INSPEKTOR W BIURZE POWIATOWEGO RZECZNIKA KONSUMENTÓW Płock oferta pracy Starostwo Powiatowe w Płocku
Stanowisko: INSPEKTOR W BIURZE POWIATOWEGO RZECZNIKA KONSUMENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa kancelaryjna Biura i Rzecznika, obsługa poczty internetowej.2. Prowadzanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.3. Przyjmowanie wniosków i interwencji konsumenckich, prowadzenie rejestru osób którym udzielono pomocy prawnej.4. Udzielanie interesantom wyczerpujących informacji dotyczących sposobu i trybu załatwienia spraw.5. Prowadzenie edukacj i konsumenckiej.Praca w siedzibie Urzędu oraz na terenie powiatu płockiego. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy na IV piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Budynek wyposażony w platformę do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się winda oraz na II i IV piętrze toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.
Data publikacji: 2019-09-03
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa kancelaryjna Biura i Rzecznika, obsługa poczty internetowej.2. Prowadzanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.3. Przyjmowanie wniosków i interwencji konsumenckich, prowadzenie rejestru osób którym udzielono pomocy prawnej.4. Udzielanie interesantom wyczerpujących informacji dotyczących sposobu i trybu załatwienia spraw.5. Prowadzenie edukacj i konsumenckiej.Praca w siedzibie Urzędu oraz na terenie powiatu płockiego. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy na IV piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Budynek wyposażony w platformę do przemieszczania osób niepełnosprawnych. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się winda oraz na II i IV piętrze toalety dostosowane do wózków inwalidzkich.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W BIURZE POWIATOWEGO RZECZNIKA KONSUMENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: geodezyjne i kartograficzne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1. obywatelstwo polskie,2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,4. nieposzlakowana opinia,5. wykształcenie wyższe,6. co najmniej 3 letni staż pracy, w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,7. prawo j azdy kategorii B,8. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym oraz przepisów z zakresu ochrony praw i interesów konsumentów.Wymagania dodatkowe:Doświadczenie zawodowe związane z ochroną praw i interesów konsumentów
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. list motywacyjny - własnoręcznie podpisany,2. życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany,3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, w tym kserokopia prawa jazdy, 4. kserokopie świadectw pracy (potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy) i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie,5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,6. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, innych niż określone w art. 22' Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Starostwa (parter, pok. 9) lub przesłać pocztą na adres:Starostwo Powiatowe w Płocku. ul. Bielska 59, 09 - 400 Płock Referat Kadr i Szkolenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Biurze Powiatowego Rzeczka Konsumentów Starostwa Powiatowego w Płocku" do dnia 16 września 2019 r.W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz na tablicy informacyjnej Starostwa.Administratorem danych osobowych jest Starosta Płocki z siedzibą w Płocku przy ul. Bielskiej 59, 09-400 Płock. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Elżbietę Kaczmarczyk, z którą można się skontaktować poprzez email: e.kaczmarczyk (at) powiat.plock.pl. telefonicznie: 24 267 67 78 lub osobiście pok. 523.Dane osobowe kandydatów:a) będą przetwarzane w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;b) nie będą udostępniane innym odbiorcom;c) będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych, w przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego;d) nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych kandydatom przysługuje:a) prawo dostępu do treści swoich danych; b) prawo do sprostowania danych;c) prawo do usunięcia danych;d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;e) prawo do przenoszenia danych;f) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;g) w przypadku, w którym przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia), kandydatowi przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.h) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia.Podanie danych osobowych przez kandydata jest wymogiem ustawowym. Odmowa podania danych może uniemożliwić wzięcie udziału w procesie naboru. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: 16.09.2019r.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy:
samorząd terytorialnyKierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.09.2019
Data dodania oferty pracy: 03.09.2019
Oferta pracy ważna do: 16.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2cd4a5016991e23b9f896732c38a936b
Podobne oferty pracy
Praca przy produkcji wyrobów garmażeryjnych, przygotowywaniu potraw.Kontakt z pracodawcą: ul. Legnicka 158, 54-206 WROCŁAW, tel.: 071-351-51-62 lub CUKIERNIAWOLAK (at) WP.PL
Cukiernia-Kawiarnia "WOLAK" s.c. - 2016-04-01 - Wrocław (dolnośląskie)
przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb inwestycyjno - remontowych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy JW Nr 4217 - 2017-02-16 - Bytom (śląskie)
Dozór elektroniczny. Praca z osobami skazanymi. Proponowane wynagrodzenie to 1850 zł brutto + dodatki + nadgodziny. Zmiany 12-godzinne.
Impel Security Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-06-12 - Wędrzyn (lubuskie)
- prowadzenie rejestru ewidencji mieszkańców- wydawanie zaświadczeń i poświadczeń z rejestru ewidencji ludności i rejestru PESEL- prowadzenie postępowań administracyjnych,- wydawanie decyzji w sprawach meldunkowych- prowadzenie rejestru poborowych- prowadzenie rejestru wyborców- prowadzenie ewidencji dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu- -bieżąca obsługa interesantów
Urząd Gminy Białe Błota - 2020-01-21 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony wód, uwalniania do wód organizmów genetycznie zmodyfikowanych, preparatów biobójczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawozów oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia wód oraz opracowywanie wyników rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielkości przekroczeń.Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zawiadomień o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunków odprowadzania ścieków i poboru wody oraz wniosków o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także wystąpień do Sądu lub Prokuratury oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony wód w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwoleń wodnoprawnych i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów korzystających ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych, kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony wód w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ.Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ oraz administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2016-09-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Odpowiedzialność za zbiory podczas sezonu, przygotowywanie planów dotyczących produkcji. Zarządzanie rozwiązaniami dotyczącymi klimatu, nawożenia i odżywiania roślin. Ochrona upraw. Uczestniczenie w weekendowych spotkaniach mających na celu planowanie pracy. Raportowanie. Przeprowadzanie inspekcji. Kontakt z firmami zewnętrznymi w celu składania zamówień.
