SAMODZIELNY REFERENT (NR 5220) Bydgoszcz oferta pracy Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy
Poleasingowe u偶ywane laptopy.Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT (NR 5220)
Wynagrodzenie: od 2聽100 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1) Bie偶膮ca obs艂uga sekretariatu, w tym: przyjmowanie sk艂adanych przez klient贸w poradni pism, wniosk贸w, skarg i innych dokument贸w oraz potwierdzanie ich z艂o偶enia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do w艂a艣ciwych merytorycznie pracownik贸w, awizowanie go艣ci do dyrektora i wicedyrektora poradni, obs艂uga centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zg艂oszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zak艂adanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczeg贸lnych pracownik贸w,5) Przygotowanie protoko艂贸w przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych plac贸wek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych plac贸wek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposa偶enia i ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych (wg Klasyfikacji 艢rodk贸w Trwa艂ych) z podzia艂em na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obs艂uga um贸w cywilnoprawnych: um贸w zlece艅, um贸w o dzie艂o.10) Prowadzenie rejestru um贸w zawartych przez Poradni臋 oraz prowadzenie zestawie艅 faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finans贸w O艣wiaty (BBFO).11) Zg艂aszanie awarii sprz臋tu biurowego firmom serwisuj膮cym.12) Sporz膮dzanie wykazu potr膮ce艅, kt贸re maj膮 si臋 znale藕膰 na listach p艂ac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporz膮dzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umo偶liwienia zg艂oszenia i wyrejestrowania z ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych pracownik贸w oraz cz艂onk贸w ich rodzin.14) Wydawanie sprz臋tu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprz臋tu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprz臋tu pod wzgl臋dem uszkodze艅 i kompletno艣ci.15) Obs艂uga elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokument贸w.16) Wsp贸艂praca z Bydgoskim Biurem Finans贸w O艣wiaty w obr臋bie zada艅 wynikaj膮cych z zakresu obowi膮zk贸w.17) Zast臋powanie pracownik贸w administracji podczas ich nieobecno艣ci w pracy w zakresie:a) bie偶膮ce przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji O艣wiatowej, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozda艅 w ramach Systemu Informacji O艣wiatowej,b) sporz膮dzanie list obecno艣ci pracownik贸w oraz dokonywanie odpowiednich bie偶膮cych wpis贸w,c) prowadzenie ewidencji obowi膮zkowych bada艅 lekarskich wst臋pnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracownik贸w na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowi膮zkowych szkole艅 bhp i ppo偶., kierowanie pracownik贸w na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiot贸w znajduj膮cych si臋 w kasie.f) odpowiedzialno艣膰 za prawid艂owe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przej臋tej dokumentacji oraz prowadzenie jej pe艂nej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zak艂adowego w przypadku wznowienia sprawy, udost臋pnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materia艂贸w archiwalnych do w艂a艣ciwego miejscowo archiwum pa艅stwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udzia艂 w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Pa艅stwowego wybrakowanej dokumentacji na makulatur臋, uzupe艂nianie dokumentacji ucznia o wcze艣niejsze wyniki bada艅 z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozosta艂ych plac贸wek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 i instrukcj膮 archiwaln膮 obowi膮zuj膮c膮 w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji s艂u偶bowych pracownik贸w Poradni,h) prowadzenie spraw dotycz膮cych wynajmu pomieszcze艅 Poradni, w tym przygotowywanie um贸w najmu, przedk艂adanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporz膮dzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomo艣ci, op艂at abonamentowych za u偶ywanie odbiornik贸w RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy (od poniedzia艂ku do pi膮tku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowi膮zki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym pi臋trze, budynek cz臋艣ciowo przystosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych,3) przejazdy komunikacj膮 miejsk膮 do Urz臋du Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finans贸w O艣wiaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urz膮dze艅 peryferyjnych: drukarka, skaner, a tak偶e urz膮dze艅 biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpo艣redni z klientem oraz wsp贸艂praca z innymi instytucjami.W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, nie wyni贸s艂 6%.
