STARSZY SPECJALISTA W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W SEKCJI DS. FINANSÓW Leszno oferta pracy Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W SEKCJI DS. FINANSÓW
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Prace administracyjni biurowa.Rozliczanie i sporządzanie list płac według obowiązujących decyzji w celu prawidłowej polityki płacowej.Rozliczanie podatku dochodowego i składek ZUS w programie PŁATNIK w celu prawidłowej polityki finansowej sekcji. Kontrola terminowości faktur, przygotowanie faktur i sporządzanie przelewów bankowych w celu terminowej ich realizacji.Pełnienie funkcji kasjera w komendzie w celu prawidłowej polityki kasowej. Pobierane gotówki i jej rozliczanie.Sporządzanie list płac w programie płacowym.Sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy. Przygotowywanie odpowiednich druków PIT dla pracowników oraz sporządzanie odpowiednich deklaracji w celu rozliczania podatku dochodowego komendy. Sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS i Komendy Wojewódzkiej PSP w Poznaniu. Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Sekcji ds. Finansów i przekazanie jej do Archiwum Zakładowej Komendy Miejskiej PSP w Lesznie.
Data publikacji: 2019-07-30
Lokalizacja: Leszno (wielkopolskie)
Pracodawca: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okrężna 19, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace administracyjni biurowa.Rozliczanie i sporządzanie list płac według obowiązujących decyzji w celu prawidłowej polityki płacowej.Rozliczanie podatku dochodowego i składek ZUS w programie PŁATNIK w celu prawidłowej polityki finansowej sekcji. Kontrola terminowości faktur, przygotowanie faktur i sporządzanie przelewów bankowych w celu terminowej ich realizacji.Pełnienie funkcji kasjera w komendzie w celu prawidłowej polityki kasowej. Pobierane gotówki i jej rozliczanie.Sporządzanie list płac w programie płacowym.Sporządzanie informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy. Przygotowywanie odpowiednich druków PIT dla pracowników oraz sporządzanie odpowiednich deklaracji w celu rozliczania podatku dochodowego komendy. Sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS i Komendy Wojewódzkiej PSP w Poznaniu. Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Sekcji ds. Finansów i przekazanie jej do Archiwum Zakładowej Komendy Miejskiej PSP w Lesznie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W SEKCJI DS. FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leszno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Leszno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leszno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy: posiadanie obywatelstwa polskiego, niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, posiadanie doświadczenia zawodowego na stanowiskach administracyjno - biurowych lub doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, praktyczna znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o finansach publicznych oraz przepisów ZUS dotyczących rozliczania i potrącania składek, umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporowość na stres, odpowiedzialność.Wymagania dodatkowe: posiadanie doświadczenia w zakresie sporządzania i rozliczanie płac (minimum 1 rok), posiadanie doświadczenia w obsłudze programu placowego "Progman"
Nazwa pracodawcy:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Okrężna 19, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy składać do dnia 09.08.2019 r. w sekretariacie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie, ul. Okrężna 19, 64-100 Leszno lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Nabór do KSC na stanowisko starszy specjalista".Wymagane dokumnety:- CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ukończone kursy lub szkolenia, kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności oraz wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk dostępny na stronie internetowej www.lesznopsp.wlkp.pl lub w sekcji ds. organizacyjno kadrowych)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Leszno
Gmina pracodawcy: Leszno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Leszno
Ulica pracodawcy: Okrężna
