INSPEKTOR W REFERACIE DS. SYSTEMU GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI W WYDZIALE KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy URZĄD MIASTA KATOWICE
Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE DS. SYSTEMU GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI W WYDZIALE KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE
Wynagrodzenie: 3 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1833&menu=729Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przyjmowała i weryfikowała deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- prowadziła postępowania podatkowe i wyjaśniające kontroli w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- obsługiwała bazę danych w zakresie gospodarowania odpadami,- przygotowywała materiały informacyjne,- bieżąco obsługiwała strony, w tym przyjmowała zgłoszenia (interwencje) mieszkańców w zakresie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Katowic,- realizowała, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, zadania związanego z obsługą stanowiska Ochrona Środowiska w Biurze Obsługi Mieszkańców.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, - Praca przy stanowisku komputerowym oraz w terenie, praca pod presją czasu wymagająca dużej samodzielności, odporności na stres oraz kontaktu bezpośredniego i telefonicznego z klientem. Prowadzenie wizji w terenie na obszarze miasta Katowice i innych miast aglomeracji śląskiej.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Data publikacji: 2020-03-04
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: URZĄD MIASTA KATOWICE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 1, 40-003 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1833&menu=729Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przyjmowała i weryfikowała deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- prowadziła postępowania podatkowe i wyjaśniające kontroli w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,- obsługiwała bazę danych w zakresie gospodarowania odpadami,- przygotowywała materiały informacyjne,- bieżąco obsługiwała strony, w tym przyjmowała zgłoszenia (interwencje) mieszkańców w zakresie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Katowic,- realizowała, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, zadania związanego z obsługą stanowiska Ochrona Środowiska w Biurze Obsługi Mieszkańców.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Rynek 1 /budynek wyposażony w windę/, - Praca przy stanowisku komputerowym oraz w terenie, praca pod presją czasu wymagająca dużej samodzielności, odporności na stres oraz kontaktu bezpośredniego i telefonicznego z klientem. Prowadzenie wizji w terenie na obszarze miasta Katowice i innych miast aglomeracji śląskiej.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 100 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - od zaraz do ustalenia z pracodawcą.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE DS. SYSTEMU GOSPODAROWANIA ODPADAMI KOMUNALNYMI W WYDZIALE KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, o kierunku lub specjalności: rachunkowość i finanse, finanse, ekonomia, administracja lub inżynieria środowiska, ochrona środowiska, gospodarka odpadami. - udokumentowany minimum 3-letni staż pracy,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,- dobra znajomość przepisów ustawy Ordynacja Podatkowa w szczególności dział III, IV, V, VI,- posiadanie prawa jazdy kat. B,- umiejętność obsługi programów pakietu biurowego Libre Office, MS Office - w stopniu bardzo dobrym.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe (staże, praktyki) preferowane na stanowiskach związanych z gospodarowaniem odpadami, unieszkodliwianiem (zagospodarowaniem) odpadów lub finansami publicznymi, podatkami i opłatami w administracji publicznej, kontrolą działalności gospodarczej,- umiejętność redagowania pism,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu i stresu,- komunikatywność, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta,- dyspozycyjność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA KATOWICE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:- wypełniony i podpisany formularz aplikacyjny wraz z oświadczeniami (dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urzędzie Miasta Katowice), - list motywacyjny - odręcznie podpisany,- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o aktualnym zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego 3-letniego stażu pracy /zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy/,- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Oferty wraz z dokumentami należy składać: w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór Nr OZ/28/2020 na stanowisko urzędnicze - inspektor -w Wydziale Kształtowania Środowiska w sekretariacie Wydziału Organizacji i Zarządzania pokój 302 ul. Młyńska 4od poniedziałku do środy w godzinach od 7.30 do 15.30, w czwartek w godzinach od 7.30 do 17.00, w piątekw godzinach od 7.30 do 14.00 lub drogą pocztową, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18 marca 2020 r.Aplikacje które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Kolejny etap naboru przeprowadzony zostanie w dniu 27 marca br. O szczegółach zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Informacje dodatkowe:RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Katowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790Wskaźnik zatrudnienia:W lutym 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepisówo rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać w terminie do dnia 18 marca 2020 r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.um.katowice.pl
Ulica pracodawcy: Młyńska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw ochrony środowiska
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.03.2020
Data dodania oferty pracy: 04.03.2020
Oferta pracy ważna do: 18.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1e3eda8c2de449a47082cb2ef36dd39b
Podobne oferty pracy
Praca przy produkcji ogrodzeń, wynagrodzenie do uzg. uzależnione od posiadanych umiejętności.
