INSPEKTOR W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 9136) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 9136)
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- opracowywanie wytycznych do sporządzania przez jednostki samorządu terytorialnego planów rzeczowo-finansowych, w tym analizowanie potrzeb zgłaszanych przez jednostki samorządu terytorialnego i weryfikowanie wniosków pod względem zasadności i celowości zmian wydatków budżetowych w celu zabezpieczenia środków finansowych na realizację zadań- sporządzanie na podstawie miesięcznych sprawozdań jednostek samorządu terytorialnego dekadowych zapotrzebowań na dotacje dla jednostek samorządu terytorialnego oraz dokonywanie w okresach dekadowych podziału uruchomień środków budżetowych na poszczególne jednostki samorządu terytorialnego w celu ich przekazania do Wydziału Finansów i Budżetu - przygotowywanie wniosków do Wojewody o zmianę wydatków budżetowych dla działu 852-Pomoc społeczna w celu zabezpieczenia zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego- dokonywanie okresowych ocen wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu państwa oraz opracowywanie kwartalnych analiz rzeczowo-finansowych z realizacji zadań pomocy społecznej dla Wydziału Finansów i Budżetu w celu monitorowania wykorzystania środków finansowych - weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie województwa półrocznych sprawozdań MPiPS-03 - z udzielonych świadczeń pomocy społecznej-pieniężnych, w naturze i usługach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowiązku sprawozdawczego- weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie województwa kwartalnych sprawozdań MK1/MK2 z udzielonych świadczeń pomocy społecznejpieniężnych, w naturze i usługach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowiązku sprawozdawczego- przygotowywanie korespondencji dotyczącej wystąpień jednostek samorządu terytorialnego dotyczących planów rzeczowo-finansowych z zakresu pomocy społecznej i zdrowia (rozdział 85156) w celu zabezpieczenia zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego,zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.
Data publikacji: 2015-12-03
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Księdza Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- opracowywanie wytycznych do sporządzania przez jednostki samorządu terytorialnego planów rzeczowo-finansowych, w tym analizowanie potrzeb zgłaszanych przez jednostki samorządu terytorialnego i weryfikowanie wniosków pod względem zasadności i celowości zmian wydatków budżetowych w celu zabezpieczenia środków finansowych na realizację zadań- sporządzanie na podstawie miesięcznych sprawozdań jednostek samorządu terytorialnego dekadowych zapotrzebowań na dotacje dla jednostek samorządu terytorialnego oraz dokonywanie w okresach dekadowych podziału uruchomień środków budżetowych na poszczególne jednostki samorządu terytorialnego w celu ich przekazania do Wydziału Finansów i Budżetu - przygotowywanie wniosków do Wojewody o zmianę wydatków budżetowych dla działu 852-Pomoc społeczna w celu zabezpieczenia zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego- dokonywanie okresowych ocen wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu państwa oraz opracowywanie kwartalnych analiz rzeczowo-finansowych z realizacji zadań pomocy społecznej dla Wydziału Finansów i Budżetu w celu monitorowania wykorzystania środków finansowych - weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie województwa półrocznych sprawozdań MPiPS-03 - z udzielonych świadczeń pomocy społecznej-pieniężnych, w naturze i usługach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowiązku sprawozdawczego- weryfikowanie, analizowanie i scalanie na poziomie województwa kwartalnych sprawozdań MK1/MK2 z udzielonych świadczeń pomocy społecznejpieniężnych, w naturze i usługach uzyskanych z Centralnej Aplikacji Statystycznej w celu wykonania obowiązku sprawozdawczego- przygotowywanie korespondencji dotyczącej wystąpień jednostek samorządu terytorialnego dotyczących planów rzeczowo-finansowych z zakresu pomocy społecznej i zdrowia (rozdział 85156) w celu zabezpieczenia zadań realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".O stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego,zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 9136)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:- 1 rok doświadczenia zawodowego- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o finansach publicznych, o pomocy społecznej- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office- umiejętność redagowania pism urzędowych- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, myślenie analityczne.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadanym obywatelstwie- w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od 3 grudnia 2015 roku do 14 grudnia 2015 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki,Kancelaria ogólna, pokój 151ul. ks. S. Konarskiego 1-385-066 Bydgoszczz dopiskiem: inspektor - WPS"Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...)".Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 03.12.2015
Oferta pracy ważna do: 14.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Obsługa maszyny do produkcji rozpałki
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Rymanów (podkarpackie)
Prasowanie odzieży.
PACCO ZAKŁAD ODZIEŻOWY ALEKSANDRA JANKOWSKA - 2016-03-24 - Kalisz (wielkopolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Uzbekistanu, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Uzbekistanu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie szkoleń RODO, opracowywanie dokumentacji RODO, wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczenstwa informacji, audyty, pisanie procedur, kontakt z klientem
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2018-04-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Brak
PPHU "HELLUX-HAIN spółka jawna - 2018-04-20 - Kuniów (opolskie)
transport krajowy
VIPER OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW - 2016-01-21 - Radom (mazowieckie)
Wykonywanie czynności wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r.(obowiązki inwestora, inspektora nadzoru inwestorskiego),Sprawowanie bieżącej kontroli nad stanem dróg (wraz z infrastrukturą towarzysząca) będących w utrzymaniu ZDP. Organizowanie i podział pracy pomiędzy podległych pracowników drogowych Obwodu Drogowego Trzebnica, wraz z rozliczaniem tej pracy.Szczegółowe dane o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Trzebnicy (http://bip.powiat.trzebnica.pl), stronie internetowej ZDP (www.drogi.trzebnica.pl)
Zarząd Dróg Powiatowych - 2017-10-09 - Trzebnica (dolnośląskie)
Współpraca przy rozmowach z kontrahentami zagranicznymi, oraz przy rekrutacjach obcokrajowóc w krajów postkomunistycznych. Wykształcenie wyższe, min. 1 rok doświadczenia, znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego w stopniu biegłym.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Mysłowice (śląskie)
Wykonywanie czynności pomocniczych w nadzorze nad podmiotami wytwarzającymi, przetwarzającymi, przechowującymi lub transportującymi środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego.
