INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ(NR 0726) Bydgoszcz oferta pracy FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ(NR 0726)
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rejestru faktur zakupowych i sprzedażowych, terminowe przekazywanie faktur do zapłaty, dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznym rozksięgowywanie wyciągów bankowych, bieżąca kontrola rozrachunków – uzgadnianie kont oraz potwierdzanie sald z kontrahentami.Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- specjalistyczne szkolenia,- niezbędne narzędzia pracy,- możliwości rozwoju zawodowego,- bogaty pakiet socjalny.
Data publikacji: 2020-02-19
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Franciszka Kleeberga 2, 85-791 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rejestru faktur zakupowych i sprzedażowych, terminowe przekazywanie faktur do zapłaty, dekretowanie dokumentów księgowych, kontrola dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznym rozksięgowywanie wyciągów bankowych, bieżąca kontrola rozrachunków – uzgadnianie kont oraz potwierdzanie sald z kontrahentami.Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- specjalistyczne szkolenia,- niezbędne narzędzia pracy,- możliwości rozwoju zawodowego,- bogaty pakiet socjalny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
[System wynagrodzenia] : płaca zasadnicza + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ(NR 0726)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania:- wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse, rachunkowość lub pokrewne),- mile widziane doświadczenie pracy na podobnym stanowisku,- znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów prawa podatkowego,- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Word, Excel,- dobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność,- umiejętności analityczne,- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,- chęć pogłębiania wiedzy.
Nazwa pracodawcy: FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Gen. Franciszka Kleeberga 2, 85-791 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny i oświadczenie RODO) na adres e-mail: i.nowicka (at) fordonskasm.pl do dnia 06.03.2020 r. W temacie wiadomości email proszę podać koniecznie Rekrutacja NKR.Informujemy, że Administratorem danych jest Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Kleeberga 2. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. ZGODAna przetwarzanie danych osobowych udzielana przez osobę, której dane dotyczą........................................................................................................ (imię i nazwisko osoby, kandydata do pracy)Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych:Fordońską Spółdzielnię Mieszkaniową85-791 BydgoszczNIP 554-031-21-83, REGON 000483429Reprezentowaną przez:Zbigniewa Sokoła Prezesa Zarządu-Dyrektora Naczelnego, Andrzeja Wyżgowskiego Z-cę Prezesa Zarządu-Z-cę Dyrektora ds. Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi.Niniejsza zgoda obowiązuje do czasu jej pisemnego odwołania lub zakończenia procesu niniejszej rekrutacji.Podaję dane osobowe dobrowolnie i świadomie w celu: Uczestniczenia w procesie rekrutacji na stanowisko Inspektora ds. Rozliczeń w Fordońskiej Spółdzielni Mieszkaniowej.Oświadczam, iż udostępnione administratorowi dane:imię, nazwisko, dane adresowe, wykształcenie, przebieg kariery zawodowej, posiadane uprawnienia i certyfikaty, telefon, adres mailowy są zgodne z prawdą, a także, że zapoznałem się z warunkami przetwarzania moich danych osobowych poprzez stronę www Fordońskiej Spółdzielni Mieszkaniowej i przyjmuję je do wiadomości.Bydgoszcz,..................... .................................................... (podpis osoby, której dane dotyczą)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Gen. Franciszka Kleeberga
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 19.02.2020
Oferta pracy ważna do: 06.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a50f7ca9d9c9b154ffb72763a6c24271
Podobne oferty pracy
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa BRÓDNO - 2019-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmownaie korespondencji; obsługa komputera; wystawianie zleceń; przyjmowanie skarg; pisanie korespondencji i odpowiedzi na wnioski; obsługa faxu; dostarczanie korespondencji; przygotowywanie uchwał
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Oława (dolnośląskie)
Organizowanie priorytetowych imprez kulturalnych. Realizacja projektów kulturalnych o zasięgu miejskim, lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Pozyskiwanie pozabudżetowych źródeł finansowania projektów kulturalnych. Współpraca z organizacjami i instytucjami społeczno-kulturalnymi. Opracowywanie szczegółowego budżetu imprez. Wykonywanie innych czynności, wynikających z potrzeb jednostki, zleconych przez Dyrektora. Umowa na zastępstwo. Godziny pracy: 08:00-16:00. Miejsce wykonywania pracy Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu.
Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu - 2017-11-22 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Somianka-Parcele (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, przyrządzanie potraw chińkich i azjatyckich
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kat. B, urpranienia SEP, mile widziane doswiadczenie zawodowe. Praca na wysokościach na wolnym powietrzu; wykopy, układanie kabli, stacji, stawianie słupów i inne.
