INSPEKTORA WOJEWÓDZKIEGO W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 1023) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTORA WOJEWÓDZKIEGO W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 1023)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych,- prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych,- rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP,- prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na V piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2020-03-10
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ks. St. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych,- prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych,- rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP,- prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na V piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTORA WOJEWÓDZKIEGO W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 1023)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów Ustawy o cudzoziemcach,- znajomość przepisów Ustawy o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin, - znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (rozdział 16),- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- dobra organizacja pracy,- efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie,- odporność na stres, asertywność.wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe administracyjne, prawnicze lub studia podyplomowe w zakresie administracji.pozostałe wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych,- znajomość przepisów Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 10 marca 2020 roku do dnia 20 marca 2020 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WSOC V.2 - 3 etatyDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 20.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b17bfba82cee35757ae58e1ebcdc1c4f
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie,sprawdzanie poprawności i rejestracja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości.Weryfikacja złożonych deklaracji pod względem ich zgodności ze stanem faktycznym.Sporządzanie decyzji określających wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla osób uchylających się od złożenia deklaracji lub podające nieprawdziwe dane.Sporządzanie decyzji administracyjnych dla właścicieli nieruchomości ,którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi , a którzy nie zawarli umów na odbiór odpadów komunalnych.Prowadzenie ewidencji umów na odbieranie odpadów komunalnych zawartych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w celu kontroli wykonywania przez nich obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządu w gminach.Sprawy bieżące -przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, kontrola przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ,przygotowywanie projektów ustaw, aktualizacja karty usług na BIP,prowadzenie działań informacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymiSzczegóły na stronie BIP Urzędu Miasta w Szczecinku
Urząd Miasta Szczecinek - 2019-11-18 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
doświadczenie na ww stanowisku,praca w delegacji na terenie kraju
Spiżak Adam AS-BUD - 2017-06-30 - Radłów (wielkopolskie)
Szczegóły oferty na stronie: http://ogloszenia.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.testsearch?p_flag=show&p_ogloszenie=179130&p_insert=18-MAR-16
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-03-21 - Rybnik (śląskie)
Pracownik budowlanyOferta pracy w ramach doposażenia stanowiska pracy - przeznaczona dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2014-11-03 - Dziewierzewo (kujawsko-pomorskie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1833&menu=729Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przyjmowała i weryfikowała deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- prowadziła postępowania podatkowe i wyjaśniające kontroli w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- obsługiwała bazę danych w zakresie gospodarowania odpadami,- przygotowywała materiały informacyjne,- bieżąco obsługiwała strony, w tym przyjmowała zgłoszenia (interwencje) mieszkańców w zakresie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Katowic,- realizowała, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, zadania związanego z obsługą stanowiska Ochrona Środowiska w Biurze Obsługi Mieszkańców.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, - Praca przy stanowisku komputerowym oraz w terenie, praca pod presją czasu wymagająca dużej samodzielności, odporności na stres oraz kontaktu bezpośredniego i telefonicznego z klientem. Prowadzenie wizji w terenie na obszarze miasta Katowice i innych miast aglomeracji śląskiej.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-03-04 - Katowice (śląskie)
Pobieranie próbek do badań hałasu, zapylenia, czynników chemicznych na stanowiskach pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Nowy Targ (małopolskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych, uczestniczenie w komisji powypadkowej, sporządzenie dokumentów z tym związanych, ewidencja badań lekarskich, kontrola ich ważności, wydawanie skierowań, kontrola stanowisk pracy pod kątem przestrzegania przepisów.
Vorwerk Autotec Polska Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wyposażenie wyrobów z tworzyw sztucznych w instrukcję do dalszego montażu. Sprawdzanie dopasowania części, kompletowanie wyrobów, usunięcie nadlewów, konserwowanie i naprawa urządzeń i narzędzi wykorzystywanych do codziennych obowiązków.