DECOCK PLANTS - 2019-07-17 - Belgia (Belgia)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie funduszu emerytalno-rentowego, funduszu składkowego, działów specjalnych, pomocników rolnika ( rozliczanie i uzgadnianie wpływów składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne), prowadzenie ksią rachunkowych oddziału zgodnie z zasadami rechunkowości, realizacja zadań dot. obiegu i kontroli dokumentów księgowych oddziału regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-01-09 - Poznań (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy, udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części. Szczegóły dot. zakresu zadań zawodowych dostępne są na stronie http://www.pup.lomza.pl/wiad/1057/1-podlaska-brygada-obrony-terytorialnej-w-bialymstoku-ogloszenie-o-naborze
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)
nadzór nad realizacją prac budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych, sporządzanie dokumentacji przetargowych (SIWZ, STWiOR, kosztorysy), pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji sanitarnych; praca w godz. 7.00-15.00
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-01-05 - Nowa Dęba (podkarpackie)
praca na stanowisku handlowiec, w slepie w chińskim centrum handlowym, obsługa klientów polskichi chińskich, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z chin, współpraca z chińskim kierownictwem sklepu, import towarów m.in. z chin
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
montowanie konstrukcji stalowych
kontakt przez OHP - 2017-06-27 - Kocikowa (śląskie)
załadunek węgla z placu na samochody i do sortownika
KTK POLSKA Spółka z O.O. - 2019-07-10 - Wielka Wieś (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń hotelowych: kuchnia, łazienki, pokoje.
kontakt przez PUP - 2019-11-26 - Górna Wieś (mazowieckie)
Przyjmowanie, weryfikowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i zaświadczeń w sprawach wynikających ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, sporządzanie list wypłat z funduszu alimentacyjnego zgodnie z wydanymi decyzjami, obsługa programów informatycznych dotyczących spraw z zakresu funduszu alimentacyjnego, sporządzanie obowiązkowych sprawozdań z zakresu funduszu alimentacyjnego.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach - 2019-01-16 - Kolbudy (pomorskie)
obsługa maszyn i praca zwiazana z zakonczeniem linii produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Odbiór przesyłek z oddziału, zaplanowanie trasy doręczeń, dostarczanie przesyłek do klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, rozliczanie przesyłek otrzymanych do doręczenia.
InPost S.A. Oddział Gdańsk - 2016-05-11 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Radom (mazowieckie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze".Wykształcenie wyższe, kier. ekonomia, finanse, rachunkowość; min. 3 lata stażu pracy; zakres obowiązków: księgowanie dowodów księgowych uzgadnianie kont rozrachunkowych, dekretowanie funduszu wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji księgowej planu finansowego wydatków budżetowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-04-14 - Pyskowice (śląskie)
Zrywanie pieczarek
GOSPODARSTWO ROLNE CHEŁKOWSKI - 2016-06-13 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Rozwożenie i odbiór towaru
HURTOWNIA WIELOBRANŻOWA RAFPOL RAFAŁ SOBCZAK - 2018-01-18 - Kalisz (wielkopolskie)
Kierowca autocysterny
Centrum Motoryzacji P.Czyżycki - Spółka Jawna - 2016-10-25 - Gnojnik (małopolskie)
Wykonywanie obowiązków Inspektora danych osobowych wynikające z Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz o ochronie danych osobowych. Opracowywanie oraz analizowanie regulacji wewnętrznych z zakresu ochrony danych osobowych. Prowadzenie rejestrów. Opiniowanie umów i projektów pod kątem spełniania wymogów w zakresie ochrony danych osobowyh. Opiniowanie umów i projektów pod kątem spełnienia wymogów w zakresie ochrony danych osobowych.
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-10-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kruszyna (śląskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
gospodarka materiałami biurowymi-wydawanie i przyjmowanie zamówień, wydawanie materiałów biurowych; prowadzenie zestawień kosztów na podstawie rachunków obciążeniowych za energię elektryczną; cieplną; rozmowy telefoniczne i innych dla Oddziału Placówek Terenowych; dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów oraz przekazywanie ich do poszczególnych komórek organizacyjnych; wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszczeń będących własnością KRUS; wykonywanie miesięcznych i kwartalnych sprawozdań oraz terminowe przekazywanie ich do zainteresowanych komórek organizacyjnych; opisywanie otrzymanych rachunków obciążeniowych zgodnie z zawartymi umowami; przyjmowanie, kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej do OR; segregowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym; załadunek i rozładunek materiałów biurowych i eksploatacyjnych oraz mebli dostarczonych do OR i wywożonych z OR
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie obiektów handlowych
Dussmann Polska Sp. z o.o. - 2019-09-04 - Kraków (małopolskie)
Nadzór inwestorski nad budynkami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-01-09 - Gdynia (pomorskie)
Toczenie i frezowanie detali według rysunku
ZAKŁAD MECHANICZNY METALEX S.C.MACHAJ ANDRZEJ,CHOJNACKI IRENEUSZ - 2016-12-20 - Płońsk (mazowieckie)