INSPEKTOR NADZORU Pyskowice oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŁABĘDY" w Pyskowicach
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU
Wynagrodzenie: do 4 700 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie; uprawnienia budowlane; umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność wykonywania kosztorysów oraz weryfikacji kosztorysów i kalkulacji, prawo jazdy kat. B, znajomość programu kosztorysowego Zuzia, doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku min 5 lat, konsekwencja w realizacji zadań, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, otwartość i dynamizm w działaniu; nadzorowanie całego cyklu prowadzenia inwestycji i sprawdzanie prawidłowego wykonania robót wymagających zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę, nadzorowanie robót remontowych i konserwacyjnych, nadzór nad realizacją zleceń dotyczących konserwacji, drobnych napraw, usuwania awarii i remontów, załatwianie spraw dotyczących przekazania wykonawcom placu budowy, kontrola postępu robót, udział w odbiorach poszczególnych etapów robót, sporządzanie protokołów robót zanikających, zwoływanie komisji zakończonych prac,prowadzenie dzienników budów, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji technicznej, przedmiarów robót i kosztorysów, udział w komisjach przetargowych i negocjacjach na roboty budowlane, przygotowanie analiz itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
Data publikacji: 2020-04-03
Lokalizacja: Pyskowice (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŁABĘDY" w Pyskowicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 21/A, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie; uprawnienia budowlane; umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność wykonywania kosztorysów oraz weryfikacji kosztorysów i kalkulacji, prawo jazdy kat. B, znajomość programu kosztorysowego Zuzia, doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku min 5 lat, konsekwencja w realizacji zadań, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, otwartość i dynamizm w działaniu; nadzorowanie całego cyklu prowadzenia inwestycji i sprawdzanie prawidłowego wykonania robót wymagających zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę, nadzorowanie robót remontowych i konserwacyjnych, nadzór nad realizacją zleceń dotyczących konserwacji, drobnych napraw, usuwania awarii i remontów, załatwianie spraw dotyczących przekazania wykonawcom placu budowy, kontrola postępu robót, udział w odbiorach poszczególnych etapów robót, sporządzanie protokołów robót zanikających, zwoływanie komisji zakończonych prac,prowadzenie dzienników budów, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji technicznej, przedmiarów robót i kosztorysów, udział w komisjach przetargowych i negocjacjach na roboty budowlane, przygotowanie analiz itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pyskowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2405
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pyskowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik budownictwa*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: A
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
samodzielność, dokładność, odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność wykonywania kosztorysów oraz weryfikacji kosztorysów i kalkulacji,[Umiejętność 1] : prawo jazdy kat.B, uprawnienia budowlane, znajomość programu kosztorysowego Zuzia, doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku min 5 lat,[Inne] : konsekwencja w realizacji zadań, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, otwartość i dynamizm w działaniu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ŁABĘDY" w Pyskowicach
danePracodawcy_nip: 6310100495
danePracodawcy_regon: 000889054
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty, telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: gliwicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2405
Gmina pracodawcy: Pyskowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Pyskowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942417
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: ZARZADZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI ŁABĘDY
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311204
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.04.2020
Oferta pracy ważna do: 29.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a4ac327e51c8dcc0b49748b05e40587d
Podobne oferty pracy
REALIZACJA SPOTKAN UMÓWIONYCH PRZEZ DZIAŁ CALL CENTER. PRACA ZABKOWICE ŚL. I OKOLICE
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
praca przy produkcji, obsługa maszyn, przygotowywanie elementów; praca w Pabianicach, na podstawie umowy o pracę tymczasową; pracodawca zapewnia bezpłatny transport
FLEXIDEA Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Pabianice (łódzkie)
naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Barcice Dolne (małopolskie)
Kontrola jakości w trakcie procesu produkcyjnego, wykonywanie pomiarów wyrobów, właściwe i terminowe prowadzenie przekazywania raportów
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa pieca, utrzymanie odpowiedniej temperatury w zależności od warunków pogodowych w blokach komunalnych i Urzędzie Miejskim w Goniądzu
Zakład Usług Komunalnych w Goniądzu - 2016-09-22 - Goniądz (podlaskie)
organizowanie gier hazardowych, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem rozgrywek, przyjmowanie zakładów od klientów.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Obowiązki:- pakowanie odzieży,- kompletacja towaru,- skanowanie towaru,- przygotowywanie przesyłek dla Klientów,- odbieranie i przyjmowanie dostaw.- pracy Magazyn obsługuje odzież i obuwie około 50 różnych marek.
Work Service - 2016-08-09 - Pruszków (mazowieckie)
Ustawianie grafików, sprawdzanie wykonywanej pracy, wykonywanie raportów, rozliczanie pracowników z odzieży roboczej.
ART VENDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-16 - Gdańsk (pomorskie)
- Kontakt 58-682-86-26- Wynagrodzenie wg Karty Nauczyciela.
