INSPEKTOR DS. KADR Zielona Góra oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA"
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADR
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa pracowników w zakresie kadr miedzy innymi: - obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizacja oraz rozwiązywaniem umów o pracę;- prowadzenie i monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP, niezbędnych uprawnień pracowników,- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień- kompletowanie teczek pracowników oraz pełnej dokumentacji kadrowej,- obsługa pracowników w zakresie realizacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji pracowniczej,- - ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień,- sporządzanie sprawozdań, deklaracji, również do instytucji zewnętrznych;
Data publikacji: 2018-12-18
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Budynek Zarządu Zielonogórskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowa obsługa pracowników w zakresie kadr miedzy innymi: - obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizacja oraz rozwiązywaniem umów o pracę;- prowadzenie i monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP, niezbędnych uprawnień pracowników,- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień- kompletowanie teczek pracowników oraz pełnej dokumentacji kadrowej,- obsługa pracowników w zakresie realizacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji pracowniczej,- - ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień,- sporządzanie sprawozdań, deklaracji, również do instytucji zewnętrznych;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: wykształcenie średnie- prawo administracyjne, zarządzanie zasobami ludzkimi; minimum 2 lata doświadczenie pracy w kadrach; umiejętności: znajomość przepisów prawa pracy, dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Morelowa 34, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Morelowa
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.12.2018
Data dodania oferty pracy: 05.12.2018
Oferta pracy ważna do: 05.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola jakościowa części samochodowych- ocena wizualna oraz wykonywanie pomiarów gotowych produktów- wypełnianie dokumentacji na stanowisku pracy
Randstad Polska - 2016-08-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Nysa (opolskie)
Realizacja podstawowych zadań służby bhp, oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, kontrole z zakresu bhp i ochrony ppoż. na obiektach technicznych, opracowywanie instrukcji wewnętrznych w zakresie bhp.
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. - 2018-08-30 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
AT4B POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-20 - Mszanowo (warmińsko-mazurskie)
- obsługa klienta - dobór odpowiednich gatunków roślin- kierowanie pracami związanymi z pielęgnacją zieleni- przygotowywanie kosztorysu ofert handlowych
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie korespondencji elektronicznej oraz rozmów telefonicznych z klientami, prowadzenie grafiku zleceń, redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń w intenecie, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Orzesze (śląskie)
Prowadzenie kadr, archiwizacja instrukcja kancelaryjnaI zmiana
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Ujazd (łódzkie)
prowadzenie zagadnień związanych z remontami budynków wspólnot mieszkaniowych, uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, gromadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie dokumentów związanych z wykonywanymi remontami, planowanie remontów i współpraca z działem technicznym.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Zabrze (śląskie)
Wsparcie biura, segregacja dokumentów, wystawianie faktur, dokumentów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
montaż mebli
MABOR Sp.J. - 2017-02-22 - Swarzędz (wielkopolskie)
utrzymanie czystości w obiekcie wielkopowierzchniowym
ASPEN Sp.z o.o. - 2016-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe BHP lub podyplomowe BHP, min. 1 rok stażu pracy na stanowisku. Monitorowanie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, przeprowadzanie postępowań powypadkowych oraz nadzór nad dokumentacją. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie audytów wewnętrznych z zakresu BHP, udział w kontrolach państwowych organów nadzoru nad warunkami pracy, przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka na stanowiskach pracy.Praca w godz. 8-16, po okresie próbnym umowa na czas określony, kontakt z pracodawcą wyłącznie mailowy:biuro (at) token.com.pl
TOKEN SP.ZO.O. - 2016-06-22 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów, przyjmowanie towaru, dbanie o stanowisko pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Zgierz (łódzkie)
szycie na maszynach typu stebnówka, owerlok.Prace pomocnicze przy zespole szwalni
JMD DANIEL tECHNOLOGIE - 2018-06-06 - Brzozowa Gać (lubelskie)
prowadzenie kontroli budów, prowadzenie postępowań administracyjnych administracyjnych i wydawanie stosownych decyzji administracyjnych i postanowień, prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie jednolitego rzeczowego wykazu akt spraw załatwianych w inspektoracie, sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli obiektów i innych sprawozdań wynikających z działalności inspektoratu, współpraca z organami administracji architektoniczno-budowlanej i innymi organami oraz instytucjami związanymi z działalnością wynikającą z ustawy Prawo budowlane Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań prowadzenie samochodu służbowego, praca w terenie, praca przy komputerze Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy zmienne warunki atmosferyczne przy pracy w terenie
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2016-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZEWÓZ RZECZY
Przedsięborstwo Handlowo-Usługowe STASIAK Polkowice - 2016-07-04 - Polkowice (dolnośląskie)
Praca biurowa- organizowanie pracy na samochody w ruchu międzynarodowym i krajowym, obsługa zleceń.
TAURUS Sp. z o.o. - 2019-01-11 - Płock (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem , obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, dbałość o czystość.
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Garwolin (mazowieckie)
Liczenie towarów za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2018-02-09 - Rzeszów (podkarpackie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-10-16 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie tapicerowanych części mebli lub komponentów mebli
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Leśnica (małopolskie)
Wykonywanie, montaż, transport sztukaterii drzewnej, postarzanie i częściowa renowacja elementów drewnianych, mebli itp
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykonywanie zadań w komórce kadr Prokuratury Okręgowej w Toruniu (umowa na zastępstwo na 2 lata)
PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU - 2018-10-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie, kompletowanie i rejestrowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, ustalanie prawa i opracowywanie decyzji w sprawach zasiłków chorobowych, w tym o przedłużonym okresie zasiłkowym, zasiłków macierzyńskich, zasiłków pogrzebowych, potrącanie z wypłaconych świadczeń zaległych składek, nienależnie pobranych świadczeń oraz należności z innych tytułów, przygotowywanie dokumentacji wypłatowej do wyżej wymienionych świadczeń, prowadzenie całości zadań w kancelarii w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Placówki Terenowej, odbiór korespondencji z Urzędu Pocztowego, prowadzenie rejestrów korespondencji, przyjmowanie przesyłek z komórek organizacyjnych Oddziału Regionalnego i Placówek Terenowych, codzienne wystawianie zestawień ilościowo-wartościowych przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym, rozliczanie korespondencji, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości z zakresu powierzonych zadań, rejestrowanie korespondencji w systemie Archiwum.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-07-20 - Kalisz (wielkopolskie)
sprzątanie powierzchni biurowo - socjalnych
PORZĄDNI GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, wymagana znajomość prawa pracy i doświadczenie zawodowe. Wynagrodzenie: Pracodawca do wynagrodzenia deklaruje wypłacanie premii + wysługa lat.
Szpital Specjalistyczny Im. F. Ceynowy Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Wejherowo (pomorskie)
Współpraca z doradcami EURES kierownie młodzieży do pracy stałej, sezonowej i krótkoterminowej, udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w znalezieniu odpowiedniego zatrudnienia, pozyskiwanie ofert pracy, udzielanie pracodawcom informacji o kandydatach do pracy. Wymagane doświadczenie zawodowe przy realizacji podobnych zadań
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-10-25 - Kępno (wielkopolskie)