Data publikacji: 2018-08-06
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Gaw臋dy 5, 85-792 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1) Bie偶膮ca obs艂uga sekretariatu, w tym: przyjmowanie sk艂adanych przez klient贸w poradni pism, wniosk贸w, skarg i innych dokument贸w oraz potwierdzanie ich z艂o偶enia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do w艂a艣ciwych merytorycznie pracownik贸w, awizowanie go艣ci do dyrektora i wicedyrektora poradni, obs艂uga centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zg艂oszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zak艂adanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczeg贸lnych pracownik贸w,5) Przygotowanie protoko艂贸w przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych plac贸wek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych plac贸wek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposa偶enia i ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych (wg Klasyfikacji 艢rodk贸w Trwa艂ych) z podzia艂em na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obs艂uga um贸w cywilnoprawnych: um贸w zlece艅, um贸w o dzie艂o.10) Prowadzenie rejestru um贸w zawartych przez Poradni臋 oraz prowadzenie zestawie艅 faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finans贸w O艣wiaty (BBFO).11) Zg艂aszanie awarii sprz臋tu biurowego firmom serwisuj膮cym.12) Sporz膮dzanie wykazu potr膮ce艅, kt贸re maj膮 si臋 znale藕膰 na listach p艂ac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporz膮dzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umo偶liwienia zg艂oszenia i wyrejestrowania z ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych pracownik贸w oraz cz艂onk贸w ich rodzin.14) Wydawanie sprz臋tu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprz臋tu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprz臋tu pod wzgl臋dem uszkodze艅 i kompletno艣ci.15) Obs艂uga elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokument贸w.16) Wsp贸艂praca z Bydgoskim Biurem Finans贸w O艣wiaty w obr臋bie zada艅 wynikaj膮cych z zakresu obowi膮zk贸w.17) Zast臋powanie pracownik贸w administracji podczas ich nieobecno艣ci w pracy w zakresie:a) bie偶膮ce przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji O艣wiatowej, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozda艅 w ramach Systemu Informacji O艣wiatowej,b) sporz膮dzanie list obecno艣ci pracownik贸w oraz dokonywanie odpowiednich bie偶膮cych wpis贸w,c) prowadzenie ewidencji obowi膮zkowych bada艅 lekarskich wst臋pnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracownik贸w na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowi膮zkowych szkole艅 bhp i ppo偶., kierowanie pracownik贸w na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiot贸w znajduj膮cych si臋 w kasie.f) odpowiedzialno艣膰 za prawid艂owe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przej臋tej dokumentacji oraz prowadzenie jej pe艂nej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zak艂adowego w przypadku wznowienia sprawy, udost臋pnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materia艂贸w archiwalnych do w艂a艣ciwego miejscowo archiwum pa艅stwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udzia艂 w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Pa艅stwowego wybrakowanej dokumentacji na makulatur臋, uzupe艂nianie dokumentacji ucznia o wcze艣niejsze wyniki bada艅 z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozosta艂ych plac贸wek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 i instrukcj膮 archiwaln膮 obowi膮zuj膮c膮 w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji s艂u偶bowych pracownik贸w Poradni,h) prowadzenie spraw dotycz膮cych wynajmu pomieszcze艅 Poradni, w tym przygotowywanie um贸w najmu, przedk艂adanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporz膮dzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomo艣ci, op艂at abonamentowych za u偶ywanie odbiornik贸w RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy (od poniedzia艂ku do pi膮tku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowi膮zki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym pi臋trze, budynek cz臋艣ciowo przystosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych,3) przejazdy komunikacj膮 miejsk膮 do Urz臋du Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finans贸w O艣wiaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urz膮dze艅 peryferyjnych: drukarka, skaner, a tak偶e urz膮dze艅 biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpo艣redni z klientem oraz wsp贸艂praca z innymi instytucjami.W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, nie wyni贸s艂 6%.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2 100,00 z艂 brutto, (zgodnie z rozporz膮dzeniem Rady Ministr贸w z dnia 7 sierpnia 2017 r. zmieniaj膮cego rozporz膮dzenie w sprawie wynagradzania pracownik贸w samorz膮dowych, Dz.U. 2017, poz. 1621).Czas trwania umowy: umowa na czas okre艣lony w celu zast臋pstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecno艣ci w pracy od dnia 01.09.2018 r. (przewidywany czas trwania umowy: ok. 1,5 roku)
