STARSZA PIELĘGNIARKA Kraków oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STARSZA PIELĘGNIARKA

Wynagrodzenie: od 2 950 PLN

Zakres obowiązków: Praca na stanowisku starszej pielęgniarki - opieka nad podopiecznymi.

Data publikacji: 2018-07-05

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Łanowa 39, 30-725 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku starszej pielęgniarki - opieka nad podopiecznymi.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 950 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godz. 7.00 - 19.00

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: STARSZA PIELĘGNIARKA

Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2018

Data zakończenia pracy: 08.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: kierunkowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe, 5 lat doświadczenia zawodowego, prawo do wykonywania zawodu pielęgniarki.

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data dodania oferty pracy: 05.07.2018

Oferta pracy ważna do: 30.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018

Podobne oferty pracy

KONSERWATOR/KIEROWCA - od 2 800 PLN

1 remonty, naprawy urządzeń i sprzętu,2 nadzór i kontrola stanu technicznego obiektu i sprzętu3 prowadzenie 9-osobowego busa, przewóz osób niepełnosprawnych i dokonywanie zakupów4 prace porządkowe przy obejściu małym ogródkuWymagania:1. umiejętność wykonywania prac remontowo-naprawczych2.umiejętność i uprawnienia do prowadzenia busa 9-osobowego, w tym przewozu osób niepełnosprawnych3.umiejętność prac porządkowych i ogrodniczych4 uczciwość i rzetelnośćForma kontaktu z pracodawcą*:1) Kontakt telefoniczny (prosić dyrektora ośrodka)2) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie www.kta.szczecin.pl ) + list motywacyjny - przesłać na adres e-mail lub zostawić w sekretariacie Link do kwestionariusza: http://www.kta.szczecin.pl/szukamy-pracownikow-terapeuty-osoby-z-autyzmem-konserwatora-kierowcy/ Zarobki:2800 zł brutto = 1 etat (proporcjonalnie do wymiaru)
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

Staż w Kołobrzegu w godzinach 8-16.wykształcenie zawodowe lub średnie. Zakres obowiązków pilnowanie porządku na wystawach, udzielanie informacji zwiedzającym, sprzątanie, pomoc przy organizacji wystaw. FP, POWER, RPO. Kontakt osobisty, CV.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

TYNKARZ - od 1 200 PLN

Prace tynkarskie
ED-ELEWACJE Edmund Klawikowski - 2016-09-01 - Żelistrzewo (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 1 850 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych, korytarzy
ROKA A.I. KANTORSKI Spółka Komandytowa - 2016-11-22 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

LAKIERNIK - od 2 000 PLN

Lakierowanie samochodów
AUTOPOL MICHALSKI MOTORS WIESŁAW MICHALSKI - 2017-08-09 - Płońsk (mazowieckie)

POMOCNIK PIEKARZA (ŻAGAŃ) - od 1 850 PLN

Pomoc przy produkcji pieczywa, przyuczenie do zawodu
PIEKARNIA "AMADEO" TADEUSZ GIZA - 2016-01-13 - Żagań (lubuskie)

MENEDŻER TRANSITION - od 11 500 PLN

Tworzenie bazy danych klientów, tworzenie programów informatycznych
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 335 PLN

sprzątanie budynku biurowego ,ciągów komunikacyjnych ,zaplecza socjalnego -praca w Wieruszowie
AMLUX Sp z o.o - 2016-09-20 - Wieruszów (łódzkie)

KIEROWNIK GASTRONOMII - do 2 000 PLN

zarządzanie grupą kelnerów podczas zmiany, współpraca z działem kuchni, organizowanie bankietów oraz imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 925 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Dąbrowa (kujawsko-pomorskie)

ELEKTRYK - do 2 688 PLN

Elektryka, instalacje, montaż
DADVERT LIGHTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-27 - Chorzów (śląskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa klienta i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Lemierzyce (lubuskie)

