Praca SAMODZIELNY REFERENT (NR 5220) - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy SAMODZIELNY REFERENT (NR 5220), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy SAMODZIELNY REFERENT (NR 5220).
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1) Bie偶膮ca obs艂uga sekretariatu, w tym: przyjmowanie sk艂adanych przez klient贸w poradni pism, wniosk贸w, skarg i innych dokument贸w oraz potwierdzanie ich z艂o偶enia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do w艂a艣ciwych merytorycznie pracownik贸w, awizowanie go艣ci do dyrektora i wicedyrektora poradni, obs艂uga centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zg艂oszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zak艂adanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczeg贸lnych pracownik贸w,5) Przygotowanie protoko艂贸w przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych plac贸wek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych plac贸wek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposa偶enia i ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych (wg Klasyfikacji 艢rodk贸w Trwa艂ych) z podzia艂em na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obs艂uga um贸w cywilnoprawnych: um贸w zlece艅, um贸w o dzie艂o.10) Prowadzenie rejestru um贸w zawartych przez Poradni臋 oraz prowadzenie zestawie艅 faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finans贸w O艣wiaty (BBFO).11) Zg艂aszanie awarii sprz臋tu biurowego firmom serwisuj膮cym.12) Sporz膮dzanie wykazu potr膮ce艅, kt贸re maj膮 si臋 znale藕膰 na listach p艂ac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporz膮dzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umo偶liwienia zg艂oszenia i wyrejestrowania z ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych pracownik贸w oraz cz艂onk贸w ich rodzin.14) Wydawanie sprz臋tu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprz臋tu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprz臋tu pod wzgl臋dem uszkodze艅 i kompletno艣ci.15) Obs艂uga elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokument贸w.16) Wsp贸艂praca z Bydgoskim Biurem Finans贸w O艣wiaty w obr臋bie zada艅 wynikaj膮cych z zakresu obowi膮zk贸w.17) Zast臋powanie pracownik贸w administracji podczas ich nieobecno艣ci w pracy w zakresie:a) bie偶膮ce przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji O艣wiatowej, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozda艅 w ramach Systemu Informacji O艣wiatowej,b) sporz膮dzanie list obecno艣ci pracownik贸w oraz dokonywanie odpowiednich bie偶膮cych wpis贸w,c) prowadzenie ewidencji obowi膮zkowych bada艅 lekarskich wst臋pnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracownik贸w na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowi膮zkowych szkole艅 bhp i ppo偶., kierowanie pracownik贸w na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiot贸w znajduj膮cych si臋 w kasie.f) odpowiedzialno艣膰 za prawid艂owe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przej臋tej dokumentacji oraz prowadzenie jej pe艂nej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zak艂adowego w przypadku wznowienia sprawy, udost臋pnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materia艂贸w archiwalnych do w艂a艣ciwego miejscowo archiwum pa艅stwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udzia艂 w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Pa艅stwowego wybrakowanej dokumentacji na makulatur臋, uzupe艂nianie dokumentacji ucznia o wcze艣niejsze wyniki bada艅 z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozosta艂ych plac贸wek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 i instrukcj膮 archiwaln膮 obowi膮zuj膮c膮 w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji s艂u偶bowych pracownik贸w Poradni,h) prowadzenie spraw dotycz膮cych wynajmu pomieszcze艅 Poradni, w tym przygotowywanie um贸w najmu, przedk艂adanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporz膮dzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomo艣ci, op艂at abonamentowych za u偶ywanie odbiornik贸w RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy (od poniedzia艂ku do pi膮tku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowi膮zki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym pi臋trze, budynek cz臋艣ciowo przystosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych,3) przejazdy komunikacj膮 miejsk膮 do Urz臋du Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finans贸w O艣wiaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urz膮dze艅 peryferyjnych: drukarka, skaner, a tak偶e urz膮dze艅 biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpo艣redni z klientem oraz wsp贸艂praca z innymi instytucjami.W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, nie wyni贸s艂 6%.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)