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT (NR 5220)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kujawsko-pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bydgoszcz
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽100 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania zwi膮zane ze stanowiskiem:Do sk艂adania ofert mo偶e przyst膮pi膰 osoba, kt贸ra spe艂nia nast臋puj膮ce wymagania:Niezb臋dne:1) posiada wykszta艂cenie 艣rednie i co najmniej 4 lata sta偶u zawodowego lub wykszta艂cenie wy偶sze i co najmniej 2 lata sta偶u zawodowego,2) posiada obywatelstwo polskie, z zastrze偶eniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz膮dowych (osoba nieposiadaj膮ca obywatelstwa polskiego mo偶e zosta膰 zatrudniona na stanowisku, je偶eli posiada znajomo艣膰 j臋zyka polskiego potwierdzon膮 dokumentem okre艣lonym w przepisach o s艂u偶bie cywilnej),1) posiada pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzysta z pe艂ni praw publicznych,2) stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku samodzielnego referenta,3) potrafi biegle obs艂ugiwa膰 komputer, w tym programy Word i Excel z pakietu MS Office, oraz sprz臋t biurowy: faks, kserokopiark臋, skaner.4) jest sumienna i dok艂adna w wykonywaniu obowi膮zk贸w, potrafi wsp贸艂pracowa膰 z innymi osobami.Wymagania dodatkowe:1) posiada do艣wiadczenie zawodowe w poradni psychologiczno pedagogicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie obowi膮zk贸w lub do艣wiadczenie w pracy w plac贸wce o艣wiatowej,2) posiada umiej臋tno艣膰 obs艂ugi przynajmniej jednego z n/w program贸w komputerowych: Poradnia P-P firmy ProgMan, Inwentarz Optivum, System Informacji O艣wiatowej.
Nazwa pracodawcy:
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Gaw臋dy 5, 85-792 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Termin i miejsce sk艂adania dokument贸w:1) Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y z艂o偶y膰 osobi艣cie w sekretariacie Poradni lub przes艂a膰 poczt膮 na adres Poradni, w zamkni臋tej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: Og艂oszenie nr 4/2018 dokumenty aplikacyjne na stanowisko samodzielnego referenta w terminie do dnia 17 sierpnia 2018 r. do godz. 13:00. 2) Dokumenty sk艂adane w j臋zyku obcym nale偶y z艂o偶y膰 wraz z t艂umaczeniem na j臋zyk polski. 3) Aplikacje, kt贸re wp艂yn膮 do PPP2 po wy偶ej okre艣lonym terminie lub b臋d膮 niekompletne nie b臋d膮 rozpatrywane. 4) Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostan膮 powiadomieni telefoniczne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Wynik rekrutacji b臋dzie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Poradni PsychologicznoPedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy.5) Dokumenty kandydata, kt贸ry zostanie wy艂oniony w procesie rekrutacji zostan膮 do艂膮czone do jego akt osobowych. Pozostali kandydaci mog膮 odebra膰 dokumenty do dnia 14 wrze艣nia 2018 r. Dokumenty nieodebrane w w/w terminie zostan膮 komisyjnie zniszczoneWymagane dokumenty:a) List motywacyjny i CV/偶yciorys, z uwzgl臋dnieniem dok艂adnego przebiegu pracy zawodowej,b) kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie i kwalifikacje zawodowe,c) kserokopie 艣wiadectw pracy potwierdzaj膮ce przebieg pracy zawodowej,d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie (wz贸r kwestionariusza stanowi za艂膮cznik do og艂oszenia),e) o艣wiadczenia kandydata, 偶e:- posiada pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzysta z pe艂ni praw publicznych,- posiada obywatelstwo polskie osoba nieposiadaj膮ca obywatelstwa polskiego potwierdza znajomo艣膰 j臋zyka polskiego poprzez za艂膮czenie do dokument贸w aplikacyjnych kserokopii dokumentu okre艣lonego w przepisach o s艂u偶bie cywilnej,- nie toczy si臋 przeciwko niemu post臋powanie karne w sprawie o umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub post臋powanie dyscyplinarne,- nie by艂 skazany prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,- brak jest przeciwwskaza艅 zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku samodzielnego referenta,- wyra偶a zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji na stanowisko samodzielnego referenta,f) podpisana przez kandydata klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (wz贸r klauzuli stanowi za艂膮cznik do og艂oszenia).
