrowolne. (Data i czytelny podpis osoby udzielającej zgody)Klauzula informacyjna dla osoby rekrutowanej do pracy w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie Zgodnie z art.13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 04.05.2016) informujemy, że 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie z siedziba przy ul. Kolejowej 8, 22 100 Chełm jest:Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie.2. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w Ośrodku to:22-100 Chełm, ul. Kolejowa 8, pok. 22, tel. 82 565 82 59adres e-mail: iodo-kk (at) mopr.chelm.pl3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań na podstawie Art. 6 lub Art. 9 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 oraz aktów prawnych szczególnych na podstawie, których działają poszczególne komórki organizacyjne Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie.4. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa i umowy powierzenia przetwarzania danych.5. Dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa.6. Każda zainteresowana osoba posiada prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, prawo do usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy unijnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r RODO.8. Dane osobowe Pani/Pana w prawnie uzasadnionych przypadkach będą przekazane do państw UE i państw trzecich po spełnieniu wymogów odpowiednich zabezpieczeń przekazanych danych osobowych Art. 46.9. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.10. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami ustawowymi jest obligatoryjne w pozostałych przypadkach jest dobrowolne lecz może skutkować brakiem możliwości rozpatrzenia złożonego wniosku. ............................................................... (Data i czytelny podpis osoby informowanej)PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Miejskiego Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie: https://moprchelm.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/nabor-2-2019-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-bhp-ppoz-i-obrony-cywilej.html
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne:1.Życiorys (CV)2.List motywacyjny3.Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)4.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie5.Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach w zakresie tematycznym związanym ze stanowiskiem, na które jest prowadzony nabór (kursy szkolenia)6.Kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń 7.Dokumenty potwierdzające staż pracy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy 8.Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9.Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji, zgodnie z podanym niżej wzorem 10.Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych11.Referencje z poprzednich miejsc pracy ( jeżeli kandydat takie posiada)12.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego13.Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii14.Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia)15.Aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na stanowiskuPEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Miejskiego Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie: https://moprchelm.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/nabor-2-2019-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-bhp-ppoz-i-obrony-cywilej.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 11.01.2019
Oferta pracy ważna do: 21.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozbiórka obiektów,demontarz urządzeń.Praca w Jelczu-Laskowicach oraz teren całego kraju.wojciech.maryjowski (at) stalmet.niczaj.eu
STAL - MET NIECZAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-25 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Lipka (wielkopolskie)
Wykładanie towaru na półki, obsługa komputera, przyjmowanie zamówień przez Internet, obsługa poczty.
PHU Jacek Zawada - 2017-08-07 - Łęczyca (łódzkie)
-
Firma Ogólnobudowlana MIR-BUD Mirosław Szyca - 2018-02-12 - Kościerzyna (pomorskie)
obsługa kasy, obsługa klienta w banku, oferowanie usług bankowych
Ciemniak Wiesława MEDIA TECH RTV AGD - 2017-02-09 - Ustroń (śląskie)
prace murarskie przy wznoszeniu budynków, prace remontowe:układanie glazury,terakoty,malowanie ścian, kładzenie tynków, ocieplanie budynków i inne prace związane z remontami.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Gostynin (mazowieckie)
Naprawa samochodów powypadkowych
Janusz Mucha PHU "JANCAR" - 2017-10-02 - Rzgów (łódzkie)
Pełna księgowość
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Sanok (podkarpackie)
dostawa żywności do punktów ,zebranie naczyń zwrotnych
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Sulbiny (mazowieckie)
Koordynacja i promowanie monitoringu środowiska, prowadzenie monitoringu wg wymogów z pozwoleń zintegrowanych i udział w przygotowaniach formalnych inwestycji
POLDANOR S.A. Przechlewo - 2017-02-28 - Przechlewo (pomorskie)
nauczyciel języka angielskiego
Szkoła Podstawowa nr 1 w Strzelcach Krajeńskich - 2019-01-04 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
