INSPEKTOR NADZORU Kielce oferta pracy Kielecka Spółdzielnia Mieszkaniowa "KSM" w Kielcach
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Data publikacji: 2020-03-13
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Kielecka Spółdzielnia Mieszkaniowa "KSM" w Kielcach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KUJAWSKA 26, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: w/g potrzeb
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia regulaminowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zakres obowiązków; nadzór i kontrola jakości nad remontami obiektów zasobów mieszkaniowych w zakresie robót instalacyjnych WOD-KAN , CO, GAZ, sieci cieplnych wykonywanie kosztorysów w programie Norma Pro. Wymagane ;uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń uprawnienia energetyczne "D" grupa 3. Przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
Nazwa pracodawcy:
Kielecka Spółdzielnia Mieszkaniowa "KSM" w Kielcach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
KUJAWSKA 26, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Wskazany kontakt telefoniczny 41/3416220, osobisty wraz z CV ul. Kujawska 26 Kielce lub e-mail: kadry (at) ksm.pl, Godziny : 8.00 - 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: KUJAWSKA
Numer budynku pracodawcy: 26
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Data dodania oferty pracy: 13.03.2020
Oferta pracy ważna do: 03.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a9653cae11deea2bcb282d11986eb51a
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań, pobieranie próbek do badań oraz koordynacja badań kontrolnych zakażeń zwierząt, prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W OLECKU - 2018-09-11 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Pakowanie systemów ekspozycyjnych, proste prace manualne w magazynie, kontrola jakości produktu.
kontakt przez OHP - 2016-04-18 - Kamieniec Wrocławski (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Jednostce Wojskowej 3797.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie posiłków
Bar Restauracja " U Chłopa " Lucyna Gniecka i Przemysław Gniecki - 2020-02-21 - Hrubieszów (lubelskie)
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji podmiotów zgodnie z RODO, monitorowanie procesów przetwarzania danych osobowych w jednostkach,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych,przeprowadzanie audytów, dokonywanie oceny skutków (analiza ryzyka) na planowe operacje związane z przetwarzaniem danych osobowych,więcej informacji na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gminie Słupsk. Zatrudnienie na 12 miesięcy od daty podpisania umowy- umowa zlecenie, umowa kontraktowa
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W GMINIE SŁUPSK - 2018-03-13 - Słupsk (pomorskie)
Ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw i rolników, monitoring, ocena inwestycji.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt osobisty w godz. 09.00-16.00 lub o wysyłanie CV na adres e-mail: bsplonsk (at) bsplonsk.pl
Bank Spółdzielczy w Płońsku - 2019-07-12 - Płońsk (mazowieckie)
- przyjmowanie i wydawanie formularzy podatkowych, pomoc podatnikom przy wypełnianiu informacji podatkowych, badanie ich pod względem formalnym oraz włączanie do akt sprawy (dołączanie do wezwań),- przygotowywanie zaświadczeń w sprawach podatkowych,- przyjmowanie wniosków o zwrot podatku akcyzowego,- przyjmowanie korespondencji adresowanej do organów Gminy i Urzędu,- prowadzenie rejestru korespondencji w systemie elektronicznego obiegu dokumentów,- potwierdzanie, unieważnianie , przedłużenie i zakładanie Profilu Zaufanego,- właściwe przechowywanie i archiwizacja akt.* Szczegóły oferty: www.bip.oborniki.pl, zakładka Oferty pracy
Urząd Miejski Oborniki - 2019-03-27 - Oborniki (wielkopolskie)
Prace na stanowisku starszy referent w kanelarii warsztatów remontowych techniki morskiej KPW. Opracowywanie dokumentów i pism dotyczacych działalnosci biezacej wrtm. Sporzadzanie kart roboczych wrtm. Prowadzenie ewidencji i rozliczeń. Prowadzenie wszelkich korespondencji doyuczacychzadań realizowanych przez wrtm. Sporzadzanie dokumentów dotyczacych pracowników: wykaz godzin, listy obecnosci, wspołpraca z sekcjami.
Komenda Portu Wojennego - 2017-11-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP na hali produkcyjnej oraz prowadzenie kontroli warunków Pracy. Współpraca z kierownikami wydziałów produkcyjnych w zakresie oceny ryzyka. Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP. Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych. Inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP. Opracowanie raportów, podsumowań oraz dokumentacji powypadkowej. Tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP i ppoż. oraz uczestnictwo w opracowywaniu instrukcji stanowiskowych i kart ryzyka zawodowego. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji BHP, przechowywanie jej zgodnie z uregulowaniami prawnymi oraz obsługa komputerowych programów BHP. Przygotowywanie okresowych analiz stanu BHP oraz sporządzanie sprawozdań.
DONGIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Tułowice (opolskie)
praca na zaginarkach, prasach, linia montażowa
MEVEPA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-23 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
- Pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, oferowanie produktów producenta, realizacja planów, raportowanie wyników pracy.- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: doświadczenie w sprzedaży minimum 1 rok. Prawo jazdy kat. B. Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, dobra znajomość lakalnego rynku pracy. CV przesyłać na e-mail: kariera (at) forest-legend.com
I.IQ Energetyka II.DM Negotium III.Forest Legend IV.Stophouse Dariusz Mikrut - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)
szczegóły podczas rozmowy z pracodawcą
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-12-05 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie postępowań w sprawie oceny oddziaływania na środowisko planowanychprzedsięwzięć (sprawdzanie zgodności wniosków z ustaleniami miejskiego planuzagospodarowania przestrzennego, uzgadnianie oddziaływania planowanych inwestycji naśrodowisko z właściwymi organami, przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowychuwarunkowaniach, dokonywanie analizy porealizacyjnej przedsięwzięć, dla którychsporządzony był raport oddziaływania na środowisko); opiniowanie projektów inwestycyjnych (budowlanych) pod kątem ochrony środowiska; popularyzacja i propaganda ochrony środowiska (przygotowywanie materiałówinformacyjnych dla mieszkańców miasta, zwłaszcza w zakresie wymaganych dokumentówna etapie uzgodnień inwestycji w zakresie ochrony środowiska oraz informowaniemieszkańców o prowadzonych postępowaniach); przygotowywanie projektów zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów i uzgadnianiezezwoleń na usunięcie drzew w pasie drogowym drogi publicznej z regionalnym dyrektoremochrony środowiska.
Urząd Miasta - 2016-10-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pomoc w księgowości. Praca w godz.: 8:00-16:00 (do ustalenia)Możliwa także umowa zlecenie.Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 517 179 047, e-mail: pck.wroclaw.kadry (at) gmail.com
Polski Czerwony Krzyż Dolnośląski Oddział Okręgowy - 2019-06-10 - Wrocław (dolnośląskie)
-doradztwo w zakresie administracyjno-prawnych aspektów i procedur koniecznych do usuwania drzew.-przygotowywanie wniosków o dofinansowanie zadań z zakresu ochrony środowiska do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie-organizowanie i przeprowadzanie akcji edukacyjnych z zakresu ochrony środowiska-koordynacja zadań z zakresu ochrony wód na terenie miasta-koordynacja zadań z zakresu ochrony powietrza-współpraca przy realizacji Programu Ochrony Środowiska obowiązującym na terenie Miasta-prowadzenie spraw związanych ze zleceniem , koordynacją odbiorem i sprawozdaniem dokumentacji projektowej i kosztorysowej dotyczącej zieleni miejskiej
Urząd Miasta Szczecinek - 2018-07-04 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-11-14 - Białystok (podlaskie)
Przyjmowanie dostaw z towarem, rozkładanie towaru na półkach na sali sprzedaży i na magazynie, drukowanie cenówek i umieszczanie ich przy towarze, sprawdzanie terminów przydatności artykułów spożywczych, obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa klienta, przygotowywanie przekąsek na ciepło w strefie bistro, serwowanie kawy z kawomatu, przygotowywanie kanapek w strefie produkcji świeżych kanapek, udział w inwentaryzacji towaru, utrzymanie porządku i czystości na sali sprzedaży, w magazynie i pomieszczeniu socjalnym, rozliczanie utargu, wydruk odpowiednich raportów zmianowych i dobowych, sprzedaż wyrobów cukierniczych i świeżych (nabiał, sałatki warzywne).
kontakt przez PUP - 2019-11-06 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Praca w recepcji
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Tleń (kujawsko-pomorskie)
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:•Prace ziemne przy układaniu kabli energetycznych, studni kablowych,•Montaż słupów trakcyjnych i oświetleniowych,•Montaż urządzeń rozdzielczych – złącz kablowych, •Montaż aparatury stacyjnej, •Montaż głowic kablowych i muf kablowych, •Prace ziemne przy wykonywaniu kanalizacji teletechnicznych, •Prace montażowe elementów torowiska, •Prace ziemne przy odbudowie torowiska.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
szlifowanie drzwi oraz elementów do drzwi, klejenie elementów
Drew-Gór Drzwi sp. z o.o. - 2020-07-10 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
naprawa wózków widłowych
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Dalekie (wielkopolskie)
Praca w miejscowości Mechnica ul. Młyńska 19
Śląski Express Adriana Kałuża - 2020-02-25 - Stradunia (opolskie)
prowadzenie rejestru faktur zakupowych i sprzedażowych, terminowe przekazywanie faktur do zapłaty, dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznym rozksięgowywanie wyciągów bankowych, bieżąca kontrola rozrachunków – uzgadnianie kont oraz potwierdzanie sald z kontrahentami.Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- specjalistyczne szkolenia,- niezbędne narzędzia pracy,- możliwości rozwoju zawodowego,- bogaty pakiet socjalny.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2020-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodny z zakresem czynności inspektora ds. budowlanych w Dziale Budowlanym
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2015-12-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
montaż okien, drzwi, konstrukcji aluminiowych
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "DRAGO" Janusz Skiba - 2020-07-29 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;rozliczanie delegacji pracowniczych;ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;ewidencja zwolnień lekarskich;nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych);prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.;współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.;prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników;rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników;koordynowanie kontroli zarządczej;zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU - 2020-04-07 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ksiąg obektów,opracowywanie potrzeb remontowych,organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli remontowych i remontów.
Zrzeszenie Właścicieli Zarządców Domów w Gdyni - 2020-03-13 - Gdynia (pomorskie)
OBSŁUGA GOŚCI HOTELU, PODCZAS ŚNIADAŃ, OBIADÓW I KOLACJI, SPRZĄTANIE SALI RESTAURACYJNEJ, MYCIE I DEZYNFEKCJA NACZYŃ, PRZYGOTOWANIE SALI DO BANKIETÓW I WESELI:WYMGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PRACA W ZESPOLE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMILOGICZNYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU DOBRYM
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Łobez (zachodniopomorskie)