LESZEK GRABSKI ZAKŁAD USŁUG ŚLUSARSKICH I BUDOWLANYCH - 2019-08-13 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne przygotowywanie oraz nadzorowanie następującej dokumentacji:a) dokumentacja związana z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,b) akta osobowe pracowników,c) ewidencja czasu pracy,d) umowy szkoleniowe z pracownikami.Udział w następujących czynnościach, we współpracy z kierownikami działów:a) przestrzeganie dyscypliny i porządku pracy,b) nabór kandydatów do pracy,c) organizowanie służby przygotowawczej,d) monitorowanie okresowej oceny pracowniczej,e) organizowanie praktyk studenckich oraz staży zawodowych,f) opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji w zakresie spraw pracowniczych,g) prowadzenie ewidencji planów i analiz w zakresie szkoleń.Obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń:a) sporządzanie komputerowych list płac,b) obliczanie oraz rejestrowanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych,c) sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych wynikających z umów o pracę i umów zleceń,d) obsługa programu PŁATNIK.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-08-01 - Cieszyn (śląskie)
Zgodny, praca w Grudziądzu
ANKLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie wykopów liniowych pod linie kablowe
Przedsiębiorstwo "ADREL" Ryszard Adaszyński - 2017-07-04 - Brzeg (opolskie)
przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie ubezpieczeń społecznych rolników- ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie majacym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych, sporządzanie sprawozdawczości
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-10-11 - Poznań (wielkopolskie)
nadzór i odbiór inwestycji realizowanych w powierzonych nieruchomościach, przeglady roczne, wieloletnie, utrzymanie instalacji w sprawności
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek,- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęcie ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym, - przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne, - wydawanie decyzji w sprawach podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników i ustania tego ubezpieczenia, a także wysokości należności z tytułu składek na to ubezpieczenie oraz dochodzenia należności i zwrotu nadpłat oraz wydawanie decyzji dotyczących spraw spornych w zakresie wymiaru poboru składek na ubezpieczenie zdrowotne,- wydawanie decyzji w sprawach ulg i umorzeń należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne,- prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników oraz ubezpieczeniem zdrowotnym i okresów podlegania i opłacania składek,- opracowywanie wniosków o ulgę w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne, - udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,- prowadzenie prawidłowych urządzeń ewidencyjnych, statystycznych, obowiązujących rejestrów,- przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników,- sporządzanie sprawozdawczości statystycznej.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2019-09-17 - Słupca (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Nowy Targ (małopolskie)
Pracownik obsługi biurowej (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Tychy (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: rozpatrywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę i rozbiórkę; rozpatrywanie wniosków dotyczących zgłoszenia budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz wniosków dotyczących zgłoszenia rozbiórki; wydawanie zaświadczeń; rozpatrywanie wniosków o niezbędności wejścia inwestora na sąsiednią posesję w celu wykonania robót budowlanych; rozpatrywanie wniosków dotyczących zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części; przygotowanie wniosków do PINB o dokonanie kontroli budowy, wstrzymanie robót lub podjęcie czynności likwidującej samowolę budowlaną; rozpatrywanie wniosków dotyczących uchylania lub wygaszania decyzji o pozwoleniu na budowę lub rozbiórkę, w przypadku istotnego odstąpienia od pozwolenia na budowę, zaniechania lub przerwania budowy albo nie spełnienia warunków pozwolenia na budowę; rozpatrywanie wniosków dotyczących zmiany pozwolenia na budowę w sytuacji istotnego odstępstwa od pozwolenia na budowę przed rozpoczęciem robót w tym zakresie; rozpatrywanie wniosków dotyczących przeniesienia decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz nabywcy nieruchomości; przyjmowanie zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu robót objętych zgłoszeniem; rozpatrywanie wniosków dotyczących zgłoszenia lokalizacji obiektów na 120 dni i po upływie tego terminu, w przypadku ich nie usunięcia, prowadzenie procedury rozbiórki. Warunki pracy: stanowisko pracy w pokoju trzyosobowym, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, wyjazdy w teren do kontroli lokalizacji sezonowych. Godziny pracy: 7.30- 15.30
STAROSTWO POWIATOWE W SŁUPSKU - 2018-08-31 - Słupsk (pomorskie)
Szycie odzieży z dzianin owerlock + dwuigłówka, praca od poniedziałku do piątku
BATES PPHU - 2018-11-05 - Stróża (łódzkie)
pomoc w opice nad dziećmi, czynnościach higienicznych, podczas posiłków i pobytu na powietrzu
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; ks. sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: dbanie o ekspozycje towarów, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży, obsługa klienta; dwie zmiany, miejsce pracy: Rudziniec;
Dino Polska S.A. - 2017-10-30 - Rudziniec (śląskie)
Charakterystyka pracy: kandydat będzie odpowiedzialny za inspekcję maszyn budowlanych i pojazdów samochodowych, tworzenie protokołów poinspekcyjnych, tworzenie dokumentacji fotograficznej posiadanego przez firmę sprzętu, nadzór nad wydawaniem sprzętów do klienta i zdawaniem ich przez klienta z powrotem do firmy, prace biurowe związane z pełnioną funkcją. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe - kierunek techniczny - mechanika i budowa maszyn i pojazdów samochodowych, 2 lata doświadczenia, znajomość specyfiki maszyn budowlanych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy a.skiba (at) polcab.com.
