INSPEKTOR DS. LODZKIE4BUSINESS+ - 1/2 ETATU Bełchatów oferta pracy URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI
Stanowisko: INSPEKTOR DS. LODZKIE4BUSINESS+ - 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Poszukiwana osoba do zespołu w Wydziale: Wydział Promocji Przedsiębiorczości, w Departamencie: Departament Promocji, który zajmuje się wdrażaniem instrumentów promocji gospodarki i przedsiębiorczości regionu łódzkiego. Zadania: kontakty bezpośrednie z przedsiębiorcami, przebiegające według określonej procedury postępowania; organizacja spotkań grupowych animujących współpracę, tj. m.in. spotkania networkingowe, szkolenia, konferencje; nawiązywanie relacji pomiędzy przedsiębiorstwami na rynkach lokalnych oraz za granicą; nawiązywanie współpracy między przedsiębiorstwami a ośrodkami naukowymi zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym w obszarze specjalizacji (w tym m.in. w: poszukiwaniu potencjalnych partnerów biznesowych z zagranicy dla firm działających w obszarach specjalizacji); przekazywanie wiedzy o zagranicznych rynkach; promocja lokalnego potencjału gospodarczego; określanie potrzeb przedsiębiorców w zakresie współpracy w obszarze innowacji i internacjonalizacji; obsługa i bieżące śledzenie informacji na portalach internetowych dotyczących innowacji, dofinansowania, internacjonalizacji; tworzenie baz danych przedsiębiorców zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych; archiwizacja dokumentów powstających w Wydziale.Pracodawca ze swojej strony gwarantuje: stabilność zatrudnienia - pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy - okres próbny; praca w młodym zespole; łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych; możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych; możliwość udziału w różnych projektach, akcjach dobroczynnych; respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny; pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach; rozsądne godziny pracy - wolne weekendy; dogodna lokalizacja - centrum miasta.
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Bełchatów (łódzkie)
Pracodawca: URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukiwana osoba do zespołu w Wydziale: Wydział Promocji Przedsiębiorczości, w Departamencie: Departament Promocji, który zajmuje się wdrażaniem instrumentów promocji gospodarki i przedsiębiorczości regionu łódzkiego. Zadania: kontakty bezpośrednie z przedsiębiorcami, przebiegające według określonej procedury postępowania; organizacja spotkań grupowych animujących współpracę, tj. m.in. spotkania networkingowe, szkolenia, konferencje; nawiązywanie relacji pomiędzy przedsiębiorstwami na rynkach lokalnych oraz za granicą; nawiązywanie współpracy między przedsiębiorstwami a ośrodkami naukowymi zarówno o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym w obszarze specjalizacji (w tym m.in. w: poszukiwaniu potencjalnych partnerów biznesowych z zagranicy dla firm działających w obszarach specjalizacji); przekazywanie wiedzy o zagranicznych rynkach; promocja lokalnego potencjału gospodarczego; określanie potrzeb przedsiębiorców w zakresie współpracy w obszarze innowacji i internacjonalizacji; obsługa i bieżące śledzenie informacji na portalach internetowych dotyczących innowacji, dofinansowania, internacjonalizacji; tworzenie baz danych przedsiębiorców zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych; archiwizacja dokumentów powstających w Wydziale.Pracodawca ze swojej strony gwarantuje: stabilność zatrudnienia - pierwsza umowa na czas określony na 6 miesięcy - okres próbny; praca w młodym zespole; łatwy dostęp do szkoleń wewnętrznych; możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych; możliwość udziału w różnych projektach, akcjach dobroczynnych; respektowanie uprawnień rodzicielskich, pakiet socjalny; pakiet ubezpieczeniowy do nabycia na preferencyjnych warunkach; rozsądne godziny pracy - wolne weekendy; dogodna lokalizacja - centrum miasta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach:6:00-18:00 (20 godzin tygodniowo). Miejsce pracy: województwo Łódzkie - siedziba biura Bełchatów. Zatrudnienie na czas realizacji projektu do 31 marca 2021 roku.