sprzedaz i serwis bronii palnej
FHU Rynkiewicz Maciej - 2017-01-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wykonuje zabiegi zlecone przez lekarza w zakresie radiodiagnostyki oraz diagnostyki elektromedycznej i o charakterze terapeutycznym ( radioterapia )
Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie - 2016-09-26 - Ciechanów (mazowieckie)
Obsługa programu Subiekt w zakresie gospodarki magazynowej, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie magazynu i zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania towarów, rozładunek i załadunek materiałów przychodzących i wychodzących, opracowanie i realizacja zamówień, kontrola poprawności otrzymywanych i wystawianych dokumentów pod względem formalnym
RBS Media Sp. z o.o Sp. komandytowa - 2017-03-29 - Ławnica (podkarpackie)
j/w
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2 - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Technolog robót wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1) nadzorowanie stosowania przpisów o ochronie środowiska oraz właściwe eksploatowanie przekazanych w użytkowanie nieruchomości oraz infrastruktury wojskowej;2) nadzorowanie w komórkach wewnetrznych Bazy przestrzegania wymagań dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przeciwdziałanie awariom, katastrofom, skażeniom środowiska naturalnego,3) sprawowanie merytorycznego nadzoru nad pracą osób zajmujących się ochroną środowiska w skadach i warsztatach,4) podjemowanie działań mających na celu eliminację niezgodnego z przpisami ochrony środowiska użytkowania nieruchomości oraz informowanie zarządców nieruchomości (za pośrednictwem administratora nieruchomości) o wszelkich zamierzonych i przprowadzonych zmianach mających wpływ na zakres korzystania ze środowiska , występowanie do zarządców nieruchomości z wnioskiem o pomoc w usunięciu skutków niewłaściwego użytkowania, 5) prowadzenie w ramach szkolenia kadry i pracowników wojska działaności profilaktyczneg obejmującej problematykę ochrony środowiska,6) przdstawienie szczegółowych potrzeb podejmowania działań inwestycyjcnych, moderniazacyjnych i remontowych obiektów i urządzeń technicznych związanych z ochrona środowiska w Składach;7) występowanie do właściwego zarządcy nieruchomości w sprawach związanych z uzyskiwaniem decyzji i pozwoleń administracyjncych, dotyczących korzystania ze środowiska oraz innych spraw związanych z przestraeganiem przepisów ochrony środowiska,Miejsce pracy: Wrocław, ul Pretficza 28Kontakt kandydatów z pracodawcą : 261 651 055Sala D
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie usług fryzjerskich: strzyżenie,modelowanie
Zakład Fryzjerski Damsko-Męski "MAJKA" Joński Mirosław - 2016-12-08 - Biała Podlaska (lubelskie)
Pełnienie zadań służby BHP
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Układanie płytek mozaikowych, przycinanie płytek, wycinanie w nich otworów, licowanie cokołów, formowanie spoin, okładanie filarów.
REAL ESTATE INVESTMENT TRUST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
Nadzorowanie robót elektrycznychKosztorysowanie i przygotowanie dokumentacji przetargowych
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-12-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakości, produkcja (montaż)
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Legnica (dolnośląskie)
Działalność inspekcyjno- kontrolna w zakresie wynikającym z ustawy prawo budowlane, opracowywanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego oraz postępowań egzekucyjnych, przygotowywanie decyzji i postanowień administracyjnych, przyjmowanie interesantów, inne zadania zlecone przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego - 2018-05-15 - Łask (łódzkie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, układanie towaru, sprzątanie sklepu
MASTER VOGOE SP. Z O.O. - 2018-03-07 - Tychy (śląskie)
obsługa klientów
Małgorzata Kotwicka - 2018-01-10 - Łobez (zachodniopomorskie)
http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/Oferta pracy nr BIP 1000-OP.110.31.2017
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie zadań w komórce kadr Prokuratury Okręgowej w Toruniu (umowa na zastępstwo na 2 lata)
PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU - 2018-10-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż częsci zamiennych do maszyn rolniczych
"MAX - ROL" Lech, Pogorzelski, Chojnowski,Duchnowski S.J. - 2017-04-04 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Organizacja i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych. Udział w przyjmowaniu w zarząd i zdejmowaniu z zarządu wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie ewidencji właścicieli w systemie informatycznym. Opracowywanie projektów uchwał oraz projektów planów gospodarczych. Zawieranie i rozwiązywanie umów na dostawy mediów i usług dla zarządzanych nieruchomości. Terminowe załatwianie dokumentów wspólnoty: NIP, REGON, Rachunek Bankowy.
Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-12-20 - Zabrze (śląskie)
prace szalunkowe
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Kraśnik (lubelskie)