SAMODZIELNY REFERENT (NR 5220) - od 2 100 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym: przyjmowanie składanych przez klientów poradni pism, wniosków, skarg i innych dokumentów oraz potwierdzanie ich złożenia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników, awizowanie gości do dyrektora i wicedyrektora poradni, obsługa centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zgłoszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zakładanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczególnych pracowników,5) Przygotowanie protokołów przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych placówek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych placówek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposażenia i ewidencji środków trwałych (wg Klasyfikacji Środków Trwałych) z podziałem na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obsługa umów cywilnoprawnych: umów zleceń, umów o dzieło.10) Prowadzenie rejestru umów zawartych przez Poradnię oraz prowadzenie zestawień faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finansów Oświaty (BBFO).11) Zgłaszanie awarii sprzętu biurowego firmom serwisującym.12) Sporządzanie wykazu potrąceń, które mają się znaleźć na listach płac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umożliwienia zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników oraz członków ich rodzin.14) Wydawanie sprzętu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprzętu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprzętu pod względem uszkodzeń i kompletności.15) Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokumentów.16) Współpraca z Bydgoskim Biurem Finansów Oświaty w obrębie zadań wynikających z zakresu obowiązków.17) Zastępowanie pracowników administracji podczas ich nieobecności w pracy w zakresie:a) bieżące przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji Oświatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozdań w ramach Systemu Informacji Oświatowej,b) sporządzanie list obecności pracowników oraz dokonywanie odpowiednich bieżących wpisów,c) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich wstępnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracowników na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń bhp i ppoż., kierowanie pracowników na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiotów znajdujących się w kasie.f) odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej pełnej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy, udostępnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo archiwum państwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udział w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Państwowego wybrakowanej dokumentacji na makulaturę, uzupełnianie dokumentacji ucznia o wcześniejsze wyniki badań z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozostałych placówek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i instrukcją archiwalną obowiązującą w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych pracowników Poradni,h) prowadzenie spraw dotyczących wynajmu pomieszczeń Poradni, w tym przygotowywanie umów najmu, przedkładanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporządzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomości, opłat abonamentowych za używanie odbiorników RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowiązki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym piętrze, budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,3) przejazdy komunikacją miejską do Urzędu Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finansów Oświaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urządzeń peryferyjnych: drukarka, skaner, a także urządzeń biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpośredni z klientem oraz współpraca z innymi instytucjami.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł 6%.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

BARMAN/BARMANKA - od 2 300 PLN

obsługa i dbanie o porządek w kawiarni
GEOVITA S.A. Warszawa , ul. Barska 28/30 - 2018-06-25 - Dąbki (zachodniopomorskie)

PIELĘGNIARKA - do 2 000 PLN

Kształtowanie u dzieci postaw i nawyków prozdrowotnych w zakresie higieny i żywienia, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych w grupie niemowlęcej. Przeprowadzenie okresowych kontroli higienicznych w żłobku. Udzielanie w nagłych wypadkach pierwszej pomocy dzieciom w żłobku. Prowadzenie dokumentacji medycznej związanej ze zdrowiem i higieną dzieci.
Gdański Zespół Żłobków - 2015-11-24 - Gdańsk (pomorskie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

Produkcja i montaż mebli
MEBLOMIR Mirosław Kujawski - 2016-04-04 - Władysławowo (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 300 PLN

obsługa maszyn produkcyjnych, wykonywanie prostych prac manualnych na linii produkcyjnej, praca stojąca
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Gliwice (śląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Chojnice (pomorskie)

PRACOWNIK KOMUNALNY - od 1 850 PLN

Prace porządkowe ( koszenie, grabienie, odśnieżanie ) usługi komunalne
ZAKŁAD ZIELENI J.K.L. WOJTCZAK S.C. - 2016-10-26 - Łódź (łódzkie)

POZOSTALI PRACOWNICY DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI I KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

pomoc w rozliczaniu inwentaryzacji, rozliczeniu magazynu żywnościowego i gospodarczego, archiwizacja dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Żuromin (mazowieckie)

KASJER - SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Dobiegniew (lubuskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - PARKOWA - od 1 050 PLN

Praca w godz. 16:00-20:00 sprzątanie obiektu biurowego. Umowa o pracę lub umowa zlecenie. Wynagrodzenie 800 zł netto.Oferta dla osób pełno i niepełnosprawnych.Praca na ul. Parkowej we Wrocławiu.Kontakt z pracodawcą - tel.: 660 567 125, osobisty w godz.: 10-12, Wrocław, pl. Solidarności 1/3/5 pok. 424.
Clar System S.A. - 2017-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)

SZWACZ - od 1 850 PLN

szycie na maszynie przemysłowej
ZAKŁADY ODZIEŻOWE BYTOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 15 PLN

remonty główne silników
Fijak Piotr Piomar PPHU - 2016-02-29 - Bielawa (dolnośląskie)

TŁUMACZ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB JĘZYKA NIEMIECKIEGO - od 2 500 PLN

tłumaczenie zapytań ofertowych oraz ofert zwrotnych, marketing, rozmowy z kontahentami
Vintur Capital Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Boguniewo (wielkopolskie)

KOORDYNATOR - od 2 300 PLN

Praca przy rekrutacji pracowników. Nawiązywanie pozytywnych relacji z firmą i pracownikami. Umiejętność obsługi programów komputerowych. Przygotowywanie zbiorczych bilansów pracowników. Pomoc pracownikom w różnych dziedzinach życia (założenie konta, opieka medyczna). Wprowadzanie pracowników do zakładu. Rozliczanie pracowników po zakończonej pracy.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

KIEROWCA LAWETY - od 3 500 PLN

przewóz samochodów osobowych na terenie Poznania i okolic
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Przeźmierowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

sprzedaż
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Żywiec (śląskie)

KELNER - 997,4 PLN

przygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej, polerowanie sztućców, szkła
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Augustów (podlaskie)