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. LODZKIE4BUSINESS+ - 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bełchatów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bełchatów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: wyższe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wiedza z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych, o samorządzie województwa; wiedza z zakresu narzędzi wspierających przedsiębiorczość; znajomość programów unijnych, w ramach których można uzyskać dofinansowanie na projekty związane z rozwojem przedsiębiorczości; znajomość zasad ochrony danych osobowych; umiejętność organizacji i prowadzenia spotkań, seminariów, szkoleń; umiejętności analityczne; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office (Word, Excel, PowerPoint), systemu informacji prawnej typu Lex, Legalis oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych; kompetencje: postawa etyczna, sumienność, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, umiejętne organizowanie własnej pracy, zarządzanie informacją, nastawienie na klienta, umiejętność współpracy, umiejętność wyciągania wniosków, kreatywność, chęć uczenia się, umiejętność planowaniai ustalania celów, zaangażowanie, samodzielność i determinacja w działaniu, umiejętność nawiązywania kontaktówi współpracy z przedstawicielami różnych instytucji, umiejętność słuchania i obserwacji, łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie, wysokie umiejętności komunikacyjne (umiejętność prowadzenia rozmów z kadrą zarządzającą przedsiębiorstw); dyspozycyjność m.in. gotowość do wyjazdów służbowych. Osoba pracująca musisz także: posiadać obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadać nieposzlakowaną opinię, posługiwać się językiem polskim.Dodatkowy atut: wykształcenie z zakresu zarządzania i marketingu, socjologii, prawa i administracji, ekonomii, stosunków międzynarodowych, handlu zagranicznego; doświadczenie w realizacji inicjatyw, projektów o charakterze gospodarczym; doświadczenie w pracy przy projektach dofinansowanych ze środków unijnych; doświadczenie we współpracy z przedsiębiorstwami i świadczeniu usług na rzecz przedsiębiorstw; wiedza z zakresu rozwoju przedsiębiorczości na poziomie krajowym i międzynarodowym; wiedza na temat podmiotów dostarczających rozwiązań innowacyjnych; znajomość Joomla, Open CMS.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: URZĄD MARSZAŁKOWSKI W ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv - dokumenty zawarte w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko urzędnicze w Departamencie Promocji Nr 036/PBIV/001/III/2019, należy składać osobiście lubprzesyłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Biuro Podawcze, 90-051 Łódź, Al. Piłsudskiego 8 w terminie do dnia: 22 marca 2019 roku (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferta musi zawierać wymagane dokumenty: CV wraz z listem motywacyjnym lub innym pisemnym zgłoszeniem udziału w naborze wraz z motywacją; kserokopie dokumentów potwierdzającychposiadane wykształcenie; kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających posiadany przez kandydata staż pracy; kserokopia prawa jazdy kat. B; kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz w §30 pkt 6 Procedury naboru kandydatów do pracy w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego oraz zasady pracy Komisji ds. Naboru ze zm. (pierwszeństwo w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych). Oświadczenie o (druk do pobrania ze strony bip.lodzkie.pl): posiadaniu obywatelstwa polskiego; posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub kserokopia posiadanego, ważnego zaświadczenia potwierdzającego spełnianie tego warunku uzyskanego z Krajowego Rejestru Karnego; wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniudo informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych; wyrażeniu zgody na przetwarzanie danychosobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla celów przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze i jego dokumentacji. Można także dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe atuty (kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe doświadczenie zawodowe, kwalifikacje i umiejętności). Więcej informacji na stronie BIP - Numer naboru 036/PBIV/001/III/2019.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Al. Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: ADMINISTRACJA PUBLICZNA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.03.2019
Data dodania oferty pracy: 14.03.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
REPREZENTOWANIE INWESTORA NA BUDOWIE, SPRAWDZANIE KONTROLI ZGODNOŚCI JEJ REALIZACJI Z PROJEKTEM I POZWOLENIA NA BUDOWĘ, PRZEPISAMI ORAZ ZASADAMI WIEDZY TECHNICZNEJ, SPRAWDZANIE JAKOŚCI WYKONYWANYCH ROBÓT, POTWIERDZANIE FAKTYCZNIE WYKONANYCH ROBÓT;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE BUDOWLANE BRANŻA SANITARNA, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, UMIEJETNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, UPRAWNIENIA INSTALACYJNE W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH BEZ OGRANICZEŃ DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw organizacyjnych zakladu, statutów, regulaminów, przygotowanie dokumentacji na Radę Społeczną