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE GATO S.C. ANNA KOT CZESŁAW KOT - 2016-04-21 - Strzelin (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Józefinka (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne lub średnie techniczne; doświadczenie zawodowe: 3 lata stażu przy średnim wykształceniu; umiejętność interpretacji i stosowania w praktyce przepisów prawnych dotyczących zamówień publicznych, postępowania administracyjnego, prawa cywilnego, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i podstawowych aplikacji, umiejętność współpracy, znajomość szczegółowych przepisów, regulaminów dotyczących prac eksploatacyjnych prowadzonych na oświetleniu; zakres obowiązków: nadzór nad bieżącym utrzymaniem oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej, nadzór nad remontami i inwestycjami w zakresie oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej realizowanych przez Gminę Sośnicowice, udział w przeglądach stanu technicznego oświetlenia ulicznego, ewidencjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego, nadzorowanie prawidłowości funkcjonowania oraz stanu technicznego oświetlenia ulicznego, - sporządzanie odnośnych zestawień i analiz, wdrażanie i uruchamianie nowych systemów oświetlenia ulicznego, ewidencjonowanie zużycia energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia, udział w uzgadnianiu dokumentacji projektowych branży elektrycznej, udział w okresowych przeglądach stanu technicznego oświetlenia ulicznego; wynagrodzenie: do uzgodnienia; miejsce pracy: Sośnicowice
URZĄD MIEJSKI W SOŚNICOWICACH - 2018-03-22 - Sośnicowice (śląskie)
zabiegi fryzjerski
SALON FRYZJERSKI Bogumiła Stegenta - 2018-10-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
ocieplanie budynków, wykonywanie elewacji
DAR-BUD Dariusz Wroczyński - 2017-09-27 - Klembów (mazowieckie)
Gromadzenie baz danych, administrowanie stroną internetową, projektowanie i wykonywanie projektów reklamowych, udział w organizacji prezentacji dla klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Lubaczów (podkarpackie)
Sprzedawca w stacji paliw
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
praca na produkcji
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Krzyż Wielkopolski (wielkopolskie)
-pomoc krojczemu w nakładaniu warstw materiału do wykroju-pomoc przy wykrawaniu-oznakowanie danych elementów
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Góra (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje można uzyskać w komórce organizacyjnej ds. kadr pod numerem telefonu 134677049 wew. 163Dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą elektroniczną do dnia 18 lipca 2017 r. do godz. 15:00, na adres: Zakład Karny w Łupkowie, Łupków 45, 38-543 Komańcza w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta pracy lub w formie scanu na adres zk_lupkow (at) sw.gov.pl
Zakład Karny w Łupkowie - 2017-06-29 - Nowy Łupków (podkarpackie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów: ubezpieczonych, emerytów, rencistów w zakresie ubezpieczenia społecznego rolników,rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji w zakresie prawa do emerytur i rent rolniczych oraz ich wysokości.Warunki pracy:Budynek PT KRUS we Włocławku nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Praca biurowa w pozycji siedzącej, w tym przy komputerze. Praca wewnątrz pomieszczenia na I piętrze.Narzędzia i materiały używane w pracy: urządzenia biurowe (np. komputer, skaner, niszczarka, kserokopiarka, drukarka).Umowa na zastępstwo.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-01-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sekretariatu oraz wprowadzanie danych do systemów policyjnych
Komenda Powiatowa Policji w Żyrardowie - 2017-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa pracowników w zakresie kadr miedzy innymi: - obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizacja oraz rozwiązywaniem umów o pracę;- prowadzenie i monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP, niezbędnych uprawnień pracowników,- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień- kompletowanie teczek pracowników oraz pełnej dokumentacji kadrowej,- obsługa pracowników w zakresie realizacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji pracowniczej,- - ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień,- sporządzanie sprawozdań, deklaracji, również do instytucji zewnętrznych;
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA" - 2018-12-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-04-24 - Wędrzyn (lubuskie)
Robotnik budowlany
TERMOKOR KAEFER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Świerże Górne (mazowieckie)
- kontrola jakości produktów, wyrobów gotowych i dostaw surowców;- obchody stanowisk produkcyjnych;- pobieranie i wycinanie próbek do sporządzania stosownych raportów - badań.
KOTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-27 - Wołów (dolnośląskie)
Przygotowanie terenu, sadzenie i przesadzanie roślin, przycinanie roślin, nawożenie roślin, wykonywanie zabiegów z zakresu ochrony roślin.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Mieroszów" Sp. z o.o. - 2019-10-08 - Mieroszów (dolnośląskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE TECHNICZNE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452256 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail:rziszczecin (at) ron.mil.plPRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-10-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowanie materiałów do produkcji, montaż grzałek, piaskowanie detali
"TERMIK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-11 - Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)
krojenie i szycie pokrowców do mebli
Zakład Krawiecki Hanna Adaszak - 2020-01-22 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie zepołem pracowników hotelu , organizowanie pracy zespołu pracowników hotelu, , prowadzenie szkoleń i motywanie pracowników
L&P Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
NADZOROWANIE ROBÓT ZGODNIE Z PRZEPISAMI PRAWA I WYMAGANIAMI KONTRAKTOWYMI; PEŁNIENIE BEZPOŚREDNIEGO NADZORU W TYM TERMINOWOŚCI REALIZACJI PROWADZONYCH PRAC; PRACE ZLECONE PRZEZ PRZEŁOŻONEGO.Miejsce pracy: ul. Pomorska 42, 50-219 Wrocław, tel.: 71 795 06 12Kontakt kandydatów z pracodawcą: kadry (at) robot1.plPraca w godz 7-15Oferta w sali: D
ROBOT 1 B. ORZECHOWSKA I Z. GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Załadunek, rozładunek towarów, praca ze skanerem.
Rhenus Logistics S.A. - 2018-08-10 - Goleniów (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z eksploatacją i remontami zarządzanych budynków. Kierowanie i nadzorowanie robót.
Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych - 2019-06-04 - Jaworzno (śląskie)