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 30.07.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e820753810aff364caf7fd5e65fda150
Podobne oferty pracy
Prace porządkowe, rozładowywanie, pakowanie towaru
TERESA MAZUR - T&T MAZUR S.C. - 2017-03-29 - Ząbki (mazowieckie)
przygotowywanie miejsca pracy, ustawianie odpowiednich rusztowań, przygotowywanie i transport materiałów i narzędzi na dach, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Dobrydział (łódzkie)
BIBLIOTEKA OŚWIATOWA KSIĘGOZBÓR, DOTYCZY WSZYSTKICH DZIEDZIN WIEDZY W TYM RÓWNIEŻ TEMATYKI WOJSKOWEJ I DZIEDZIN POKREWNYCH, ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMIWYMAGANIA:WYŻSZE BIBLIOTEKARSKIE LUB WYŻSZE ODPOWIADAJĄCE PROFILOWI BIBLIOTEKI, ORAZ STUDIA PODYPLOMOWE ODPOWIADAJĄCE PROFILOWI BIBLIOTEKI, 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIEGODZINY PRACY:08:00-16:00; 10:00-18:00, MIEJSCE PRACY:KLUB 12 SZCZECIŃSKIEJ DYWIZJI ZMECHANIZOWANEJ UL. WAWRZYNIAKA 5
JEDNOSTKA WOJSKOWA 3427 - 2017-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami wietnamskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami wietnamskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- wykonywanie napraw i remontów w zakresie: murowania, szpachlowania, malowania, układania glazury, prac wykończeniowych- doskonalenie wiedzy i umiejętności przy wdrażaniu nowych technologii na prawie budowlanym
Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy - 2016-04-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie operatorami i kierowcami wózków,Zarządzanie sprzętem, Współpraca z Szefem Serwisu odnosnie napraw i konserwacji wózków, Zarzadzanie UW i DW, Zapewnienie obsady pracowników na danej zmianie, Wsółpraca z osobami zlecającymi prace odnośnie rozładunku i dowozu makulatury, Ocena pracownika, Wsłpraca z kierownikiem oddziału, Nadzór nad wykonywanymi pracami podleglym pracownikom.
SEVIO SP. Z O.O. - 2016-09-05 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
MEBLE.PL S.A. TO LIDER SPRZEDAŻY MEBLI PRZEZ INTERNET ORAZ PRODUCENT MEBLI W UNIKALNEJ TECHNOLOGII NA SKALĘ ŚWIATOWĄ. W ZWIĄZKU Z DYNAMICZNYM ROZWOJEM POSZUKUJEMY KANDYDATÓW NA OPERATORÓW MASZYN.ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA.OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•PRZYGOTOWYWANIE MASZYN DO PRACY I DBAŁOŚĆ O JEJ POPRAWNE FUNKCJONOWANIE,•WYKONYWANIE DETALI ZGODNYCH Z OTRZYMANĄ SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ,•KONTROLA JAKOŚCI ORAZ POPRAWNOŚCI WYKONANYCH ELEMENTÓW.WYMAGANIA:•WYKSZTAŁCENIE TECHNICZNE – ZAWODOWE LUB ŚREDNIE,•MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU OPERATORA MASZYN,•UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKU TECHNICZNEGO,•SUMIENNOŚĆ W WYKONYWANIU POWIERZONYCH OBOWIĄZKÓW.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W STABILNEJ, DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE;•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODO
MEBLE.PL S.A. - 2017-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Realziacja wyznaoczonych celów zarządzanie zespołem, delegowanie i egzekwowanie zadań. Realziacja załozonego budżetu kontakt z klientami hiszpańskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
współpraca z zagranicznymi architektami oraz programistami odpowiedzialnymi za projektowanie oraz implementację testowanych usług, definowanie metodyki wraz z narzędziami do walidacji usług w Chmurze z uwzględnieniem takich elementów jak zwirtualizowana infrastruktura, wykorzystywane warstwy pośredniczące middleware oraz bazy danych, dostarczenie raportów zawierających analizy z przeprowadzonych testów wydajności z uwzględnieniem metodyki WHITE/ BLACK BOX
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa maszyn CNC.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3500 zł/btutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Możliwa również praca na drugą zmianę: 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe: Obróbka Skrawaniem (Tokarz lub Frezer) -lub- nabyte umiejętności / doświadczenie w obróbce skrawaniem. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 602-664-042) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Oswobodzenia 1B, 40-403 Katowice).