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2015-12-17 - Rybnik (śląskie)
Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-10-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa interesantów, przyjmowanie, rejestrowanie pism, przygotowanie pism, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wykonywanie innych prac administracyjno-biurowych, przyjmowanie i łaączenie telefonów, zamawianie materiałów biurowych, druków ścisłego zarachowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne a tym samym na wymiar składek na ubezpieczenie; sporządzanie wniosków o udostępnianie danych ze zbioru danych osobowych; prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowanie wniosków o ulgi/umorzenia, przymusowe dochodzenie należności; sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych; sporządzanie sprawozdawczości statystycznej; przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-10-31 - Poznań (wielkopolskie)
- przyjmowanie dokumentów,- księgowanie,- obsługa klienta kancelarii;
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Belsk Duży (mazowieckie)
wg stanowiska
PIEKARNIA-CUKIERNIA " O L E Ń K A " IRENA KALISZCZAK - 2017-10-10 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
-wykonywanie kontroli urzędowych w zakładach produkujących środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego,-pobieranie prób do badań monitoringowych na pozostałości chemiczne, biologiczne oraz stopień skażeniaradiologicznego,-wykonywanie kontroli przestrzegania warunków weterynaryjnych przy uboju zwierząt, rozbiorze i przetwarzaniumięsa, przetwórstwie mleka,-wykonywanie kontroli środków transportu żywności pochodzenia zwierzęcego,-wykonywanie kontroli procesów technologicznych w produkcji żywności pochodzenia zwierzęcego,-prowadzenie postępowania administracyjnego, sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie działańzespołu ds. bezpieczeństwa żywności,-kontrolowanie prawidłowości wykonywania czynności wyznaczonych lekarzy weterynarii.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Poddębicach - 2018-11-28 - Poddębice (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bartąg (warmińsko-mazurskie)
j/w
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2 - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
- Bezpośrednia obsługa klientów ubiegających się o chwilówkę lub kredyt. Aktywna sprzedaż produktów finansowych. Udział w akcjach marketingowych. Sporządzanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie świadczonych usług. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych. Budowanie trwałych relacji z klientami.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:30-16:30. Wymagania: wykształcenie średnie (dowolne). Mile widziane doświadczenie zawodowe. Znajomość programu Microsoft Excel, Word, komunikatywność, znajomość technik sprzedaży. Kontakt e-mail: kierownik (at) plus-gotowka.pl
PLUS GOTÓWKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-14 - Katowice (śląskie)
Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno- biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2017-09-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- monitorowanie prasy, portali internetowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych, na podstawie których przygotowuje się informacja dla Wojewody i kierownictwa Urzędu, prowadzenie archiwum prasowego- współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu i służbami informacyjnym ministerstw- współpraca z mediami- redagowanie i aktualizowanie strony internetowej Urzędu, dokonywanie okresowej kontroli zawartości witryny, współpraca w tym zakresie z wydziałami Urzędu, administracją zespoloną, instytucjami z regionu i administracją centralną- organizowanie konferencji prasowych, obsługa rzecznika prasowego Wojewody- przygotowywanie zleconych opracowań, materiałów informacyjnych i analizWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn do pakowania, uruchamianie maszyny, oznaczanie za pomoca etykiet, drukowanie etykiet, nadzór nad pakowaniem wyrobu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "AWEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-17 - Kościuszków (wielkopolskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-04-04 - Leszno (wielkopolskie)
Wykonywanie zadań służby bhp zgodnie z rozporządzeniem
Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie - 2019-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji głównej sprzętu techniki specjalnej, sprzętu sportowego i kulturalno oświatowego, w celu racjonalnej gospodarki mieniem. Przygotowywanie i wystawianie dokumentów przychodowo rozchodowych na sprzęt i materiały techniki specjalnej w celu dokonania właściwego obrotu sprzętu lub materiału; kompletowanie wszystkich dowodów materiałowych, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów między sekcją a Pionem Głównego Księgowego; dokonywanie porównań ewidencji magazynowej, warsztatowej oraz komórek i granicznych jednostek organizacyjnych z ewidencją główną w Sekcji , w celu sprawdzenia zgodności stanów ewidencyjnych; sporządzanie sprawozdań o stanie ilościowym, wartościowym i jakościowym mienia techniki specjalnej, w celu właściwego planowania ewentualnych potrzeb w tym zakresie
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-11-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- Obsługa klienta na Sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o jakość i ekspozycję towaru, weryfikacja terminów sprzedaży.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + system premiowania. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę).
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-07 - Katowice (śląskie)