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Gaw臋dy
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data dodania oferty pracy: 06.08.2018
Oferta pracy wa偶na do: 17.08.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 06.08.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 06.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Przysiek (kujawsko-pomorskie)
-odpowiada za prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi zasadami rachunkowo艣ci;-zajmuje si臋 ksi臋gowaniem dokument贸w oraz sprawdzaniem poprawno艣ci rachunkowej przygotowywanych deklaracji podatkowych i sprwozda艅.Praca w godz. 8-16 w Ko艂obrzegu.
Andrzejczuk Sp. z o. o. - 2018-02-14 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
MOJA FIRMA SP. Z O.O. - 2018-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
OFERTA PRACY DLA OSOBY NIEPE艁NOSPRAWNEJ NADZ脫R NAD WYKONYWANIEM PRACY PRZEZ OSOBY SPRZATAJ膭CE
OTX SP脫艁KA Z O.O. - 2016-01-04 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Nadz贸r nad warunkami higieniczno - sanitarnymi w plac贸wkach o艣wiatowo - wychowawczych, opieku艅czych, rekreacji i wypoczynku oraz nad higien膮 procesu nauczania i wychowania, prowadzenie kontroli w obiektach nadzorowanych, prowadzenie ewidencji i dokumentacji obiekt贸w obj臋tych nadzorem oraz dokumentacji spraw zwi膮zanych z czynno艣ciami kontrolnymi, prowadzenie post臋powania administracyjnego i egzekucyjnego w administracji, rozpatrywanie interwencji, prowadzenie dziennika korespondencji oraz obs艂uga poczty elektronicznej, sporz膮dzanie sprawozda艅, realizacja interwencji programowych i nieprogramowych oraz innych dzia艂a艅 w zakresie o艣wiaty zdrowotnej i promocji zdrowia, opracowywanie i dystrybucja materia艂贸w o艣wiatowo - zdrowotnych.
Wojew贸dzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-07-28 - Gda艅sk (pomorskie)
Rozliczanie p艂ac i zasi艂k贸w.
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Zgierz (艂贸dzkie)
Samodzielny monta偶 stolarki budowlanej wraz z akcesoriami, praca na terenie ca艂ego kraju
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Krak贸w (ma艂opolskie)
PROWADZENIE PKPiR, sporz膮dzaniu sprawozda艅 finansowych, deklaracji podatkowych VAT , PIT . Prowadzenie spraw kadrowo-p艂acowych -
DAR艁OWSKIE CENTRUM BIZNESU URSZULA GRUCHA艁A - 2017-12-22 - Dar艂owo (zachodniopomorskie)
SPRZ膭TANIE POMIESZCZE艃 BIUROWYCH W PUCKUPRACA W GODZINACH PORANNYCH LUB POPO艁UDNIOWYCH
KMORDER sp.z.o.o. - 2017-09-20 - Puck (pomorskie)
Rozliczenie w programie Vat, p艂at i ksi臋gowo艣ci materia艂owej.
PRZEDSI臉BIORSTWO ROB脫T CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2018-01-23 - Gda艅sk (pomorskie)
naprawa motocykli i quad贸w
MOTO-QUAD Marlena Fior - 2018-05-09 - Siemiech贸w (ma艂opolskie)
-uk艂adanie drzewa,-sortowanie tarcicy i korowanie,-zbywanie element贸w drewnianych
ZUP " STOL-MAK" Jan Makles - 2017-11-09 - Bielawa (dolno艣l膮skie)
Umawianie spotka艅 handlowych z klientami biznesowymi(bez sprzeda偶y w艂asnej), realizacja za艂o偶onych plan贸w, raportowanie wynik贸w, praca zdalna w dogodnych godzinach.
IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
Instalacja, naprawa, wymiana elektryki i inne
ADRIAN POLTIER Przedsi臋biorstwo Budownictwa Og贸lnego POL-BUD - 2017-06-29 - Zabrze (艣l膮skie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Go艂dap (warmi艅sko-mazurskie)
prowadzenie podatkowej ksi臋gi przychod贸w i rozchod贸w,naliczanie wynagrodze艅 pracownik贸w,prowadzenie ewidencji czasu pracy,sprawozdawczo艣c GUS,naliczanie podatk贸w, przesy艂anie deklaracji podatkowych,naliczanie sk艂adek ZUS,rozliczanie SOD,
P.P.U.H. DOLAMEX MAREK DOLINSKI - 2016-06-13 - Gda艅sk (pomorskie)
Nauczyciel w oddziale przedszkolnym - tzw. zer贸wka.Miejsce pracy: 艁ozina. Kontaky kandydat贸w e-mail: zslozina (at) poczta.onet.pl.Oferta dost臋pna w sali C.
Zesp贸艂 Szk贸艂 w 艁ozinie Szko艂a Podstawowa i Gimnazjum im. K. G贸rskiego - 2016-08-16 - 艁ozina (dolno艣l膮skie)
- przygotowanie p贸艂produkt贸w do sma偶enia, - przygotowanie m.in burger贸w, zapiekanek, stek贸w, makaron贸w,- obs艂uga klienta,- obs艂uga terminala p艂atniczego- obs艂uga kasy fiskalnej
FIRMA HANDLOWA "MOON" GRZEGORZ GIERCZAK - 2018-03-30 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
Pomoc przy budowie instalacji wod - kan gaz i C.O.
Ledbud Karol Ledwochowski - 2016-08-10 - Mr膮gowo (warmi艅sko-mazurskie)
-
Firma MERING Tadeusz Mering - 2016-09-12 - Nowa Karczma (pomorskie)
Wykonywanie instalacji sanitarnych , kanalizacyjnych, wodoci膮gowych wg zlece艅.
Instalatorstwo Sanitarne Us艂ugi Budowlane Andrzej Kowalczyk - 2017-04-18 - J贸zef贸w (mazowieckie)
Pracownik ksi臋gowo艣ci
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
holowanie pojazd贸w mechanicznych. Dyspozycyjno艣膰 24h. Praca na terenie kraju.
"Holowanie Pojazd贸w" Gra偶yna Makowska - 2017-05-29 - Zabrze (艣l膮skie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Ciechan贸w (mazowieckie)
CZYNNO艢CI ADMINISTRACYJNO-BIUROWE ( WPROWADZANIE DANYCH, SEGREGACJA DOKUMENT脫W, TWORZENIE ZESTAWIE艃 I PREZENTACJI ITP.ROZLICZANIE ZLECE艃 PRODUKCYJNYCH W SYSTEMIE
K脰NIG METALL POLSKA SP. Z O.O. - 2016-12-29 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
Przygotowanie i prowadzenie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego po stronie zamawiaj膮cego. Znajomo艣膰 prawa z zakresu zam贸wie艅 publicznych.
Rejonowy Zarz膮d Infrastruktury w Gdyni - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
wyjazdy podno艣nikiem koszowym do uzgodnionych wcze艣niej prac
D偶wigi Golak S.C. M. Golak, T. Golak - 2017-07-11 - Strzegom (dolno艣l膮skie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Bia艂ogard (zachodniopomorskie)
sadzenie kwiat贸w i innych ro艣lin ozdobnych w ogrodach u klient贸w, uk艂adanie kompozycji kwiatowych w ogrodach, praca 20 godz./tyg - 5 dni w tygodniu godziny do ustalenia, praca sezonowa do listopada 2016, praca na terenie woj. mazowieckiego
AUTO NAPRAWA Maciej Flis - 2016-06-03 - Otr臋busy (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem,godz. pracy 8.00-16.00,umowa na zast臋pstwo do wrze艣nia 2018 r., mo偶liwo艣膰 zatrudnienia po tym okresie na czas nieokre艣lony
Centrum Wsparcia Biznesu Agnieszka Czerepko Biuro Rachunkowe - 2017-02-17 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)