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. OBROŃCÓW WESTERPLATTE W SUCHYM DĘBIE - 2019-10-09 - Suchy Dąb (pomorskie)
praca przy budowie sygnalizacji drogowej
SYNCHROGOP Marek Ciesielski Sp. j. - 2018-10-08 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie, sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2016-06-29 - Gdynia (pomorskie)
Praca w Dziale Kadr-rekrutacja, rozliczanie czasu prcay grupy pracowników, prowadzenie magazynu odzieży roboczej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2016-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
kontakty z producentami i dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Chorzów (śląskie)
doradzanie i rekomendowanie określonych działań administratorowi danych osobowych w zakresie ochrony danych przetwarzanych w Starostwie Powiatowym; szkolenie pracowników uczestniczących w operacjach przetwarzania; przeprowadzanie audytów w zakresie przestrzegania ochrony danych osobowych; prowadzenie rejestru czynności przetwarzania; prowadzenie ewidencji miejsc przetwarzania danych osobowych; prowadzenie nadzoru nad udostępnianiem danych osobowych odbiorcom danych i innym podmiotom; opracowanie projektu Ogólnej Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych, jej aktualizacja oraz nadzorowanie jej przestrzegania w Starostwie Powiatowym; pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla osób, których dane są przetwarzane oraz monitorowanie kwestii wykonywania praw przysługujących tym osobom w zakresie ochrony ich danych osobowych;
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2020-01-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów zagranicznych
Food, INC Przemysław Petryszyn - 2016-01-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2017-02-27 - Gdynia (pomorskie)
przepalanie złomu na odpowiedni wymiar, prace magazynowe, sortowanie metali nieżelaznych
BSK Return S.A. Oddział w Legnicy - 2018-07-20 - Legnica (dolnośląskie)
wg zakresu obowiązków
Sklep Spożywczo-Przemysłowy "Jagódka" Elias Ewa - 2016-08-09 - Debrzno (pomorskie)
Obsługa organizacyjno-prawna organów PZD: Okręgowego Zarządu PZD w Legnicy i Okręgowej Komisji Rewizyjnej w Legnicy
Polski Związek Działkowców, Okręgowy Zarząd w Legnicy - 2016-02-03 - Legnica (dolnośląskie)
doskonała znajomość produktów rolnych pod względem klasyfikacji maszyn; rozmowa z klientem; negocjacje; przygotowywanie ofert; przyjmowanie towaru; udzielanie kredytu; umiejętności podstawowe księgowości
Zakład Handlowy BASP S.J. Januszewscy - 2016-07-04 - Netta Pierwsza (podlaskie)
zgodnie z ofertą na stronie bip.osir.ustka.pl/nabor-pracownikow; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2018-12-12 - Ustka (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych,- prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych,- rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP,- prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na V piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa kancelaryjna Biura i Rzecznika, obsługa poczty internetowej.2. Prowadzanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.3. Przyjmowanie wniosków i interwencji konsumenckich, prowadzenie rejestru osób którym udzielono pomocy prawnej.4. Udzielanie interesantom wyczerpujących informacji dotyczących sposobu i trybu załatwienia spraw.5. Prowadzenie edukacj i konsumenckiej.Praca w siedzibie Urzędu oraz na terenie powiatu płockiego. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy na IV piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Budynek wyposażony w platformę do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się winda oraz na II i IV piętrze toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2019-09-03 - Płock (mazowieckie)
sprzedawca materiałów budowlanych
Małgorzata Szulczyńska FPHU MAG-MIR - 2016-05-30 - Kościan (wielkopolskie)
Prace administracyjni biurowa.Rozliczanie i sporządzanie list płac według obowiązujących decyzji w celu prawidłowej polityki płacowej.Rozliczanie podatku dochodowego i składek ZUS w programie PŁATNIK w celu prawidłowej polityki finansowej sekcji. Kontrola terminowości faktur, przygotowanie faktur i sporządzanie przelewów bankowych w celu terminowej ich realizacji.Pełnienie funkcji kasjera w komendzie w celu prawidłowej polityki kasowej. Pobierane gotówki i jej rozliczanie.Sporządzanie list płac w programie płacowym.Sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy. Przygotowywanie odpowiednich druków PIT dla pracowników oraz sporządzanie odpowiednich deklaracji w celu rozliczania podatku dochodowego komendy. Sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS i Komendy Wojewódzkiej PSP w Poznaniu. Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Sekcji ds. Finansów i przekazanie jej do Archiwum Zakładowej Komendy Miejskiej PSP w Lesznie.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie - 2019-07-30 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa klienta, przyjmowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - Poniatowa (lubelskie)
realizacja zadań zgodnie z Ustawą o Pomocy Społecznej
Dom Pomocy Społecznej w Barczewie - 2018-03-29 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych w zakresie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania, wykorzystania środków finansowych,- analizowanie sprawozdań złożonych przez dofinansowane podmioty w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania,- kwalifikowanie złożonych ofert konkursowych pod względem spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych w celu przekazania właściwemu ministrowi list ofert zakwalifikowanych do dofinansowania,- współpraca z podmiotami dofinansowanymi oraz z właściwym ministerstwem w celu zapewnienia prawidłowości realizacji zadania,- przygotowanie dokumentów związanych z Resortowym programem rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, w tym wzorów umów jakie będą zawierane z zakwalifikowanymi do dofinansowania podmiotami, wzorami sprawozdań, oświadczeniami podmiotów, informacjami o Programie w celu zapewnienia jednolitości realizacji zadania.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-12-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
inspektor
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Zielona Góra (lubuskie)