MPS-MECHANIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-05 - Katowice (śląskie)
fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów, bezpośredni kontakt z kilentem arabsko i ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
Wymagania: - ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowelub wyższe wykształcenie, w tym pomaturalnej szkoły zawodowej o kierunku rachunkowość- minimum trzyletnia praktyka w księgowości- znajomość programów komputerowych: Płace Optivum, Płanik oraz obsługa bankowości internetowej.Zakres obowiązków:- obliczanie wynagrodzenia pracowników- tworzenie przelewów dla pracowników, ZUS, Urzędu Skarbowego- sporządzanie sprawozdań i deklaracji do ZUS, GUS w zaresie wypłacanych wynagrodzeń- sporządzanie sprawozdań do Urzędu Skarbowego- zajęcia komornicze, przeliczanie zajęć, wysyłanie zaświadczeń, korespondencja z komornikami- wystawianie zaświadczeń o zarobkach- sporządzanie RMUA dla pracowników- zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS- gromadzenie i archiwizowanie danych dotyczących wynagrodzeń- ponoszenie odpowiedzialności na zasadzie określonej w art. 114-116 kp- wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikłych z potrzeb Ośrodka- analizy i zestawienia finansowe działu księgowości wymagane przez instytucje zewnętrzne- sporządzanie innych sprawozdań- przeprowadzanie wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu oraz jego zmian- sporządzanie sprawozdań i przekazywanie informacji organowi prowadzącemu Placówkę- wprowadzanie danych dotyczących wynagrodzeń do bazy danych programu Płace Optivum.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących - 2019-05-09 - Racibórz (śląskie)
- kierowanie 2-3 osobową grupą badawczą pod kierownictwem lidera projektu- planowanie zadań i eksperymentów oraz nadzór nad ich wykonaniem przez członków grupy badawczej- praca koncepcyjna i laboratoryjna związania z technologią selekcji aptamerów (w tym opracowanie i wykonanie kampanii selekcyjnych aptamerów, analiza bioinformatyczna, rozwój i wykonywanie testów oddziaływań biofizycznych)- utrzymywanie dzienników laboratoryjnych- przygotowywanie raportów i prezentacja wyników i danych w języku angielskim- badania literaturowe w języku angielskim- nadzór nad wyznaczoną aparaturą laboratoryjnąGodzina zakończenia prac : 17:00Praca na okres próbny: Okres próbny 3 m-ce,następnie na czas nieokreślony
PURE BIOLOGICS Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- utrzymywanie w należytej czystości otoczenia szkoły- drobne prace naprawcze
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Sybiraków - 2018-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
szycie na maszynie wskazanych operacji- wszycie kołnierza, wszycie mankietu, łączenie boków na maszynie specjalnej
BUKOWIANKA S.A. - 2017-10-11 - Buk (wielkopolskie)
Sprzatanie pokoi oraz wszelkich pomieszczeń w hotelu Miejsce pracy: Plac Dominikański Wrocław Forma zawarcia umowy: zlecenie ok 160 godzin miesiecznie, dyspzycyjnosć w godz 8-16, termin wykonania umowy: 3 lata. Oferta w sali: B
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymywanie porządku na terenie zakładu
Zakład Drobiarski LECH-DRÓB Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: Doradzanie i wspieranie wybranych liderów IS i Biznesu przy wprowadzaniu zmian w swojej organizacji i realizacji projektu. Opracowanie i rozwój własnej strategii zarządzania zmianą i planem dotyczących dużych i złożonych projektów lub inicjatyw oraz kierowanie zespołem kierowniczym ds. Zmian w dużych i złożonych przedsięwzięciach lub inicjatywach. Prowadzenie działań w zakresie zarządzania partnerami biznesowymi, komunikacji, dostosowania organizacyjnego i oceny gotowości do zmiany. Uściślenie i dalsze rozwijanie wizji i metodologii CM oraz udział w dzieleniu się wiedzą i działaniach związanych z siecią w zakresie zarządzania zmianami.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 20000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 25.04.2017 do 23.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Nauki Społeczne, Rozwój Organizacyjny, Zarządzanie Biznesem, Zarządzanie Finansami.). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zmianami. Wymagane umiejętności: praktyka w zakresie zarządzania zmianą w organizacji, metodologii i narzędzi oraz możliwości ich stosowania, certyfikat SIX SIGMA poziom black belt; Zdolność do pracy pod presją czasu i dostarczenia proaktywnych rozwiązań, umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej. Doskonała wiedza w zakresie zarządzania interesariuszami, komunikacji, wyrównywania organizacyjnego, edukacji i gotowości do zmian. Zdolność do pracy pod presją czasu i dostarczenia proaktywnych rozwiązań. Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (zarówno w formie ustnej jak i pisemnej) jest warunkiem koniecznym; biegła znajomość innego europejskiego języka będzie mile widziana. Biegła znajomość języka ukraińskiego jest warunkiem koniecznym współpraca z rynkiem ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Prace ogólnomagazynowe, przyjmowanie towaru, pakowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Sosnowiec (śląskie)
•obsługa studentów (praca w systemie ProAkademia)•obsługa organizacyjna przebiegu studiów i szkoleń•prowadzenie dokumentacji studiów i studenta (praca w systemie ProAkademia)•rekrutacja na studia (praca w systemie „panel rekrutacyjny”)•planowanie zajęć•koordynacja obsady zajęć•współpraca z pracownikami dydaktycznymi uczelni•koordynacja procedur dyplomowych•prace związane z Wewnętrznym Systemem Jakości Kształcenia•wykonywanie prac innych organizacyjno – administracyjnych•współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi uczelni•inicjowanie i organizacji działań promocyjnych•współorganizacja wydarzeń wydziałowych•dbałość o skuteczne zabezpieczenie mienia związanego ze stanowiskiem pracy
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu - 2019-06-26 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
strzyżenie damskie i męskie
STYLING Buczkowska Karolina - 2016-09-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie funkcjonalności aplikacji, analiza wymagań, wdrażanie projektu, współpraca z innymi oddziałami, monitoring młodszych programistów, kontakty z klientami na Ukrainie i za granicą
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
starszy księgowy z j.hiszpańskim
AUTOVISION GMBH - 2016-08-17 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa połączeń wychodzących ( klienci z bazy) realizacja założonych celów, prezentacja nowych produktów, ofert, dopasowanie ofery do klienta
InterKadra Sp. z o.o. Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego - 2016-08-09 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa maszyn i remonty maszyn przemysłowych. Wykształcenie min. średnie, rok doświadczenia, mile widziane SEP. Praca na jedną zmianę 8-16
FFT Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Mysłowice (śląskie)
telefoniczne przyjmowanie zleceń, wprowadzanie danych do programu, przyjmowanie poczty elektronicznej, przekazywanie zleceń drogą radiową
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Częstochowa (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu dań kuchni polskiej, ukraińskiej, rosyjskiej, szybkie obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie, prace porządkowe w kuchni. Zleceniobiorca sam określa swoją dyspozycyjność.
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
KOMENDA GŁÓWNA STRAŻY GRANICZNEJ - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na stanowisku starszej pielęgniarki - opieka nad podopiecznymi.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)
- wpuszczanie do ochranianych obiektów KWP / KMP we Wrocławiu funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, - rejestrowanie i wydawanie przepustek dla interesantów, - sprawdzanie zawartości bagaży i kontrola legalnosci ich wnoszenia, - podejmowanie działań w sprawie ochrony obiektów. 12h x 24h, system równoważny. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - spotkanie w siedzibie firmy po kontakcie telefonicznym: 71 340 32 72.
Komenda Miejska Policji We Wrocławiu - 2016-10-10 - Wrocław (dolnośląskie)