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie - 2017-12-22 - Augustów (podlaskie)
szkolenie wstępne i okresowe, tworzenie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy, ocena ryzyka zawodowego, tworzenie instrukcji BHP, doradztwo w zakresie dokumentacji pracowniczej, odzieży, środków higieny osobistej itp, przeglądy stanu BHP w placówkach
BHP-LEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Zabrze (śląskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych; potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych; w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań; sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej;sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych; sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją; monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej; prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania; prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami; sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów; przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń budowlanych; udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną; udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw; udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy: Katowice, ul. Mieszka I 2;praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 08.05.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
prowadzenie ciągnika siodłowego z naczepą, kontrola stanu technicznego pojazdu,kontrola czasu pracy, czynności manipulacyjne towaru
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Borzechowo (pomorskie)
FIRMA VOGI (W PRODUCENT ELEMENTÓW ZE STALI NIERDZEWNYCH (ŚWILCZA KOŁO RZESZOWA) POSZUKUJE PRACOWNIKÓW NA STANOWISKO "OPERATOR PRASY CNC I LASERA/PRACOWNIK PRODUKCJI"ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-OBSŁUGA PRASY - GIĘCIE I CIĘCIE ELEMENTÓW WEDŁUG RYSUNKÓW.-PRACA PRZY MONTAŻU ELEMENTÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH I BLACH - SKRĘCANIE, CZYSZCZENIE, PAKOWANIE.WYMAGANIA:-CHĘĆ DO PRACY-MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU LUB WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE/ZAWODOWEOFERUJEMY:-UMOWĘ O PRACĘ-WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO DOŚWIADCZENIA I CHĘCI (1700 - 2300 NETTO)WWW.VOGI.PL
Vogi Bartłomiej Bąk - 2017-07-06 - Świlcza (podkarpackie)
zarzadzanie pracą warsztatu
AUTO PREMIUM RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-23 - Świlcza (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
-pełnienie czynności inspektora nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie realizacji zleceń, umów i inwestycji oraz prowadzenie obowiązującej w tym zakresie dokumentacji;-nadzorowanie prac budowlanych realizowanych przez podmioty zewnętrzne-nadzór nad przestrzeganiem technologii i jakości robót, przepisów bhp, przeciwpożarowych, bezpiecznych metod pracy;-nadzór nad utrzymywaniem obiektów budowlanych w ciągłej sprawności technicznej;-planowanie oraz nadzorowanie przeglądów technicznych budynków i budowli - zgodnie z zapisami prawa budowlanego oraz sporządzanie obowiązujących w tym zakresie protokołów oraz niezbędnej dokumentacji;-dokonywanie ocen technicznych budynków,-weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej, wykonawczej i powykonawczej-sporządzanie kosztorysów inwestorskich i SIWZ;-sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych, powykonawczych;-udział w przygotowywaniu, realizacji i rozliczaniu inwestycji, w postępowaniach przetargowych i komisjach technicznych;-wybór wykonawców do realizowanych zadań remontowych;-stosowanie procedur jakościowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Wspólnota - 2018-05-14 - Będzin (śląskie)
rzetelne prowadzenie magazynu - przyjęcie im wydawanie towarów, dostawa towarów do klienta
Dom-Art Dachy i Okna Ewa Malinowska - 2018-02-06 - Chełm (lubelskie)
Nadzór inwestorski nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-03-15 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO OBSŁUGI SAMOCHODOWEJ STUDNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-10 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
lepienie pierogów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "INTER-SOLAR" - 2016-08-18 - Buczek (łódzkie)
Pomoc przy pracach budowlanych, ogrodniczych, komunalnych (odśnieżanie) i przy obsłudze budynków mieszkalnych. Wymagania: prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.
