INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 7604) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 7604)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych w zakresie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania, wykorzystania środków finansowych,- analizowanie sprawozdań złożonych przez dofinansowane podmioty w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania,- kwalifikowanie złożonych ofert konkursowych pod względem spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych w celu przekazania właściwemu ministrowi list ofert zakwalifikowanych do dofinansowania,- współpraca z podmiotami dofinansowanymi oraz z właściwym ministerstwem w celu zapewnienia prawidłowości realizacji zadania,- przygotowanie dokumentów związanych z Resortowym programem rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, w tym wzorów umów jakie będą zawierane z zakwalifikowanymi do dofinansowania podmiotami, wzorami sprawozdań, oświadczeniami podmiotów, informacjami o Programie w celu zapewnienia jednolitości realizacji zadania.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2018-12-17
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych w zakresie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania, wykorzystania środków finansowych,- analizowanie sprawozdań złożonych przez dofinansowane podmioty w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania,- kwalifikowanie złożonych ofert konkursowych pod względem spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych w celu przekazania właściwemu ministrowi list ofert zakwalifikowanych do dofinansowania,- współpraca z podmiotami dofinansowanymi oraz z właściwym ministerstwem w celu zapewnienia prawidłowości realizacji zadania,- przygotowanie dokumentów związanych z Resortowym programem rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, w tym wzorów umów jakie będą zawierane z zakwalifikowanymi do dofinansowania podmiotami, wzorami sprawozdań, oświadczeniami podmiotów, informacjami o Programie w celu zapewnienia jednolitości realizacji zadania.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 7604)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego- znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,- znajomość ustawy o kontroli w administracjiWymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe administracyjnepozostałe wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej- znajomość ustawy o służbie cywilnej- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/ kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 15 grudnia 2018 roku do dnia 25 grudnia 2018 roku na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki-WPS.VIII- 2 etatyDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko- Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danychNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 17.12.2018
Oferta pracy ważna do: 25.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
Przygogowywanie produktów do gotowania, smażenia, pomoc kucharzowie ww gogowniu i przy wydawania gotowych produktów, obsługa imprez okolicznośicowych, np. wesel. Praca od pn do nd wgodz. 10.00-18.00, 20.00-4.00 i 22.00-6.00.
"SPORT" KRZYSZTOF KUCZMIERCZYK - 2016-11-21 - Szczyrk (śląskie)
bezpieczeństwo osób i mienia w ramach systemów i procedur ochronyobiektu oraz ich sprawne funkcjonowanie; - planowanie i koordynacjędziałań związanych z bezpieczeństwem mienia, m.in.: towarów, informacji,dokumentacji, środków pieniężnych; - przygotowywanie i prowadzenieszkoleń dla ekipy sklepu na temat bezpieczeństwa osób i mienia. Praca w godz. 8-12
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Opole (opolskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA STARSZEGO INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE ELEKTRYCZNE, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BEZ OGRANICZEŃ BRANŻY INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, W ZAKRESIE ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH,UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI LUB PROJEKTOWANIA W BRANŻY TELEKOMUNIKACYJNEJ MILE WIDZIANE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452256 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) ron.mil.plPRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
nadzorowanie prowadzonych budów w branży elektrycznej
WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-07 - Ciechanów (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, łaźni i szatni. Oferta pracy przeznaczona dla osób niepełnosprawnych. Godziny pracy: 6.00 - 13.00
MULTISERVICE Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Zabrze (śląskie)
- przyjmowanie towaru do magazynu- kompletowanie, wydawanietowaru - prowadzenie dokumentacji magazynowej- rozładunek towaru i załadunek do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Krosno (podkarpackie)
Montaż podzespołów elektronicznych, miejsce wykonywania pracy Kraków ( ul. Pana Tadeusza )
ELFON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-06 - Kraków (małopolskie)
kontrola towarowa, nadzór nad prawidłowością dokumentów
SANPRO CONSULTING BPO Sp. z o.o. - 2017-12-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie kwiatów ciętych do sprzedaży,
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Mielec (podkarpackie)
wg stanowiska ( kontakt z pracodawcą tel: (71) 3195136
MARAPOL SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-06-15 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Prace pomocnicze w grupie mechaników. Praca na statkach w budowie i remontach oraz praca na warsztacie.
EUROMOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-17 - Gdynia (pomorskie)
zbieranie ciastek z linii produkcyjnej, pakowanie ciastek, obsługa maszyn pakujących
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
koordynaowanie pracy opiekunów osób starszych, monitorowanie ich pracy, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Spóldzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Ateńska" - 2018-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie, weryfikowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i zaświadczeń w sprawach wynikających ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, sporządzanie list wypłat z funduszu alimentacyjnego zgodnie z wydanymi decyzjami, obsługa programów informatycznych dotyczących spraw z zakresu funduszu alimentacyjnego, sporządzanie obowiązkowych sprawozdań z zakresu funduszu alimentacyjnego.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach - 2019-01-16 - Kolbudy (pomorskie)
Główne obowiązki:- opracowywanie wytycznych do sporządzania przez jednostki samorządu terytorialnego planów rzeczowo-finansowych, w tym analizowanie potrzeb zgłaszanych przez jednostki samorządu terytorialnego i weryfikowanie wniosków pod względem zasadności i celowości zmian wydatków budżetowych w celu zabezpieczenia środków finansowych na realizację zadań- sporządzanie na podstawie miesięcznych sprawozdań jednostek samorządu terytorialnego dekadowych zapotrzebowań na dotacje dla jednostek samorządu terytorialnego oraz dokonywanie w okresach dekadowych podziału uruchomień środków budżetowych na poszczególne jednostki samorządu terytorialnego w celu ich przekazania do Wydziału Finansów i Budżetu - przygotowywanie wniosków do Wojewody o zmianę wydatków budżetowych dla działu 852-Pomoc społeczna w celu zabezpieczenia zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego- dokonywanie okresowych ocen wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu państwa oraz opracowywanie kwartalnych analiz rzeczowo-finansowych z realizacji zadań pomocy społecznej dla Wydziału Finansów i Budżetu w celu monitorowania wykorzystania środków finansowych - weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie województwa półrocznych sprawozdań MPiPS-03 - z udzielonych świadczeń pomocy społecznej-pieniężnych, w naturze i usługach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowiązku sprawozdawczego- weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie województwa kwartalnych sprawozdań MK1/MK2 z udzielonych świadczeń pomocy społecznejpieniężnych, w naturze i usługach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowiązku sprawozdawczego- przygotowywanie korespondencji dotyczącej wystąpień jednostek samorządu terytorialnego dotyczących planów rzeczowo-finansowych z zakresu pomocy społecznej i zdrowia (rozdział 85156) w celu zabezpieczenia zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego,zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-nadzór nad zdrowiem roślin, zapobieganie zagrożeniom związanym z obrotem i stosowaniem środków ochrony roślin, nadzór nad wytwarzaniem, oceną i stosowaniem materiału siewnego, wprowadzanie danych do Zintegrowanego Systemu Informatycznego, sporządzanie informacji i sprawozdań w obszarze swojego działania,
Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa - 2018-08-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
Bieżące prowadzenie ewidencji odpadów; sporządzanie: faktór dla kontrahentów, sprawozdań m. in. dla Urządu Marszalkowskiego,
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Prudnik (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Głogów (dolnośląskie)
Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem letniego i zimowego utrzymania dróg, udział w prowadzeniu spraw związanych z eksploatacją i utrzymaniem nawierzchni drogi, urządzeń odwadniających oraz zieleni przydrożnej, opracowywanie projektów dokumentów dotyczących zamówień publicznych z zakresu bieżącego utrzymania dróg oraz uczestnictwo w komisjach odbioru robót, współpraca z pracownikami Obwodów Drogowych przy dokonywaniu objazdów dróg i kontroli prowadzonych robót oraz przeglądów obiektów inżynierskich, udział w przygotowaniu propozycji planów robót krótko i średniookresowych przesyłanych do Oddziału, współpraca z właściwymi służbami, w szczególności Policją i Strażą Pożarną, uczestnictwo w prowadzeniu spraw z zakresu likwidacji szkód komunikacyjnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach: zajęcia pasa drogowego oraz kar za jego zajęcie, przywrócenia do stanu poprzedniego pasa drogowego, a także kar za wybudowanie lub przebudowę zjazdu bez zezwolenia
GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD - 2018-01-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa urzadzeń biurowych, pomoc przy sporzadzaniu korespondencji, odbieranie telefonów i kontakt z interesantami, pomoc przy sporzadzaniu umów, pomoc przy obsłudze procedur zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Sławków (śląskie)
Wymagane wykształcenie techniczne o kierunku automatyka, niewymagane doświadczenie na podobnym stanowsku, biegła znajomość w mowie i piśmie j.angielskiego, prawo jazdy kat. B , godz. pracy : od 8:00.Gotowość do częstych wyjazdów służbowych, praca na terenie Polski. Wynagrodzenie plus premia.
CENTRUM FREZOWANIA LUXDENT S.C. G. JAKUBIEC, J. JAKUBIEC - 2016-09-02 - Rybnik (śląskie)
przeprowadzanie kontroli warunków bytowych zwierząt, podejmowanie i transportowanie zwierząt. Transport karmy dla zwierząt oraz darowizn.
TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI "FAUNA" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2018-09-14 - Ruda Śląska (śląskie)
w/g stanowiska
Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych sp.z.o.o. w Kielcach - 2017-02-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Składanie, szykowanie odzieży do wysyłki.
kontakt przez OHP - 2017-09-01 - Gądki (wielkopolskie)
wykonywanie kosztorysów robót budowlanych, wykonywanie nadzoru inwestorskiego, wykonywanie kontrolitechnicznej, utrzymanie obiektów budowlanych, wykonywanie dokumentacji w ramach procedur zamówień publicznych
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2015-11-09 - Białystok (podlaskie)
- pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Poźrzadło (lubuskie)
Fryzjer damsko-męski.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Zabrze (śląskie)