B-READY Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa wagi samochodowejprowadzenie dokumentacji zg. z wytycznymiobsługa klientagotowość pracy w soboty ( 2 zmiany)
Mineral Polska Sp.z.o.o - 2018-10-23 - Czarny Bór (dolnośląskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców towarów w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, monitorowanie rynków zbytu, nadzór nad magazynem, sprzedaż hurtowa i detaliczna, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o specjalności budowlanej, elektrycznej, sanitarnej; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne lub inne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel)znajomość programu Norma Pro; zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów kompleksów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-27 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
MARIUSZ KIEREŚ "MAR-MAG" - 2016-01-12 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta na placu stacji paliw
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE PIOTR KANNENBERG - 2017-04-06 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- ochrona obiektów handlowych na terenie Torunia- elastyczny grafik pracy- zapewniamy umundurowanie i szkolenie- możliwość rozwoju w strukturach firmy- stawki: 9,45-11 zł netto/h
Solid Security Sp. z o.o. - 2017-07-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:- kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robót- odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,- kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- Współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- Współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- Dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- Współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- Wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- Rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- Współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- Wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- Sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- Ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa" oraz DOM Madalińskiego- Sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - Typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- Wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- Umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- Sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- Przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- Sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- Opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - Typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - Wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- Informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- Analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- Kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.- Praca na dwóch jednostkach: 0,5 etatu w DOM4 i 0,5 etatu w DOM5.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca na budowie na terenie województwa świętokrzyskiego
TIGMA - BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Sędowice (świętokrzyskie)
szlifowanie nóg drewnianych, przygotowanie drewna do obróbki
F.U.H.'JACEK' Jacek Krysztofowicz - 2019-02-25 - Paczkowo (wielkopolskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej dokumentacji budowlanej przedmiarów i kosztorysów. Uprawnienia budowlane do pełnienienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2016-06-03 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie pokryć dachowych z dachówki, papy, blachy itp.
"Dach-Bud" Józef Suder - 2019-11-27 - Jawor (dolnośląskie)
Malowanie konstrukcji stalowych pistoletem i pompą
GDAŃSKIE ZAKŁADY REMONTOWO-MONTAŻOWE GZRM SP. Z O. O. - 2019-01-02 - Gdańsk (pomorskie)
transport towarów
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Mircze (lubelskie)
CV
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-08-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kucie na gorąco, spawanie, szlifowanie
Pracownia Kowalstwa Artystycznego Pro-Line Robert Męski - 2017-02-27 - Luboń (wielkopolskie)
obsługa łupiarki, przerób formaka granitowego na kostkę
WEKOM II Kopalnia Granitu Kostrza Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Kostrza (dolnośląskie)
obsługa klienta/ doradztwo, ekspozycja towaru, oznakowanie diału, kontrola etykiet cenowych, zapobieganie stratom
AUCHAN POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem wynagrodzeń i rachunkowością jednostki budżetowej, a w szczególności:- naliczanie wynagrodzeń oraz prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej nauczycieli i pozostałych pracowników administracji i obsługi, obliczanie podatku od wynagrodzeń, zasiłków oraz sporządzanie informacji i deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami,sporządzanie przelewów do list płac, wydawanie zaświadczeń dot. wynagrodzeń i zasiłków, przygotowywanie dokumentacji ZUS za pomocą programu Płatnik oraz przekaz elektroniczny do ZUS, prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej, opracowywanie planów wydatków budżetowych w zakresie wynagrodzeń, przygotowywanie sprawozdań, w tym sprawozdań statystycznych, zgodnie z wykonywanymi czynnościami, należyte prowadzenie i przechowywanie zbioru dokumentów księgowych oraz ich archiwizacji, wykonywanie innych czynności wynikających z zajmowanego stanowiska.
ZESPÓŁ GIMNAZJALNO-SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W LASOWICACH WIELKICH - 2019-08-14 - Lasowice Wielkie (opolskie)
1. Wykonywanie zadań organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikających zprzepisów ustawy:- prawo geodezyjne i kartograficznego,o infrastrukturze informacji przestrzennej, w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego,o gospodarce nieruchomościami dotyczącymi przeprowadzania powszechnej taksacji nieruchomości i ustalaniem wartości katastralnej nieruchomości na podstawie dostępnych dokumentów i informacji, opiniowanie projektów podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa dokonywanego z urzędu oraz opiniowanie projektów podziału nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Płockiego,- o ujawnianiu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwaoraz jednostek samorządu terytorialnego, a w szczególności związanymiz prowadzeniem Punktu Konsultacyjno-Informacyjnego.2. Wykonywania zadań organu administracji publicznej dotyczących scalania i wymiany gruntów.3. Realizacja zasad i trybu postępowania przy wydawaniu decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej - wynikających z zarządzeń Starosty Płockiego.4. Na stanowisku pracy wiodącym zadaniem będzie:a) prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków, gleboznawczej klasyfikacji gruntów, scalania i wymiany gruntów,b) wprowadzanie zmian do bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru wartości i cen,c) sporządzanie wypisów i wyrysów z mapy ewidencyjnej.Praca w siedzibie Urzędu oraz dokonywanie wizji terenowych na obszarze powiatu płockiego. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy na III piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Budynek wyposażony w platformę do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się winda oraz na II i IV piętrze toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2019-05-16 - Płock (mazowieckie)