DENDROM Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Reda (pomorskie)
Praca w magazynie
Pini Beef Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Końskowola (lubelskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych maszynowo
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE BUDWIL PAWEŁ WILAN - 2018-01-12 - Bartąg (warmińsko-mazurskie)
Spawanie elementów ze stali nierdzewnej.
"Przedsiębiorstwo S.W.L.E." Sp. z o.o. - 2019-01-18 - Brusy (pomorskie)
-koordynacja działań związanych ze sprzedażą zleceń bieżących i kontraktowych, bieżące prowadzenie raportów sprzedaży,- prowadzenie centralnego rejestru przyjętych do realizacji zleceń i złożonych zamówień u podwykonawców oraz analiza porównawcza związanych z realizacją kosztów rzeczywistych z kosztami normatywnymi,-analiza zgodności stanu faktycznego zrealizowanych zamówień u podwykonawców z otrzymanymi fakturami, wprowadzenie do zatwierdzenia merytorycznego faktur w systemie Axapta,-udział w tworzeniu rzeczowych planów produkcji i harmonogramów produkcji,-współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie opracowania planów techniczno-ekonomicznych spółki,-udział w bieżącej analizie stosowanych rozwiązań organizacyjnych i techniczno-technologicznych oraz wdrażanie zmian i postępu technicznego, zapewniających obniżenie kosztów produkcji,-udział w przygotowywaniu budżetów i okresowych planów kosztów produkcji wydziałów produkcyjnych i przychodów ze sprzedaży oraz bieżąca kontrola ich realizacji
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-03-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Inspektor działu zamówień publicznych
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE - 2016-01-08 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa urządzeo biurowych,archiwizacja dokumentacji,czynności kancelaryjne,sporządzanie wniosków o realizację zamówieo publicznych,prowadzenie rejestru zgłoszeo awarii,prowadzenie dokumentacji kart serwisowych,uzgadnianie dokumentacji pocztowej,opisywanie i potwierdzanie faktur,prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 t.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, podczas procesów budowlanych (sieciowych i drogowych) na terenie budowy. Sporządzanie i przedstawianie jednodniowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.- Wynagrodzenie 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech misięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - czas trwania kontraktu (około 1 roku). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Praca również w dwie soboty w miesiącu. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunek - technik BHP , mile widziane osoby z wykształceniem wyższym kierunkowym. Na ofertę mogą aplikowac również osoby po kursie technik/ inspektor BHP. Doświadczenie nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie telefoniczny (9:00-18:00) (tel.: 501-535-875) lub e-mail: michal (at) bhpgroup.pl
BHP Group Sp. z O.O. - 2017-08-21 - Zabrze (śląskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych
KOMBUD SPÓŁKA Z O.O. - 2018-09-04 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Pracownik regeneracji części do samochodów ciężarowych
PUH Barszczewski A.S.W. SP. J. - 2015-11-12 - Chorzelów (podkarpackie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, monitorowanie potrzeb klientów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej.
FORDE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Kozery (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów, nadzór nad przekazywaniem obiektów budowlanych; WYMAGANIA: wykszt. wyższe techniczne - elektryczne lub sanitarne, 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, uprawnienia budowlane, obsługa komputera MS Office Excel, umiejętność kosztorysowania
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-11-10 - Lubliniec (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja, kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące i prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu wystawianie świadectw zdrowiakontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenia punktów kopulacyjnychprowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1.życiorys i list motywacyjny, 2.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,3.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych4.oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe5.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie6.kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego7.kopie dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii 8.kopia prawa jazdy.Termin składania dokumentów: 22-09-2017 Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia" Inne informacje: Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefoniczne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (0-55) 247-26-35.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-09-07 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Ochrona przed kradzieżą i włamaniem na terenie chronionego obiektu.
kontakt przez OHP - 2017-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku za pomocą dedykowanego programu komputerowego, wykonywanie pism i dokumentów (WORD EXCEL), ewidencjonowanie dokumentów, rozlicznie pobranych dokumentów, obsługa telefonu, faxu i innych urządzeń biurowych,doraźnie przygotowywanie stołów konferencyjnych,
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej - 2018-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)