kontakt przez PUP - 2016-06-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sklepu, dbanie o ekspozycję towaru
BARTIMEX Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Naprawa samochodów, utrzymanie czystości. Praca 8 godzin/dziennie; od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
LILIANA STODOLSKA-PIOTROWSKA "BONUM" - 2017-02-17 - Podkowa Leśna (mazowieckie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych; przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania; koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności; w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań; sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych; sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; sporządzanie programów funkcjonalno- użytkowych dla planowanych inwestycji; sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej; sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych; sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją; monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej; prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania; prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami; sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów; przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę; udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną; udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw; udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i termiowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawozdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
windykacja należności, wystawianie faktur sprzedaży w programie Rozrachunki firmy ProgMan oraz obsługa kasy fiskalnej, obsługa kasy zakładu zgodnie z obowiązującą w zakładzie instrukcją kasową, rejestrowanie, opisywanie i wprowadzanie do systemu Rozrachunki faktur zakupu, prowadzenie ewidencji śr. trwałych i wyposażenia.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca na I piętrze budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ustce przy ul. Grunwaldzkiej 35.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2016-03-08 - Ustka (pomorskie)
oferta stażu przeznaczona dla ośób bezrobotnych do 30 roku życia: zapoznanie się z przepisami prawa administracyjnego i budowlanego oraz ich stosowanie
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Otwock (mazowieckie)
Przygotowywanie dań kuchni khmerskiej z oryginalnych przepisów.
TAMARYND S.C. - 2016-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
-
HORTUS MICHAŁ LEWANDOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Zamość (kujawsko-pomorskie)
zgodny z charakterystyką pracy
EKOCENTR Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Piekarzew (wielkopolskie)
Do obowiązków zatrudnionego będzie należeć m.in.:- telefoniczna obsługa klientów serwisu samochodowego- rejestrowanie pojazdów w Urzędzie Miasta; Godz. pracy 7-15, 9-17.
AMS ANETTA I MARIUSZ STANIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-21 - Słupsk (pomorskie)
Uzgadnianie w imieniu inwestora dokumentacji na etapie projektu wykonawczego oraz uzyskiwanie aprobaty inwestora na dokonane uzgodnienia, prowadzenie nadzoru realizacji umów zawartych przez inwestora związanych z realizacją inwestycji w nadzorowanej specjalności, opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót opracowanych przez wykonawcę robót, opiniowanie umów z podwykonawcami, monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, udział w komisjach odbiorowych i przeglądach pogwarancyjnych, prowadzenie korespondencji w zakresie konstrukcyjno-budowlanym
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
nadzór i kontrola pracy instalacji sanitarnych w budynkach spółdzielni mieszkaniowej "Towarzystwo Lokator" im. Franciszka Helińskiego w Łodzi
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA TOWARZYSTWO LOKATOR im. Franciszka Helińskiego - 2018-09-14 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa klienta,- Informowanie klientów o doborze usługi,- Finalizowanie usługi,- Uruchamianie urządzenia,- Dezynfekowanie urządzenia po usłudze,- Dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pomoc przy organizacji wystaw i innych imprez muzealnych.Prace porządkowe.Drobne prace remontowe i naprawcze
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Włodawa (lubelskie)
obróbka wstępna surowców do produkcji posiłków, pomoc w przygotowywaniu potraw według receptury,
UNIKAR RAFAŁ KUNKA - 2016-09-23 - Grójec (mazowieckie)
zapoznanie z asortymentemprzyjmowanie produktów na magazynwykładanie towaru na salę wystawowąobsługa klientawystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Leszno (wielkopolskie)
Kontakt telefoniczy:606213692 w celu umówienia się na spotkanie lub CV na maila:gabinet.baobab (at) gmail.com,praca w Andrychowie,umowa zlecenie,13,00zł brutto/h,okres zatrudnienia do 1,5 roku,masaż-obsługa klienta,udzielanie informacji.
Górka Beata Firma Rodzinna GÓRKA - 2016-06-06 - Andrychów (małopolskie)
prowadzenie administracji personalnej zakładu, przygotowywanie naboru na wolne stanowiska pracy, branie udziału w projektach szkoleniowych, przesyłanie drogą elektroniczną dokumentów
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2016-05-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Prace montażowe - komponenty do AGD.Wzrokowa kontrola jakości.Selekcja wadliwych komponentów.Pakowanie gotowego produktu.Godz. pracy: 6-14, 14-22, 22-6.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)
Pełnienie funkcji inspektora do spraw budowlanych, inwestycji i remontów,w tym: kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi, prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektoraoraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkichbranżach robót wynikających z opracowanych projektów budowlanych oraz wszystkich czynności wynikających z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U.z 2002r. Nr 108, poz. 953) i umów zawartych pomiędzy inwestorem a wykonawcą robót budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2018-05-14 - Polkowice (dolnośląskie)